Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2004, 20:56   #41
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
De SP.A vond het niet eens nodig om die rijkswachters duidelijk uit te leggen hoe ze dat kussentje moesten gebruiken.
zucht...
leg mij eens uit wat "de Spa" (wie dat dan ook moge zijn) te maken heeft met de individuele fout van die twee rijkswachters? Heb jij trouwens al eens gezien hoe blanke hooligans (ironisch genoeg dikwijls Vlaams Blokkers in mijn ervaring)worden aangepakt?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:03   #42
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
De SP.A vond het niet eens nodig om die rijkswachters duidelijk uit te leggen hoe ze dat kussentje moesten gebruiken.
zucht...
leg mij eens uit wat "de Spa" (wie dat dan ook moge zijn) te maken heeft met de individuele fout van die twee rijkswachters? Heb jij trouwens al eens gezien hoe blanke hooligans (ironisch genoeg dikwijls Vlaams Blokkers in mijn ervaring)worden aangepakt?
Ik heb gehoord dat die rijkswachters NIET waren voorbereid op hun taak om Semira Adamu in bedwang te houden. Het Vlaams blok was toen niet aan de macht, Tobback was toen de bevoegde minister. Het was een bevoegdheid van de SP.A. De SP.A was laks. D�*t ging er fout. Het is niet correct om alles af te schuiven op die rijkswachters indien zij niet goed waren voorbereid.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:08   #43
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
zucht...
leg mij eens uit wat "de Spa" (wie dat dan ook moge zijn) te maken heeft met de individuele fout van die twee rijkswachters? Heb jij trouwens al eens gezien hoe blanke hooligans (ironisch genoeg dikwijls Vlaams Blokkers in mijn ervaring)worden aangepakt?
Ik heb gehoord dat die rijkswachters NIET waren voorbereid op hun taak om Semira Adamu in bedwang te houden. Het Vlaams blok was toen niet aan de macht, Tobback was toen de bevoegde minister. Het was een bevoegdheid van de SP.A. De SP.A was laks. D�*t ging er fout. Het is niet correct om alles af te schuiven op die rijkswachters indien zij niet goed waren voorbereid.
lolz, jij moet nog veel leren vrees ik. Ten eerste was Marc Verwilghen toen minister van justitie en ten tweede heeft die noch persoonlijk en noch in z'n bevoegdheid verantwoordelijkheid af te leggen over een individuele fout van één of ander rijkswachtertje van Erps-Kwerps
Ten derde zie ik hier in de verste verte geen ontkrachting van het feit of het Blok al dan niet discriminerende publicaties zou hebben uitgebracht.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:09   #44
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
lolz, jij moet nog veel leren vrees ik. Ten eerste was Marc Verwilghen toen minister van justitie en ten tweede heeft die noch persoonlijk en noch in z'n bevoegdheid verantwoordelijkheid af te leggen over een individuele fout van één of ander rijkswachtertje van Erps-Kwerps
Ten derde zie ik hier in de verste verte geen ontkrachting van het feit of het Blok al dan niet discriminerende publicaties zou hebben uitgebracht.
Rook verspreiden om de mensen in de war te brengen, één van de methodes van mensen zonder eigen gedacht om gelijk te krijgen (zie topic hier ergens!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:09   #45
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Bedoeling is een lijstje te maken van wat kan en niet kan + argumentatie.
Politieke partij en beweging blijken geen toegelaten dekmantel meer.

- Het Islamitiesch Centrum Molenbeek ?

- Moet nu ook het AEL racistisch verklaard worden ?

- Het blaadje carrefour = de spreekbuis van het Franstaligen in de rand + VZW's enz.
Ik zou zeggen : dat boek waarvan Pater Leman op de TV kwam vertellen dat er verzen zouden uit moeten geschrapt worden.

En verhullende hoofddoeken, want die wilde Pater Leman ook verbieden.
Waarom een andere behandeling ? Waarom bij de een de verzen schappen en bij de andere de groep veroordelen omwille van de teksten ? ? ? ? ? ? ?
Dat zou pas onfair zijn ! Neen de ganse tekst verbieden! En doe de Bijbel en nog een paar andere er ook maar bij! Beschouw ze hoogstens als geschiedenisboekjes, voor zover dat van toepassing is.
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:11   #46
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie

