Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 november 2015, 14:29   #41
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik denk dat ik genoeg belastingen betaal om mensen op te vangen uit die landen, dit als excuses voor het geleden leed in landen waar ik nog nooit een voet gezet heb. Nu content?

Neen niet enkel "voor mij": als gematigde moslims (als dat al bestaat) willen samenleven in ONZE landen met ons, dan verwacht ik dat zij de daden van die mutanten veroordelen. Dat je niet snapt dat het feit dat zij dat niet doen een slechte zaak is voor iedereen, dat laat me koud.
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.

Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan. Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 17 november 2015, 14:34   #42
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.

Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan. Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
Waarom beginnen en eindigen met een belediging? Als het u te moeilijk valt om uw mening te geven, laat het dan gewoon.

Onbeschoftheid, ik hou er niet van.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 14:40   #43
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.

Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan. Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
41 men targeted but 1,147 people killed: US drone strikes – the facts on the ground
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline  
Oud 17 november 2015, 14:43   #44
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

De VS moet ergens hun nieuwe wapens kunnen uittesten he.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline  
Oud 17 november 2015, 14:44   #45
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Omdat die het er mee eens zijn.

Eén reuzengroot verschil tussen de joden en de islamisten: joden proberen hier niet hun cultuur te laten domineren, met hen leven we perfect naast elkaar. Meer moet dat niet zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 14:46   #46
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Waarom beginnen en eindigen met een belediging? Als het u te moeilijk valt om uw mening te geven, laat het dan gewoon.

Onbeschoftheid, ik hou er niet van.
Ik denk dat ik u nergens beledigd heb (ik denk dat je je nogal snel beledigd voelt).
Ik stel gewoon vast dat het zelfs na twee maal bijzonder moeilijk is voor jou om te antwoorden op mijn vraag: je eist dat alle moslims de misdaden van moslims elders ter wereld afkeuren, maar schijnbaar vindt je het bijzonder moeilijk om je dan ook zelf te distantiëren van de misdaden die onze eigen politici begaan in moslimlanden.

Misschien hou jij niet van onbeschoftheid (wel, ik ook niet), maar ik hou ook niet van hypocrisie. Bespaar me dus dat ik je moet verdenken van hypocrisie en wees consequent met je eigen principes.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 17 november 2015 om 14:48.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 17 november 2015, 14:46   #47
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Probleem is dat onze westerse 'leiders' nu net dat doen: volkeren elders ter wereld gaan domineren en onderdrukken. Idem voor de Israëli's.

Maar blijken moeten voor u alleen de moslims zich excuseren voor de misdaden van andere moslims. De joodse gemeenschap hoeft dat schijnbaar niet, en ook wij 'superieure' westerlingen hoeven dat schijnbaar niet.
2!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 14:51   #48
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
De VS moet ergens hun nieuwe wapens kunnen uittesten he.
der zijn al meer doden gevallen met drone-aanvallen dan met terreuraanslagen in Europa. Maar er wordt wel verwacht dat moslims zich distantiëren van de terreurgroepen die daar verantwoordelijk voor zijn. Zoals ik al zei in deze draad... dubbele standaard.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline  
Oud 17 november 2015, 14:51   #49
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik ben blij dat je ook eens kan lachen.

Hebben wij hier last met de joden? Vallen zij ons lastig? Doen zij ons ontploffen?

Dat joden niet met islamisten kunnen samenleven is nogal wiedes, niemand kan met islamisten samenleven, zelfs islamisten niet met elkaar.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 14:52   #50
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
der zijn al meer doden gevallen met drone-aanvallen dan met terreuraanslagen in Europa. Maar er wordt wel verwacht dat moslims zich distantiëren van de terreurgroepen die daar verantwoordelijk voor zijn. Zoals ik al zei in deze draad... dubbele standaard.
Niemand in de geschiedenis heeft al meer islamisten vermoord dan islamisten zelf.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 14:52   #51
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Ik denk dat ik u nergens beledigd heb (ik denk dat je je nogal snel beledigd voelt).
Ik stel gewoon vast dat het zelfs na twee maal bijzonder moeilijk is voor jou om te antwoorden op mijn vraag: je eist dat alle moslims de misdaden van moslims elders ter wereld afkeuren, maar schijnbaar vindt je het bijzonder moeilijk om je dan ook zelf te distantiëren van de misdaden die onze eigen politici begaan in moslimlanden.

Misschien hou jij niet van onbeschoftheid (wel, ik ook niet), maar ik hou ook niet van hypocrisie. Bespaar me dus dat ik je moet verdenken van hypocrisie en wees consequent met je eigen principes.
Wat jij van me denkt, laat me absoluut koud.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 14:53   #52
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Niemand in de geschiedenis heeft al meer islamisten vermoord dan islamisten zelf.
ah, je verandert van onderwerp. Dat is een tactiek als een ander
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline  
Oud 17 november 2015, 14:54   #53
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ah, je verandert van onderwerp. Dat is een tactiek als een ander
Is dat een verwaarloosbaar feit wanneer ze met cijfers komen aandraven?

