Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 28 februari 2008, 17:15   #41
janPieter
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2004
Berichten: 346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Dat heb je goed bekeken !
CD&V-NVA tandem kan veel beter de regering beheersen en als er nu SPA of de groene familie bijkomt zijn we misschien vertrokken voor een onzalig avontuur.
Het valt mij wel op dat mensen, die zich amper met politiek bezig houden, er écht hun buik van vol hebben , als je met hen praat.
Ik denk soms wel eens dat de 3 klassieke families (SPA/VLD/CDV) te samen niet meer aan 50% gaan geraken.
Eens goed doordenken!
Pro belg Groen/SPA/VLD/Een deel van CDV plus PS/MR/ECOLO/Bub/FDF
Anti belg VB/LDD/NVA/SPIRIT/Een deel van CDV plus RAW

Het valt op dat sommige mensen separatist worden elke dag meer maar bijlange geen 20000 per jaar, er komen wel elk jaar 20000 "nieuwe" pro belgen bij deze situatie zal altijd status quo blijven.
Het valt mij echter ook op dat meer en meer mensen die splijtzwammen kots beu worden en hunkeren naar een echte ernstige uitgesproken rechts conservatieve al dan niet christelijke pro belgische partij.
Die ontbreeekt nu in het politiek spectrum.

Laatst gewijzigd door janPieter : 28 februari 2008 om 17:16.
janPieter is offline  
Oud 28 februari 2008, 17:58   #42
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 799
Standaard

Volgens mij heeft CD&V ingestemd met deze kleine staatshervorming om een redenering die uit 4 punten bestaat:

- De publieke opinie is toch wat bekoeld...
- De N-VA zal niet durven nee zeggen.
- Verhofstadt is weg bij een instemming, en Leterme kan eindelijk écht beginnen.
- Onze achterban vind het toch niet zo belangrijk, die staatshervorming.

Als ik de laatste dagen de mensen bezig hoor en ik lees de lezersbrieven, dan hebben ze zich serieus mispakt aan de situatie. Eén ding is, voorlopig alleszins, wél uitgekomen, ze zijn van Verhofstadt af met Pasen.

CD&V zal zich geen tweede keer mispakken, in de zomer moet het een fatsoenlijke staatshervorming zijn, of deze keer volgen ze de N-VA wel.
__________________
Racism is a weapon of mass destruction

Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 28 februari 2008 om 17:58.
100% VLAMING is offline  
Oud 28 februari 2008, 18:18   #43
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Eén ding is, voorlopig alleszins, wél uitgekomen, ze zijn van Verhofstadt af met Pasen.
Misschien zijn ze inderdaad van Verhofstadt af, maar wat als men er niet uitraakt, noch qua socio-economisch programma, noch qua staatshervorming? Het eerste lijkt mij zonder meer een haalbare kaart. Men kopieert gewoon wat men nu als basis hanteert... een leeg blad.
Het tweede onderdeel, de staatshervorming, ligt toch wel ietsje moeilijker. Stel dat N-CVP echt schrik krijgt van de kiezer en dat men dus echt moeilijk gaat doen over die staatshervorming (ik weet het, ik weet het: ik vraag wel heeeeeeeeel erg veel verbeelding, maar kom...). Wat als N-CVP zijn dreigement hardmaakt en niet in de regering stapt of er uitstapt? Komt daar dan niet ene Guy aangestreden op zijn witte ros, strijdvaardig als immer om vorst en vaderland te redden? Toegegeven, misschien wat vergezocht... maar volledig onmogelijk? Ik dacht het niet.
den ambetantsten is offline  
Oud 28 februari 2008, 18:34   #44
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

En maar afgeven op de CD&V. Vergeet niet wanneer je dat als nationalist doet je hiermee ongewild paars steunt.

