Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2005, 09:43   #41
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brolosaurus
je kent hier niemand persoonlijk,

weet je waarom?

jij hoort hier gewoonweg niet thuis !!

Ik wil gerust je terugkeerticket betalen hoor!

Ga in jouw land maar eens lekker links doen, eens zien hoe snel je wordt afgeranseld en wegrot in een vorte cel; nadat alle bewakers eens over je heengegaan zijn...!
Ik heb in elk geval tien keer liever Enid's licht ironische postjes dan jouw fascistische kleutertaaltje, Brolosaurusje...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus AKA Lolsmurf
Neen Vlaanderen is jouw land niet, want de generaties die voor je kwamen hebben nooit of te nimmer iets bijgedragen tot dit land...., en die na je komen zullen dat zeker niet doen...
En wat draag jij bij aan dit land?
Werk jij?
Of zit je nog in de kleuterschool?
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:07   #42
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Ik heb in elk geval tien keer liever Enid's licht ironische postjes dan jouw fascistische kleutertaaltje, Brolosaurusje...



En wat draag jij bij aan dit land?
Werk jij?
Of zit je nog in de kleuterschool?

linkse lafaard, ik werk al 11 jaar, betaal al 11 jaar belastingen.. En dat kan jij zeker niet zeggen

Wie is er hier de kleuter??? Je voelt je best wel stoer zeker nu je kan kakken op iemands nick??? Hoe zielig is dat eigenlijk??, Als dat alles is waar je je leven een meerwaarde mee kan geven, dan mag je gerust verder doen hoor.

Wacht ik zal je helpen : gayosaurus, nikkerosaurus, besnedensaurus, kebabosaurus, kamelensaurus, mohammedosaurus, schaapiesaurus, rammadansaurus, boerkasaurus, pitasaurus, ikintegreernietsaurus, iksteelfietsosaurus, ikleefinkuddesaurus, ikhangopstraat envaljelastigosaurus, iksnijschaapdoodinbadenflikkeringewandenopstraatos aurus, ikbesnijmijnvrouwosaurus, ikbesteelbejaardenosaurus....


Nu begrijp ik het echt wel waarom jij opkomt voor je 'vreemde vriendjes'.....

verrader
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:12   #43
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Dit zeg ik niet, dit zegt de wet. Volgens mij is er nog altijd geen anti-terrorisme wet zoals in de UK.
Als de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht is en moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan. Ze moeten dringend behandeld worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 29-09-2005 at 11:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Dit zeg ik niet, dit zegt de wet. Volgens mij is er nog altijd geen anti-terrorisme wet zoals in de UK.
Als de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht is en moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan. Ze moeten dringend behandeld worden.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 29-09-2005 at 11:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Dit zeg ik niet, dit zegt de wet. Volgens mij is er nog altijd geen anti-terrorisme wet zoals in de UK.
Als de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht isen moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Dit zeg ik niet, dit zegt de wet. Volgens mij is er nog altijd geen anti-terrorisme wet zoals in de UK.
Als voor de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht isen moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door luc broes : 29 september 2005 om 10:13.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:15   #44
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
linkse lafaard, ik werk al 11 jaar, betaal al 11 jaar belastingen.. En dat kan jij zeker niet zeggen

Wie is er hier de kleuter??? Je voelt je best wel stoer zeker nu je kan kakken op iemands nick??? Hoe zielig is dat eigenlijk??, Als dat alles is waar je je leven een meerwaarde mee kan geven, dan mag je gerust verder doen hoor.

Wacht ik zal je helpen : gayosaurus, nikkerosaurus, besnedensaurus, kebabosaurus, kamelensaurus, mohammedosaurus, schaapiesaurus, rammadansaurus, boerkasaurus, pitasaurus, ikintegreernietsaurus, iksteelfietsosaurus, ikleefinkuddesaurus, ikhangopstraat envaljelastigosaurus, iksnijschaapdoodinbadenflikkeringewandenopstraatos aurus, ikbesnijmijnvrouwosaurus, ikbesteelbejaardenosaurus....


