Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2021, 15:43   #41
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kan allemaal zijn maar ik ben toch altijd op mijn hoede gebleven. Nooit niet meer aan verteld dan het puur noodzakelijke
En ik moet zeggen dat ik me dat nooit heb beklaagd. Anderen die dat niet deden zijn niet zelden serieus verschoten.

Er zijn mannen die ik niet vertrouw. Er zijn weinig vrouwen die ik wel vertrouw.

Ik blijf erbij vrouwen kunnen er in slagen om op een heel subtiele manier twee stenen aan het vechten te krijgen.
Hehe

Laat ze toch lekker dartelen. Een bijvrouw altijd handig meegenomen hé. Maar als ze dat tot hun 50ste doen dan weet je dat ze niets weten van liefde, hé.

Beetje hier en daar. Een maagd kan geen vrouw zijn, hé. En een bijvrouw is decor, een foto'ke. Meer niet...
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=68mH...PostRockDwells

"Aanvaarding."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 16:24   #42
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.140
Standaard

Automatische versnellingsbak?

Waarom schakel je nog met de hand. Automatisch is het vrije dartelen van vrouwen ook gewoon de vrijheid van mannen.

Dat niemand het nog serieus neemt is niet mijn zaak, hé.

Maar ja we kunnen het hier nu nog niet vergelijken met zo'n land waar je uit een catalogus kunt kopen. Waar eigenlijk alles te koop is voor geld. Dance Monkey....

-_-
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=68mH...PostRockDwells

"Aanvaarding."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 16:48   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De afgelopen 10 jaar heb ik met een dertigtal vrouwen samengewerkt in functie van mijn beroep. Met sommigen via de unief, maar met de meesten daarbuiten.

Met minstens 25 van de 30 vrouwen heb ik het vroeg of laat aan de stok gekregen. In mijn ogen zijn vrouwen verschrikkelijk achterbaks. Ze roddelen erop los, doen aan bazenpoeperij, ze manipuleren collega's om te krijgen wat ze willen. Ze liegen en bedriegen. Ze zetten collega's tegen mekaar op. Ik merk dat dit gedrag steeds optreedt bij vrouwen waarmee je samenwerkt en dus concurreert , en niet bij patiënten.

Ik heb er zodanig een hekel aan dat ik helemaal niet meer met vrouwen wil samenwerken. Helaas is dat iets dat ik niet mag zeggen als ik ergens ga werken.

Ik vind het zo vermoeiend. En veel vrouwelijke patiënten vertelden me dat dit ook hun ervaring is. Dat ze daarom veel liever met mannen samenwerken.

Maken jullie dit ook mee? En hoe gaan jullie ermee om?
Volgens mij zit daar de fout. Samen werken, niet concurreren dus.

Laatst gewijzigd door bembem : 4 juli 2021 om 16:49.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 16:51   #44
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
En toch is het zo.
Enkele vrouwen waar ik mee samenwerkte zijn ook ontslagen om wille van rebellie op het werk, pesterijen, ruzie stoken.

In mijn tijd als jobstudent liepen die ruzies door vrouwen (en in dat geval ook tussen vrouwen onderling) zo ver uit de hand dat iemand zelfmoord pleegde en dat 2 vrouwen ontslagen zijn.

Dat waren ruzies waar ik buiten stond. 2 maanden geleden is er nog een vrouwelijke collega ontslagen omdat ze zichzelf privileges wilde toekennen waar de baas uiteraard niet mee akkoord ging. Als gevolg veel drama en einde samenwerking.

Ik zit nu met een vrouwelijke collega die slecht spreekt over mij, die cadeaus koopt voor de verjaardag van de baas. Die andere collega's actief aan haar kant probeert te krijgen met activiteiten buiten het werk om. Ik noem dit allemaal grensoverschrijdend, achterkamerpolitiek en bazenpoeperij. Voorgaande collega's deden dit nooit.***

In elk topic mag alles gezegd worden. Onthoud je vooral niet van gelijk welke commentaar

For the record, ik heb een verloofde die ik heel graag zie.
De problemen die ik heb met vrouwen betreffen enkel professionele samenwerking. Ik merk dat het steeds gebeurt zodra er een gemeenschappelijk belang is, waar om gestreden moet worden. Wie er het meeste werk wordt toegeëigend, wie er wanneer met vakantie kan gaan, wie de beste uren krijgt..
Doe dat dan ook he, ipv te zagen hier.

Iedereen krijgt graag cadeaus dus bon.


*** (Hier spreek je jezelf toch wel enigszins tegen. Vermits het reeds zo'n 25 vrouwelijke collega's zouden zijn waarmee je het aan de stok kreeg.)