Da's idd een tactiek als een ander.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 14:55   #54
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.

Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan. Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
Vergeet vooral niet te overdrijven. U draait de zaken gewoon om. Overal in de wereld waar er bloederige conflicten zijn, ligt de islam aan de basis. Boko Haram, is dat ook de schuld van het Westen? Waarom bombardeert Saoedi-Arabië Jemen plat en steunt het IS? Pakistan? Indië? De lijst is lang. De gruwel van de islam is eindeloos, ingegeven door dat haatboekje uit de 7e eeuw. Dus zoek niet de schuld bij iemand anders.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 november 2015 om 14:58.
Lukkas is offline  
Oud 17 november 2015, 14:56   #55
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.

Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan. Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
De moslims horen zich niet alleen te excuseren voor de misdaden die ze begaan tegenover Europeanen zoals die van Vrijdag 13/11. Ze moeten zich evenzeer excuseren voor de oneindig vele misdaden die ze bijna dagelijks begaan t.a.v. hun geloofsgenoten. Er gaat met moeite een dag voorbij of we horen en lezen over zelfmoordterroristen die zich opblazen op markten en andere openbare plaatsen (koffiehuizen, restaurants) in Baghdad, Beiroet enz. En dat zijn dus geen Amerikanen, Britten of Fransen die op die plaatsen mensen (meestal vrouwen en kinderen) aan flarden vaneen rijten. Om maar te zwijgen van al de gruwelen welke de schuimbekkende gekken van IS dagelijks begaan t.a.v. mensen die het ongeluk hebben in hun klauwen te vallen: onthoofdingen manueel uitgevoerd met een mes, mensen verbranden, vrouwen en jonge meisjes verkrachten, gevangenen (waaronder jonge kinderen) massaal executeren enz. enz. Me dunkt dat dit reeds meer dan voldoende is om uw debiele zever van de kaart te vegen.
Heeft het Westen in Irak, Syrië en Afghanistan dan geen fout begaan? Ongetwijfeld wel. Maar kom nu niet aandraven met gemekker alsof wat we nu meemaken uitsluitend daar aan zou te wijten zijn. De oorzaak van al die gruwelen is doodeenvoudig de frustratie van de moslims omdat ze er niet meer in slagen hun achterlijke islam-ideologie aan andere volkeren verkocht te krijgen. Die frustratie geeft aanleiding tot hun onvoorstelbare brutaliteiten.
Jouw vergelijking met Israël is daarbij volkomen van de pot gerukt. De islam ondergaat een zeer zware crisis. Ze voelen ook wel aan dat ze op alle vlakken verschrikkelijk achteropgeraakt zijn. Ze hebben het geluk gehad dat ze lange tijd konden teren op de olie. Maar ook hun olie-imperium is begonnen aan zijn zwanenzang. Het begin van een lange doodsstrijd is begonnen. Saoudi-Arabië moet de eerste maal in zijn bestaan beroep doen op buitenlandse leningen om zijn budgetdeficiet te dekken. Hun olie-inkomsten volstaan niet meer om hun kunstmatig hoge levensstandaard vol te houden.

Laatst gewijzigd door quercus : 17 november 2015 om 14:58.
quercus is offline  
Oud 17 november 2015, 15:00   #56
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik ben blij dat je ook eens kan lachen.

Hebben wij hier last met de joden? Vallen zij ons lastig? Doen zij ons ontploffen?

Dat joden niet met islamisten kunnen samenleven is nogal wiedes, niemand kan met islamisten samenleven, zelfs islamisten niet met elkaar.
Mens, onze ganse media en wat weet ik nog is 100% joods, laat ons het financiele niet vernoemen.

Men moet stekeblind zijn om het niet te zien. Uw joodse vriendin legt het even bondig uit:

https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

U mag nu dus de overbodige prut uit de ogen halen. Nog een goede verderzetting van de dag toegewenst hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 17 november 2015, 15:01   #57
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Mens, onze ganse media en wat weet ik nog is 100% joods, laat ons het financiele niet vernoemen.

Men moet stekeblind zijn om het niet te zien. Uw joodse vriendin legt het even bondig uit:

https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

U mag nu dus de overbodige prut uit de ogen halen. Nog een goede verderzetting van de dag toegewenst hoor.
Het kan me niet schelen, hoe, wanneer, waarom.

Feit is dat we kunnen samenleven met joden, dat zij ons niet lastigvallen op een manier waarop islamisten dat doen en dat zij niet teren op onze maatschappij voor welk aspect ervan dan ook.

Het lijkt me dat het u onmetelijk stoort dat joden zo'n goeie zakenmensen zijn.