Nu begrijp ik het echt wel waarom jij opkomt voor je 'vreemde vriendjes'.....

verrader
Bon, in welke sector werk jij....?

Ik werk al vijf jaar en betaal al vijf jaar belastingen, dus op dit gebied win je van mij.....

Op gebied van intellect, verdraagzaamheid, etc.... heb ik van jou niks te leren.

En als ik jou wil uitlachen met je volstrekt belachelijke nickname, dit omwille van enkel volstrekt belachelijke posts, dan doe ik dat toch gewoon....? Of niet soms.

Ik heb het al gezegd, van jou heb ik niks te leren.....
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 11:01   #45
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
En als ik jou wil uitlachen met je volstrekt belachelijke nickname, dit omwille van enkel volstrekt belachelijke posts, dan doe ik dat toch gewoon....? Of niet soms.

....
Wel dankzij je linkiewinkievriendjes is het vervormen van nicknames gelijkgesteld met persoonlijke beledigingen en mogen dus gemeld worden aan de mods! Ik zou dus toch opletten als ik jou was.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 11:16   #46
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wel dankzij je linkiewinkievriendjes is het vervormen van nicknames gelijkgesteld met persoonlijke beledigingen en mogen dus gemeld worden aan de mods! Ik zou dus toch opletten als ik jou was.
Grinnik grinnik
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 11:20   #47
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Bon, in welke sector werk jij....?

Ik werk al vijf jaar en betaal al vijf jaar belastingen, dus op dit gebied win je van mij.....

Op gebied van intellect, verdraagzaamheid, etc.... heb ik van jou niks te leren.

En als ik jou wil uitlachen met je volstrekt belachelijke nickname, dit omwille van enkel volstrekt belachelijke posts, dan doe ik dat toch gewoon....? Of niet soms.

Ik heb het al gezegd, van jou heb ik niks te leren.....


dit is mijn sector: http://www3.dsm.com/chemelot/~nl/ en ik doe (zeer vetbetaalde) nachtdienst.

Khonnor : dat is pas GEEN belachelijke nick..

trouwens waarschijnlijk weet jij totaal niets af van het feit dat er fossielen van Mosasaurussen zijn gevonden in het Maasland ( http://www.20eeuwennederland.nl/actueel/1350.htm) Hoe belachelijk is dat?

Ik zou niet weten wat het verband is tussen intellect en verdraagzaamheid?? Als A1 Chemicus hoef ik me totaal niet minderwaardig te voelen tov jou!


En natuurlijk hoef jij van mij niets te leren, ik zou niet weten wat ik je zou kunnen bijleren met je P.C.-oogkleppen op.....[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mosasaurus on 29-09-2005 at 12:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Bon, in welke sector werk jij....?

Ik werk al vijf jaar en betaal al vijf jaar belastingen, dus op dit gebied win je van mij.....

Op gebied van intellect, verdraagzaamheid, etc.... heb ik van jou niks te leren.

En als ik jou wil uitlachen met je volstrekt belachelijke nickname, dit omwille van enkel volstrekt belachelijke posts, dan doe ik dat toch gewoon....? Of niet soms.

Ik heb het al gezegd, van jou heb ik niks te leren.....


dit is mijn sector: http://www3.dsm.com/chemelot/~nl/ en ik doe (zeer vetbetaalde) nachtdienst.

Khonnor : dat is pas GEEN belachelijke nick..

trouwens waarschijnlijk weet jij totaal niets af van het feit dat er fossielen van Mosasaurussen zijn gevonden in het Maasland ( http://www.20eeuwennederland.nl/actueel/1350.htm) Hoe belachelijk is dat?

Ik zou niet weten wat het verband is tussen intellect en verdraagzaamheid?? Als A1 Chemicus hoef ik me totaal niet minderwaardig te voelen tov jou!


En natuurlijk hoef jij van mij niets te leren, ik zou niet weten wat ik je zou kunnen bijleren met je P.C.-oogkleppen op.....[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Bon, in welke sector werk jij....?

