Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2015, 13:46   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Geert Wilders (die zo een beetje weet waarover hij het heeft) Zegt dat +/- 70 % van de Moslims in NEDERLAND, misdadig zijn. In 1984, na beroofd te zijn geweest van de Weekendse kasgelden van mijn zaak, ben ik persoonlijk op het centraal politiekantoor van 'Brussel-centrum' 'marokkanen' fotootjes gaan bekijken. Hetgeen mij onmiddellijk opviel was: Waow: het aantal . . .boeken, allen met honderden misdadigers (marokkanen) fotootjes

Mijn belagers wist ik er echter niet uit te halen. Het was werkelijk een 'I.M. mission'. Sindsdien is de situatie er sterk op achteruit gegaan!!!!!!

Marokkanen, Turken en meer van dat islamtuig, dienen wij niet te dulden!!

Het profileert zich steeds meer om meer als een 'PLAAG' een 'INFECTIE', zelfs een 'PENDAMIE' . . . .
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 6 oktober 2015, 14:03   #42
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Aan de stations met vier en vijf staan en de mensen lastig vallen. De dag erna kom je er één van tegen en dan durft die u nog niet te bekijken.
Gelijke een kudde, sterk met véél maar zwak alléén.
De kunst is dan om zo snel mogelijke de vroomste -meestal ook de leider- zo hard je kan op zijn neus te slaan. De rest gaat dan lopen. Ze zullen ook nooit aangifte gaan doen omdat ze dan gezichtsverlies lijden. Veel mensen durven dat niet maar als dat een bende 12-18 jarigen is dan zijn die enkel vroom in groep. Zijn het vijf zwaargewichten dan ga je beter even een blokje om
PORSCHE is offline  
Oud 6 oktober 2015, 14:04   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Typisch, bij gebrek aan argumenten, even lachen met schrijf/tikfouten.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 6 oktober 2015, 14:05   #44
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Geert Wilders (die zo een beetje weet waarover hij het heeft) Zegt dat +/- 70 % van de Moslims in NEDERLAND, misdadig zijn. In 1984, na beroofd te zijn geweest van de Weekendse kasgelden van mijn zaak, ben ik persoonlijk op het centraal politiekantoor van 'Brussel-centrum' 'marokkanen' fotootjes gaan bekijken. Hetgeen mij onmiddellijk opviel was: Waow: het aantal . . .boeken, allen met honderden misdadigers (marokkanen) fotootjes

Mijn belagers wist ik er echter niet uit te halen. Het was werkelijk een 'I.M. mission'. Sindsdien is de situatie er sterk op achteruit gegaan!!!!!!

Marokkanen, Turken en meer van dat islamtuig, dienen wij niet te dulden!!

Het profileert zich steeds meer om meer als een 'PLAAG' een 'INFECTIE', zelfs een 'PENDAMIE' . . . .
btw, het is Pandemie
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 6 oktober 2015, 14:06   #45
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mosims moeten buiten. Allemaal. Maar niet omdat ze sleche mensen zijn, maar omdat ze een moraal hanteren vanuit het jaar 900. Een moraal die haaks staat op de onze en die botst met onze waarden op zeer belangrijke punten.

Ik heb de koran en de sharia nog eens bestudeerd en ik ben tot het besluit gekomen dat we zo vlug mogelijk alle moslims over de grens moeten zetten. Of we gaan het ons binnen een niet te lange tijd nog goed beklagen.
Dat kan ik alleen maar toejuichen
PORSCHE is offline  
Oud 6 oktober 2015, 14:18   #46
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Typisch, bij gebrek aan argumenten, even lachen met schrijf/tikfouten.
Ah, want jij denkt dat het zin heeft om op verhalen van over 30 jaar te reageren met argumenten ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 6 oktober 2015, 14:53   #47
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
btw, het is Pandemie
Bedankt voor pertinente opmerkingen. Ik vind ook dat 'Pandemie' de werkelijke toestand weleer zwak omschrijft maar, gezien dat deze overwegingen 'on-topic' zijn, zal ik mij hierover niet verder uitwijken.
LETSPANIC is offline  
Oud 6 oktober 2015, 15:23   #48
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ah, want jij denkt dat het zin heeft om op verhalen van over 30 jaar te reageren met argumenten ?
Argumenten??? Hetgeen ik hier neerpen zijn geen verhalen (zoals u het ziet) het zijn daadwerkelijke gebeurden. Weliswaar van over +/- 30 jaar ( tussen 1985 tot 2002 ). Zulke toestanden gebeuren nu nog. Erger zelf, was het maar bvb.: De onbestaande doeltreffendheid van 'Politie' en 'Parket'- Steunend op de constante klachten, welke jaar na jaar terugkomen met steeds dezelfde beloften om o.a. de middelen aan personeel en financiën te verbeteren.

