Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2005, 19:49   #41
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Misschien zou het helpen als je je wat genuanceerder zou uitdrukken.


Of nee, laat ook maar.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 19:51   #42
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Niet schrikken van de tekst: dat is er één voor "gevorderden". Ze komt er in wezen op neer dat mensen die niet in staat zijn liefde als een zijnstoestand te beleven, zéker niet in staat zijn een liefdevolle relatie aan te gaan.

Uit: Leven, liefde, lachen (Osho)

En wat ik vaak zie, is een combinatie van eenzaamheid en voortplantingsdrang. Dat wordt dan een huwelijk zonder liefde. Zoals in die tekst ook beschreven wordt. En dat is even pervers als bisex en de rest. Alleen kinderen en dieren; dat gaat mij te ver. Die zijn weerloos (Alles van waarde is wéérloos!)

Eén van de bases van onvrede:

Citaat:
Inleiding

Veel mensen hebben het gevoel van een gemis aan werkelijkheidswaarde in het leven. Zij voelen soms dat zij niet helemaal in het leven staan, dat er een soort onzichtbare muur tussen henzelf en de werkelijkheid is. Zij voelen dat er meer is, dan alleen het huidige leven in een materiële wereld. Zij missen een zingeving bij het leven. Een leven dat je vaak confronteert met de meest dramatische gebeurtenissen en onrechtvaardigheden.
[size=1]bron: Voelen en Denken[/size]
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 20:15   #43
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Ongetwijffeld
Waarschijnlijk daarom dat ik al 2 jaar een gelukkige trouwe relatie heb met dezelfde man ...
sinds wanneer is iets exemplarisch de norm voor een hele subpopulatie.
de dingen die ik hier zeg zijn geen staatsgeheim.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 20:18   #44
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Mephisto, ik volledig volledig de zienswijze in die tekst.


Maar je kan het huwelijk, de relatie toch ook stoelen op onthechting, dé basis van vrijheid en zuivere liefde ?
Een onthechting tov iemand maakt alles zo intenser dan het krampachtig vasthouden. En waarom zou dat dan niet mogen kristalliseren in een 'eeuwige verbintenis'.
Waarschijnlijk vinden veel mensen 'hun soulmate' niet en zijn ze daarom steeds op zoek.
Maar dat is een andere problematie. Het feit dat de mensen afgesneden zijn van de realiteitsbeleving pur sang, is omdat ze niet NU leven, hun leven laten verteren door gevoelens, verwachtingen en achtervolgende ontgoochelingen.
Sommige mensen zijn in staat dat los te laten ... ik herken ze zo als 1 uit de duizend.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by /\|cazar on 26-06-2005 at 21:21
Reason:
--------------------------------

Mephisto, ik volledig volledig de zienswijze in die tekst.


Maar je kan het huwelijk, de relatie toch ook stoelen op onthechting, dé basis van vrijheid en zuivere liefde ?
Een onthechting tov iemand maakt alles zo intenser dan het krampachtig vasthouden. En waarom zou dat dan niet mogen kristalliseren in een 'eeuwige verbintenis'.
Waarschijnlijk vinden veel mensen 'hun soulmate' niet en zijn ze daarom steeds op zoek.
Maar dat is een andere problematie. Het feit dat de mensen afgesneden zijn van de realiteitsbeleving pur sang, is omdat ze niet NU leven, hun leven laten verteren door gevoelens, verwachtingen en achtervolgende ontgoochelingen.
Sommige mensen zijn in staat dat los te laten ... ik herken ze zo als 1 uit de duizend.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Mephisto, ik volledig volledig de zienswijze in die tekst.


Maar je kan het huwelijk, de relatie toch ook stoelen op onthechting, dé basis van vrijheid en zuivere liefde ?
Een onthechting tov iemand maakt alles zo intenser dan het krampachtig vasthouden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 26 juni 2005 om 20:21.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 21:14   #45
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
ps. Alcazar.
90% van de mensen in onze maatschappij zijn getrouwd om niet alleen te hoeven zijn. Heeft niets met liefde te maken en alles met behoeftenbevrediging. Hoe leg jij dat dan uit?
Hoe weet jij dat (/hoe kan je zoiets bewijzen? )?