Al die olie hebben en nog niks meer kunnen dan wat paleizen met gouden klinken bouwen.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 17 november 2015 om 15:03.
Maori is offline  
Oud 17 november 2015, 15:04   #58
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Moeilijk om te begrijpen wat ik zeg blijkbaar?
Wij hebben altijd de pretentie om te eisen dat de moslims ons moeten respecteren in onze landen, maar maken ondertussen moslimland na moslimland met de grond gelijk. Is het te moeilijk om consequent te zijn met onze eigen principes? Als je een probleem hebt met grote groepen Afghanen, Syriërs, Irakezen, ... die hier leven, heb dan ook de eerlijkheid om de vernietiging van hun landen door westers militair geweld af te keuren.

Dat je nog nooit een voet in die landen gezet hebt, en belastingen betaalt, maakt me niet uit. Ik zie dat jij van elke moslim verwacht dat hij zich publiek distantieert van misdaden die moslims elders ter wereld begaan. Wel, wees dan gewoon consequent en keur ook de misdaden af die onze politici begaan in de landen waar die moslims vandaan komen. 't Is dus niet dat ik u veel van u vraag en simpelweg u van die misdaden distantiëren is nu echt niet moeilijk hé?!
ER zijn daar landen die je noemt waar er helemaal geen oorlog gaande is , Maar moslims die geen vrede kunnen nemen met het beleid in hun eigen land ... die hun eigen opdringen in Europa om binnen te komen met eisen ? waar moeten Europese burgers maar een iets gaan eisen ???? nergens .Dat is alleen maar het grote verschil en dat ze ons nu nog komen afknallen gelijk beesten moeten we ook nu ook nog tolereren .... ja zeg dat we wel veel te brave mensen zijn zekers
de vuile muilekoek is offline  
Oud 17 november 2015, 15:04   #59
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De moslims horen zich niet alleen te excuseren voor de misdaden die ze begaan tegenover Europeanen zoals die van Vrijdag 13/11. Ze moeten zich evenzeer excuseren voor de oneindig vele misdaden die ze bijna dagelijks begaan t.a.v. hun geloofsgenoten. Er gaat met moeite een dag voorbij of we horen en lezen over zelfmoordterroristen die zich opblazen op markten en andere openbare plaatsen (koffiehuizen, restaurants) in Baghdad, Beiroet enz. En dat zijn dus geen Amerikanen, Britten of Fransen die op die plaatsen mensen (meestal vrouwen en kinderen) aan flarden vaneen rijten. Om maar te zwijgen van al de gruwelen welke de schuimbekkende gekken van IS dagelijks begaan t.a.v. mensen die het ongeluk hebben in hun klauwen te vallen: onthoofdingen manueel uitgevoerd met een mes, mensen verbranden, vrouwen en jonge meisjes verkrachten, gevangenen (waaronder jonge kinderen) massaal executeren enz. enz. Me dunkt dat dit reeds meer dan voldoende is om uw debiele zever van de kaart te vegen.
Heeft het Westen in Irak, Syrië en Afghanistan dan geen fout begaan? Ongetwijfeld wel. Maar kom nu niet aandraven met gemekker alsof wat we nu meemaken uitsluitend daar aan zou te wijten zijn. De oorzaak van al die gruwelen is doodeenvoudig de frustratie van de moslims omdat ze er niet meer in slagen hun achterlijke islam-ideologie aan andere volkeren verkocht te krijgen. Die frustratie geeft aanleiding tot hun onvoorstelbare brutaliteiten.
Jouw vergelijking met Israël is daarbij volkomen van de pot gerukt. De islam ondergaat een zeer zware crisis. Ze voelen ook wel aan dat ze op alle vlakken verschrikkelijk achteropgeraakt zijn. Ze hebben het geluk gehad dat ze lange tijd konden teren op de olie. Maar ook hun olie-imperium is begonnen aan zijn zwanenzang. Het begin van een lange doodsstrijd is begonnen. Saoudi-Arabië moet de eerste maal in zijn bestaan beroep doen op buitenlandse leningen om zijn budgetdeficiet te dekken. Hun olie-inkomsten volstaan niet meer om hun kunstmatig hoge levensstandaard vol te houden.
Goed verwoord. Er zijn steeds meer moslims die zich heimelijk bekeren tot het Christendom. Met de nadruk op 'heimelijk'. Want anders wacht hen de doodstraf. Wat een vredelievende en verdraagzame 'godsdienst' toch.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 november 2015 om 15:10.
Lukkas is offline  
Oud 17 november 2015, 15:05   #60
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Goed verwoord. Er zijn steeds meer moslims die zich heimelijk bekeren tot het Christendom. Met de nadruk op 'heimelijk'. Want anders wacht hen de doodstraf. Wat een vredelievende 'godsdienst' toch.
Kom kom, het is allemaal onze schuld. De sukkels toch.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be