Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juli 2006, 10:19   #41
Randa
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 juni 2006
Berichten: 565
Standaard

broodroven is hier in Vlaanderen een doodgewone manier om VB te nekken.
nu met de verkiezingen in zicht, zou men eens moeten nagaan hoeveel mensen die zouden willen meewerken met het vlaams belang die gewoon niet durven omdat ze al niet mis te verstane waarschuwingen gekregen hebben, van hun vakbond of werkgever. alleen iemand die financieel onafhankelijk is, kan het zich veroorloven.
democratie noemt men dat, jawatte
Randa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 11:13   #42
xylitar
Schepen
 
Geregistreerd: 17 februari 2006
Berichten: 432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
laffe PC'ers
Garry toch bedankt. 8)
bwahaha,

Dus iedere vlaming die durft geen cd te kopen van de wannabe vb artiesten zijn vuile pc'ers... LOOOOOOOL

Als die wannabe artiesten op het vb "feest" daarna minder cd's verkopen en minder geboekt worden is het hun eigen probleem en hun eigen fout. Ze weten het nu al, maar toch nog eens voelen of vuur heet is he... sommigen leren het nooit, en dan achteraf bij mama en iedereen die het wil horen wenen hoeveel pijn het heeft gedaan.... W.E.A.K. and S.T.U.P.I.D.

Indien die wannabe artiesten minder cd's en optredens van de hand kunnen doen daarna is ook een heel goed teken dat het vb niet heel vlaanderen is. Het vb doet al heel zijn bestaan niets liever dan polariseren en uiteentrekken, ziedaar dan het resultaat voor die wannabe artiesten.

Live with it, deal with it, lowlifes...
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 11:37   #43
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Democratie uit de mond van belgische politici is maar een vies woord. Iedereen weet nu in tussen toch al dat dit bij vernoemde alleen gaat voor, u stemt voor wie ik stem, u denkt zoals wij denken en u gelooft wat wij zeggen te geloven, toch niet moeilijk. Dat is in het kort Belgische democratie.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 12:33   #44
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Democratie uit de mond van belgische politici is maar een vies woord. Iedereen weet nu in tussen toch al dat dit bij vernoemde alleen gaat voor, u stemt voor wie ik stem, u denkt zoals wij denken en u gelooft wat wij zeggen te geloven, toch niet moeilijk. Dat is in het kort Belgische democratie.
ga dan in aghanistan wonen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 12:40   #45
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
22-07-2006

vpb;

Wie wordt stemmenkampioen?

(...)
Wel staat zo goed als vast dat de Franse actrice en dierenactiviste Brigitte Bardot zal optreden op de alternatieve zangstonde van het Vlaams Belang.

(...)

Op De 24 uren van het Vlaams Belang' zal Brigitte Bardot het felgesmaakte ,,Tu veux ou tu veux pas'' voor het Vlaamse publiek ten gehore brengen, een nummer uit 1970. ,,Tu veux ou tu veux pas/ Toi tu dis noir et après tu dis blanc/ C'est noir c'est noir/ Oui mais si c'est blanc c'est blanc/ C'est noir ou blanc/ Mais ce n'est pas noir et blanc/ C'est comme ci ou comme ça/ Ou tu veux ou tu veux pas''
(...)
Kan er iemand dit bevestigen? Het zal waarschijnlijk als 'grap' bedoeld zijn... Ik zou het alleszins wel fantastisch vinden moest ze wél komen!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 14:10   #46
Groot-Links
Provinciaal Statenlid
 
Groot-Links's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2003
Berichten: 715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Mindere verkoop? Vanessa Chinitor, Frank Valentino, Salim Seghers, Danny Fabry (de artiesten die naar het VB-feestje gaan) verkopen al niets nu. Wat zal het dan zijn na negatieve reacties van hun fans?
Mindere verkoop ? Natuurlijk niet.
Wat zal het worden als deze artiesten gepromoot worden door de partij-van-1-miljoen-vlamingen .
Ze zullen geboekt worden door alle plaatselijke afdelingen die zo'n goede herinneringen zullen hebben aan hun jolige partijfeest.