Want wat is het alternatief voor de CD&V ? Het grootste volksverradend krapuul uit de geschiedenis van ons volk Guy Verhofstadt en zijn extreem decadente paars groene en paarse regeringen, waar er niets anders gedaan was dan de ontucht, immigratie, decadentie en criminaliteit aan te zwengelen. Alles werd gedaan voor het postje en alle problemen werden onder de mat geveegd. Men schuift Leterme en CD&V de crisis en het zgn "slecht bestuur" in de schoenen waar die mensen geen schuld aan hebben. DEZE TOESTAND IS ONTSTAAN NA 8 JAAR PAARS !!!! Waar men alle communaitaire en begrotingsproblemen heeft laten verrotten. Verhofstadt verkocht al jaren gebakken lucht.

Het is dan ook werkelijk degoutant dat NVA een regering olv Verhofstadt wel een goedkeuring gaf in december (met 1 onthouding) en een regering olv Yves Leterme, de oprichter van het Vlaams Kartel, niet gaat steunen. Ik kan zeer goed begrijpen dat NVA niet in de regering wil zonder vette vis, maar ze zouden op zijn minst wel Leterme mogen steunen. Gewoon Leterme I steunen, maar geen deel uitmaken van de regering.

Mensen die het kartel willen kapot zien moeten zich goed afvragen, wat er kan gebeuren. Misschien Vlaams Belang de grootste, maar ten tweede die VLD ? Vergeet niet dat de progressieven weer vrij spel hebben indien een sterk Vlaams Kartel verdwijnt. Zelfs al haalt NVA/LDD een prachtig resultaat van 20% en Vlaams Belang 20 %, wat krijgen we dan ? Een Vlaamse tripartite regering geleid door VLD, met een CD&V waar de Belgicisten binnen die partij weer vrij spel krijgen. Op federaal niveau de terugkeer van paars groen !

De terugkeer van Yves Leterme komt geen dag te vroeg. Want er is bij zijn afwezigheid al heel grote schade aangericht, zowel voor zijn partij, voor zijn kartel als wat betreft de Vlaamse eisen. De Belgicistische krokodillen hebben weer alles bedisseld. Het wordt tijd dat Yves het Vlaams Kartel opnieuw in ere hersteld de komende dagen en fors doorgaat om een grondige staatshervorming ten dienste van de Vlamingen te verkrijgen. Vergeet ook niet dat wanneer Leterme erbij was niet van zo'n slechte akkoorden bedisseld waren (begroting en die borrelnootjeshistorie).
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 februari 2008 om 18:38.
Max van Dietschland is offline  
Oud 28 februari 2008, 18:47   #45
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
En maar afgeven op de CD&V. Vergeet niet wanneer je dat als nationalist doet je hiermee ongewild paars steunt.

Want wat is het alternatief voor de CD&V ? Het grootste volksverradend krapuul uit de geschiedenis van ons volk Guy Verhofstadt en zijn extreem decadente paars groene en paarse regeringen, waar er niets anders gedaan was dan de ontucht, immigratie, decadentie en criminaliteit aan te zwengelen. Alles werd gedaan voor het postje en alle problemen werden onder de mat geveegd. Men schuift Leterme en CD&V de crisis en het zgn "slecht bestuur" in de schoenen waar die mensen geen schuld aan hebben. DEZE TOESTAND IS ONTSTAAN NA 8 JAAR PAARS !!!! Waar men alle communaitaire en begrotingsproblemen heeft laten verrotten. Verhofstadt verkocht al jaren gebakken lucht.

Het is dan ook werkelijk degoutant dat NVA een regering olv Verhofstadt wel een goedkeuring gaf in december (met 1 onthouding) en een regering olv Yves Leterme, de oprichter van het Vlaams Kartel, niet gaat steunen. Ik kan zeer goed begrijpen dat NVA niet in de regering wil zonder vette vis, maar ze zouden op zijn minst wel Leterme mogen steunen. Gewoon Leterme I steunen, maar geen deel uitmaken van de regering.