Maar los daarvan moet ik wel zeggen:
dat er veel huwelijken zijn die eigenlijk niet zijn om ware liefde maar omdat ze 'toch niet weten met wie ze anders moeten trouwen' 'geen zinnen hebben in veranderingen' en 'schrik hebben om alleen te blijven'. Dat is idd geen goede basis.
Hoe je dat uitlegt?
Simpel ...de meerderheid van de bevolking heeft schrik om nog eens echt na te denken, echt te reflecteren over het zelf en het zijn van alles. Of men denkt er wel eens over na maar geraakt dan niet verder dan 'ach wat zit ik hier te denken, ...als je teveel over alles nadenkt, vindt je altijd wel iets negatiefs' ofzo ...?
Door de snelheid waarmee de meerderheid heden ten dage leeft is er ook geen tijd om dieper in te gaan op de echte vragen van het leven, wat dan oppervlakkigheid in de hand werkt ...
Helaas merken ze dan later dat ze toch niet zo gelukkig zijn als ze hadden gehoopt, en dat ze misschien toch wat beter hadden moeten nadenken ... maar dan is 't te laat...

(Is volgens mij althans een groot deel van de oorzaak/verklaring).
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 21:31   #46
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
de oestrogeenrevolutie ( mannen met borsten ... ) en de commercie die het helemaal uitvergroot en voor aanstekelijkheid zorgt, in zo'n mate zelfs dat het dreigt 'cool' te worden om te zwalpen.

Terwijl ik sex zie als een gevolg van iets veel fundamentelers ... niet een doel op zich.
Waarom lees je in de krant dat soa's zo'n enorme plaag vormen in homo-middens ? Daar draait het volledig om de behoefte, de extase, voortdurend verwisselen van partners etc ...

Zwalpen dus.
Aanstekelijk? Vooral de verveling werkt gekkigheden in de hand. Amper 50 jaar geleden werkten we onze ruggen krom om onze gezinnen eten te kunnen geven en was er doodgewoon geen tijd en fut meer om ons te verliezen in seksueel geëxperimenteer. De "perversies" (zal ik ze zo maar noemen dan?) zaten toen ook vooral in kringen van welstellende burgers, omdat die ook tijd en ruimte zat hadden daarvoor.

Het loopt allemaal parallel met ons welvaartspeil; zodra je niet meer dag-in-dag-uit moet knokken om te overleven, heb je tijd om jezelf af te vragen waarom je je ondanks die relatieve rijkdom niet zo goed voelt in je vel.

De SOA's zijn een plaag; een symptoom van de vruchteloosheid van het koortsachtige zoeken van de moderne mens naar het verlichten van de "pijn van het zijn". Eens je die "pijn" hebt leren accepteren, kan je het leven op passende wijze relativeren en is het dwangmatige meteen van de baan. Die SOA's zijn trouwens in een niet zo ver verleden nog veel wijder verspreid geweest; in de preutse 19de eeuw overleed menig gerespecteerde burger aan syfilis. Alleen, toen werd het meestal netjes in de doofpot gehouden. En die SOA's zijn zeker niet het voorrecht van beoefenaars der Griekse kunst; integendeel zelfs!
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 00:18   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
als ge wijven gelijk morel kust kan ik begrijpen da ge opmerkingen krijgt.
Een mond is een mond.
Op mijn tong staat geen oog.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 00:27   #48
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Behoeftenbevrediging wordt in grote getale buiten het huwelijk gezocht.
Ik zie het huwelijk als een levensverbintenis, met als basis respect en liefde, ik ben waarschijnlijk een fossiel in dat opzicht, maar zo zie ik het. Punt.

