Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2005, 14:33   #41
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
dat zijn meestal van die sociale gevallen die in de grote steden wonen
Werkelijk? Schoten, Wijnegem, Hest up den berg, Zoersel......
Volgens mij niet bij Antwerpen behorend.
Try Again
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:36   #42
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
wat is mis met op reis gaan, wie weet hebben ze een rijke tante die en wat geld stort zodat ze hen kunnen komen bezoeken. Het OCMW moet ook niet alles te weten , het is al
triestig genoeg dat die armen moeten leven met 600 euro per maand in zo een duur land als België.
Het kan in de meeste gevallen gaan om drugdealers en islamfundamentalisten. Dit moet dus zeer goed onderzocht worden. Indien het zo is, moeten deze gevallen stante pede terechtgesteld worden. De rest moet hoe dan ook bij het OCMW buitengegooid worden, geen Vlaams geld voor profiterende vreemdelingen! Die luizen laten zich erkennen als politiek vluchteling (lafaards, wat een grap) maar reizen korte tijd nadien wel terug naar de landen waar ze zogezegd uit weggevlucht zijn! Van de eerste tot de laatste, allemaal buitengooien!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:39   #43
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

politieke vluchteling of niet , het zijn mensen en ze zijn een verrijking voor ons
bescheiden landje en er is meer kleur op straat wat ook mooi is om te zien.
neem nu eens Brussel , al die nationaliteiten , zo prachtig , ook Antwerpen is zo een gezellige stad geworden om te winkelen , voor souvenirs en zo , je hoeft niet eens meer op reis, alles is hier reeds
men zou best een leefloon voor heel de wereld invoeren , probleem is dan opgelost en iedereen bijdragen in die kas [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by De Violiste on 10-08-2005 at 15:40
Reason:
--------------------------------

politieke vluchteling of niet , het zijn mensen en ze zijn een verrijking voor ons
bescheiden landje en er is meer kleur op straat wat ook mooi is om te zien.
neem nu eens Brussel , al die nationaliteiten , zo prachtig , ook Antwerpen is zo een gezellige stad geworden om te winkelen , voor souvenirs en zo , je hoeft niet eens meer op reis, alles is hier reeds
men zou best een leefloon voor heel de wereld invoeren , probleem is dan opgelost en iedereen bijdragen in die kas [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

politieke vluchteling of niet , het zijn mensen en ze zijn een verrijking voor ons
bescheiden landje en er is meer kleur op straat wat ook mooi is om te zien.
neem nu eens Brussel , al die nationaliteiten , zo prachtig , ook Antwerpen is zo een gezellige stad geworden om te winkelen , voor souvenirs en zo , je hoeft niet eens meer op reis, alles is hier reeds [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door De Violiste : 10 augustus 2005 om 14:40.
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:45   #44
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
politieke vluchteling of niet , het zijn mensen en ze zijn een verrijking voor ons
bescheiden landje en er is meer kleur op straat wat ook mooi is om te zien.
neem nu eens Brussel , al die nationaliteiten , zo prachtig , ook Antwerpen is zo een gezellige stad geworden om te winkelen , voor souvenirs en zo , je hoeft niet eens meer op reis, alles is hier reeds

Ben je nu écht zo dom of doe je maar alsof? Anno 2005 nog het multiculsprookje propageren terwijl steeds meer mensen tot de ontnuchterende vaststelling komen dat uw geroemde multicul eigenlijk een gewelddadige chaos-maatschappij is. Drugdealers en andere criminelen, profiteurs,... zijn net als fundamentalisten al helemaal geen verrijking, we hebben er van de eerste soort al genoeg in het eigen volk, dat we dergelijke vreemde parasieten er niet meer bij hoeven. Als jij per sé "verrijking" wil door vreemdelingen te zien, ga dan op reis ipv die vreemdelingen hier aan iedereen op te dringen en iedereen te verplichten er ook mee te moeten leven. Overigens ben je totaal niet consequent, want een rijkdom aan culturen kan slechts behouden blijven als je ze niet gaat mengen.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:46   #45
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
men zou best een leefloon voor heel de wereld invoeren , probleem is dan opgelost en iedereen bijdragen in die kas