Laatst gewijzigd door bembem : 4 juli 2021 om 16:54.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 16:58   #45
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Beter religieus zot met een vrouw aan de haard dan een vrouw die geen eens kinderen baart.
het enige dat een rouw moet doen volgens religieuze gekken
zoveel jong werpen als dat ze kunnen, voor de rest zijn ze toch nergens goed voor

ook een zekerheid dus
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:00   #46
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Enfin voor ts horen vrouwen dus feitelijk aan de haard. Of in beroepen zonder mannelijke collega's
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:13   #47
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.520
Standaard

Heb ook eens een job gehad tussen moslims als enige niet-moslim. Ik wist dat me dat te wachten stond, maar nam de job toch aan. Het was wel een behoorlijke kutjob als operator/laborant. De cognitieve dissonantie was aanwezig, maar ik werd toch respectvol behandeld. Ik heb zelfs contacten aangehouden met ene van hen.

Toen één van hen een promotie kreeg gaf die me zelfs een fles wijn, ook al is het tegen zijn religie. Dat viel me ook op. Het verzoenend gebaar was belangrijker dan de regels van zijn religie, want zelf dronk hij het niet.

Dat is wel zo. Je leert enorm veel van je werkplek over verschillende soorten mensen qua personaliteit en cultuur, maar op een leegzuigende manier natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 juli 2021 om 17:16.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:31   #48
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Allez lap nu zijn het weer de moslims. (Ik dacht dat die nooit werkten en de meesten in de bak zitten...)

Ipv te zagen & te klagen, waarom nemen jullie niet gewoon ontslag (of zoiets).....

#Maar ja, de (torenhoge) hypotheek moet afbetaald worden he

Laatst gewijzigd door bembem : 4 juli 2021 om 17:32.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:31   #49
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Allez lap nu zijn het weer de moslims.

Ipv te zagen& te klagen, waarom nemen jullie niet gewoon ontslag (of zoiets).....

#Maar ja, de (torenhoge) hypotheek moet afbetaald worden he
Ik zaag toch niet? Allez, toch niet negatief. Ook jij zou eraan moeten wennen hoor als niet-moslima. In mijn verhaal viel het zelfs allemaal mee, maar het was wel een tijdelijke job. Slecht werk, goede collega's.

Er is trouwens één van die ex-collega's ook daar opgestapt. Jep, diegene waarmee ik contact heb behouden.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 juli 2021 om 17:37.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:33   #50
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
het enige dat een rouw moet doen volgens religieuze gekken
zoveel jong werpen als dat ze kunnen, voor de rest zijn ze toch nergens goed voor

ook een zekerheid dus
Ik wil eigenlijk al iets schrijven daarover sedert het onderwerp “mansplaining” maar zwijgen is goud. Maar echt, ‘t moet eruit... alleen riskeer ik dan strafpunten wegens “expliciet materiaal” en ik heb overheen de jaren mijn grenzen wel leren kennen.

Komt erop neer dat ze veel meer nut hebben dan alleen kinderen werpen. Maar door een moederkloek te worden en zich op haar huishouden te storten, dan zal het ons als samenleving goed vergaan.
Heimwee naar de nonnen enzo.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:36   #51
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan is er toch geen "probleem"?

"Bigger fish to fry."

Maar ja, dat is het nu net juist. Er moet altijd een "probleem" zijn, omdat er anders niets te zeggen valt.

Je kent het terrein. Je gaat wat met je ogen zoeken. Je voelt je niet echt "thuis".

Een relatie; er is altijd iets missend.

Tenzij je zelf natuurlijk nooit thuis bent en zij wat gaat zoeken met haar ogen en ... dan moet dat echt weer precies afgedeeld worden en elke gram telt en ... dat moeten precies 50 stoten zijn en hij komt klaar. En zij moet er precies zo uitzien en...

Er is nooit rust.
Ja maar die hebben ideetjes gekregen in hun hoofd door dat feminisme he. Die rekenen op moderne mannen en geloven dat ze in protest kunnen gaan en dat er een compromis te beredeneren is.

Luistert mannen, tijd dat we terug in actie schieten en boven onze vrouwen klinken als de alfa in de roedel. Steek geen ideetjes in hun hoofd en laat ze zich terug onderwerpen aan de man als aan de Heer.

Red Europa door het patriarchaat vast te houden. Houd uw vrouwen in bedwang en beteugel de zonde.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:45   #52
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Veel mannen zijn gewoon lazy & gemakzuchtig. Ze klagen nogal eens over dat ze zogezegd thuis onder de sloef* liggen maar in de praktijk is het vaak zo dat zij enkel maar wekelijks de vuilnisbakken ofzo buiten zetten.