Ik werk al vijf jaar en betaal al vijf jaar belastingen, dus op dit gebied win je van mij.....

Op gebied van intellect, verdraagzaamheid, etc.... heb ik van jou niks te leren.

En als ik jou wil uitlachen met je volstrekt belachelijke nickname, dit omwille van enkel volstrekt belachelijke posts, dan doe ik dat toch gewoon....? Of niet soms.

Ik heb het al gezegd, van jou heb ik niks te leren.....


dit is mijn sector: http://www3.dsm.com/chemelot/~nl/ en ik doe (zeer vetbetaalde) nachtdienst.

Khonnor : dat is pas GEEN belachelijke nick..

trouwens waarschijnlijk weet jij totaal niets af van het feit dat er fossielen van Mosasaurussen zijn gevonden in het Maasland ( http://www.20eeuwennederland.nl/actueel/1350.htm) Hoe belachelijk is dat?

Ik zou niet weten wat het verband is tussen intellect en verdraagzaamheid?? Als A1 Chemicus hoef ik me totaal niet minderwardig te voelen tov jou!


En natuurlijk hoef jij van mij niets te leren, ik zou niet weten wat ik je zou kunnen bijleren met je P.C.-oogkleppen op.....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 29 september 2005 om 11:21.
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 11:25   #48
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Als de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht is en moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan. Ze moeten dringend behandeld worden.
Inderdaad. En als ze het dan zelfs weten zoals met de splitsing BHV ( waar onder andere 130 burgemeesters achter stonden) doen ze er nog niets aan. Maar dit is nu misschien wel een ander onderwerp maar het komt toch een beetje op hetzelfde neer. Volgens mij liggen ze er gewoon niet van wakker tot iemand bij hun komt met een klacht of staking. Goede politiekers zijn mensen die de problemen van andere mensen inzien. Met andere woorden , ze moeten eens meer op straat komen. Maar dat gaat natuurlijk niet met hun drukke job.
Dus jah , in mijn mening is het wachten tot er een paar goede politiekers bijkomen. Nu hebben we goede politiekers die we zeker op één hand kunnen tellen. En dit is veel te weinig.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 12:33   #49
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
dit is mijn sector: http://www3.dsm.com/chemelot/~nl/ en ik doe (zeer vetbetaalde) nachtdienst.

Khonnor : dat is pas GEEN belachelijke nick..

trouwens waarschijnlijk weet jij totaal niets af van het feit dat er fossielen van Mosasaurussen zijn gevonden in het Maasland ( http://www.20eeuwennederland.nl/actueel/1350.htm) Hoe belachelijk is dat?

Ik zou niet weten wat het verband is tussen intellect en verdraagzaamheid?? Als A1 Chemicus hoef ik me totaal niet minderwaardig te voelen tov jou!


En natuurlijk hoef jij van mij niets te leren, ik zou niet weten wat ik je zou kunnen bijleren met je P.C.-oogkleppen op.....
Awel, met het verkeerde been opgestaan deze morgen?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 12:51   #50
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
dit is mijn sector: http://www3.dsm.com/chemelot/~nl/ en ik doe (zeer vetbetaalde) nachtdienst.
Vetbetaalde nachtdienst?? En overdag typ jij een paar onnozele berichtjes. Slaap jij wel???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Khonnor : dat is pas GEEN belachelijke nick..
Weet niet, zal het hem eens vragen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
trouwens waarschijnlijk weet jij totaal niets af van het feit dat er fossielen van Mosasaurussen zijn gevonden in het Maasland ( http://www.20eeuwennederland.nl/actueel/1350.htm) Hoe belachelijk is dat?
Je identificeert je dus met een fossiel? Dat verklaart je gedachtengoed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Ik zou niet weten wat het verband is tussen intellect en verdraagzaamheid??
heb ik ook niet gezegd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Als A1 Chemicus hoef ik me totaal niet minderwaardig te voelen tov jou!
Idem


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
En natuurlijk hoef jij van mij niets te leren, ik zou niet weten wat ik je zou kunnen bijleren met je P.C.-oogkleppen op.....
Blijven proberen, blijven proberen......
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:24   #51
jehann
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 385
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Khalid Bouloudo volgde handel op het Heilig Kruiscollege te Maaseik. Hij studeerde af in 1994.
Hij was de enige marok op school and leek vrij goed aangepast... maar toch!