Kan je trouwens een zinvolle referentie geven van jouw statement ?
Nee hoor!
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 00:29   #49
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Mephisto, ik volledig volledig de zienswijze in die tekst.


Maar je kan het huwelijk, de relatie toch ook stoelen op onthechting, dé basis van vrijheid en zuivere liefde ?
Een onthechting tov iemand maakt alles zo intenser dan het krampachtig vasthouden. En waarom zou dat dan niet mogen kristalliseren in een 'eeuwige verbintenis'.
Waarschijnlijk vinden veel mensen 'hun soulmate' niet en zijn ze daarom steeds op zoek.
Maar dat is een andere problematie. Het feit dat de mensen afgesneden zijn van de realiteitsbeleving pur sang, is omdat ze niet NU leven, hun leven laten verteren door gevoelens, verwachtingen en achtervolgende ontgoochelingen.
Sommige mensen zijn in staat dat los te laten ... ik herken ze zo als 1 uit de duizend.
Vertel mij, wat is er verschillend aan een zoektocht naar je soulmate en de excessen zoals bisexualiteit?
Zolang je niet wéét waarnaar je zoekt, kun je het overal gaan zoeken. (En nergens vinden, maar goed). Dat is toch het hele dilemma van het gebrek aan soulmate?
Dat is iemand die het zoekt in bisex of homo niet kwalijk te nemen. Sex onder 16, 14 jaar vind ik kwalijk, maar goed. Daarboven is het toch diezelfde speurtocht, hoe je het ook wendt of keert?

Er zijn er velen die anderen schaden, ook in die wereld. En zo zijn er ook velen die geen vlieg kwaad doen, net zo goed als in "jouw normale" wereld.

ps. geen kát die begrijpt wat jij bedoelt met "een huwelijk baseren op onthechting". Dat is tevens precies wat ik bedoel met "10% haalt het wèl". Die onthechting, bijvoorbeeld.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 27-06-2005 at 01:38
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Mephisto, ik volledig volledig de zienswijze in die tekst.


Maar je kan het huwelijk, de relatie toch ook stoelen op onthechting, dé basis van vrijheid en zuivere liefde ?
Een onthechting tov iemand maakt alles zo intenser dan het krampachtig vasthouden. En waarom zou dat dan niet mogen kristalliseren in een 'eeuwige verbintenis'.
Waarschijnlijk vinden veel mensen 'hun soulmate' niet en zijn ze daarom steeds op zoek.
Maar dat is een andere problematie. Het feit dat de mensen afgesneden zijn van de realiteitsbeleving pur sang, is omdat ze niet NU leven, hun leven laten verteren door gevoelens, verwachtingen en achtervolgende ontgoochelingen.
Sommige mensen zijn in staat dat los te laten ... ik herken ze zo als 1 uit de duizend.
Vertel mij, wat is er verschillend aan een zoektocht naar je soulmate en de excessen zoals bisexualiteit?
Zolang je niet wéét waarnaar je zoekt, kun je het overal gaan zoeken. (En nergens vinden, maar goed). Dat is toch het hele dilemma van het gebrek aan soulmate?
Dat is iemand die het zoekt in bisex of homo niet kwalijk te nemen. Sex onder 16, 14 jaar vind ik kwalijk, maar goed. Daarboven is het toch diezelfde speurtocht, hoe je het ook wendt of keert?

Er zijn er velen die anderen schaden, ook in die wereld. En zo zijn er ook velen die geen vlieg kwaad doen, net zo goed als in "jouw normale" wereld.

ps. geen kát die begrijpt wat jij bedoelt met "een huwelijk baseren op onthechting". Dat is tevens precies wat ik bedoel met "10% haalt het wèl". Die onthechting, bijvoorbeeld.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Mephisto, ik volledig volledig de zienswijze in die tekst.


