Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 maart 2006, 12:39   #41
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Als Marie-Rose Morel van bij haar overstap naar het VB zich als een politieke hoer is beginnen gedragen met haar politieke intriges via de “VB-Welkomgroep” heeft ze er zelf voor gezorgd dat ze onder die noemer valt!
Ziedaar hoe de potentaatjes uit hun rol vallen als hun positie bedreigd wordt... En mensen van zo'n lage morele kwaliteit moeten dan oordelen over rechtschapen flaminganten als Robert.

Waarom zou een mens er nog uit eigen beweging voor kiezen om zich in zo'n hol te begeven?
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:51   #42
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Als Marie-Rose Morel van bij haar overstap naar het VB zich als een politieke hoer is beginnen gedragen met haar politieke intriges via de “VB-Welkomgroep” heeft ze er zelf voor gezorgd dat ze onder die noemer valt!
Clemens, uw reacties worden pathetischer met de dag.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:55   #43
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
....

Waarom zou een mens er nog uit eigen beweging voor kiezen om zich in zo'n hol te begeven?

Het VB-hol bedoelt u zeker!

Daarom heeft het VB ook de “Welkomgroep” opgericht om via politieke intriges
Vlaams-nationalisten in het algemeen, maar N-VA'ers in het bijzonder, naar Vlaams-Belang te lokken.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 13:03   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Als Marie-Rose Morel van bij haar overstap naar het VB zich als een politieke hoer is beginnen gedragen met haar politieke intriges via de “VB-Welkomgroep” heeft ze er zelf voor gezorgd dat ze onder die noemer valt!
Juist ja.
Zoals het VB er ook zelf de schuld van is dat er een CS werd rondgelegd.
Datzelfde cordon sanitaire waar de N-VA genoeg van beweert te hebben maar waar ze vandaag haar eigen mensen een trap voor onder de kont geeft omdat ze met de daad bewijzen waar de N-VA te laf voor is.

Jij zit echt wel in de partij waar je partijhoeren thuishoren, Clemmens.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 13:06   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Het VB-hol bedoelt u zeker!

Daarom heeft het VB ook de “Welkomgroep” opgericht om via politieke intriges
Vlaams-nationalisten in het algemeen, maar N-VA'ers in het bijzonder, naar Vlaams-Belang te lokken.
Je hent het belangrijkste dat Egidius schreef toevallig vergeten te quoten, Clemmens. Daarom doe ik het voor jou:

Citaat:
Ziedaar hoe de potentaatjes uit hun rol vallen als hun positie bedreigd wordt... En mensen van zo'n lage morele kwaliteit moeten dan oordelen over rechtschapen flaminganten als Robert.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 13:06   #46
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
“Pamfletten al of niet posten” is wel een politiek argument van blokkerke ilfalco.
Dus gaat die jongen maar uitlachen!
Sorry, gij hebt hier al genoeg onnozelheden geschreven om U het eerste half jaar te blijven uitlachen. 8)
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 15:56   #47
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Juist ja.
Zoals het VB er ook zelf de schuld van is dat er een CS werd rondgelegd.
Datzelfde cordon sanitaire waar de N-VA genoeg van beweert te hebben maar waar ze vandaag haar eigen mensen een trap voor onder de kont geeft omdat ze met de daad bewijzen waar de N-VA te laf voor is.

Jij zit echt wel in de partij waar je partijhoeren thuishoren, Clemmens.
Ga voor dat CS eens een oplossing vragen aan de VB-studiedienst.
Zo'n slimme jongens als daar zitten, die moeten dat zeker kunnen oplossen
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 15:59   #48
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Het VB-hol bedoelt u zeker!

Daarom heeft het VB ook de “Welkomgroep” opgericht om via politieke intriges
Vlaams-nationalisten in het algemeen, maar N-VA'ers in het bijzonder, naar Vlaams-Belang te lokken.
Rot op met uw VB.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:20   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Ga voor dat CS eens een oplossing vragen aan de VB-studiedienst.
Zo'n slimme jongens als daar zitten, die moeten dat zeker kunnen oplossen
Je weet best dat het CS opheffen enkel zaak is van degenen die er een akkoord over sloten. En dat deed niet de studiedienst van het VB maar, o.a. de N-VA.
Was het zo onaangenaam wat die studiedienst hier liet horen dat je je nieuwste gifpijlen opeens daarop richt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:28   #50
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe anders kijken de N-VA-ers tegen 'ons Morelleke' aan sinds ze niet meer binnen de eigen rangen verkeert...
Aaah, dus u vindt het doodnormaal dat ze de N-VA ledenlijsten meegenomen heeft naar het Belang?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:29   #51
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Aaah, dus u vindt het doodnormaal dat ze de N-VA ledenlijsten meegenomen heeft naar het Belang?
En omgekeerd gebeurt zoiets natuurlijk NOOIT!
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:30   #52
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
En omgekeerd gebeurt zoiets natuurlijk NOOIT!
Kom met voorbeelden aub.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:30   #53
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Aaah, dus u vindt het doodnormaal dat ze de N-VA ledenlijsten meegenomen heeft naar het Belang?
Dat het pijn doet neem ik aan, maar het lijkt me wel normaal, ja.

