Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2004, 00:39   #41
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
wie is er laag gevallen? iemand die zit te liegen of iemand die de waarheid verteld, waar ze lijk wit is van geworden!

trouwens, merkwaardig dat hier plots zoveel nieuwe blokkers toekomen. Net als gisteren, met de pol waar leterme aan het winnen was. plots waren er ook verschillende VLDers (personeel )
tss, je bent eens kritisch over de nva en je bent gelijk een vlaams blokker, nu ja, dat is een makkelijke en goedkope reactie he, dan hoef je namelijk niet inhoudelijk te reageren. Ik zal waarschijnlijk ook wel een skinhead zijn, laaggeschoold uiteraard, en ook voltijds racist en een crimineel verleden hebben of anders wel een criminele toekomst ambiëren. past dat plaatje zo ongeveer?
? ik wist niet dat ik het daarover had!?!? ik dacht dat ik het over de leugens van Morel had.
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:42   #42
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Als er niemand anders wordt uitgenodigd bij debatten, kan je moeilijk je partijtop uitbreiden he, het is de eerste keer dat er in de loop naar verkiezingen verscheidene partijleden van het vlaams blok enige media-aandacht krijgen, of die aandacht dan nog correct en objectief is, laat ik nog in het midden.
De nva had vorige jaar anders ook wel datzelfde probleem, toen was er ook maar 1 boegbeeld, en eerlijk gezegd denk ik dat dat nu ook nog zo is. Dat is niet alleen de schuld van de partij, maar ook van de media
Komkom, ga dat nu niet op de media steken hé? Het Vlaams Blok stuurt al jaren hun klassieke trojka Annemans-Dewinter-Van Hecke naar alle TV-programma's waar ze mogen komen.

Ergens valt dat te begrijpen, want na hen gaapt er een enorme kloof, op een paar sympathieke maar in de marge opererende figuren zoals Van Nieuwenhuysen na. Als je met mensen als Nancy Caslo naar buiten moet komen, zou ik ook niet weten waar te kruipen van schaamte als Blokker.

De N-VA is erin geslaagd een jong politiek talent zoals De Wever van een comlete nobody te laten uitgroeien tot een volwaardige sidekick van Bourgeois en Brepoels. Dat zie ik ze bij het Blok nog niet doen...
Hoe komt het dan dat ik Dewever nog maar zelden heb gezien in debatten bij deze verkiezingen? Hij komt toch op? en niet op de media steken he want dat mag ik ook niet.
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:42   #43
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Zo, ik zal nog maar eens iets posten alhoewel ik de meerwaarde van enig forum niet meer inzie. Ik post dit gewoon uit verontwaardiging die ik nu heb voor de man die normaal mijn stem zou krijgen bij de komende verkiezingen, nl Bart De Wever. Als Vlaams Nationalist en ex-Vlaams Blok mandataris had ik besloten om eender hoe Vlaams Nationalistisch te stemmen maar wat ik daarstraks van Bart De Wever hoorde deed mij verstomd staan. Ik begrijp best dat je in iets of iemand ontgoocheld kan zijn maar voor de politiek een misschien wel meer dan 20-jarige vriendschap opgeven is zielig en dus kan Bart de Wever bij mij de pot op. Ik zal wel voor ‘de partij voor de beesten stemmen’, we spreken niet voor niks over het mensDOM en het dierenRIJK!!! Voor de rest…arm Vlaanderen, we zullen het nooit leren denk ik !!!.
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:45   #44
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
yo, snapt ge het nu nog niet?
1 Vlaams kartel
2 Morel opgelucht met het kartel.
3 Morel krijgt geen zekere plaats op de lijst
4 Morel stapt over naar het Blok waar ze plots zit te zeggen, 'ik was tegen het kartel'
5 waarop ze de ene na de andere leugen zit te vertelen, en AL haar principes moet overboord gooien, omdat het Blok zegt dat ze dat MOET doen. toch blijft ze bij die partij? is dat diezelfde partij die de N-VA als postjespakkers verweet?

trouwens peilingen wijzen uit dat we 7% halen binnen het kartel!
Tjah idd, als NVA'er zou ik eerst even naar jezelf kijken alvorens iemand te beschuldigen van postjespakkerij.