Allochtonen kennen deze gemeenschappelijke werkingsproblemen al te goed en (wees maar gerust) spelen daar massaal op in.

De schade dat de zelfstandigen hieraan overhouden is enorm. Niemand trekt zich zulks aan. Voor deze die het slachtoffer is van een moslim-marokkanen-bende is het 'de hel'

Confusius heeft ooit gezegd: ''Onrecht verdragen is makkelijk, behalve dat je er steeds moet aan denken'' = 30 jaar al, dag na dag na dag enz....

Jullie hoeven hier niet op te reageren tenzij . . .een gebeurlijk schrijffout

Laatst gewijzigd door LETSPANIC : 6 oktober 2015 om 15:26.
LETSPANIC is offline  
Oud 6 oktober 2015, 15:37   #49
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Het heeft inderdaad alles met het voorgaande te maken. Een Europeaan is au fond niet racistisch. Op wat uitzonderingen na. Anders hadden we hier nooit al die jaren vredig met Chinezen, Italianen, Joden en andere immigranten samen kunnen leven..
Zelfs in de jaren 1990 mochten Griekse, Spaanse, Italiaanse jongeren een hele hoop vlaamse discotheken niet binnen. Verboden voor vreemdelingen stond er aan de deur. Daarom trokken er veel Limburgse jongeren naar de Luikse en Nederlandse discotheken.

Je kan een bang boerke uit de vlaanders halen, maar het bang boerke uit de vlaming halen is al veel veel moeilijker.

Laatst gewijzigd door dpg : 6 oktober 2015 om 15:38.
dpg is offline  
Oud 6 oktober 2015, 15:41   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.966
Standaard

De bedenkelijke moraal van de islam . (1)




Hadith (Buchari)


Mohammed zei:
"Er zijn drie bronnen van ongeluk: een huis, een vrouw, en een paard."

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2015 om 15:43.
Het Oosten is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:01   #51
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zelfs in de jaren 1990 mochten Griekse, Spaanse, Italiaanse jongeren een hele hoop vlaamse discotheken niet binnen. Verboden voor vreemdelingen stond er aan de deur. Daarom trokken er veel Limburgse jongeren naar de Luikse en Nederlandse discotheken.

Je kan een bang boerke uit de vlaanders halen, maar het bang boerke uit de vlaming halen is al veel veel moeilijker.
In die tijd had ik nog pekzwart haar en als de zon scheen had ik snel een bruin kleurtje. In Brussel werd ik door toeristen meermaals aangesproken in het Italiaans omdat men dacht dat ik er één was en toch heb ik nooit mijn paspoort moeten laten zien in een discotheek.
Dikke zever die je hier aan het vertellen bent.
Ik zag er "italiaanser" uit dan 90 procent van de Italianen.
Pericles is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:11   #52
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In die tijd had ik nog pekzwart haar en als de zon scheen had ik snel een bruin kleurtje. In Brussel werd ik door toeristen meermaals aangesproken in het Italiaans omdat men dacht dat ik er één was en toch heb ik nooit mijn paspoort moeten laten zien in een discotheek.
Dikke zever die je hier aan het vertellen bent.
Ik zag er "italiaanser" uit dan 90 procent van de Italianen.
Ik heb van 1984 tot 2014 op Ford Genk gewerkt en heb genoeg keren meegemaakt dat spaanse, griekse en italiaanse collega´s vlakaf afgewimpeld werden. Vreemdelingen niet toegelaten, en dus gingen ze maar in Nederland en in het Luikse op stap.

Zoals ik al schreef "Je kan een bang boerke uit de vlaanders halen, maar het bang boerke uit de vlaming halen is al veel veel moeilijker."

Laatst gewijzigd door dpg : 6 oktober 2015 om 16:11.
dpg is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:14   #53
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ik heb van 1984 tot 2014 op Ford Genk gewerkt en heb genoeg keren meegemaakt dat spaanse, griekse en italiaanse collega´s vlakaf afgewimpeld werden. Vreemdelingen niet toegelaten, en dus gingen ze maar in Nederland en in het Luikse op stap.