Als er iets is dat ongeloofwaardig is, dan is het wel het sprookje van de multikul
en omdat hij een baard heeft en in een lang gewaad rondloopt is hij niet meer geintegreerd? uw arrogantie siert u niet.

Meestal zijn dergelijke subjectieve verhaaltjes bedoelt om uw punt te bewijzen, niet uw oppervlakkigheid.
__________________
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after"
jehann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 16:48   #52
V-men
Banneling
 
 
V-men's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 76
Standaard

Het is tijd dat de mensen eens hun ogen opentrekken, een moslim hoort niet thuis in een Westers land.
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 17:22   #53
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-men
Het is tijd dat de mensen eens hun ogen opentrekken, een moslim hoort niet thuis in een Westers land.
Geeuw, hoe oud ben jij?
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 08:41   #54
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann
en omdat hij een baard heeft en in een lang gewaad rondloopt is hij niet meer geintegreerd? uw arrogantie siert u niet.

Meestal zijn dergelijke subjectieve verhaaltjes bedoelt om uw punt te bewijzen, niet uw oppervlakkigheid.
En hij dwingt tevens zijn vrouw om in een boerka rond te lopen --> dat is toch voldoende bewijs dat hij NIET geintegreerd is!!

Trouwens, toen hij op het HKM rondliep was hij geintegreerd, maar een tijd daarna zijn alle stoppen bij hem doorgeslagen en werd hij diepgelovig en verafschuwde hij opeens de Westerse maatschappij, dezelfde maatschappij die hem de kans heeft gegeven om een diploma te halen.....

Hoeveel kans had hij om als Berber een diploma te halen, mocht hij in de Atlas gebleven zijn? Maar als hij het daar toch veel beter vindt en onze maatschappij veracht, dan was het toch veel beter dat hij wat geiten ging hoeden in de atlas ipv aanslagen te steunen/te beramen in West Europa?
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 10:35   #55
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Waar negeer ik een deel van uw posting?

Ik zal het herhalen:



Dat gaat onder "dat gebeurt reeds" (door de Staatsveiligheid en de federale politie)



Valt onder "dat gebeurt reeds" (door Vreemdelingenzaken, of dacht je dat die verdachte mensen niet gescreend worden?).



Bronnen? Bewijzen?
Of is het dit dat je bedoelt met "ik negeer een deel van uw posting"?



Waarom denk je dat er een wet bestaat over bijzondere opsporingstechnieken? En hoe komt het denk je dat de grootste groep allochtone gedetineerden, Marokkanen zijn? Zou dat niet kunnen zijn omdat de politiediensten juist hun aandacht op deze groep vestigen?

En als je "discreet" werkt, kan je de mensen moeilijk het leven zuur maken.



Daarom waarschijnlijk dat men in het Frans over "le délit de sale gueule" spreekt ...



Je hebt mij slecht begrepen: ik heb geen problemen met proactief optreden, ik heb wel bedenkingen bij bepaalde opsporingstechnieken.
Dat er zoveel Marokkanen in de bak zitten is simpelweg omdat er zoveel krapuul tussen zit.

Dat jij weer vraagt naar bronnen en bewijzen over het smerige optreden van de overheid tegen bepaalde groepen van mensen die niks misdaan hebben, zegt veel over je kwaadwilligheid. Dat is reeds tot in den treure gebeurt, maar jij wil het niet weten. Alleen je Marokkaanse vrindjes beschermen, meer kun je niet. Bekijk het maar, marokkofieltje...
En waar zijn jouw bronnen voor 'dat gebeurt nu reeds? Hoe weet jij dat?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 13:01   #56
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Dat er zoveel Marokkanen in de bak zitten is simpelweg omdat er zoveel krapuul tussen zit.
Dat er zoveel armen in de gevangenis zitten is simpelweg omdat er zoveel krapuul tussen zit.

