Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Bekijk resultaten enquête: Verkiezingen 2014 > Heeft U Uw keuze al gemaakt?
Nee 15 28,30%
Ja 38 71,70%
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 26 december 2013, 23:41   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik weet niet hoeveel rijke punctuatie in een nietszeggende zin deze draad kan verdragen...
[x] Veel.
[ ] Weinig.


- lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 10 januari 2014, 21:21   #42
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Tenzij iemand een partij als werkgever heeft, denk ik niet dat iemand op voorhand kan weten waarop die maanden later zal willen stemmen.
Wel, ik denk dat ik geen andere keuze heb dan Vlaams belang. Alleen Vlaams belang is tegen de euro in zijn huidige vorm. Alle andere partijen zijn VOOR de euro. Bovendien is de radicale Islam een groeiend probleem. Denk maar aan jongeren die van Vlaanderen naar Syrië getrokken zijn.
Stefanie is offline  
Oud 12 januari 2014, 07:52   #43
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Wel, ik denk dat ik geen andere keuze heb dan Vlaams belang. Alleen Vlaams belang is tegen de euro in zijn huidige vorm. Alle andere partijen zijn VOOR de euro. Bovendien is de radicale Islam een groeiend probleem. Denk maar aan jongeren die van Vlaanderen naar Syrië getrokken zijn.
Dat lijkt me correct.

Jammer dat we geen mensen zoals bvb. Louis Laurent hebben in Vlaanderen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 12 januari 2014 om 07:52.
zonbron is offline  
Oud 16 januari 2014, 12:48   #44
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een mooie baanopener, kort en simpel:

Heeft U Uw keuze al gemaakt?


Slechts 3 keuzes:

JA of NEE.
In dat geval kies ik voor OF dan!
porpo is offline  
Oud 16 januari 2014, 13:38   #45
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Wel, ik denk dat ik geen andere keuze heb dan Vlaams belang. Alleen Vlaams belang is tegen de euro in zijn huidige vorm. Alle andere partijen zijn VOOR de euro. Bovendien is de radicale Islam een groeiend probleem. Denk maar aan jongeren die van Vlaanderen naar Syrië getrokken zijn.
Er is geen radicale en niet-radicale islam. Er is één islam maar verschillende toepassingen of interpretaties van de islam; hier spreek je van een radicale beleving van de islam. Radicaal omgaan met de islam = selectief volgen van de islamitische leer, dus onislamitisch eigenlijk.

Jongeren die vertrekken naar Syrië handelen niet alleen tegen de wet maar ook tegen de Koran doordat ze de wet en het verbond, nl het burgerschap, niet naleven en niet respecteren. Een moslim mag geen Machiavellist zijn, of iets onislamitisch doen om iets islamitisch te bereiken. Zo is naar bedevaart in Mekka gaan een islamitische ding, maar een moslim mag geen ziektebrief bij zijn werkgever binnen leveren om zo op reis te kunnen aangezien hij daarbij liegt/bedriegt (= onislamitisch) en het arbeidscontract niet naleeft. Dat contract is volgens de leer een verbond, en daarin staat men moet beschikbaar zijn voor medische controle bijvoorbeeld.

Als je de radicale beleving van de islam, in politieke betrekkingen, wilt bestrijden dan kies je voor linkse partijen, en zo heb je bondgenoten binnen en buiten het land, in moslimlanden bijvoorbeeld, die voor hetzelfde doel werken. Extreemrechtse partijen gaan hier niets aandoen; in feite willen ze dat het nog verder gaat en op grotere schaal gebeurt. Het werkt hun goed, in hun propaganda en campagne.
porpo is offline  
Oud 16 januari 2014, 14:07   #46
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.772
Standaard

Hopelijk kan ik tijdens 'de moeder aller verkiezingen' stemmen op een persoon van wie ik min of meer zeker kan zijn dat hij/zij in staat zal zijn tijdens de jaren (of maanden) na die verkiezingen zijn/haar verstand te gebruiken wanneer hij/zij in het parlement waar hij/zij plaats mag nemen vriendelijk wordt verzocht zélf ook een stem uit te brengen.

Ik vrees evenwel het ergste


Voor het Europees Parlement wordt het waarschijnlijk iemand van de Piraten Partij,

voor het Federaal Parlement moet het alleszins iemand zijn van wie ik zéker ben dat hij/zij zich met hand en tand zal verzetten tegen hetgeen de 'regering' "Di Rupo II" zo allemaal zal bekokstoven,

en voor het Brusselse Parlement is hoe dan ook élke 'Vlaming-hater' bij voorbaat uitgesloten.



Suggesties zijn altijd welkom.


Dank bij voorbaat,

"djimi",

citoyen de la Fédération Wallonie-Bruxelles tegen wil en dank.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be