Maar je kan het huwelijk, de relatie toch ook stoelen op onthechting, dé basis van vrijheid en zuivere liefde ?
Een onthechting tov iemand maakt alles zo intenser dan het krampachtig vasthouden. En waarom zou dat dan niet mogen kristalliseren in een 'eeuwige verbintenis'.
Waarschijnlijk vinden veel mensen 'hun soulmate' niet en zijn ze daarom steeds op zoek.
Maar dat is een andere problematie. Het feit dat de mensen afgesneden zijn van de realiteitsbeleving pur sang, is omdat ze niet NU leven, hun leven laten verteren door gevoelens, verwachtingen en achtervolgende ontgoochelingen.
Sommige mensen zijn in staat dat los te laten ... ik herken ze zo als 1 uit de duizend.
Vertel mij, wat is er verschillend aan een zoektocht naar je soulmate en de excessen zoals bisexualiteit?
Zolang je niet wéét waarnaar je zoekt, kun je het overal gaan zoeken. (En nergens vinden, maar goed). Dat is toch het hele dilemma van het gebrek aan soulmate?
Dat is iemand die het zoekt in bisex of homo niet kwalijk te nemen. Sex onder 16, 14 jaar vind ik kwalijk, maar goed. Daarboven is het toch diezelfde speurtocht, hoe je het ook wendt of keert?

Er zijn er velen die anderen schaden, ook in die wereld. En zo zijn er ook velen die geen vlieg kwaad doen, net zo goed als in "jouw normale" wereld.[/size]
[/edit]
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 juni 2005 om 00:38.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 00:31   #50
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Andere kal. Je hebt 't gehoord he Bhairav.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 00:31   #51
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Aanstekelijk? Vooral de verveling werkt gekkigheden in de hand. Amper 50 jaar geleden werkten we onze ruggen krom om onze gezinnen eten te kunnen geven en was er doodgewoon geen tijd en fut meer om ons te verliezen in seksueel geëxperimenteer. De "perversies" (zal ik ze zo maar noemen dan?) zaten toen ook vooral in kringen van welstellende burgers, omdat die ook tijd en ruimte zat hadden daarvoor.

Het loopt allemaal parallel met ons welvaartspeil; zodra je niet meer dag-in-dag-uit moet knokken om te overleven, heb je tijd om jezelf af te vragen waarom je je ondanks die relatieve rijkdom niet zo goed voelt in je vel.

De SOA's zijn een plaag; een symptoom van de vruchteloosheid van het koortsachtige zoeken van de moderne mens naar het verlichten van de "pijn van het zijn". Eens je die "pijn" hebt leren accepteren, kan je het leven op passende wijze relativeren en is het dwangmatige meteen van de baan. Die SOA's zijn trouwens in een niet zo ver verleden nog veel wijder verspreid geweest; in de preutse 19de eeuw overleed menig gerespecteerde burger aan syfilis. Alleen, toen werd het meestal netjes in de doofpot gehouden. En die SOA's zijn zeker niet het voorrecht van beoefenaars der Griekse kunst; integendeel zelfs!
blablabla.. [onder welke steen komt ú vandaan gekropen?]
Sinds de jaren '60 hebben we voorbehoedsmiddelen. Die zijn IETS belangrijker geweest in de sexuele revolutie dan meer vrije tijd..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 27-06-2005 at 01:32
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Aanstekelijk? Vooral de verveling werkt gekkigheden in de hand. Amper 50 jaar geleden werkten we onze ruggen krom om onze gezinnen eten te kunnen geven en was er doodgewoon geen tijd en fut meer om ons te verliezen in seksueel geëxperimenteer. De "perversies" (zal ik ze zo maar noemen dan?) zaten toen ook vooral in kringen van welstellende burgers, omdat die ook tijd en ruimte zat hadden daarvoor.

Het loopt allemaal parallel met ons welvaartspeil; zodra je niet meer dag-in-dag-uit moet knokken om te overleven, heb je tijd om jezelf af te vragen waarom je je ondanks die relatieve rijkdom niet zo goed voelt in je vel.