Ik heb gehoord dat die rijkswachters NIET waren voorbereid op hun taak om Semira Adamu in bedwang te houden. Het Vlaams blok was toen niet aan de macht, Tobback was toen de bevoegde minister. Het was een bevoegdheid van de SP.A. De SP.A was laks. D�*t ging er fout. Het is niet correct om alles af te schuiven op die rijkswachters indien zij niet goed waren voorbereid.
lolz, jij moet nog veel leren vrees ik. Ten eerste was Marc Verwilghen toen minister van justitie en ten tweede heeft die noch persoonlijk en noch in z'n bevoegdheid verantwoordelijkheid af te leggen over een individuele fout van één of ander rijkswachtertje van Erps-Kwerps
Ten derde zie ik hier in de verste verte geen ontkrachting van het feit of het Blok al dan niet discriminerende publicaties zou hebben uitgebracht.
Dat was in 1998. De VLD zat toen in de oppositie. Tobback heeft toen ontslag genomen naar aanleiding van haar dood. Op het proces is gezegd geweest dat de rijkswachters NIET goed waren voorbereid op hun taak om Semira Adamu, desnoods met dat kussentje, in bedwang te houden. Gij zijt het die nog veel moet leren. In 1998 zat de VLD in de oppositie, was rooms-rood aan de macht en was Jean-Luc Dehaene eerste minister. Schaamtelijk om hier dergelijke onjuistheden te posten.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:11   #47
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Citaat:
Dank U voor de suggestie. (wat dacht U dat ik van plan was ?)
Hou ons vooral op de hoogte
http://www.fora.be/viewtopic.php?t=13695

Vanaf nu staat dit bij elke forumsessie. De andere info volgt.
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 21:41   #48
strijder
Burgemeester
 
strijder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

bij mijn weten leven wij in een rechtstaat en is het aan die onafhankelijke macht om daar over te oordelen.
Inderdaad, en als er een overtreding is van de anti-rascisme wetgeving door één van hogervermelde bewegingen, dan dienen zij ook veroordeeld te worden ! Geen meten met twee maten en twee gewichten.
Loopt er trouwens momenteel al geen klacht tegen de AEL ?
deze klacht geld alleen voor de uitlating tegen jode op hun website . Maar niet voor hun uitlatingen tegen over de westrse cultuur of gods dienst daar voor heeft het centrum voor gelijkekanse schrik voor en de regerin blijft maar betutelen
__________________
om dat vlaanderen belangrijk is VLAANDEREN ONAFHANKELIJK
strijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 23:01   #49
X_MAN
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 november 2003
Berichten: 309
Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Bedoeling is een lijstje te maken van wat kan en niet kan + argumentatie.
Politieke partij en beweging blijken geen toegelaten dekmantel meer.

- Het Islamitiesch Centrum Molenbeek ?

- Moet nu ook het AEL racistisch verklaard worden ?

- Het blaadje carrefour = de spreekbuis van het Franstaligen in de rand + VZW's enz.

- Het boek "de weg van de moslim", dat hedentendage te koop is in verschillende moskeen en dat gebruikt wordt door een aantal imams om hun "preek" te funderen. In dit boek wordt de mishandeling van vrouwen goedgekeurd en de moord op homo's als rechtvaardig beschouwd.

- De uitspraken van Kardinaal Joos. Gelukkig hebben officiêle woordvoerders van de kerk zich hiervan enigzins gedistancieerd maar de uitspraken zijn er.
__________________
Life is too short to argue, therefore I'm always right.

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 23:04   #50
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Ik zou die reclame van Dash op TV ook maar gaan verbieden, want daar zeggen ze in "Wit moet wit blijven".
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 23:06   #51
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Ik zou die reclame van Dash op TV ook maar gaan verbieden, want daar zeggen ze in "Wit moet wit blijven".
GB Supermarkten: De Klant Eerst. Tssss... Wat een discriminatie toch...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 23:09   #52
X_MAN
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 november 2003
Berichten: 309
Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Allemaal een grote smoel hier op forum.

Als jullie kloten aan jullie lijf hebben, spring politiekantoor binnen en dien jullie klacht in.
Of stuur brief naar procureur.

Maar aub kom niet melig doen op forum.
Beste Mustapha,

Om in dezelfde termen verder te spreken : als jij kloten aan je lijf had dan was je toch al lang vertrokken naar Irak om ten strijde te trekken tegen de "duivelse bezetter" ?

Met opgeblazen kloten kan je echter weinig meer uitspoken met die 200 maagden in het hiernamaals

Gelukkig ken ik ook moslims die het goed menen en waarmee het aangenaam praten is...
__________________
Life is too short to argue, therefore I'm always right.