Mensen die het kartel willen kapot zien moeten zich goed afvragen, wat er kan gebeuren. Misschien Vlaams Belang de grootste, maar ten tweede die VLD ? Vergeet niet dat de progressieven weer vrij spel hebben indien een sterk Vlaams Kartel verdwijnt. Zelfs al haalt NVA/LDD een prachtig resultaat van 20% en Vlaams Belang 20 %, wat krijgen we dan ? Een Vlaamse tripartite regering geleid door VLD, met een CD&V waar de Belgicisten binnen die partij weer vrij spel krijgen. Op federaal niveau de terugkeer van paars groen !

De terugkeer van Yves Leterme komt geen dag te vroeg. Want er is bij zijn afwezigheid al heel grote schade aangericht, zowel voor zijn partij, voor zijn kartel als wat betreft de Vlaamse eisen. De Belgicistische krokodillen hebben weer alles bedisseld. Het wordt tijd dat Yves het Vlaams Kartel opnieuw in ere hersteld de komende dagen en fors doorgaat om een grondige staatshervorming ten dienste van de Vlamingen te verkrijgen. Vergeet ook niet dat wanneer Leterme erbij was niet van zo'n slechte akkoorden bedisseld waren (begroting en die borrelnootjeshistorie).
Geduld is een schone deugd, Max. Liever Vlaamse onafhankelijkheid binnen 20 jaar dan een Belgicistische recuperatiepolitiek met enkele borrelnootjes voor Vlaanderen, dit jaar. Een terugkeer van Paars-Groen is natuurlijk af te keuren, maar uiteindelijk zal het ons sneller en dichter bij het einddoel brengen dan wat gerommel in de marge en de zoveelste "Belgische staatshervorming". De Vlaming pikt zulke zaken namelijk niet meer. Het is bovendien klaarduidelijk geworden dat België noo�*t zal barsten met instemming van de Walen.

Voor mij in ieder geval heeft de CD&V, met haar uitstelpolitiek, voorgoed afgedaan.
Herr Oberst is offline  
Oud 28 februari 2008, 19:02   #46
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

Het erge van het verhaal is dat velen hopen op 2009 dat dan de grote doorbraak komt. Maar ik voorspel u nu al dat je niet teveel moet hopen op 2009. Dat een tripartite zal gevormd worden is nu al duidelijk. En zonder kartel zal waarschijnelijk die verderfelijke VLD die regering weer kunnen leiden. Zonder Kartel zitten alle Vlaamsegezinde krachten in de oppositie. En dan moeten weer zolang wachten. Wie weet neemt het Vlaamse bewustzijn bij de mensen weer af.

Ik ben zeer pessimistisch ingesteld voor de toekomst zonder Vlaams Kartel. Vlaanderen zou wel eens een extreem progressief bolwerk kunnen worden, met ongebreidelde multikul, wat een schande zou zijn !
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 februari 2008 om 19:03.
Max van Dietschland is offline  
Oud 28 februari 2008, 19:06   #47
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Het barsten van het kartel kan wel eens het barsten van CD&V tot gevolg hebben...
Misschien, maar ik zou er toch niet teveel op hopen. Wie dacht dat dat onding van een VLD zou scheuren na het vertrek van Dedecker is ook bedrogen uitgekomen;
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 28 februari 2008, 19:07   #48
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het erge van het verhaal is dat velen hopen op 2009 dat dan de grote doorbraak komt. Maar ik voorspel u nu al dat je niet teveel moet hopen op 2009. Dat een tripartite zal gevormd worden is nu al duidelijk. En zonder kartel zal waarschijnelijk die verderfelijke VLD die regering weer kunnen leiden. Zonder Kartel zitten alle Vlaamsegezinde krachten in de oppositie. En dan moeten weer zolang wachten. Wie weet neemt het Vlaamse bewustzijn bij de mensen weer af.