7% in de peilingen... we zullen volgende week wel zien...
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:46   #45
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

tss, je bent eens kritisch over de nva en je bent gelijk een vlaams blokker, nu ja, dat is een makkelijke en goedkope reactie he, dan hoef je namelijk niet inhoudelijk te reageren. Ik zal waarschijnlijk ook wel een skinhead zijn, laaggeschoold uiteraard, en ook voltijds racist en een crimineel verleden hebben of anders wel een criminele toekomst ambiëren. past dat plaatje zo ongeveer?
? ik wist niet dat ik het daarover had!?!? ik dacht dat ik het over de leugens van Morel had.
tja als je niet meer weet wat je schrijft... het staat er anders wel duidelijk, je lijkt wel boerswa, die vergeet ook af en toe wat hij heeft gezegd
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:46   #46
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Zo, ik zal nog maar eens iets posten alhoewel ik de meerwaarde van enig forum niet meer inzie. Ik post dit gewoon uit verontwaardiging die ik nu heb voor de man die normaal mijn stem zou krijgen bij de komende verkiezingen, nl Bart De Wever. Als Vlaams Nationalist en ex-Vlaams Blok mandataris had ik besloten om eender hoe Vlaams Nationalistisch te stemmen maar wat ik daarstraks van Bart De Wever hoorde deed mij verstomd staan. Ik begrijp best dat je in iets of iemand ontgoocheld kan zijn maar voor de politiek een misschien wel meer dan 20-jarige vriendschap opgeven is zielig en dus kan Bart de Wever bij mij de pot op. Ik zal wel voor ‘de partij voor de beesten stemmen’, we spreken niet voor niks over het mensDOM en het dierenRIJK!!! Voor de rest…arm Vlaanderen, we zullen het nooit leren denk ik !!!.
Tja, misschien kan u zich dan beter eens afvragen wie hier de vriendschap heeft opgegeven? En ja Blokkers, voor een POSTJE!
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:48   #47
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
yo, snapt ge het nu nog niet?
1 Vlaams kartel
2 Morel opgelucht met het kartel.
3 Morel krijgt geen zekere plaats op de lijst
4 Morel stapt over naar het Blok waar ze plots zit te zeggen, 'ik was tegen het kartel'
5 waarop ze de ene na de andere leugen zit te vertelen, en AL haar principes moet overboord gooien, omdat het Blok zegt dat ze dat MOET doen. toch blijft ze bij die partij? is dat diezelfde partij die de N-VA als postjespakkers verweet?

trouwens peilingen wijzen uit dat we 7% halen binnen het kartel!
Tjah idd, als NVA'er zou ik eerst even naar jezelf kijken alvorens iemand te beschuldigen van postjespakkerij.

7% in de peilingen... we zullen volgende week wel zien...
Giserke, ge zoudt ondertussen toch wel moeten weten dat wij niet in peilingen geloven he...
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:52   #48
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Zo, ik zal nog maar eens iets posten alhoewel ik de meerwaarde van enig forum niet meer inzie. Ik post dit gewoon uit verontwaardiging die ik nu heb voor de man die normaal mijn stem zou krijgen bij de komende verkiezingen, nl Bart De Wever. Als Vlaams Nationalist en ex-Vlaams Blok mandataris had ik besloten om eender hoe Vlaams Nationalistisch te stemmen maar wat ik daarstraks van Bart De Wever hoorde deed mij verstomd staan. Ik begrijp best dat je in iets of iemand ontgoocheld kan zijn maar voor de politiek een misschien wel meer dan 20-jarige vriendschap opgeven is zielig en dus kan Bart de Wever bij mij de pot op. Ik zal wel voor ‘de partij voor de beesten stemmen’, we spreken niet voor niks over het mensDOM en het dierenRIJK!!! Voor de rest…arm Vlaanderen, we zullen het nooit leren denk ik !!!.
Tja, misschien kan u zich dan beter eens afvragen wie hier de vriendschap heeft opgegeven? En ja Blokkers, voor een POSTJE!
Euhh ik ben een ex-Vlaams Blokker hoor, ik ben in 2002 uit het VB gestapt en ik zetel nu als compleet onafhankelijk districtsraadslid. Ik heb ook zo'n 4-tal ex-fractieleden die ik al meer dan 20 jaar ken die mij nu niet meer wensen te kennen omdat ik het 'VB-huis' heb verlaten, daarom dat ik nu zo reageer op de kleinzielige houding van Bart de Wever t.o.v M.R Morel.
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:55   #49
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