Ziehier het bewijs der bewijzen dat linkse multicullers zo naïef zijn als ze groot zijn!!!!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:48   #46
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
politieke vluchteling of niet , het zijn mensen en ze zijn een verrijking voor ons
bescheiden landje en er is meer kleur op straat wat ook mooi is om te zien.
neem nu eens Brussel , al die nationaliteiten , zo prachtig , ook Antwerpen is zo een gezellige stad geworden om te winkelen , voor souvenirs en zo , je hoeft niet eens meer op reis, alles is hier reeds
men zou best een leefloon voor heel de wereld invoeren , probleem is dan opgelost en iedereen bijdragen in die kas
Lieve violiste, ik heb nog een beter voorstel:
Iedereen een leefloon, en niemand bijdragen. Zo kunnen we allemaal altijd met verlof gaan en gezellig winkelen in heel de wereld.
Dat we daar begot nie eerder aan gedacht hebben!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:48   #47
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

het zijn de extremisten die de liefhebbende Islam misbruiken om oorlog te voeren en dit met steun van het Westen en rechtse partijen ( zoals Bush clan ) maar men moet onderscheid maken tussen moslims en terroristen die preken in naam van Allah
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:49   #48
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Lieve violiste, ik heb nog een beter voorstel:
Iedereen een leefloon, en niemand bijdragen. Zo kunnen we allemaal altijd met verlof gaan en gezellig winkelen in heel de wereld.
Dat we daar begot nie eerder aan gedacht hebben!
dan moet je bij Vivants zijn
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:50   #49
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
de liefhebbende Islam
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:52   #50
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Werkelijk? Schoten, Wijnegem, Hest up den berg, Zoersel......
Volgens mij niet bij Antwerpen behorend.
Try Again
Inderdaad. Ikzelf woon in het prachtige Schoten (vlakbij het gemeentehuis) en bij de gemeenteraadsverkiezingen was het toenmalige Blok de grootste partij. Jammer dat ik nog maar 16 (over een maand 17 ) ben.
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 14:56   #51
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian


Ziehier het bewijs der bewijzen dat linkse multicullers zo naïef zijn als ze groot zijn!!!!
mits financiering op Europees en van de rijke olielanden is dat best mogelijk, maar het kapitalisme weg zou beter natuurlijk beter zijn, een systeem als in Cuba zou wel goed zijn, dat er toch ooit zal komen.
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 15:01   #52
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde
 
Levertraan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Locatie: Antwerpen Stad ///// Ideologie: Neonihilisme
Berichten: 996
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
mits financiering op Europees en van de rijke olielanden is dat best mogelijk, maar het kapitalisme weg zou beter natuurlijk beter zijn, een systeem als in Cuba zou wel goed zijn, dat er toch ooit zal komen.
Violiste, uw snaren zijn gesprongen.. Het heeft geen zin om de linkse ideologie nog belachelijker te maken dan ze al is. Voor mij hebt ge alle geloofwaardigheid verloren. VB-kloon.
__________________
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 15:12   #53
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Wie legt er bij voor een ticketje enkel richting Afghanistan ofzo voor violiste?

Dan zijn wij er vanaf en kan zij zich verlustigen in die 'mooie samenlevingen'...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 15:20   #54
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Wie legt er bij voor een ticketje enkel richting Afghanistan ofzo voor violiste?

Dan zijn wij er vanaf en kan zij zich verlustigen in die 'mooie samenlevingen'...
de samenleving is ginder niet zo mooi , ze kunnen voorbeeld aan België nemen, ik heb daar niets te zoeken
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 17:09   #55
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard

