Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2015, 18:37   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Wapper, mijn loon voorwaarden zijn ook vastgelegd en toen we van 40 urenweek naar 36 urenweek gingen met loonverlies werden de extra kredietdagen ook contractueel vastgelegd.
En dit contract wilt de top van de NMBS en de politiek in België nu eenzijdig veranderen.
Niks overleg.
Van 36 urenweek naar 37 urenweek met loonopslag want het werkt langs beiden kanten.
Er is wel overleg, alleen zit dat overleg muurvast.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2015, 11:07   #42
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Pollueren is natuurlijk relatief. Wat ze zouden moeten doen is leren van andere landen en de hun ervaringen gebruiken om hun eigen problemen op te lossen of te voorkomen. Natuurlijk moet hun welvaart vooruit, maar dat wil niet zeggen dat je daartoe absoluut maar moet vervuilen zoals dat in het verleden in andere landen is gebeurd . Dat kan evengoed op een manier waarbij je minder vervuilt en gebruik maakt van technieken die elders al met succes zijn toegepast, zonder dat je de fouten die elders zijn gemaakt hoeft te herhalen. Vooruitgang noemt men dat. De techniek staat niet stil.
Moest ik president van een Afrikaans ontwikkelingsland zijn en ik had de keuze tussen het bouwen van 20 goedkope polluerende energiecentrales en 10 dure propere, ik zou niet twijfelen.

Ik zou wel tegen de rijkere zeggen: 'jongens, als jullie willen dat ik er propere zet, betalen jullie dan maar de meerprijs'.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2015, 17:55   #43
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.656
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151206_02007051

Een van de belangrijkste redenen van de smog is het verkeer. In Peking is het ondertussen al zover gekomen dat kinderen niet meer buiten mogen. Je zou dan denken dat mensen tot bepaalde inzichten komen en logischerwijze minder met de auto gaan rijden, maar niets is echter minder waar. Ze willen allemaal hun auto en zullen en moeten ermee rondrijden waardoor iedereen het gelag betaald in de vorm van luchtvervuiling en files. Blijkbaar zijn de mensen dus overal even kortzichtig en egoïstisch tot ze erbij neervallen.

Het moge dus duidelijk zijn dat zonder ingrijpen van de overheid dit nooit kan opgelost worden. De overheid moet dus maatregelen nemen om de mensen uit de auto te krijgen in de naam van het algemeen belang. Ik denk daarbij aan het weren van autoverkeer uit centra en een aanbod van alternatieven zoals tramverbindingen, het financieel penaliseren van autoverkeer enz.

antw

in die zwarte aapachtige chinese cultuur is auto rijden, vooral een hele grote, dure een status symbool, bigger is better, en met een auto sta je hoger in de chinese kaste maatschappij, meer aanzien, hogere status, en je krijgt dan een hoger geplaatste mooiere meid met strakke maagdelijke kut.

ook in zwart india is een grote, dure auto een hoge hindoe apen (titel) kaste status symbool.

onze evolutie gaat te traag, ja wij hebben Jezus nodig of een nieuwe, Groene, impotente Fuhrer, a la Adolf Hitler.

of doe het simpeler:

Kies voor onze slimme Uberkatten Fuhrer, Wieroe de Grote uit Delft kennisstad, laat je snel ombouwen tot Uberkat, ga naar de tandarts en vraag om een katten gebits prothese met mooie, sierlijke hoektandjes.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be