7 % in de peiling, eigenlijk zouden jullie dezelfde kant moeten opgaan als de vld enkele jaren terug, goede peilingen en een serieus pak rammel op de kiesdag. Enkel en alleen om die arrogantie eens de kop in te drukken, want die arrogantie zit er de laatste weken wel echt goed ingebakken bij de tsjeven en de niveanen. Beter met beide voetjes op de grond blijven, er is nog niets gebroken, als groen de kiesdrempel haalt, zit er weer een oppositiekuurtje aan te komen
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:01   #50
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
7 % in de peiling, eigenlijk zouden jullie dezelfde kant moeten opgaan als de vld enkele jaren terug, goede peilingen en een serieus pak rammel op de kiesdag. Enkel en alleen om die arrogantie eens de kop in te drukken, want die arrogantie zit er de laatste weken wel echt goed ingebakken bij de tsjeven en de niveanen. Beter met beide voetjes op de grond blijven, er is nog niets gebroken, als groen de kiesdrempel haalt, zit er weer een oppositiekuurtje aan te komen
*grinnik*

NVA heeft gekozen voor gemakkelijkste weg. Dit gaan ze zich nog berouwen. Ik herinner me alsof het nog gisteren was dat ze vollop kritiek uitten op het Kartel Spa-Spirit.
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:03   #51
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

Tja, misschien kan u zich dan beter eens afvragen wie hier de vriendschap heeft opgegeven? En ja Blokkers, voor een POSTJE!
Euhh ik ben een ex-Vlaams Blokker hoor, ik ben in 2002 uit het VB gestapt en ik zetel nu als compleet onafhankelijk districtsraadslid. Ik heb ook zo'n 4-tal ex-fractieleden die ik al meer dan 20 jaar ken die mij nu niet meer wensen te kennen omdat ik het 'VB-huis' heb verlaten, daarom dat ik nu zo reageer op de kleinzielige houding van Bart de Wever t.o.v M.R Morel.
Dat van die Blokkers was niet op u, want had gelezen dat je ex-blokker was. Het was gewoon een verwijzing naar de scheldproza die N-VA'ers de laatste tijd over zich heen hebben gekregen.
Maar toch denk ik dat er een groot verschil is tussen hetgeen u gedaan heeft en wat MRM doet. U bent 20 jaar trouw militant geweest, en dan om bepaalde redenen opgestapt. Zij is daarentegen opgenomen in de top van het Blok, waarschijnlijk om als het vonnis in cassatie bevestigd wordt het nieuwe Blok te gaan leiden. Maar wat doet het Blok nu al de hele tijd? Onze mensen met postjes lokken -zoals MRM, in al haar bladen ons afschilderen als postjesjagers, nep-flaminganten, volksverraders... Als je dan door iemand die BDW als een vriendin beschouwde, hij is ooit haar peter geweest in een studentenvereniging las ik vandaag, iemand die je een jaar geleden in je partij had geïntroduceerd als beloftevolle politica, ...
Als dan blijkt dat die persoon je zo heeft verraden en je partij nu helpt mee kapot maken, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je daar hard op reageert. En je zal Bart ook misschien wel kennen, hij heeft zijn stijl nu eenmaal. En dat heeft ze vanavond mogen meemaken.
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:11   #52
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
7 % in de peiling, eigenlijk zouden jullie dezelfde kant moeten opgaan als de vld enkele jaren terug, goede peilingen en een serieus pak rammel op de kiesdag. Enkel en alleen om die arrogantie eens de kop in te drukken, want die arrogantie zit er de laatste weken wel echt goed ingebakken bij de tsjeven en de niveanen. Beter met beide voetjes op de grond blijven, er is nog niets gebroken, als groen de kiesdrempel haalt, zit er weer een oppositiekuurtje aan te komen
*grinnik*