De SOA's zijn een plaag; een symptoom van de vruchteloosheid van het koortsachtige zoeken van de moderne mens naar het verlichten van de "pijn van het zijn". Eens je die "pijn" hebt leren accepteren, kan je het leven op passende wijze relativeren en is het dwangmatige meteen van de baan. Die SOA's zijn trouwens in een niet zo ver verleden nog veel wijder verspreid geweest; in de preutse 19de eeuw overleed menig gerespecteerde burger aan syfilis. Alleen, toen werd het meestal netjes in de doofpot gehouden. En die SOA's zijn zeker niet het voorrecht van beoefenaars der Griekse kunst; integendeel zelfs!
blablabla.. [onder welke steen komt ú vandaan gekropen?]
Sinds de jaren '60 hebben we voorbehoedsmiddelen. Die zijn IETS belangrijker geweest in de sexuele revolutie dan meer vrije tijd..[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Aanstekelijk? Vooral de verveling werkt gekkigheden in de hand. Amper 50 jaar geleden werkten we onze ruggen krom om onze gezinnen eten te kunnen geven en was er doodgewoon geen tijd en fut meer om ons te verliezen in seksueel geëxperimenteer. De "perversies" (zal ik ze zo maar noemen dan?) zaten toen ook vooral in kringen van welstellende burgers, omdat die ook tijd en ruimte zat hadden daarvoor.

Het loopt allemaal parallel met ons welvaartspeil; zodra je niet meer dag-in-dag-uit moet knokken om te overleven, heb je tijd om jezelf af te vragen waarom je je ondanks die relatieve rijkdom niet zo goed voelt in je vel.

De SOA's zijn een plaag; een symptoom van de vruchteloosheid van het koortsachtige zoeken van de moderne mens naar het verlichten van de "pijn van het zijn". Eens je die "pijn" hebt leren accepteren, kan je het leven op passende wijze relativeren en is het dwangmatige meteen van de baan. Die SOA's zijn trouwens in een niet zo ver verleden nog veel wijder verspreid geweest; in de preutse 19de eeuw overleed menig gerespecteerde burger aan syfilis. Alleen, toen werd het meestal netjes in de doofpot gehouden. En die SOA's zijn zeker niet het voorrecht van beoefenaars der Griekse kunst; integendeel zelfs!
blablabla..
Sinds de jaren '60 hebben we voorbehoedsmiddelen. Die zijn IETS belangrijker geweest in de sexuele revolutie dan meer vrije tijd..[/size]
[/edit]
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 juni 2005 om 00:32.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 12:36   #52
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
blablabla.. [onder welke steen komt ú vandaan gekropen?]
Sinds de jaren '60 hebben we voorbehoedsmiddelen. Die zijn IETS belangrijker geweest in de sexuele revolutie dan meer vrije tijd..
Ik had me voorgenomen om niet te repliceren op het gesneer door gestampte boeren, maar goed...

Voorbehoedsmiddelen hebben in de jaren 60-80 nauwelijks effect gehad op het fenomeen dat hier aan de kaak wordt gesteld. Meer promiscuïteit wellicht, maar ook niet veel meer dan dat. Als jij echt gelooft dat er in de jaren 40-60 en de hele periode daaraan voorafgaand tot begin 19de eeuw minder soa's waren, dan wordt het tijd om eens wat informatie te gaan opzoeken.

En nu gauw uw mond uitkuisen met zeep.

We blijven wel beleefd...
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 19:06   #53
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Nieuwe tendens ?
Mediafenomeen ?
Zwalpende massa ?
Veroorzaakt door de massale aanwezigheid van oestrogeen-analogen in voedingsketen en milieu ?
Een gevolg van promiscuïteit
Meisjes van 14 die in een motel aan groepsex doen met een leraar van dertig en zijn vrienden ...
Parenclubs vol waarschijnlijk vieze mensen.


Enz ...

