Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 22 december 2011, 18:21   #41
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Als ik jouw bijdrage lees kan ik alleen maar stellen dat de pot de ketel verwijt,....intellectuele eerlijkheid is jou immers ook vreemd.
Toen de Vlaamse regering, met grote budget baas Muyters op kop, in september de begroting opmaakte hebben ze het groeicijfer van 1,6% dat de NB in maart had vrijgegeven gebruikt. Begrijpe wie begrijpe kan want in augustus had de NB het groeicijfer reeds tot 1,2% verlaagd.
De Vlaamse regering is daar door de oppositie zwaar op aangepakt.
De federale regering heeft het groeicijfer van oktober mn 0,8% gebruikt om zijn begroting op te stellen.
Jij spreekt nu van een nulgroei!!!! Waar haal jij dat cijfer? Uit je dikke duim gezogen?
De NB voorziet (laatste gegevens) een groei van 0,5% daar waar het VBO uitgaat van O,2% groei.
Mag ik even een linkje met u delen, beste speurneus?

Artikeltje dateert van 29/10/11, 07u52, en is van De Morgen, meest linkse krant van Vlaanderen:


Citaat:
Duitsland heeft zijn groeiraming al teruggeschroefd van 1,8 tot 1 procent. De Franse president Nicolas Sarkozy kondigde donderdagavond aan dat Frankrijk eveneens uitgaat van hetzelfde cijfer. Terwijl al onze buurlanden maatregelen nemen, houdt formateur Elio Di Rupo vreemd genoeg nog steeds rekening met de prognose die het Planbureau zes weken geleden naar voor schoof: 1,6 procent.
http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...isvogels.dhtml

Dus één dag voor het eind van de maand november maakt men zich in De Morgen nog zorgen om het feit dat Di Rupo met 1,6 procent rekening hield.

Waar maakt u zich nu precies druk om?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 december 2011 om 18:26.
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 18:22   #42
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hoeveel keer heb ik van u of van uw geestesgenoten niet moeten aanhoren dat de Federale regering de inkomsten veel te hoog had ingeschat omdat ze begroot had op 0.8% groei. En dat dit nergens op trok.

Nu blijkt dat NVA-er Muyters zijn Vlaamse begroting heeft opgersteld op basis van een groei van 1.6% (!) economische groei, en nu probeert u dit te vergoeilijken door u in alle mogelijke infantiele bochten te wringen. Als partij-fanaat van de NVA had u bij mij al niet veel krediet, maar veel lager kunt u nu toch niet meer zakken. Wie gelooft mensen zoals u nu nog.
Ik vergoeilijk niks. Jij steekt alle zonden van israël op de N-VA. Ik acht de volledige vlaamse regering verantwoordelijk voor haar begroting net zoals ik dat met de federale begroting dat de verantwoordelijkheid van de federale regering acht.
Tijd en plaats maken tevens een groot verschil. Desalniettemin geef ik toe dat de vlaamse overheid haar begrotingsoefening wellicht ook opnieuw zal moeten doen. Door de economische krisis die heeft toegeslagen na het opstellen ervan, en door het doorschuiven van de rekening van Dexia door de federale regering.
Of ik bij u krediet heb of niet interesseert me geen bal.
stuyckp is offline  
Oud 22 december 2011, 18:23   #43
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat heeft er geen iota mee te maken. Een groei van 1.6%... Hoe is het mogelijk! Dat ze NVA-er Muyters maar vlug vervangen, want hij bakt er niet veel van.
En wat de denken van 5% groei aan de inkomsten belasting ?
dat ze de hele regering maar opdoeken met hun leugens.
stuyckp is offline  
Oud 22 december 2011, 18:27   #44
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Volgens de Nationale bank en de studiedienst van KBC bedraagt de transfert naar het zuiden tussen de 4 & de 5 miljard.
Dus is aan je wens om deze som te verminderen voldaan dacht ik.
link graag.
stuyckp is offline  
Oud 22 december 2011, 18:28   #45
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
neenee dit werd nadien bijgesteld.
ach zo, speurneus bij de neus genomen.
stuyckp is offline  
Oud 22 december 2011, 18:29   #46
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Wordt eens wakker en besef dat de tijd van hopen op een "heiland" voorbij is.