NVA heeft gekozen voor gemakkelijkste weg. Dit gaan ze zich nog berouwen. Ik herinner me alsof het nog gisteren was dat ze vollop kritiek uitten op het Kartel Spa-Spirit.


Ik dacht anders dat de N-VA het vorig jaar - ondanks de kiesdrempel apart heeft geprobeerd. Door die ondemocratische kiesdrempel ( die ons stemmen van twijfelaars heeft gekost) hebben we een aantal zetels - en het daaruitvloeiende geld, nodig voor de uitbouw van de partij - gemist. Dit jaar wilden we, na de eerste kartelbesprekingen, het opnieuw alleen doen. Alleen kwam er toen weer die kiesdrempel, dank u ondemocratisch Blok (en ondemocratische VLD en SP.a-Spirit), waardoor we genoodzaakt waren om samen te gaan, zeker na de desastreuse peiling. Want hoewel wij niet in peilingen geloven (en zeker niet in onbetrouwbare peilingen als deze, waren er wel veel mensen die nu het nut niet inzagen om op de N-VA te stemmen.
En daarom zijn de kartelgesprekken terug op gang gekomen, met het gekende resultaat.

En voor de rest ne welgemeende
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:24   #53
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Ik dacht anders dat de N-VA het vorig jaar - ondanks de kiesdrempel apart heeft geprobeerd. Door die ondemocratische kiesdrempel ( die ons stemmen van twijfelaars heeft gekost) hebben we een aantal zetels - en het daaruitvloeiende geld, nodig voor de uitbouw van de partij - gemist. Dit jaar wilden we, na de eerste kartelbesprekingen, het opnieuw alleen doen. Alleen kwam er toen weer die kiesdrempel, dank u ondemocratisch Blok (en ondemocratische VLD en SP.a-Spirit), waardoor we genoodzaakt waren om samen te gaan, zeker na de desastreuse peiling. Want hoewel wij niet in peilingen geloven (en zeker niet in onbetrouwbare peilingen als deze, waren er wel veel mensen die nu het nut niet inzagen om op de N-VA te stemmen.
En daarom zijn de kartelgesprekken terug op gang gekomen, met het gekende resultaat.
Met andere woorden: politieke zekerheid voor zover dat kan... want als paars niet gebroken wordt wat gaat er dan gebeuren?