The sky is the limit !
Groot-Links is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 14:16   #47
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
En dat noemen jullie dus "bedreigd".
Even bedreigend als de "dreigbrieven" van Dewinter...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 15:08   #48
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Even bedreigend als de "dreigbrieven" van Dewinter...
Quatsch.
Om bedreigd te worden moet er ten minste een 'bedreiger' zijn. Wie bedreigde Gary Hagger?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 11:49   #49
Metal Tom
Parlementslid
 
Metal Tom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Locatie: Hellgië
Berichten: 1.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Kan er iemand dit bevestigen? Het zal waarschijnlijk als 'grap' bedoeld zijn... Ik zou het alleszins wel fantastisch vinden moest ze wél komen!
Mag dat wel? Frans op een VB-feestje? Of brengt ze een nederlandstalige vertaling? Zou me niks verwonderen als BB kwam, met Le Pen is ze ook al zo'n goede vriendjes en Le Pen beschouwt FDW een beetje als zijn adoptiezoon dus ...
__________________
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 12:35   #50
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Quatsch.
Een soort tennis met yoghourtpotjes

Citaat:
Om bedreigd te worden moet er ten minste een 'bedreiger' zijn. Wie bedreigde Gary Hagger?
De Anonieme Zoener.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 15:32   #51
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Om bedreigd te worden moet er ten minste een 'bedreiger' zijn. Wie bedreigde Gary Hagger?
Wie werkte de auto van FDW bij? Wie zei dat men het VB met alle middelen moest bestrijden? Wie wraakte soetkin collier? Wie ontsloeg mckinsley(of hoe noemde die ook weer)die de warandegroep steunde? Wie boycotte de strangers?

Het zal een mengeling van die dreigers zijn die garry hagger bedreigden.

Maar geen nood garry zal nu nog enkel voor de PC'ten optreden... doel is bereikt.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:38   #52
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard Bedreigd?

Als Dhr. Hagger zich bedreigd voelt of vindt, omdat hij een optreden heeft gedaan bij VB iets dat in toch zo'n democratisch land als dit geen enkel probleem zou mogen zijn, want hebben ze in dit land geen centrum dat toekijkt of de vrije meningsuiting niet wordt bedreigd, of er zich geen discriminatie voordoet, awel Mhr. Hagger ga daareens horen die hebben advocaten die u direct gaan bijstaan. Of, ik weet niet, zou kunnen dat ge tot een minderheidsgroep moet behoren om enige steun te kunnen krijgen. Zou dan spijtig zijn dat ge in uw eigen land moogt gediscrimineerd worden en een organisatie die mischien overheidssteun krijgt u niet kan of wil helpen aangezien u tot de verkeerde bevolkingsgroep hoort, dus tot de meerderheid.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:47   #53
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als Dhr. Hagger zich bedreigd voelt of vindt, omdat hij een optreden heeft gedaan bij VB iets dat in toch zo'n democratisch land als dit geen enkel probleem zou mogen zijn, want hebben ze in dit land geen centrum dat toekijkt of de vrije meningsuiting niet wordt bedreigd, of er zich geen discriminatie voordoet, awel Mhr. Hagger ga daareens horen die hebben advocaten die u direct gaan bijstaan. Of, ik weet niet, zou kunnen dat ge tot een minderheidsgroep moet behoren om enige steun te kunnen krijgen. Zou dan spijtig zijn dat ge in uw eigen land moogt gediscrimineerd worden en een organisatie die mischien overheidssteun krijgt u niet kan of wil helpen aangezien u tot de verkeerde bevolkingsgroep hoort, dus tot de meerderheid.
Vent, gij kunt zagen.