Zwalpende samenleving drijvend op platvoersheid die uit het internet uitpulkt alsof dit de norm is.
Bi-sexualiteit ....nog zo'n ziekelijk gestoord fenomeen van een linkse samenleving...
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 19:27   #54
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Bi-sexualiteit ....nog zo'n ziekelijk gestoord fenomeen van een linkse samenleving...
Ach,ach..............op die manier raak je misschien ook ooit eens van de straat
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 19:47   #55
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ach,ach..............op die manier raak je misschien ook ooit eens van de straat
Zwakkelingen als jij zullen idd nooit van't straat raken met een serieus Vlaams meisje.... Soort als jij kan zich beter beperken tot het schuim der behaarde krakersvrouwen..(al dan niet met kringloop-vodden aan haar lijf).
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 19:53   #56
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Zwakkelingen als jij zullen idd nooit van't straat raken met een serieus Vlaams meisje.... Soort als jij kan zich beter beperken tot het schuim der behaarde krakersvrouwen..(al dan niet met kringloop-vodden aan haar lijf).
Het ging over jou scumbag 8) .

Btw, ik heb ondertussen al wel twee bijna-volwassen kinderen, die straks naar de universiteit gaan. Maak je over mij dus maar geen zorgen.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 19:55   #57
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het ging over jou scumbag 8) .

Btw, ik heb ondertussen al wel twee bijna-volwassen kinderen, die straks naar de universiteit gaan. Maak je over mij dus maar geen zorgen.8)
...Jij kinderen?? Laat me niet lachen???
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 19:57   #58
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Bi-sexualiteit ....nog zo'n ziekelijk gestoord fenomeen van een linkse samenleving...
Bisexualiteit is van alle tijden.

Leer eens wat over de oude Griekse beschaving, je zal versteld staan!
Of denk je dat Sparta een linkse samenleving was?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 20:01   #59
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
...Jij kinderen?? Laat me niet lachen???
Idd. En ze hebben elk al meer verstand, dan dat jij in je ganse miserabele bestaan zult krijgen.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 20:18   #60
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard Er is verkeer en verkeer...

Citaat:
[size=4]Burgemeester respecteert privacy vrijende homo's[/size]

Burgemeester A. Demmers-Van der Geest van de Brabantse gemeente Best respecteert de privacy van betrapte vrijende homo's. Mannen die in het heidegebied achter parkeerplaats De Kriekampen aan de A58 in Best vrijend worden betrapt, hoeven niet bang te zijn dat er later een acceptgirokaart bij hen thuis in de bus glijdt. Ze kunnen de boete ook betalen op het politiebureau in Best of bij de Koninklijke Marechaussee in Eindhoven. Een woordvoerster van de gemeente heeft dit maandag bekendgemaakt.

Het deels militaire heidegebied is een bekende ontmoetingsplaats van homo's. De praktijk heeft uitgewezen dat het vaak gaat om getrouwde mannen met een dubbelleven. Volgens de burgemeester is het niet de taak van de gemeente om, wanneer ze zijn betrapt, ook nog eens thuis problemen te veroorzaken. Justitie en politie hebben ingestemd met de mogelijkheid om de boete ook anders te betalen dan via een girokaart.
http://www.nu.nl/news/547332/12/Burg..._homo%27s.html
De gemeente Best is waarschijnlijk het best voor homoverkeer... alhoewel dat men daar schijnbaar een boete kan voor krijgen (gewoon voor het vrijen?)...
De betrapte homo's mogen 'steels' hun boete betalen... En onze andere vrijende medemensen met een dubbelleven, zouden die thuis geen problemen kunnen krijgen? Die kunnen dus een acceptgirokaart in hun bus verwachten...
Of mogen alleen homo's daar niet vrijen?
Ruikt dat niet naar discriminatie?

[size=5]Vrij verkeer is voor iedereen een basisrecht en zou dus in de grondwet moeten ingeschreven worden...[/size]
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be