Het is een beetje nen dikke, das waar, hij eet graag en hij woont ergens in Antwerpen en is verkozen voorzitter / woordvoerder van een partij die N-VA heet. Tis ne leuke mens ook.
Niemand ziet De Wever als een leider, de heiland, de roerganger, een verrezene, de redder, euhm ... en nog een paar onnozele uitvindsels. Zijn succes is net rechtevenredig met het ongeloof in dergelijke dingen.
Ik heb het over de N-VA als VOKA-vehikel gehad en niet rechtstreeks over BDW. Hij mag die uitspraak dan wel gedaan hebben, maar ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat ene Jean Heps goed in het oor van een historicus zal gefluisterd hebben.

Klein biootje:

Citaat:
Gestart bij de multinational IBM, stapte hij na enkele jaren over naar de HRM-wereld. Voor SD Worx (sociaal secretariaat) stuurde hij de verkoop van de Antwerpse regio aan. Voor VUM (uitgever van De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Volk) reorganiseerde hij op een ingrijpende wijze de klantendienst. Bij Creyfs (interimsector) kreeg hij de opdracht om als regiodirecteur de omzet van de Antwerpse regio op te krikken. In 2002 maakte hij uiteindelijk de overstap naar de financiële sector. Als algemeen directeur van Bank Card Company (BCC, de uitgever van de kredietkaarten VISA en Mastercard) was hij verantwoordelijk voor de sleutel-klanten. Tijdens al die jaren bouwde hij goede contacten uit in het Vlaamse bedrijfsleven, Voka en de Vlaamse Management Associatie.
Moet er nog zand zijn, chef?
Vigilante VL is offline  
Oud 22 december 2011, 18:30   #47
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar hetgeen ik stelde is wèl waar...

[ironie aan]
het oosten spreekt de waarheid.
[ironie uit]
stuyckp is offline  
Oud 22 december 2011, 18:32   #48
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het zal nog niet. Sommige partijslaafjes van de NVA hier op dit forum vallen in adoratie op hun knieën, of bezwijmen bijna wanneer ze het hebben over de 'Kleine Leider' van de NVA.
En sommige partijslaafjes vallen in zwijm van een 5% groei aan de inkomstenbelasting terwijl die niet eens bestaat.
Wie gelooft die mensen(u) nog?
stuyckp is offline  
Oud 22 december 2011, 18:34   #49
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht

[ironie aan]
het oosten spreekt de waarheid.
[ironie uit]
'Argumenten-Stuyckp', geeft zijn zoveelste beargumenteerd antwoord...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 december 2011 om 18:35.
Het Oosten is offline  
Oud 22 december 2011, 18:34   #50
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wat zou het. De Federale regering heeft zijn prognose inzake de groei wèl drastisch teruggeschroefd. De Vlaamse regering niet.
Mag ik even een linkje met u delen, beste Oosterling?

Artikeltje dateert van 29/10/11, 07u52, en is van De Morgen, meest linkse krant van Vlaanderen:


Citaat:
Duitsland heeft zijn groeiraming al teruggeschroefd van 1,8 tot 1 procent. De Franse president Nicolas Sarkozy kondigde donderdagavond aan dat Frankrijk eveneens uitgaat van hetzelfde cijfer. Terwijl al onze buurlanden maatregelen nemen, houdt formateur Elio Di Rupo vreemd genoeg nog steeds rekening met de prognose die het Planbureau zes weken geleden naar voor schoof: 1,6 procent.
http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...isvogels.dhtml

Dus één dag voor het eind van de maand november maakt men zich in De Morgen nog zorgen om het feit dat Di Rupo met 1,6 procent rekening hield.

Waar maakt u zich nu precies druk om?

De federale onderhandelaars zaten volgens dit artikel uit De Morgen dus begin november nog met die 1,6 procent te rekenen, die de Vlaamse regering bijna 2 maand daarvoor voor hun begroting had gebruikt.

Heeft Muyters zoveel invloed op Di Rupo of gaat u nu nog wat onzin verkopen in een lafhartige poging de inhoudloosheid van uw tirades te maskeren?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 18:38   #51
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mag ik even een linkje met u delen, beste Oosterling?

Artikeltje dateert van 29/10/11, 07u52, en is van De Morgen, meest linkse krant van Vlaanderen:



http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...isvogels.dhtml

Dus één dag voor het eind van de maand november maakt men zich in De Morgen nog zorgen om het feit dat Di Rupo met 1,6 procent rekening hield.