*Veel vrouwen nemen naast hun job, ook nog eens het grootste deel (als het al niet het grootste is, sic.) vh huishouden op zich. Terwijl meneer dus zappend in de zetel ligt. Want ja, hij is moe.

Laatst gewijzigd door bembem : 4 juli 2021 om 17:53.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:47   #53
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Veel mannen zijn gewoon lazy & gemakzuchtig. Ze klagen nogal eens over dat ze zogezegd thuis onder de sloef* liggen maar in de prajtijk is het vaak zo dat zij enkel maar wekelijks de vuilnisbakken ofzo buiten zetten.

*Veel vrouwen nemen naast hun job, ook nog eens het grootste deel (als het al niet heg grootste is, sic.) vh huishouden op zich. Terwijl meneer dus zappend in de zetel ligt. Want ja, hij is moe.
Er was ene ex-collega die liever op zijn werk zat dan thuis bij zijn vrouw. Wat een zot. Ook een verschrikkelijke regelneef en een levende negatieve karikatuur van de Nederlander. Acultureel, robotisch (en daardoor ook fouten makend en zelf niet zien), vitten op alles. Hij vond me ook 'arrogant' omdat ik meer talen begrijp en goed kon opschieten met andere collega's. Ik moest me echt tot zijn eigen schrale niveau verlagen voor het goed was.

Voer een toneelstuk op met een 'Hollander' (eigenlijk een Noord-Brabander) die zich als hem gedraagt en je krijgt klachten van Hollandofobie, omdat het clichés zijn. Ikzelf denk dat de Belgische Revolutie waarschijnlijk ook zo ongeveer moet zijn gelopen.

Neen, ik heb ook geen hoge dunk van die soort mensen en het heeft me zeker een litteken bezorgd. Ik was tot dan grotendeels erg positief over de Nederlander en ben dat nog steeds, maar werd geconfronteerd met de schaduwkanten van Nederland.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 juli 2021 om 17:54.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:52   #54
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Komt erop neer dat ze veel meer nut hebben dan alleen kinderen werpen. Maar door een moederkloek te worden en zich op haar huishouden te storten, dan zal het ons als samenleving goed vergaan.
Heimwee naar de nonnen enzo.
zoals wijlen mijn grootva ooit zei:" da stemrecht was er teveel aan".
een vrouw moet luisteren en als ze ni wilt moet ge ze gewoon beter africhten.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:58   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Er was ene ex-collega die liever op zijn werk zat dan thuis bij zijn vrouw. Wat een zot. Ook een verschrikkelijke regelneef en een levende negatieve karikatuur van de Nederlander. Acultureel, robotisch (en daardoor ook fouten makend en zelf niet zien), vitten op alles. Hij vond me ook 'arrogant' omdat ik meer talen begrijp en goed kon opschieten met andere collega's. Ik moest me echt tot zijn eigen schrale niveau verlagen voor het goed was.

Voer een toneelstuk op met een 'Hollander' (eigenlijk een Noord-Brabander) die zich als hem gedraagt en je krijgt klachten van Hollandofobie, omdat het clichés zijn. Ikzelf denk dat de Belgische Revolutie waarschijnlijk ook zo ongeveer moet zijn gelopen.

Neen, ik heb ook geen hoge dunk van die soort mensen en het heeft me zeker een litteken bezorgd. Ik was tot dan grotendeels erg positief over de Nederlander en ben dat nog steeds, maar werd geconfronteerd met de schaduwkanten van Nederland.
Volgens mij ben je gewoon op een bizar geval gestoten.
Ik maak hier wel al eens denigrerende mopjes/opmerkingen over 'Hollanders' maar met de meesten die ik tegenkwam zat het allemaal goed. + ik ben zelf 1/4de via een oma, lol.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 17:59   #56
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Volgens mij ben je gewoon op een bizar geval gestoten.
Ik maak hier wel al eens denigrerende mopjes/opmerkingen over 'Hollanders' maar met de meesten die ik tegenkwam zat het allemaal goed. + ik ben zelf 1/4de via een oma, lol.
Oh, bij jou vind ik het ook grappig. Ook als je af en toe vit op witten. Je hebt ook zelfspot dus het is prima. Bemmeke op P.be mag dat.

En je hebt gelijk. De modale Nederlander is beter dan dat, getuige die andere goede collega's (ook iets mindere, maar niemand is volmaakt, en dat is prima).

Ik zeik veel over het werk hier. Daar ga ik toch mee ophouden nu. Wie tegen monsters vecht moet oppassen zelf geen monster te worden, enzo.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 juli 2021 om 18:16.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 18:51   #57
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kan allemaal zijn maar ik ben toch altijd op mijn hoede gebleven. Nooit niet meer aan verteld dan het puur noodzakelijke
En ik moet zeggen dat ik me dat nooit heb beklaagd. Anderen die dat niet deden zijn niet zelden serieus verschoten.