Citaat:
En voor de rest ne welgemeende
Dank U. Ik had ook niets anders verwacht...
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:32   #54
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Eugene schreef:
Zo, ik zal nog maar eens iets posten alhoewel ik de meerwaarde van enig forum niet meer inzie. Ik post dit gewoon uit verontwaardiging die ik nu heb voor de man die normaal mijn stem zou krijgen bij de komende verkiezingen, nl Bart De Wever. Als Vlaams Nationalist en ex-Vlaams Blok mandataris had ik besloten om eender hoe Vlaams Nationalistisch te stemmen maar wat ik daarstraks van Bart De Wever hoorde deed mij verstomd staan. Ik begrijp best dat je in iets of iemand ontgoocheld kan zijn maar voor de politiek een misschien wel meer dan 20-jarige vriendschap opgeven is zielig en dus kan Bart de Wever bij mij de pot op. Ik zal wel voor ‘de partij voor de beesten stemmen’, we spreken niet voor niks over het mensDOM en het dierenRIJK!!! Voor de rest…arm Vlaanderen, we zullen het nooit leren denk ik !!!.
Groot gelijk, Eugène. Gefrustreerd verzuurd en onverdraagzaam. Ook de reactie van Luc Alloo na het debat was beneden alle peil. Zijn scoop viel in het water. Boekjes dicht en zonder een woord stapte hij op. Als aan politiek doen "persoonlijke vrienden" door het slijk halen betekent, kan hij het voor mijn part ook schudden. Ik had medelijden met Morel. Ze wist dat het een moeilijke keuze was die haar niet in dank zou worden afgenomen, maar dat had ze zeker niet verwacht van de "verdraagzamen", toch bleef ze correct. Dat zijn geen onderwerpen die over de tv moeten uitgevochten worden, maar ook zeer laag van die duivelse advocaat. Ik hoop dat ze de moed nog vindt door te gaan en haar nog een mooie toekomst is weggelegd. Vlaanderen heeft nood aan moedige mensen.
Jakko is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:41   #55
La Vache qui rit
Banneling
 
 
La Vache qui rit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2003
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
Dit is zuiver een emotionele reactie van je. Als je gewoon je verstand had laten luisteren had je precies hetzelfde gehoord en gezien als wij.
La Vache qui rit is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:48   #56
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Lesane schreef:

Dat van die Blokkers was niet op u, want had gelezen dat je ex-blokker was. Het was gewoon een verwijzing naar de scheldproza die N-VA'ers de laatste tijd over zich heen hebben gekregen.
Maar toch denk ik dat er een groot verschil is tussen hetgeen u gedaan heeft en wat MRM doet. U bent 20 jaar trouw militant geweest, en dan om bepaalde redenen opgestapt. Zij is daarentegen opgenomen in de top van het Blok, waarschijnlijk om als het vonnis in cassatie bevestigd wordt het nieuwe Blok te gaan leiden. Maar wat doet het Blok nu al de hele tijd? Onze mensen met postjes lokken -zoals MRM, in al haar bladen ons afschilderen als postjesjagers, nep-flaminganten, volksverraders... Als je dan door iemand die BDW als een vriendin beschouwde, hij is ooit haar peter geweest in een studentenvereniging las ik vandaag, iemand die je een jaar geleden in je partij had geïntroduceerd als beloftevolle politica, ...
Als dan blijkt dat die persoon je zo heeft verraden en je partij nu helpt mee kapot maken, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je daar hard op reageert. En je zal Bart ook misschien wel kennen, hij heeft zijn stijl nu eenmaal. En dat heeft ze vanavond mogen meemaken.
Man, man toch. Bekijk ook eens even wat de NV-A zoal durft schrijven over het Blok, en je zal merken dat ze op dat vlak geen haar beter zijn, maar dat helpt de zaak zeker niet vooruit en buitenstaanders lachen zich een breuk.
Jakko is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:51   #57
Devil's Advocate
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Best interessant , had haar ook nog niet echt bezig gehoord en enkel wat opgevangen van NVA'ers over hetgeen ze zoal had uitgespookt

ze maakte ook geen slechte beurt , ze is leep genoeg om nooit te negatief te worden over wat dan ook...zo vindt iedereen u een tof meisje hé een tof meisje is nu éénmaal veel aangenamer dan een bokshandschoen.. Alles bon , gesprekje vanhecke : wederzijds mekaar loven ...