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 00:00   #53
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel

De erkenning van de islam moet ingetrokken worden, en uiteraard moet er een verbod komen op de publicatie van de koran, wegens aanzet tot religieus racisme.
Ook de joodse godsdienst en uitverkoren volk rethoriek mag eens van naderbij onderzocht worden. Hun religieuse ubermensch rethoriek ruikt naar racisme.
uw antisemitisme is nochtans ook niks. Ook heimwee naar de goeie oude tijd van Nonkel Dolf Spolpoel????
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 00:02   #54
Karl
Lokaal Raadslid
 
Karl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 369
Standaard

In België hadden we nochtans de geboortedag van der Führer (20-04-1889) bijna op zéér gepaste wijze gevierd
Karl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 08:42   #55
X_MAN
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 november 2003
Berichten: 309
Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
In België hadden we nochtans de geboortedag van der Führer (20-04-1889) bijna op zéér gepaste wijze gevierd
Wat een ziekelijke bedenking om de geboortedatum van een massamoordenaar te willen vieren.
Ik begrijp trouwens niet goed wat deze opmerking hier doet
Gaat het nog goed Karl ? of zijn uw pillen op ?
__________________
Life is too short to argue, therefore I'm always right.

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 08:50   #56
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

21/4/2004 = einde democratie in belgie
20/4/1889 = geboorte van dictator die democratie afschafte
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 10:01   #57
X_MAN
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 19 november 2003
Berichten: 309
Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Het Brusselse parket onderzoekt nog een tweede klacht tegen de twee 'boycotburgemeesters' met een parlementair mandaat.
Eric Libert, de FDF-schepen uit Sint-Genesius-Rode, diende behalve een klacht met burgerlijkepartijstelling tegen 23 burgemeesters van Halle-Vilvoorde nog een klacht in tegen Leo Peeters en Francis Vermeiren. Behalve voor belemmering van de grondwet en samenspanning van ambtenaren om wetten of koninklijke besluiten niet uit te voeren, worden de burgemeesters ook aangeklaagd voor racisme en xenofobie.

Vlaams burgemeesters worden dus ook al aangeklaagd wegens racistisch ! Wat een racistische samenleving toch
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 10:16   #58
christof
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Berichten: 73
Stuur een bericht via Instant Messenger naar christof
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Bedoeling is een lijstje te maken van wat kan en niet kan + argumentatie.
Politieke partij en beweging blijken geen toegelaten dekmantel meer.

- Het Islamitiesch Centrum Molenbeek ?

- Moet nu ook het AEL racistisch verklaard worden ?

- Het blaadje carrefour = de spreekbuis van het Franstaligen in de rand + VZW's enz.
De erkenning van de islam moet ingetrokken worden, en uiteraard moet er een verbod komen op de publicatie van de koran, wegens aanzet tot religieus racisme.
De Islam is de laatste godsdienst ( en de enige en beste) en het is verboden om als moslim vrouw een relatie of geslachtsgemeenschap te hebben met een niet-moslim. omgekeerd mag we. Moslim man met niet-moslim vrouw, geen probleem. Zal die later wel bekeren ( en die avances je niet interesseren in Brussel, wordt je onmiddellijk uigemaakt voor hoer). Voor mij komt dat alles naar voren als rassenscheiding of godsdienstscheiding, maar ruikt toch verdacht naar discriminatie. Waar wacht Leman op?
christof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 10:18   #59
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Het Brusselse parket onderzoekt nog een tweede klacht tegen de twee 'boycotburgemeesters' met een parlementair mandaat.
Eric Libert, de FDF-schepen uit Sint-Genesius-Rode, diende behalve een klacht met burgerlijkepartijstelling tegen 23 burgemeesters van Halle-Vilvoorde nog een klacht in tegen Leo Peeters en Francis Vermeiren. Behalve voor belemmering van de grondwet en samenspanning van ambtenaren om wetten of koninklijke besluiten niet uit te voeren, worden de burgemeesters ook aangeklaagd voor racisme en xenofobie.

Vlaams burgemeesters worden dus ook al aangeklaagd wegens racistisch ! Wat een racistische samenleving toch
Inderdaad. Dat kan nu, he. Alles wat tegen het Belgische regime ingaat is blijkbaar racisme, xenofobie of het aanzetten daartoe.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 10:27   #60
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

"Ik ben rijk en beroemd en ik heb nekpijn" van Herman Brusselmans.

Uit de winkels, uit de bibliotheken en op de brandstapel ermee!
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be