Violist weet ge wat?speel nog wat op uw viool maar zwijg a.u b. over zaken waar ge alleen maar onzin kunt over kwelen.Ik hoop dat ge meer over vioolspelen weet dan over "arme vluchtelingen" anders beklaag ik uw geburen....
__________________
ChRiLoRd
Chrilord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 17:43   #56
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord
Violist weet ge wat?speel nog wat op uw viool maar zwijg a.u b. over zaken waar ge alleen maar onzin kunt over kwelen.Ik hoop dat ge meer over vioolspelen weet dan over "arme vluchtelingen" anders beklaag ik uw geburen....
waarom mag ik niet meedoen ? omdat ik meisje ben ? ik ken vele lieve allochtoonse meisjes en het beeld dat jullie van hen ophangen strookt niet met de werkelijkheid.
Leer de mensen mensen, integreer, ga op in hun cultuur en u zal er als een beter mens uit komen. Gewoon eens proberen !
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 18:03   #57
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
waarom mag ik niet meedoen ? omdat ik meisje ben ? ik ken vele lieve allochtoonse meisjes en het beeld dat jullie van hen ophangen strookt niet met de werkelijkheid.
Leer de mensen mensen, integreer, ga op in hun cultuur en u zal er als een beter mens uit komen. Gewoon eens proberen !
Pardon? Wij moeten ons aan hun aanpassen? Dik wringen. ZIJ MOETEN ZICH AAN ONS AANPASSEN! Hier komen wonen en mee genieten van onze wetten en verworvendheden énkel en alleen als zij zich aan ons aanpassen.
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 18:05   #58
De Violiste
Banneling
 
 
De Violiste's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Locatie: Destelbergen
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Pardon? Wij moeten ons aan hun aanpassen? Dik wringen. ZIJ MOETEN ZICH AAN ONS AANPASSEN! Hier komen wonen en mee genieten van onze wetten en verworvendheden énkel en alleen als zij zich aan ons aanpassen.
alle mensen zijn gelijk , daar ga ik vanuit , en ik meen oprecht dat je
niemand moet discrimineren omwille van zijn godsdienst of huidskleur , ze hebben dezelfde rechten en plichten als jij en ik [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by De Violiste on 10-08-2005 at 19:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Pardon? Wij moeten ons aan hun aanpassen? Dik wringen. ZIJ MOETEN ZICH AAN ONS AANPASSEN! Hier komen wonen en mee genieten van onze wetten en verworvendheden énkel en alleen als zij zich aan ons aanpassen.
alle mensen zijn gelijk , daar ga ik vanuit , en ik meen oprecht dat je
niemand moet discrimineren omwille van zijn godsdienst of huidskleur , ze hebben dezelfde rechten en plichten als jij en ik [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Pardon? Wij moeten ons aan hun aanpassen? Dik wringen. ZIJ MOETEN ZICH AAN ONS AANPASSEN! Hier komen wonen en mee genieten van onze wetten en verworvendheden énkel en alleen als zij zich aan ons aanpassen.
alle mensen zijn gelijk , daar ga ik vanuit , en ik meen oprecht dat je
iemand moet discrimineren omwille van zijn godsdienst of huidskleur , ze hebben dezelfde rechten en plichten als jij en ik [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door De Violiste : 10 augustus 2005 om 18:12.
De Violiste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 18:06   #59
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
politieke vluchteling of niet , het zijn mensen en ze zijn een verrijking voor ons
bescheiden landje en er is meer kleur op straat wat ook mooi is om te zien.
neem nu eens Brussel , al die nationaliteiten , zo prachtig , ook Antwerpen is zo een gezellige stad geworden om te winkelen , voor souvenirs en zo , je hoeft niet eens meer op reis, alles is hier reeds
men zou best een leefloon voor heel de wereld invoeren , probleem is dan opgelost en iedereen bijdragen in die kas
Ga eens een jaar in de stad in zo'n multiculturele wijk wonen. Wedden dat je bij de eerste de beste verkiezingen voor het Belang gaat stemmen.

Er zijn verhalen zat van zo'n linkiewinkies die gingen genieten van de geneugtes der multiculturele samenleving. Na de eerste weken gedaan waren konden ze niet rap genoeg weg zijn.
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 18:10   #60
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
alle mensen zijn gelijk , daar ga ik vanuit , en ik meen oprecht dat je
iemand moet discrimineren omwille van zijn godsdienst of huidskleur , ze hebben dezelfde rechten en plichten als jij en ik
Ik ga daar ook vanuit maar ze moeten zich aanpassen. Ik ga in een land waar ze elke middag één uur slapen toch ook niet eisen om dat af te schaffen. Ik zal me zo snel mogelijk proberen aan te passen en in het openbaar de taal te spreken.

Ik neem aan dat die iemand een typo was?
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be