Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2009, 19:37   #41
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dat weet ik en ik neem ook de volledige verantwoordelijkheid voor mijn gevoelens en daden op. Ik reageerde gewoon op de insinuatie van Jedd dat ik biseksueel zou zijn... de ware reden voor mijn gedrag is dus iets anders.
Ok.

Citaat:
Nee, niet voor een moslim. Niet voor iemand die in God gelooft. Homoseksualiteit is een zonde. Het is helemaal niet hetzelfde.
Da's natuurlijk voer voor een andere draad (lees: collectie scheldtirades).
Flanelcondoom is offline  
Oud 8 juni 2009, 19:37   #42
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Één van de grootste stukken reactionaire onzin die ik al op dit forum heb mogen aanschouwen. Denk je nu echt dat enkel vrouwen stemmen op figuren i.p.v. op inhoud?
dat is toch algemeen geweten...
__________________
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline  
Oud 8 juni 2009, 19:38   #43
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het wordt tijd dat iemand dat ook eens durft zeggen.

Vrouwen stemden en masse op Kris 'Clooney' Peters, niet omwille van de inhoud maar omwille van zijn figuur.
En het vrouwenfanclubje van De Wever en JJ De Gucht is ook niet te verwaarlozen.


Politiek zou moeten gaan over inhoud en niet over uiterlijke materie. Het land vergaat in chaos en islamisering terwijl bijna een hele bevolkingsgroep blijft stemmen voor personen enkel omwille van voorkomen, netheid, .........

Is het geen tijd om eens apart stemrecht in te voeren ?? Vrouwen kiezen een aantal vrouwen, en mannen een aantal mannen. En dan kunnen ze het verder ondereen uitvechten, maar dan is men gelijk vertegenwoordigd enzo.
de wever zijn fanclubke
__________________
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline  
Oud 8 juni 2009, 19:39   #44
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ik ga als vrouw toch voor de inhoud.
Jamaar , volgens den topicstarter moogt gij ni gaan stemmen hé ...
manta is offline  
Oud 8 juni 2009, 19:56   #45
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt, sukkel. Ik heb het proberen te negeren en heb niets met die verliefdheid gedaan.
Dat kunnen homo's of lesbiennes ook niet, hoor. Ook bij hen 'slaat de bliksem in' waar en wanneer-ie maar wil.

Dacht u nu echt dat het voor die mensen anders was?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:05   #46
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat kunnen homo's of lesbiennes ook niet, hoor. Ook bij hen 'slaat de bliksem in' waar en wanneer-ie maar wil.

Dacht u nu echt dat het voor die mensen anders was?
Dat beweer ik ook niet. Maar het is niet verstandig om alle verliefdheden te cultiveren of in de praktijk om te zetten. Het is zondig om bv. een affaire met de vrouw van een andere man te starten, om een homoseksuele relatie te starten,...
Uh-Huh is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:07   #47
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dat beweer ik ook niet. Maar het is niet verstandig om alle verliefdheden te cultiveren of in de praktijk om te zetten. Het is zondig om bv. een affaire met de vrouw van een andere man te starten, om een homoseksuele relatie te starten,...
en wat vind jij daar zelf van?
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:09   #48
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dat beweer ik ook niet. Maar het is niet verstandig om alle verliefdheden te cultiveren of in de praktijk om te zetten. Het is zondig om bv. een affaire met de vrouw van een andere man te starten, om een homoseksuele relatie te starten,...
Zondig? Geloof jij in god mss?
debbie is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:11   #49
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Hoewel het met een "onderwerp" als de beginpost redelijk moeilijk is om niet off-topic te gaan en het een hoog k&k-gehalte heeft zou'k toch zeggen , hou persoonlijke zaken wat voor ergens anders , iedereen weet dat er ruzie en zever van komt , dus probeer dat te vermijden ...
manta is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:31   #50
jevaly
Provinciaal Statenlid
 
jevaly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2007
Locatie: Gondolin
Berichten: 694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het wordt tijd dat iemand dat ook eens durft zeggen.

Vrouwen stemden en masse op Kris 'Clooney' Peters, niet omwille van de inhoud maar omwille van zijn figuur.
En het vrouwenfanclubje van De Wever en JJ De Gucht is ook niet te verwaarlozen.