Citaat:
Dat jij weer vraagt naar bronnen en bewijzen over het smerige optreden van de overheid tegen bepaalde groepen van mensen die niks misdaan hebben, zegt veel over je kwaadwilligheid. Dat is reeds tot in den treure gebeurt, maar jij wil het niet weten.
Wees concreter, man, en probeer niet allerhande "iedereen weet toch dat..." technieken te gebruiken. Eens dat men bewijzen vraagt zitten ze met hun mond vol tanden, pff zielig...

Citaat:
Alleen je Marokkaanse vrindjes beschermen, meer kun je niet. Bekijk het maar, marokkofieltje...
Tiens, een nieuw argument, "marokkofieltje". Ge hebt al "homofoob" gebruikt, what's next? Zou het misschien voor jou niet tijd worden om aan te tonen dat je zelf geen krappuleke zijt, en beschaafd begint te discussiëren??

Om u te plezieren: alle Marokkanen die ik ken, zitten in den bak. Goed zo?

Citaat:
En waar zijn jouw bronnen voor 'dat gebeurt nu reeds? Hoe weet jij dat?
Dat zal je zelf moeten uitmaken. Met een beetje verbeelding zal je het antwoord wel vinden (en néén, wees gerust, ik werk niet voor de Staatsveiligheid of de politie).
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 13:08   #57
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Dat er zoveel armen in de gevangenis zitten is simpelweg omdat er zoveel krapuul tussen zit.



Wees concreter, man, en probeer niet allerhande "iedereen weet toch dat..." technieken te gebruiken. Eens dat men bewijzen vraagt zitten ze met hun mond vol tanden, pff zielig...



Tiens, een nieuw argument, "marokkofieltje". Ge hebt al "homofoob" gebruikt, what's next? Zou het misschien voor jou niet tijd worden om aan te tonen dat je zelf geen krappuleke zijt, en beschaafd begint te discussiëren??

Om u te plezieren: alle Marokkanen die ik ken, zitten in den bak. Goed zo?



Dat zal je zelf moeten uitmaken. Met een beetje verbeelding zal je het antwoord wel vinden (en néén, wees gerust, ik werk niet voor de Staatsveiligheid of de politie).
Er zitten verhoudingsgewijs veel minder armen in den bak dan Marokkanen.

Bekijk het verder maar met mijn bewijzen en bronnen; ik heb die reeds veel eerder uitgebreid gegeven(ook het CGKR beschikt erover maar doet niks).

Jij vindt jezelf trouwens te goed om bewijzen en argumenten voor je eigen gelul te geven, dus wat wil je dan nog.

Ik hoef jou niks te bewijzen kerel.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:03   #58
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Er zitten verhoudingsgewijs veel minder armen in den bak dan Marokkanen.
Hoeveel percent van de bevolking in België is "arm" denk je? 10%, 15%?
Hoeveel percent van de bevolking in de gevangenis is "arm", denk je? 10%, 15%? Of is het meer 85%, 90%? En tel er de seksuele delinkwenten en de "familiale" moordenaars maar uit...

Citaat:
Bekijk het verder maar met mijn bewijzen en bronnen; ik heb die reeds veel eerder uitgebreid gegeven(ook het CGKR beschikt erover maar doet niks).
Ik vraag enkel een link (ook binnen het forum), ik lees zeker niet alle posts.
Ik hoop wel dat het van een andere kwaliteit zal zijn dan die over Onkelinx... 8)

[quote]Jij vindt jezelf trouwens te goed om bewijzen en argumenten voor je eigen gelul te geven, dus wat wil je dan nog.[/QUOT]

Ok, als je echt aandringt:
- waarom denk je dat men een paar weken geleden een soort "echte oefening" in Brussel heeft gedaan ter preventie van een eventuele aanslag in de Europese wijk? Ho is men toen op informatie geraakt?
- hoe heeft men een netwerk van terroristen opgerold? Hun proces begint binnenkort btw
- waarom denk je dat er geen geld meer is voor telefoontap? (Ah ja, ik weet het, omdat ze teveel de telefoon van het VB tappen)
- en ik zou zo kunnen blijven voortgaan, het is gewoon een kwestie van de actualiteit te volgen en een beetje na te denken.