Zeg nu eens klaar en duidelijk welke bedreigingen den Gary op dit moment moet ondergaan in plaats van op alles te zitten zagen en kakken.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:54   #54
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard Het is afganistan en niet aghanistan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
ga dan in aghanistan wonen
Of is dit dezelfde fout met uw logo 'Ik ben vlaming en daar ben ik fier op'. Indien u Vlaming bent, zou ik toch denken dat u het verschil kent tussen een echte democratie in zover dit bestaat of kan bestaan en het belgisch afgietsel ervan. Of bent u mischien één van die flamiganten van 'bertje den bl....'. Dan kan ik het begrijpen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 12:32   #55
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Als Dhr. Hagger zich bedreigd voelt of vindt, omdat hij een optreden heeft gedaan bij VB iets dat in toch zo'n democratisch land als dit geen enkel probleem zou mogen zijn, want hebben ze in dit land geen centrum dat toekijkt of de vrije meningsuiting niet wordt bedreigd, of er zich geen discriminatie voordoet, awel Mhr. Hagger ga daareens horen die hebben advocaten die u direct gaan bijstaan. Of, ik weet niet, zou kunnen dat ge tot een minderheidsgroep moet behoren om enige steun te kunnen krijgen. Zou dan spijtig zijn dat ge in uw eigen land moogt gediscrimineerd worden en een organisatie die mischien overheidssteun krijgt u niet kan of wil helpen aangezien u tot de verkeerde bevolkingsgroep hoort, dus tot de meerderheid.
Discrimineren op basis van politieke overtuiging mag ... zo snugger waren ze wel toen ze hun inquisitiewetten stemden.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 13:41   #56
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Of is dit dezelfde fout met uw logo 'Ik ben vlaming en daar ben ik fier op'. Indien u Vlaming bent, zou ik toch denken dat u het verschil kent tussen een echte democratie in zover dit bestaat of kan bestaan en het belgisch afgietsel ervan. Of bent u mischien één van die flamiganten van 'bertje den bl....'. Dan kan ik het begrijpen.
Wat is dan zo verkeerd aan het 'belgisch afgietsel'? Verkiest u liever een fraudeur als president (FR), een democratie die pedofielen hun activiteiten laat promoten (NL) of een land waar de premier de oorlog verklaart op basis van leugens aan het parlement (VK)?

En waarom zou een Vlaming het verschil kennen tussen echte en fake democratie? Zit het in zijn genen?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 11:25   #57
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Let er vooral op hoe "negatieve kritiek" (De Standaard) ineens "bedreigd" (baarle) wordt.
Dat zegt weer alles over de intellectuele eerlijkheid van poster dezes.
Of over de intellectuele eerlijkheid van De Standaard.
Misschien kan Douglas de Koninck daar ook eens gaan solliciteren.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 11:30   #58
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Discrimineren op basis van politieke overtuiging mag ... zo snugger waren ze wel toen ze hun inquisitiewetten stemden.
Het Arbitragehof heeft dat deel van de wet evenwel vernietigd, na een klacht van Mathias Storme, discriminatie op basis van taal en politieke overtuiging is nu wel strafbaar.

Maar ik denk dat de vervolgingspraktijken van het CGKR (en de parketten) genoegzaam bekend zijn om te beseffen dat de bestraffing van politieke discriminatie dode letter zal blijven.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2006, 15:07   #59
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Maar ik denk dat de vervolgingspraktijken van het CGKR (en de parketten) genoegzaam bekend zijn om te beseffen dat de bestraffing van politieke discriminatie dode letter zal blijven.
Dan zou aischa van zele toch ook gelijk moeten krijgen...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2006, 15:59   #60
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Juist, ja....
Democratisch....
Zo'n contradictio in terminis dat het me doet proesten, al is dit geen grappige zaak. Ik merk dat Vlaanderen doorheen de geschiedenis goed in schaamteloze domheid en met zich laten sollen is. Beschaving is lang onbestaande hier.

"Da we endelek van die stoem 'Ollanders butenstampen, leve België!"
(1830, Vlaanderen nog meer onderdrukt)
"Endelijk zen we gen sloave mer"
(na tien jaar)
"Miljaar, wai tekstielarbaaders mutten nogal oens botteuh afdrooijn. Toch beter dan als we bij 'Olland geheurd zouen hebben"

Lomp vertel ik u, lomp.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 juli 2006 om 16:04.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be