Politiek zou moeten gaan over inhoud en niet over uiterlijke materie. Het land vergaat in chaos en islamisering terwijl bijna een hele bevolkingsgroep blijft stemmen voor personen enkel omwille van voorkomen, netheid, .........

Is het geen tijd om eens apart stemrecht in te voeren ?? Vrouwen kiezen een aantal vrouwen, en mannen een aantal mannen. En dan kunnen ze het verder ondereen uitvechten, maar dan is men gelijk vertegenwoordigd enzo.
Vergeet de homo's niet! sinds we die nichten laten stemmen zitten de reetkevers van het VB in het parlement!

...

serieus man, ga eens om een schroevendraaier.
jevaly is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:31   #51
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dat beweer ik ook niet. Maar het is niet verstandig om alle verliefdheden te cultiveren of in de praktijk om te zetten. Het is zondig om bv. een affaire met de vrouw van een andere man te starten, om een homoseksuele relatie te starten,...
Het begrip 'zondig' vind ik erg moeilijk te hanteren.

Dat het niet verstandig is met de vrouw van een ander te gaan rotzooien, wil ik best aannemen.

Wat het starten van een homoseksuele relatie betreft: als beide partijen in zo'n relatie het ongedwongen met elkaar kunnen vinden, bemoei ik me daar liever niet mee. Mensen die van elkaar houden, moeten gesteund worden, niet afgekraakt (of erger). Als het toevallig twee mensen van het zelfde geslacht betreft, tja, dan is dat maar zo, hé. Ik heb daar nog nooit een minuut slaap voor gelaten.
Ik zou al eens wakker durven liggen wegens de onverdraagzaamheid en de haat die �*ndere mensen jegens zo'n homoseksuelen voelen. D�*�*r is volgens mij namelijk wèl iets mis mee. Grondig mis, zelfs.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:38   #52
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het begrip 'zondig' vind ik erg moeilijk te hanteren.

Dat het niet verstandig is met de vrouw van een ander te gaan rotzooien, wil ik best aannemen.

Wat het starten van een homoseksuele relatie betreft: als beide partijen in zo'n relatie het ongedwongen met elkaar kunnen vinden, bemoei ik me daar liever niet mee. Mensen die van elkaar houden, moeten gesteund worden, niet afgekraakt (of erger). Als het toevallig twee mensen van het zelfde geslacht betreft, tja, dan is dat maar zo, hé. Ik heb daar nog nooit een minuut slaap voor gelaten.
Ik zou al eens wakker durven liggen wegens de onverdraagzaamheid en de haat die �*ndere mensen jegens zo'n homoseksuelen voelen. D�*�*r is volgens mij namelijk wèl iets mis mee. Grondig mis, zelfs.
Haram en halal, zondig en niet-zondig. Die begrippen zijn duidelijk omschreven, er bestaat geen twijfel over en ik vind ze als moslim helemaal niet moeilijk te hanteren. To each his own.
Uh-Huh is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:47   #53
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Haram en halal, zondig en niet-zondig. Die begrippen zijn duidelijk omschreven, er bestaat geen twijfel over en ik vind ze als moslim helemaal niet moeilijk te hanteren. To each his own.
Ieder mens moet voor zichzelf uitmaken wat hij wel of niet gelooft. Zolang men niemand kwaad doet, moet elk voor zichzelf beslissen welke keuze hij maakt. Als twee mensen oprecht van elkaar houden en goed zijn voor elkaar dan is er niemand die het recht heeft om zich daarmee te bemoeien. En als er een god bestaat (wat ik niet meer geloof) dan zal die god wel oordelen. Dus wij mensen hoeven ons daar niet druk om te maken, hebben daar zelfs het recht niet toe.
debbie is offline  
Oud 8 juni 2009, 20:58   #54
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het wordt tijd dat iemand dat ook eens durft zeggen.

Vrouwen stemden en masse op Kris 'Clooney' Peters, niet omwille van de inhoud maar omwille van zijn figuur.
En het vrouwenfanclubje van De Wever en JJ De Gucht is ook niet te verwaarlozen.


Politiek zou moeten gaan over inhoud en niet over uiterlijke materie. Het land vergaat in chaos en islamisering terwijl bijna een hele bevolkingsgroep blijft stemmen voor personen enkel omwille van voorkomen, netheid, .........