Plus het feit dat ik professioneel een tijdlang met Vreemdelingenzaken nauwe contacten heb gehad, waardoor ik een beetje (veel) weet hoe ze werken.

Citaat:
Ik hoef jou niks te bewijzen kerel.
Waarom zijt je dan nog met mij aan het discussiëren? Steek mij in uw negeerlijst zodat je verder ongestoord inhoudloos kunt blijven lullen over complottheorieën en andere "het VB wordt het grootst, wacht maar jullie".
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:33   #59
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

[quote=Bad Attila]Hoeveel percent van de bevolking in België is "arm" denk je? 10%, 15%?
Hoeveel percent van de bevolking in de gevangenis is "arm", denk je? 10%, 15%? Of is het meer 85%, 90%? En tel er de seksuele delinkwenten en de "familiale" moordenaars maar uit...



Ik vraag enkel een link (ook binnen het forum), ik lees zeker niet alle posts.
Ik hoop wel dat het van een andere kwaliteit zal zijn dan die over Onkelinx... 8)

Citaat:
Jij vindt jezelf trouwens te goed om bewijzen en argumenten voor je eigen gelul te geven, dus wat wil je dan nog.[/QUOT]

Ok, als je echt aandringt:
- waarom denk je dat men een paar weken geleden een soort "echte oefening" in Brussel heeft gedaan ter preventie van een eventuele aanslag in de Europese wijk? Ho is men toen op informatie geraakt?
- hoe heeft men een netwerk van terroristen opgerold? Hun proces begint binnenkort btw
- waarom denk je dat er geen geld meer is voor telefoontap? (Ah ja, ik weet het, omdat ze teveel de telefoon van het VB tappen)
- en ik zou zo kunnen blijven voortgaan, het is gewoon een kwestie van de actualiteit te volgen en een beetje na te denken.

Plus het feit dat ik professioneel een tijdlang met Vreemdelingenzaken nauwe contacten heb gehad, waardoor ik een beetje (veel) weet hoe ze werken.



Waarom zijt je dan nog met mij aan het discussiëren? Steek mij in uw negeerlijst zodat je verder ongestoord inhoudloos kunt blijven lullen over complottheorieën en andere "het VB wordt het grootst, wacht maar jullie".
1.De Marokkaanse gemeenschap levert het meeste crapuul af.

2.Ah zo, jij hebt dus samengewerkt met DVZ? Wel stik dan maar, daar zitten ook enorm veel gangsters. Klootzakken die voorrang geven aan het verstrekken van visa aan Marokkanen en daarvoor andere allochtone aanvragers terroriseren.

DVZ en de andere motherfuckers op BuiZa zijn voor mij DOODSVIJANDEN. SMERIG CRAPUUL.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:51   #60
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
1.De Marokkaanse gemeenschap levert het meeste crapuul af.

2.Ah zo, jij hebt dus samengewerkt met DVZ? Wel stik dan maar, daar zitten ook enorm veel gangsters. Klootzakken die voorrang geven aan het verstrekken van visa aan Marokkanen en daarvoor andere allochtone aanvragers terroriseren.

DVZ en de andere motherfuckers op BuiZa zijn voor mij DOODSVIJANDEN. SMERIG CRAPUUL.
Wordt je kwaad? Da's nie goe voor uwe lever hoor...

1. OK, als jij het zegt.

2. Slechte ervaring gehad misschien?

3. DVZ is een dienst van Binnenlandse Zaken, niet Buitenlandse Zaken...

4. Ik ben niet smerig, ik was mij elke dag. En beledigen (écht beledigen dan), is door het reglement verboden en [Napoleonmode=]zegt meer over u dan over mij[/Napoleonmode].
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be