Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2013, 17:29   #41
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Heb jij ze soms allemaal in hun nakie gezien dan?
Ik denk inderdaad dat jij meer naakte noordafrikanen gezien hebt dan ikke. Gelukkig maar.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2013, 17:32   #42
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Tuttut, allemaal excuses, als ze zich zouden gedragen dan zou het ook weer niet goed zijn, want dat is wat jullie doen: iedereen over dezelfde kam scheren :o
Zever natuurlijk. Hoor je hier veel klagen over joden of Chinezen ? Daar zijn er nochthans ook veel van.
Nee dus. En hoe komt dat ? Wel, omdat die mensen zich behoorlijk gedragen meestal.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 22:17   #43
Calvinist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Locatie: Conservatief Nederland
Berichten: 821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

.
We praten hier over D66, de meest walgelijke partij uit het Nederlandse politieke bestel vol met vrijmetselaars, yuppen en andere coke-snuivers uit de randstad...
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 22:30   #44
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Al kan ik die halve SS vlag niet waarderen, D'66 is inderdaad een walgelijek partij.
Of ze cok snuiven, of vrijmetselaars zijn, kan ik niet weten. Dat ze politiek achterlijk en maatschappelijk stom zijn, ja dat wel.

Zulke dames met zulke onnadenkend vrijgevochten kreten zouden in het quartier funa van Kinshasa moeten worden gedumpt. Dan denk ik dat ze het daarna nooit meer over multicul zullen hebben.Nu.nl verbande mij omdat ik keihard de waarheid sprak.
Ik blijf dat doen en ga iedeeen die ons maatschappelijk en opzettelijk benadeelt het vuur aan de schenen leggen.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 00:29   #45
Calvinist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Locatie: Conservatief Nederland
Berichten: 821
Standaard

Welke halve SS-vlag?? Gewone de ware aard van de EU. Niets meer, niets minder...
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 02:44   #46
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Ok, dat is andere koek- met vlaggen ben ik redelijk serieus. Maar ik snap hem.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 22:19   #47
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.665
Standaard

slim blondje he, door zo te roeptrutten met blanke beentjes wijd en hoog, kan zij een zeteltje halen, makkelijk he etnische stemmen trekken: reken maar uit er zijn ruim 100.000 criminele marokkanen in nederland en belgie per land, dus dit politieke wijf wil haar pensioen en wachtgeld veilig stellen later, en trekt haar witte uitgerekte scheur even open voor die besneden marokkaantjes. Pikant is dat de professionele beroepshoeren absoluut geen besneden moslimman erin willen, ook niet met een dubbele condoom, dus dan maar een politieke hoer beffen he marokkaanse moslims. zielig voor jullie zeg. moslim willen zijn is je eigen keus en je eigen onderdrukking.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

ps
Wieroe als radicale hindoe fundamentalistische kat strijdt al jaren voor een muizenvrije wereld, maar soms subsitueert hij in gedachten per abuis het woord Marokkaanse muis ipv hindoe muis en dan voelt hij zich schuldig, politiek incorrect en zondig als vrome hindoe homokat.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 22:34   #48
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.665
Standaard idee jaartje hart taliban paradijs voor dit domme d66 blondje?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Al kan ik die halve SS vlag niet waarderen, D'66 is inderdaad een walgelijek partij.
Of ze cok snuiven, of vrijmetselaars zijn, kan ik niet weten. Dat ze politiek achterlijk en maatschappelijk stom zijn, ja dat wel.

Zulke dames met zulke onnadenkend vrijgevochten kreten zouden in het quartier funa van Kinshasa moeten worden gedumpt. Dan denk ik dat ze het daarna nooit meer over multicul zullen hebben.Nu.nl verbande mij omdat ik keihard de waarheid sprak.
Ik blijf dat doen en ga iedeeen die ons maatschappelijk en opzettelijk benadeelt het vuur aan de schenen leggen.

nou dártois,

idee om zulke domme d66 blondjes gewoon een jaartje te dumpen in het hart van de taliban/Allah paradijsjes om daar maar te genieten he met hun witte scheur wijd open. Dan zal zij wel snel voelen hoe lekker islam kan kietelen in haar uitgerekte scheurtjes he en hoe heet het in een burqa is in die woestijnzon.

op een gegeven moment krijgt Wieroe er ook genoeg van en dan wil hij aanvallen met zijn eigen koelie katten legertje in delft, en zijn eigen blitzkrieg hoor ik hem al elke dag miauwen in het zuiverste arische katten sanskriet uit de prehistorie. Wieroe zit gewoon met een ernstige evolutionaire achterstand en lobotomie is uiteindelijk voor hem de enige hoop om normaal te leren denken in een beschaafd land.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 23:23   #49
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ima Dima stelt zich kandidaat als 'lekker wijf';



Ze zijn zo lief meneer...en de meisjes...dìe zijn wel aangepast, die studeren en maken geen amok.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 23:38   #50
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.665
Standaard nederland na zuivering herbevolken met marokkanen op bevel van de uberkat Wieroe

namaste SDX,

Kijk dit is nou juist wat ik bedoel he, en je slaat de spijker op z'n GEILE kop met deze posting.

Die ima dina is een marokkaanse meid die waarschijnlijk hier geboren is, tweede generatie marokkaanse, en ze spreekt perfect Nederlands, geen mondje berbers of arabisch en zie hoe anti hollands ze is, anti nederlander (nou anti blanke he) en dit is nou juist wat ik erg zorgwekkend vind.

Denk aan mijn topic:
discriminatie blanke autochtonen door allochtonen

hier zie je het perfect he: zij als marokkaanse wenst de blanke autochtone nederlanders gewoon dood, lekker opgeruimd door de nazi duitsers en ze denkt dan natuurlijk dat die rotmoffen lieve, hardwerkende marokkanen zouden importeren om Nederland te herbevolken he, mooi niet denk ik. Waren Marokkanen nou ook Arische rassen volgens de dikke neurenberger van Dale's van nazi duitsland? Hitler had hierover nog niet nagedacht omdat er toen geen marokkanen probleem was in duitsland denk ik.

Maar goed, ik zie steeds vaker hindoestanen die erg anti blanke autochtoon zijn en bijna radicale blankenhaters zijn. Ikzelf worstel er ook mee, hoor want ik ben kasteloze paria en hoor nu wel bij het koeliekatten legertje van Wieroe in Delft als kanonnenvoer he in de voorste linies en daarom moet ik dus schrijven elke dag op bevel van Uber Fuhrer Kat, Wieroe die toekijkt vanuit zijn luie warme mandje nu, terwijl ik dit moet typen van hem.

Wieroe zegt mij wel vaak van, kijk jongen flikker nou eens op uit Nederland als je de blanke autochtonen haat man of hen niet wil pijpen elke week bij de voedselbank waar blanken jou gratis eerste klas spruitjes geven en lekkere winter peentjes, die je ook in je bruine reet kan stoppen om even anaal te ontspannen voor je het opvreet.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 oktober 2013 om 23:42. Reden: tikfoutje update
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be