Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 mei 2010, 12:49   #41
nomade
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 mei 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik zeg niet echt dat 'iedereen' boven zijn stand leeft; ik bijvoorbeeld doe dat niet.
Oh ja? Zou je bv. al zelf je studies hebben kunnen betalen, moest de overheid niet een deel hebben gefinancierd?
nomade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2010, 14:37   #42
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomade Bekijk bericht
Oh ja? Zou je bv. al zelf je studies hebben kunnen betalen, moest de overheid niet een deel hebben gefinancierd?
'k weet niet; zijn leningen, internships, menselijke kapitaalcontracten, aangepaste studieprogramma's, etc. toegestaan? Dan is de kans redelijk groot, ja.

Aleja; als we ook rekening houden dat 'het niet betalen van onderwijs' gepaard gaat met een overeenkomstige algemene belastingsverlaging en deregulering van het onderwijswezen, natuurlijk.

Maar uw vraag is niet zozeer relevant voor mijn statement, hoor. Ik leef niet boven mijn stand, i.e. ik geef niet meer uit dan ik inkrijg en niet meer uit dan wat ik redelijkerwijze zal verdienen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 29 mei 2010 om 14:38.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2010, 15:10   #43
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

waarom niet gewoon armoede en vieze ziektes verbieden?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 13:41   #44
capper
Partijlid
 
capper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2010
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Een unieke code is wel een probleem. Aandelen worden niet gecertificeerd met een unieke code en een portefeuille wordt beheerd door een bank naar keuze. Ze worden via de beurs verhandeld tussen de banken op rekening van een rekeninghouder. De historie van een aandeel wordt nergens bijgehouden.
Aha. Dit is dus een eerste probleem waaraan concreet gewerkt kan worden. Gedaan met beleggen via banken als ze geen systeem kunnen vinden om aandelen een unieke code te geven gekoppeld aan een historiek van de opeenvolgende eigenaars. Waar een wil is, is een weg. Het is de bedoeling om wijzigingen aan te brengen in het huidige systeem, niet om te werken met de middelen die nu voor handen zijn. Misschien moeten we terug naar effecten aan toonder, maar deze keer op naam en datum? Ongetwijfeld bestaan er creatievere oplossingen...
capper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be