Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2019, 09:49   #41
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Jan is de meest principiële die ze hebben bij N-VA. ik zou er mijn hoop maar niet te hard op stellen.
Jan is zoals alle politici, zorgen dat hij tot zijn pensioen zeer goed en zoveel mogelijk betaald word en dat van ons belastinggeld en dat zijn familie en vrienden de juiste voorrangsbehandeling krijgen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:00   #42
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Jan is zoals alle politici, zorgen dat hij tot zijn pensioen zeer goed en zoveel mogelijk betaald word en dat van ons belastinggeld en dat zijn familie en vrienden de juiste voorrangsbehandeling krijgen.
Jan is één van de witte raven in de politiek die zich in de privé al dusdanig bewezen had dat hij daar ook effectief meer verdiende al.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:08   #43
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.085
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Jan is één van de witte raven in de politiek die zich in de privé al dusdanig bewezen had dat hij daar ook effectief meer verdiende al.
Bron ?

Ik dacht dat hij ooit woordvoerder was van een Banksys. Het zou me verbazen dat hij daar meer betaald werd.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:13   #44
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?

Ik dacht dat hij ooit woordvoerder was van een Banksys. Het zou me verbazen dat hij daar meer betaald werd.

wiki
Citaat:
Van 1984 tot 1992 was hij accountmanager bij IBM, waarna Jambon overstapte naar humanresourcesmanagement. Voor SD Worx, een sociaal secretariaat, stuurde hij van 1993 tot 1996 als regiodirecteur de verkoop van de Antwerpse regio aan. Voor VUM, uitgever van De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Volk reorganiseerde hij vervolgens de klantendienst. Bij Creyfs, een uitzendbureau, kreeg hij vanaf 2000 de opdracht om als regiodirecteur de omzet van de Antwerpse regio te doen stijgen. In 2002 maakte hij de overstap naar de financiële sector en werd hij algemeen directeur van de Bank Card Company, de uitgever van de kredietkaarten VISA en MasterCard.

Laatst gewijzigd door Anna List : 12 augustus 2019 om 10:14.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:13   #45
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?

Ik dacht dat hij ooit woordvoerder was van een Banksys. Het zou me verbazen dat hij daar meer betaald werd.
Bedrijfsleven[bewerken]

Van 1984 tot 1992 was hij accountmanager bij IBM, waarna Jambon overstapte naar humanresourcesmanagement. Voor SD Worx, een sociaal secretariaat, stuurde hij van 1993 tot 1996 als regiodirecteur de verkoop van de Antwerpse regio aan. Voor VUM, uitgever van De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Volk reorganiseerde hij vervolgens de klantendienst. Bij Creyfs, een uitzendbureau, kreeg hij vanaf 2000 de opdracht om als regiodirecteur de omzet van de Antwerpse regio te doen stijgen. In 2002 maakte hij de overstap naar de financiële sector en werd hij algemeen directeur van de Bank Card Company, de uitgever van de kredietkaarten VISA en MasterCard. In die jaren bouwde hij goede contacten in het Vlaamse bedrijfsleven op, met Voka en de Vlaamse Management Associatie. In 2007 werd hij parlementslid.

link
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:15   #46
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Video is een interview van 2002 , ik spreek over een artikel in de Knack van 2007.

Tijdlijn , te moeilijk concept voor u ?
Ja en? Schiltz stierf in 2006. Vier jaar later dus. Dus in zijn oude dagen neeg Hugo Schiltz helemaal niet naar het VB, vermits hij toen al zelfs niet meer neeg naar de NVA. Kortom, wat Schiltz in de video zegt, strookt helemaal niet met hetgeen Paul Doevenspeck beweert. Zoveel is zeker.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2019 om 10:18.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:15   #47
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.383
Standaard

't Is wel veelzeggend dat Jambon naar voren geschoven wordt voor de Vlaamse regering. NVA quit federaal.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:17   #48
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
't Is wel veelzeggend dat Jambon naar voren geschoven wordt voor de Vlaamse regering. NVA quit federaal.
of t is positief dat BDW de handen vrij houdt voor het vormen van een federale BDW1
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:26   #49
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
of t is positief dat BDW de handen vrij houdt voor het vormen van een federale BDW1
Ik acht de kans klein dat dit lukt, maar ik zou oh zo blij worden van al de frustraties bij links indien:
1) Jambon MP wordt én
2) BDW premier zou zijn.