Ik ben zeer pessimistisch ingesteld voor de toekomst zonder Vlaams Kartel. Vlaanderen zou wel eens een extreem progressief bolwerk kunnen worden, met ongebreidelde multikul, wat een schande zou zijn !
Wat mij betreft, haal je discussies door mekaar die op zich niets met mekaar te maken hebben. Een staatshervorming enkel en alleen om uitsluitend rechts aan de macht te helpen, is dat jouw ultieme droom? Als het dat is wat "de Vlaming" wil dan hoeft het voor mij niet. Niet links of rechts zijn de grote schuldigen of de grote redders want beiden hebben boter op het hoofd! Je afzetten tegen een elite is een ding, maar wat jij doet, is wat mij betreft bangelijk.
den ambetantsten is offline  
Oud 28 februari 2008, 19:07   #49
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het erge van het verhaal is dat velen hopen op 2009 dat dan de grote doorbraak komt. Maar ik voorspel u nu al dat je niet teveel moet hopen op 2009. Dat een tripartite zal gevormd worden is nu al duidelijk. En zonder kartel zal waarschijnelijk die verderfelijke VLD die regering weer kunnen leiden. Zonder Kartel zitten alle Vlaamsegezinde krachten in de oppositie. En dan moeten weer zolang wachten. Wie weet neemt het Vlaamse bewustzijn bij de mensen weer af.

Ik ben zeer pessimistisch ingesteld voor de toekomst zonder Vlaams Kartel. Vlaanderen zou wel eens een extreem progressief bolwerk kunnen worden, met ongebreidelde multikul, wat een schande zou zijn !
Wat mij betreft, haal je discussies door mekaar die op zich niets met mekaar te maken hebben. Een staatshervorming enkel en alleen om uitsluitend rechts aan de macht te helpen, is dat jouw ultieme droom? Als het dat is wat "de Vlaming" wil dan hoeft het voor mij niet. Niet links of rechts zijn de grote schuldigen of de grote redders want beiden hebben boter op het hoofd! Je afzetten tegen een elite is een ding, maar wat jij doet, is wat mij betreft bangelijk.
den ambetantsten is offline  
Oud 28 februari 2008, 19:09   #50
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
Wat mij betreft, haal je discussies door mekaar die op zich niets met mekaar te maken hebben. Een staatshervorming enkel en alleen om uitsluitend rechts aan de macht te helpen, is dat jouw ultieme droom? Als het dat is wat "de Vlaming" wil dan hoeft het voor mij niet. Niet links of rechts zijn de grote schuldigen of de grote redders want beiden hebben boter op het hoofd! Je afzetten tegen een elite is een ding, maar wat jij doet, is wat mij betreft bangelijk.
Vlaamse onafhankelijkheid of een autonoom Vlaanderen binnen sterk Rijk. Dat is mijn droom. En vooral waar ook na de onafhankelijkheid of de autonomie een nationalistisch beleid gevoerd wordt !

Zeer belangrijk dat laatste.
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 februari 2008 om 19:11.
Max van Dietschland is offline  
Oud 28 februari 2008, 19:16   #51
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Vlaamse onafhankelijkheid of een autonoom Vlaanderen binnen sterk Rijk. Dat is mijn droom. En vooral waar ook na de onafhankelijkheid of de autonomie een nationalistisch beleid gevoerd wordt !

Zeer belangrijk dat laatste.
Ik droom al jaren van de Lotto maar 't zal er ook gene zijn, vrees ik...
den ambetantsten is offline  
Oud 28 februari 2008, 23:14   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Vlaamse onafhankelijkheid of een autonoom Vlaanderen binnen sterk Rijk. Dat is mijn droom. En vooral waar ook na de onafhankelijkheid of de autonomie een nationalistisch beleid gevoerd wordt !