Waar maakt u zich nu precies druk om?

De federale onderhandelaars zaten volgens dit artikel uit De Morgen dus begin november nog met die 1,6 procent te rekenen, die de Vlaamse regering bijna 2 maand daarvoor voor hun begroting had gebruikt.

Heeft Muyters zoveel invloed op Di Rupo of gaat u nu nog wat onzin verkopen in een lafhartige poging de inhoudloosheid van uw tirades te maskeren?
Iedereen hield rekening met 1.6% slimme. Maar als men ziet dat dit een verkeerde inschatting is, moet men de moed hebben om het bij te stellen. De Federale regering stelde bij, de Vlaamse regering niet. Waarschijnlijk omdat NVA-er en sul Muyters weer eens op zijn krent bleef zitten.
Het Oosten is offline  
Oud 22 december 2011, 18:41   #52
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Argumenten-Stuyckp, geeft zijn zoveelste beargumenteerd antwoord...
Maar uw argumenten en/of antwoorden zijn dan ook ridicuul, waardeloos, verzonnen, onbestaande of ad hominem.
Het mag u toch niet verbazen dat men dan zo op u reageert?

Of beseft u werkelijk niet wat een waanzinnige stellingen u hier ganse dagen uit uw botten slaat?

Dat zou betekenen dat u ipv een zuivere dilettant van het provoceren, gewoonweg ezeldom zou zijn.

Dat wilt u ons toch niet laten uitschijnen?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 18:44   #53
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Maar uw argumenten en/of antwoorden zijn dan ook ridicuul, waardeloos, verzonnen, onbestaande of ad hominem.
Het mag u toch niet verbazen dat men dan zo op u reageert?

Of beseft u werkelijk niet wat een waanzinnige stellingen u hier ganse dagen uit uw botten slaat?

Dat zou betekenen dat u ipv een zuivere dilettant van het provoceren, gewoonweg ezeldom zou zijn.

Dat wilt u ons toch niet laten uitschijnen?
Alweer zo'n amateuristisch stuyckiaans antwoord. Kunt u echt niet beter?
Het Oosten is offline  
Oud 22 december 2011, 18:52   #54
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Iedereen hield rekening met 1.6% slimme. Maar als men ziet dat dit een verkeerde inschatting is, moet men de moed hebben om het bij te stellen. De Federale regering stelde bij, de Vlaamse regering niet. Waarschijnlijk omdat NVA-er en sul Muyters weer eens op zijn krent bleef zitten.
Maar de Vlaamse begroting was al gemaakt in september.

Als Di Rupo begin november nog met datzelfde cijfer rekening hield, hoe kunt u de Vlaamse regering - pardon Muyters deed het blijkbaar alleen - er dan van beschuldigen dat ze (hij) een verkeerde inschatting hadden gemaakt en de moed niet hadden om te veranderen?

Di Rupo werd uiteindelijk gedwongen, met tegenzin, te veranderen, maar die begroting was dan ook nog niet opgemaakt.


De enige sul die ik in heel dit verhaal ontwaar, is de ezel die dat verschil niet ziet.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 18:55   #55
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alweer zo'n amateuristisch stuyckiaans antwoord. Kunt u echt niet beter?
Wat kan men anders verzinnen op uw nietszeggend, inhoudsloos zatte tooghangersgebral?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 18:55   #56
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Maar de Vlaamse begroting was al gemaakt in september.

Als Di Rupo begin november nog met datzelfde cijfer rekening hield, hoe kunt u de Vlaamse regering - pardon Muyters deed het blijkbaar alleen - er dan van beschuldigen dat ze (hij) een verkeerde inschatting hadden gemaakt en de moed niet hadden om te veranderen?

Di Rupo werd uiteindelijk gedwongen, met tegenzin, te veranderen, maar die begroting was dan ook nog niet opgemaakt.


De enige sul die ik in heel dit verhaal ontwaar, is de ezel die dat verschil niet ziet.
Muyters had al lang een begrotingscontrole moeten doorvoeren. Zijn begroting is gebouwd op drijfzand. Misschien gaat er nu een lichtje bij u branden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 december 2011 om 18:56.
Het Oosten is offline  
Oud 22 december 2011, 19:04   #57
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Muyters had al lang een begrotingscontrole moeten doorvoeren. Zijn begroting is gebouwd op drijfzand. Misschien gaat er nu een lichtje bij u branden.
Da's eigenaardig.
U moet dan wel zowat de enige zijn die er zo over denkt.
Dagelijks zien we in de media artikels verschijnen over de slechte begroting Di Rupo.