Los van het beleid... puur enkel al de Schadenfreude.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:41   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Neen, u insinueert dat ze hetzelfde gedachtegoed hebben omdat ze vader en zoon zijn. Ik heb u al vergelijkbare standpunten zien innemen in andere topics.

De standpunten van Wouter Jambon hoeven niets te maken hebben met de standpunten van Jan Jambon.
Dat insinueer ik niet alleen in het geval Jambon. Dat is gewoon zo. Net als Hugo Schiltz in het begin de opvattingen had van zijn vader. En het heeft heel wat aarde uit de voeten gehad vooraleer hij zijn kar heeft gekeerd. De appel valt niet ver van de boom.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2019 om 10:43.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:43   #51
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik acht de kans klein dat dit lukt, maar ik zou oh zo blij worden van al de frustraties bij links indien:
1) Jambon MP wordt én
2) BDW premier zou zijn.

Los van het beleid... puur enkel al de Schadenfreude.
het zou idd iets goedmaken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:47   #52
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat insinueer ik niet alleen in het geval Jambon. Dat is gewoon zo. Net als Hugo Schiltz in het begin de opvattingen had van zijn vader. En het heeft heel wat aarde uit de voeten gehad vooraleer hij zijn kar heeft gekeerd. De appel valt niet ver van de boom.
Omdat gij het zegt ?? Dus toch insinuaties.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:48   #53
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
of t is positief dat BDW de handen vrij houdt voor het vormen van een federale BDW1
Neen dat denk ik niet. Tzou tonen van een bijzonder hoge verantwoordelijkheidszin bij BDW en een soort staatmansschap dat niet hoort bij vlaams nationalisten.

Hij blijft in Antwerpen. Federaal mag volgens mij een Vlaamse Liberaal aan zet komen als formateur in nu dus een afspiegelingscoalitie.

Bourgondisch was beter, maargoed, de sossenhaat zal diep hebben gezeten bij enkele NVA kopstukken...
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:49   #54
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Neen dat denk ik niet. Tzou tonen van een bijzonder hoge verantwoordelijkheidszin bij BDW en een soort staatmansschap dat niet hoort bij vlaams nationalisten.

Hij blijft in Antwerpen. Federaal mag volgens mij een Vlaamse Liberaal aan zet komen als formateur in nu dus een afspiegelingscoalitie.

Bourgondisch was beter, maargoed, de sossenhaat zal diep hebben gezeten bij enkele NVA kopstukken...
jamaarja, jij dacht ook dat Groen ging winnen. we wachten dus best gewoon nog efkes af, dat denken van u zit er immers wel eens naast.

Laatst gewijzigd door Anna List : 12 augustus 2019 om 10:49.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:49   #55
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
't Is wel veelzeggend dat Jambon naar voren geschoven wordt voor de Vlaamse regering. NVA quit federaal.
PS gaat de NVA het premierschap niet gunnen en vice versa.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 10:59   #56
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Het duo BDW-Francken als onderhandelaarsduo federaal is anders wel een signaal dat kan tellen
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:00   #57
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Het duo BDW-Francken als onderhandelaarsduo federaal is anders wel een signaal dat kan tellen
²
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:07   #58
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Neen dat denk ik niet. Tzou tonen van een bijzonder hoge verantwoordelijkheidszin bij BDW en een soort staatmansschap dat niet hoort bij vlaams nationalisten.

Hij blijft in Antwerpen. Federaal mag volgens mij een Vlaamse Liberaal aan zet komen als formateur in nu dus een afspiegelingscoalitie.

Bourgondisch was beter, maargoed, de sossenhaat zal diep hebben gezeten bij enkele NVA kopstukken...
ik denk niet dat dit met sossenhaat te maken heeft (alhoewel die daar uiteraard wel bestaat) maar wel met simpele wiskunde. een Bourgondische coalitie heeft maar 1 zetel op overschot en dat is te weinig.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:07   #59
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Het duo BDW-Francken als onderhandelaarsduo federaal is anders wel een signaal dat kan tellen
de gematigde vleugel en de extreem-rechtse vleugel samen aan tafel? baja, de ene kan good cop en de andere kan bad cop spelen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:08   #60
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Het duo BDW-Francken als onderhandelaarsduo federaal is anders wel een signaal dat kan tellen
3
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be