Er zijn mannen die ik niet vertrouw. Er zijn weinig vrouwen die ik wel vertrouw.

Ik blijf erbij vrouwen kunnen er in slagen om op een heel subtiele manier twee stenen aan het vechten te krijgen.
Ik heb al van alles meegemaakt, gezien.
Er hangt veel af van de positie die je bekleedt op de werkvloer.
Tegenover collega's in dezelfde positie, m of v, kan er weinig verkeerd lopen als je collegiaal blijft, ook al heb je een favoriet.
Voor iemand in een leidinggevende positie is het opletten geblazen als je begint te favoriseren. Pure zelfmoord (figuurlijk). Als het niet botert tussen twee mannelijke collega's is het als mannelijke leidinggevende gemakkelijker te bemiddelen dan te moeten tussenkomen bij twee vrouwen die geen concurrentie verdragen.
Ik heb ook mannen gekend die geen vrouwelijke gezag verdragen.
Ik heb vrouwen gekend die niet met vrouwen willen werken.
Persoonlijk vond ik het interessant ergens een vrouw te kennen in een gezagspositie die eens kon tussenkomen als twee vrouwen het licht in elkaars ogen niet konden verdragen.
Ik vind een bekwame vrouwelijke baas nog steeds de beste optie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 juli 2021 om 19:06.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 19:10   #58
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
.
Ik vind een bekwame vrouwelijke baas nog steeds de beste optie.
Ik vind geen baas de beste optie

Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juli 2021 om 19:10.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 19:16   #59
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Veel mannen zijn gewoon lazy & gemakzuchtig. Ze klagen nogal eens over dat ze zogezegd thuis onder de sloef* liggen maar in de praktijk is het vaak zo dat zij enkel maar wekelijks de vuilnisbakken ofzo buiten zetten.

*Veel vrouwen nemen naast hun job, ook nog eens het grootste deel (als het al niet het grootste is, sic.) vh huishouden op zich. Terwijl meneer dus zappend in de zetel ligt. Want ja, hij is moe.
Je moet af en toe eens gaan fietsen tijdens het WE en eens zien hoeveel mannen er aan het baggeren zijn in hun tuin of bezig met bomen kappen of stellingen aan het plaatsen om te verbouwen of aan het sjouwen zijn met beton of onder hun auto liggen.
Ik moet altijd maar horen dat vrouwen de was in de wasmachine steken maar dat de man ondertussen het dak is aan het herstellen of een nieuwe dakgoot is aan het plaatsen hoor ik zelden iets over dat is blijkbaar maar allemaal normaal.
Vrouwen willen nu gelijk zijn aan mannen wel kruip dan ook op het dak met een emmer cement of herstel ook de koppeling van jullie auto....er zijn genoeg mannen die koken en of strijken.
Ik heb mannen al werken zien uitvoeren waar ik graag eens een vrouw zou willen zien aan beginnen. Toen mijn riolering niet lang geleden verstopt was zou ik precies niet blij zijn geweest mochten daar twee madammen zijn toegekomen om me uit de penarie te helpen. Wat een job zeg
Jullie kunnen alles beter maar hebben voor alles een man nodig. Dat slachtofferrolletje zou nu toch stilaan zijn tijd moeten hebben gehad net als dat cliché van de Hoomer man die ganser dagen in de zetel ligt te zuipen.
Vrouwen willen gelijke kansen en gelijkwaardige jobs wel begin dan al maar massaal te solliciteren voor de vuilnisdienst.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juli 2021 om 19:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 19:30   #60
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Heb ook eens een job gehad tussen moslims als enige niet-moslim. Ik wist dat me dat te wachten stond, maar nam de job toch aan. Het was wel een behoorlijke kutjob als operator/laborant. De cognitieve dissonantie was aanwezig, maar ik werd toch respectvol behandeld. Ik heb zelfs contacten aangehouden met ene van hen.

Toen één van hen een promotie kreeg gaf die me zelfs een fles wijn, ook al is het tegen zijn religie. Dat viel me ook op. Het verzoenend gebaar was belangrijker dan de regels van zijn religie, want zelf dronk hij het niet.

Dat is wel zo. Je leert enorm veel van je werkplek over verschillende soorten mensen qua personaliteit en cultuur, maar op een leegzuigende manier natuurlijk.
Ik heb altijd geweten dan de niet moslims aanwezig waren als een moslim een feestje gaf je weet wel de koekjes en de muntthee echter als de niet moslims een feestje gaven met wat fruitsap ook wat schuimwijn en toastjes blonken de moslims altijd uit door hun aanwezigheid. Die integratie bereidheid kwam altijd uit dezelfde kant.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be