Is het geen tijd om eens apart stemrecht in te voeren ?? Vrouwen kiezen een aantal vrouwen, en mannen een aantal mannen. En dan kunnen ze het verder ondereen uitvechten, maar dan is men gelijk vertegenwoordigd enzo.
Waarom verschijnen er nu en dan eens in de krant artikels met foto's van de top 10 van de meest sexy vrouwelijke politici? Volgens mij zijn het vooral de mannen die naar het uiterlijk kijken hoor
debbie is offline  
Oud 8 juni 2009, 21:04   #55
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Waarom verschijnen er nu en dan eens in de krant artikels met foto's van de top 10 van de meest sexy vrouwelijke politici? Volgens mij zijn het vooral de mannen die naar het uiterlijk kijken hoor
manta is offline  
Oud 8 juni 2009, 21:05   #56
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Waarom verschijnen er nu en dan eens in de krant artikels met foto's van de top 10 van de meest sexy vrouwelijke politici? Volgens mij zijn het vooral de mannen die naar het uiterlijk kijken hoor
Neen hoor, beslist niet.

Bij knappe politicae denken mannen dat er wel niet veel verstand zal inzitten, en vrouwen die de voorkeur genieten qua partnerkeuze zullen minder rap onze stemkeuze genieten.

En vrouwen zijn natuurlijk jaloers. Zo van 'o dat wicht is knap, heeft zeker veel succes bij de mannen, maar nu kan ik die bitch eens een lesje leren'. En ze stemmen ook liever op mannen he (zie onevenredige vertegenwoordiging in het parlement)

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 8 juni 2009 om 21:08.
HOUZEE ! is offline  
Oud 8 juni 2009, 21:56   #57
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Neen hoor, beslist niet.

Bij knappe politicae denken mannen dat er wel niet veel verstand zal inzitten, en vrouwen die de voorkeur genieten qua partnerkeuze zullen minder rap onze stemkeuze genieten.

En vrouwen zijn natuurlijk jaloers. Zo van 'o dat wicht is knap, heeft zeker veel succes bij de mannen, maar nu kan ik die bitch eens een lesje leren'. En ze stemmen ook liever op mannen he (zie onevenredige vertegenwoordiging in het parlement)
Wel, dan is de conclussie dat niemand eerlijk stemt dus? Zowel de mannen niet als de vrouwen niet? Vrouwen mogen niet knap zijn, anders zijn ze dom en mannen mogen niet lelijk zijn. Afschaffen dus heel de politiek of anders moeten alle politici maar een masker dragen voortaan.
Wat een zever zeg.
debbie is offline  
Oud 8 juni 2009, 22:04   #58
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

En wat ik nu eigenlijk heel vreemd vind hé, is dat de doorsnee politicus nu eens echt aardslelijk is. Ik vroeg me onlangs al af of het een voorwaarde is om succes te hebben in de politiek. De meesten hebben toch echt wel een heel abnormale kop. Dus ik zie helemaal niet in hoe iemand op het idee komt dat vrouwen naar het uiterlijk kijken als ze gaan stemmen. Dan zouden ze toch echt wel scheel zijn hoor.
debbie is offline  
Oud 9 juni 2009, 09:17   #59
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het wordt tijd dat iemand dat ook eens durft zeggen.

Vrouwen stemden en masse op Kris 'Clooney' Peters, niet omwille van de inhoud maar omwille van zijn figuur.
En het vrouwenfanclubje van De Wever en JJ De Gucht is ook niet te verwaarlozen.


Politiek zou moeten gaan over inhoud en niet over uiterlijke materie. Het land vergaat in chaos en islamisering terwijl bijna een hele bevolkingsgroep blijft stemmen voor personen enkel omwille van voorkomen, netheid, .........

Is het geen tijd om eens apart stemrecht in te voeren ?? Vrouwen kiezen een aantal vrouwen, en mannen een aantal mannen. En dan kunnen ze het verder ondereen uitvechten, maar dan is men gelijk vertegenwoordigd enzo.
Het enige recht van den huischvrouw:

Derk de Tweede is offline  
Oud 9 juni 2009, 09:39   #60
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Ah nee hé. Mannen kiezen mannen en vrouwen kiezen vrouwen, niet akkoord aangezien ik al jaaaren per definitie voor "een vrouw" stem.
lantjes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be