Zeer belangrijk dat laatste.
Voor JOU is dat heel belangrijk. Veel medestanders zal je daarvoor niet vinden.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 28 februari 2008, 23:22   #53
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Misschien, maar ik zou er toch niet teveel op hopen. Wie dacht dat dat onding van een VLD zou scheuren na het vertrek van Dedecker is ook bedrogen uitgekomen;
Partijtucht is jammer genoeg sterk in onze politiek, sterker dan ideologie.
lomeanor is offline  
Oud 28 februari 2008, 23:47   #54
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Daar komt een einde aan omdat de gewone Vlaamse burgers laten merken dat ze het grondig beu met alle zonder Israels te worden beladen terwijl ze elke dag door dezelfden gepluimd worden.
Hear hear
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van
Miguelito is offline  
Oud 28 februari 2008, 23:53   #55
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Volgens mij heeft CD&V ingestemd met deze kleine staatshervorming om een redenering die uit 4 punten bestaat:

- De publieke opinie is toch wat bekoeld...
- De N-VA zal niet durven nee zeggen.
- Verhofstadt is weg bij een instemming, en Leterme kan eindelijk écht beginnen.
- Onze achterban vind het toch niet zo belangrijk, die staatshervorming.
- De publieke opinie is niet echt bekoeld, lees maar eens de reacties en fora van verscheidenen kranten.
- De NV-A KAN geen neen zeggen, na hun dedecker debakel en dit erbij, zal niemand hen nog geloven, wat zeer spijtig is. Dan wint VB en LDD erbij, partijen die al van voorafaan uitgesloten zullenz ijn bij een mogelijke regeringsvorming.
- een deel van die achterban heeft al negatief gereageerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Als ik de laatste dagen de mensen bezig hoor en ik lees de lezersbrieven, dan hebben ze zich serieus mispakt aan de situatie. Eén ding is, voorlopig alleszins, wél uitgekomen, ze zijn van Verhofstadt af met Pasen.
Ik denk niet dat we van verhofstadt af zijn met pasen, er komt daarvoor en veto van onze franstalige vrienden, die willen nog altijd het liefst nog minder staatshervorming en zullen daarom hun mannetje door dik en dun steunen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
CD&V zal zich geen tweede keer mispakken, in de zomer moet het een fatsoenlijke staatshervorming zijn, of deze keer volgen ze de N-VA wel.
Ik hoop echt dat de cd&v volgt in de zomer of oo die partij scheurt of er vallen overstappen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van
Miguelito is offline  
Oud 29 februari 2008, 06:02   #56
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Vlaamse onafhankelijkheid of een autonoom Vlaanderen binnen sterk Rijk. Dat is mijn droom. En vooral waar ook na de onafhankelijkheid of de autonomie een nationalistisch beleid gevoerd wordt !

Zeer belangrijk dat laatste.
Dan verkies ik de huidige situatie..
Chipie is offline  
Oud 29 februari 2008, 09:20   #57
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zo is dat maar.
En Leterme is niet tegen de belgicistische strekking in zijn partij opgewassen.
Vandaag lees ik dat de CD&V-jongeren op zoek gaan naar 1000 leden-stemmen om de CDV-regeringsdeelname op 20 maart te kelderen.
Alhoewel de jongeren nooit zwaar hebben gewogen, is dit weeral een signaal dat kan tellen.
boerenverstand is offline  
Oud 29 februari 2008, 18:48   #58
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Dan verkies ik de huidige situatie..
Leuke smiley overigens.
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 6 maart 2008, 20:24   #59
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Wat vinden Knuppel en Chipie dan zo afschrikwekkend aan een nationalistisch beleid?
Herr Oberst is offline  
Oud 7 maart 2008, 08:43   #60
I amsterdam
Minister-President
 
I amsterdam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5.368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wat vinden Knuppel en Chipie dan zo afschrikwekkend aan een nationalistisch beleid?
Vlaams-nationalistisch of het multinationalistische Belgie?
I amsterdam is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be