TOTDAT :
Toch wel De Wever aan de lijn , zkers !

daarvoor :Hij is nog een goede vriend , hij is me te dierbaar , ik doe dat niet over de tv

De wever : zette haar mooi op haar plaats , ge hebt een rolletje gespeeld, de manier waar je je van de NVA in het blok hebt gelogen,
enkel opportunisme omdat je zeker daar kon zetelen, systematisch mijn borden die overplakt worden met de jouwe, je bent een racistische nationalist, je zei nog hoe dewinter de Vlaamse zaak de grootste schade heeft toegebracht en nu loop je als zijn schoothondje erbij en verdedig je hem als zogezegde onafhankelijke, je wou het vreemdelingenbeleid van het blok verleden jaar nog absoluut niet uitvoeren , maar nu zou "je het eerst wat beter gelezen hebben" en dan maar ineens voorstander zijn (die vond ik nog het beste : ik had het niet goed gelezen )


MORELLEKE FORELLEKE TROK INEENS VAN BLOZEND GLIMLACHEND NAAR LIJKBLEEK !!!
totaal geen verweer ! NIETS
alleen : neen het is niet voor het zeteltje...ik had ook opgekomen als ik niet had kunnen zetelen
De wever : daarom dat ge op TWEE lijsten staat , OPDAT GE ZKER KUNT ZETELEN , en dat konden wij niet bieden.




Had al horen zeggen dat het een ongelooflijk schijnheilig mens is die zelf niet meer weet wanneer ze nog de waarheid of leugen vertelt. vandaag zwart en morgen wit (zoiets noemen ze blijkbaar een inciviek; wat een woord ! ) Ik heb nu haar reactie gezien en haar compleet onderuitgaan op hetgeen dewever haar voorlegde ...
Hetgeen ik gehoord heb is mooi aangetoond ! MEISKE , GE ZIT SCHUUN OP UW PLAATS ...

Dien dewever begint meer en meer mijn sympathie te krijgen...
Luciano???
Devil's Advocate is offline  
Oud 8 juni 2004, 01:58   #58
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidelio
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
Dit is zuiver een emotionele reactie van je. Als je gewoon je verstand had laten luisteren had je precies hetzelfde gehoord en gezien als wij.
dank u voor uw psychologische inbreng, zal u in het vervolg eerst raadplegen, dat ik alles hoor en zie door jouw bril

nu willen ze hier al laten blijken dat je je verstand niet gebruikt omdat je een andere mening hebt over wat je hebt gezien, ik ben blijkbaar nog niet voldoende geïndoctrineerd
ik vond Alloo in deze uitzending niet correct en reageren vanuit een anti-vlaamsblokhouding, ik vond hem zelfs bij momenten grof, mag ik dat vinden??? of moet ik gewoon maar blokbashen zoals een groot deel van de kudde hier?
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 02:28   #59
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Vengeance schreef
dank u voor uw psychologische inbreng, zal u in het vervolg eerst raadplegen, dat ik alles hoor en zie door jouw bril

nu willen ze hier al laten blijken dat je je verstand niet gebruikt omdat je een andere mening hebt over wat je hebt gezien, ik ben blijkbaar nog niet voldoende geïndoctrineerd
ik vond Alloo in deze uitzending niet correct en reageren vanuit een anti-vlaamsblokhouding, ik vond hem zelfs bij momenten grof, mag ik dat vinden??? of moet ik gewoon maar blokbashen zoals een groot deel van de kudde hier?

Een bericht met inhoud en je mag gerust van me aannemen dat er ook anderen door jouw bril gekeken hebben, maar bij sommigen zit die mening al zo vastgeroest, dat ze nog moeilijk los te weken is. Luc Alloo deed zijn boeken dicht zonder een woord te zeggen tegen Morel en bolde het af. Moet er nog zand zijn? Zelfs voor diegenen met een andere bril een moeilijk te ontkennen vaststelling.
Jakko is offline  
Oud 8 juni 2004, 03:41   #60
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

nog iets opmerkelijk uit de mond van morel:

we moeten de problemen in die landen ginder helpen oplossen zodat ze niet meer naar hier komen.

met deze analyse ga ik akkoord. maar wil dit dan zeggen dat het blok meer geld wil uittrekken voor ontwikkelingssamenwerking?
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be