Zoals ik al schreef "Je kan een bang boerke uit de vlaanders halen, maar het bang boerke uit de vlaming halen is al veel veel moeilijker."
Nooit meegemaakt en ik zag er echt wel als een Itaqliaan uit en een vriend van mij de "Zaki" nota bene een echte Griek uit Beringen ook niet.
Pericles is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:22   #54
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nooit meegemaakt en ik zag er echt wel als een Itaqliaan uit en een vriend van mij de "Zaki" nota bene een echte Griek uit Beringen ook niet.
Mijn collega Jorgo uit Waterschei ging daarom altijd in Nederland op stap en is daar ook getrouwd. Je wilt de jongeren uit Limburg die tot in Heerlen en het Luikse reden om die reden de kost niet geven. Van Bree tot Maasmechelen, Tongeren of St-Truiden, overal hetzelfde liedje.

Het heeft geen zin het licht van de zon te ontkennen.

Laatst gewijzigd door dpg : 6 oktober 2015 om 16:22.
dpg is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:29   #55
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Mijn collega Jorgo uit Waterschei ging daarom altijd in Nederland op stap en is daar ook getrouwd. Je wilt de jongeren uit Limburg die tot in Heerlen en het Luikse reden om die reden de kost niet geven. Van Bree tot Maasmechelen, Tongeren of St-Truiden, overal hetzelfde liedje.

Het heeft geen zin het licht van de zon te ontkennen.
Ik denk dat ge bezig zijt over de jaren '60 want in de jaren '90 heb ik dat nooit gezien.
Ze gedroegen zich misschien niet, dan kan dat ?
In de mijnstreek ging in de jaren '90 een discotheek failliet als ze geen Grieken of Italianen zou toelaten , met zoveel waren ze.
Er zijn daar hele wijken haast volkomen "Grieks" of "Italiaans".
Pericles is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:43   #56
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In die tijd had ik nog pekzwart haar en als de zon scheen had ik snel een bruin kleurtje. In Brussel werd ik door toeristen meermaals aangesproken in het Italiaans omdat men dacht dat ik er één was en toch heb ik nooit mijn paspoort moeten laten zien in een discotheek.
Dikke zever die je hier aan het vertellen bent.
Ik zag er "italiaanser" uit dan 90 procent van de Italianen.
De Popcorn in Vrasene zat er vol van, er kwamen er zoveel dat de rest wegbleef.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:44   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.966
Standaard

De bedenkelijke moraal van de islam (2). -Erfrecht.




Koran 4: 11 (12)
God draagt u op ten aanzien van uw kinderen
Voor de knaap zoveel als voor twee meisjes.


Met andere woorden. Een vader laat drie huizen na. Hij heeft een dochter en een zoon. De zoon krijgt 2 huizen, de dochter 1 huis.


Niet schoon van Allah!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2015 om 17:00.
Het Oosten is offline  
Oud 6 oktober 2015, 16:49   #58
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Mijn collega Jorgo uit Waterschei ging daarom altijd in Nederland op stap en is daar ook getrouwd. Je wilt de jongeren uit Limburg die tot in Heerlen en het Luikse reden om die reden de kost niet geven. Van Bree tot Maasmechelen, Tongeren of St-Truiden, overal hetzelfde liedje.

Het heeft geen zin het licht van de zon te ontkennen.
Heb 2 fratsen meegemaakt met uw Italianen.
De eerste keer in Rumst, 2 Italianen krijgen petsen in een fair gevecht de weken daarna kwamen ze de boel kort en klein slaan met zo een tweehonderd man, die dancing was naar de kloten.
Tweede maal in Putte bij Mechelen zelfde scenario, tja Italianen verboden naar twee weken de boel kort en klein.
En geloof me dat waren raids met basebalknuppels en zo meer van die spullen.
En dan krijg je natuurlijk een slechte naam.
Ps dit was in de tweede helft van de jaren zeventig. De jaren tachtig kwam er een ander probleem opzetten.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 6 oktober 2015, 18:56   #59
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik denk dat ge bezig zijt over de jaren '60 want in de jaren '90 heb ik dat nooit gezien.
Ze gedroegen zich misschien niet, dan kan dat ?
In de mijnstreek ging in de jaren '90 een discotheek failliet als ze geen Grieken of Italianen zou toelaten , met zoveel waren ze.
Er zijn daar hele wijken haast volkomen "Grieks" of "Italiaans".
Niks jaren 60, jaren 90.
dpg is offline  
Oud 7 oktober 2015, 14:56   #60
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niks jaren 60, jaren 90.
Nooit gezien.
En ik heb daar een paar vrienden van Griekse afkomst (hier geboren) en die hebben dat ook nooit meegemaakt.
En in Beringen hé pal in de mijnstreek.
Je moet wel gek zijn als discotheekuitbater om daar Italianen en Grieken te weigeren, dan hou je daar niemand meer over.
Ik denk dat het een flutverhaal is .
Als je je misdroeg ja, dan zetten ze je buiten, maar datzelfde gold ook voor Jan Peeters.
Pericles is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be