De bijstelling door de Vlaamse regering was slechts een marginaal artikeltje in de rand waard. Het is al vergeten, ware het niet dat u er in één van de vele topics naar aanleiding van één van de vele artikels over de slechte federale begroting, totaal misplaatst begint over te janken.

Begin uw eigen topic. Hier gaat het over de slechte federale begroting.

In de Vlaamse begroting zijn de media niet geïnteresseerd, men weet immers dat die bijstelling een varkentje is dat makkelijk zal gewassen worden.

Enkel in het warrig hoofd van de beoefenaars van de kunst van het bedrijven van de hetze, zoals u er overduidelijk één bent, lijkt die Vlaamse aanpassing belangrijker nieuws dan de federale, waar niemand met een gram verstand vertrouwen in heeft.

Hopelijk kan mijn licht ook uw verstard verstand verlichten.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 december 2011 om 19:11.
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 19:07   #58
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Muyters had al lang een begrotingscontrole moeten doorvoeren. Zijn begroting is gebouwd op drijfzand. Misschien gaat er nu een lichtje bij u branden.
Uw liedje begint afgezaagd te geraken vriend,steek eens een andere cd op,of heb je niets anders in uw kot... alle dagen jouw zelfde geleuter hier....
Brakelaar is offline  
Oud 22 december 2011, 19:10   #59
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Muyters had al lang een begrotingscontrole moeten doorvoeren. Zijn begroting is gebouwd op drijfzand. Misschien gaat er nu een lichtje bij u branden.
Nu pas dringt de volledige betekenisvan het woord "drijfzand" tot me door.

Dat woord wordt immers steevast in de media gebruikt - een begroting op drijfzand - om de federale begroting te omschrijven.

http://trends.knack.be/economie/nieu...0011494946.htm

U bent zo nukkig, zo kinderachtig, dat gaat u als slechte verliezer zo min af, dat u als een belachelijk kind dan maar diezelfd term gaat gaan gebruiken om de Vlaamse begroting te omschrijven.

Helaas voor u wordt in de media enkel melding gemaakt over een bijstelling van de Vlaamse begroting, niet meer, niet minder.

De media is verder niet geïnteresseerd, dat komt immers wel in orde.

Mar die federale begroting, die begroting die écht "de drijfzandbegroting" wordt genoemd, da's andere koek.

Het doet écht pijn hé?

Ik hoop dat het er nog veel meer gaat doen, tot de helse pijnen er u toe aanzetten dit forum de rug toe te keren omdat u de schaamte en de schande van de nederlaag niet meer kunt verdragen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 22 december 2011, 19:21   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Nu pas dringt de volledige betekenisvan het woord "drijfzand" tot me door.

Dat woord wordt immers steevast in de media gebruikt - een begroting op drijfzand - om de federale begroting te omschrijven.

http://trends.knack.be/economie/nieu...0011494946.htm

U bent zo nukkig, zo kinderachtig, dat gaat u als slechte verliezer zo min af, dat u als een belachelijk kind dan maar diezelfd term gaat gaan gebruiken om de Vlaamse begroting te omschrijven.

Helaas voor u wordt in de media enkel melding gemaakt over een bijstelling van de Vlaamse begroting, niet meer, niet minder.

De media is verder niet geïnteresseerd, dat komt immers wel in orde.

Mar die federale begroting, die begroting die écht "de drijfzandbegroting" wordt genoemd, da's andere koek.

Het doet écht pijn hé?

Ik hoop dat het er nog veel meer gaat doen, tot de helse pijnen er u toe aanzetten dit forum de rug toe te keren omdat u de schaamte en de schande van de nederlaag niet meer kunt verdragen.
Niet van onderwerp veranderen.We hebben het nu niet over de Federale begroting. Het ging over de Vlaamse begroting. Overigens, de Federale begroting is al een keer bijgesteld en zal waarschijnlijk nog eens bijgesteld worden. Bij NVA-er Muyters wordt niets bijgesteld.
Het Oosten is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be