Temeer daar de NVA-leden allemaal uiterst tevreden zijn over hun partij, en de NVA dus helemaal niet bang hoeft te zijn van die lijst.

Laatst gewijzigd door Egidius : 24 maart 2006 om 16:33.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:32   #54
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
Dat het pijn doet neem ik aan, maar het lijkt me wel normaal, ja.
Ach zo. En al die N-VA'ers die ONGEVRAAGD een VB propaganda pakket op hun naam ontvingen, moeten dat ook allemaal normaal vinden?
Ik heb dat pakket ook gekregen, een dikke bruine enveloppe met meer cirkelredeneringen in de inhoud dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Is dan ook meteen de vuilnisbak ingeraakt, waar zoiets thuishoort.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:35   #55
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ach zo. En al die N-VA'ers die ONGEVRAAGD een VB propaganda pakket op hun naam ontvingen, moeten dat ook allemaal normaal vinden?
Bah neen.

Citaat:
Ik heb dat pakket ook gekregen, een dikke bruine enveloppe met meer cirkelredeneringen in de inhoud dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Is dan ook meteen de vuilnisbak ingeraakt, waar zoiets thuishoort.
Ziet ge wel dat het geen probleem is?

De NVA-leden zijn allemaal zo content met hun partij dat die enveloppes toch geen kwaad kunnen?
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:38   #56
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ik neem er bijzonder veel aanstoot van als ik geadresseerde reklame krijg die ik niet gevraagd heb. Of die nu van het VB, van de colruyt, of van het fdf is, het blijft hetzelfde.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:38   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Aaah, dus u vindt het doodnormaal dat ze de N-VA ledenlijsten meegenomen heeft naar het Belang?
Dus d�*�*rvoor wordt Morel een hoer genoemd? Omdat ze ledenlijsten meenam?

Staan jullie zo zwak in jullie schoenen dat jullie het bezit van een stomme ledenlijst al als een bedreiging aanvoelen?

Bij MIJ zou Morel en haar Welkomstdinges in alle geval bot vangen want na de N-VA heb ik mijn buik vol van partijpolitiek, en ik ben in heel mijn leven maar van één partij lid geweest.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:40   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik neem er bijzonder veel aanstoot van als ik geadresseerde reklame krijg die ik niet gevraagd heb. Of die nu van het VB, van de colruyt, of van het fdf is, het blijft hetzelfde.
Ik kreeg er ook van Spirit en Nelly Maes terwijl ik nooit lid was van Spirit. Hebben ze daar ook een Welkomstgroep en gepikte ledenlijsten, of gaf de N-VA haar ledenlijsten zelf door ten tijde van mijn lidmaatschap?

Mensenlief, waar maken jullie toch drama's over.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 maart 2006 om 16:42.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 16:47   #59
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik neem er bijzonder veel aanstoot van als ik geadresseerde reklame krijg die ik niet gevraagd heb. Of die nu van het VB, van de colruyt, of van het fdf is, het blijft hetzelfde.
En gelijk hebt ge.

Maar zeg nu zelf, alle NVA-leden zijn toch content over hun partij? Er valt dus toch niets te vrezen van die papierberg?

Laatst gewijzigd door Egidius : 24 maart 2006 om 16:48.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 17:13   #60
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Tijdens haar periode binnen de N-VA gaf Marie-Rose Morel (judas)kussen, nu laat ze haar waar gelaat zien en verklaart publiekelijk de oorlog aan N-VA. Haar artikels over N-VA zijn met vitriool geschreven!
Ik wil niet muggenziften, maar dan moet je wel eerst weten wat vitriool is! Deze week op tv, vrouwen die overgoten werden met vitriool... hun gezicht was onherkenbaar, laat staan dat een tekst dat wel zou zijn...
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be