Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2021, 02:26   #41
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Vooral dat.

Toen ik nog in België woonde, stond (wanneer ik van thuis uit aan het werk was) de televisie wel eens op Vlaams Parlement TV, of via Cast De Kamer.
Als je diezelfde avond naar het journaal kijkt, en je ziet welke 'sfeerbeelden' ze selecteren uit +5 uur materiaal, dan denk je inderdaad aan 'fake news'.

Technisch gezien, is het uiteraard geen fake news, gezien wat ze tonen niet fake is. Echter op die manier wordt geen correct beeld gegeven. Uiteraard, het journaal heeft maar beperkt aantal minuten om te tonen waar wordt over gepraat; toch is eentonigheid en eenzijdigheid eerder de norm dan de uitzondering.

Een ander voorbeeld is kritiek op de persoon Marc Van Ranst. Ik geloof dat het in de zevende dag was (of ander VRT-programma) dat de host Marc aankondigde en de loftrompet stak over hem. "U bent heel populair en geliefd Marc. Ook op Twitter, krijgt u veel positieve reacties. ..."
Wat die host er (voor het gemak) niet bij verteld, is dat Van Ranst zo goed als eenieder die het niet met hem eens is, monddood maakt door hem/haar te blokkeren. Op die manier houdt u uiteraard alleen de 'positieve' reacties over.

Is dat allemaal fake news? Misschien niet. Komt het in de buurt? Absoluuut. Is het op zich hetzelfde? Zeker weten.
Inderdaad:
wat de beroepsmedia betreft, ze zouden moeten fake bestrijden door nieuws te rapporteren i.p.v. te sturen. DAT is de echte job van reporters. Hun naam zegt het zelf. Journalisten hebben de onhebbelijkheid te denken dat hun job inhoudt het nieuws te moeten sturen, interpreteren. Onderzoeken?
Onderzoeks-journalisme heeft niks meer te maken met eerlijke open rapportering van de feiten, alleen met het sturen van die feiten.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 januari 2021 om 02:27.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 02:26   #42
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Een ander voorbeeld is kritiek op de persoon Marc Van Ranst. Ik geloof dat het in de zevende dag was (of ander VRT-programma) dat de host Marc aankondigde en de loftrompet stak over hem. "U bent heel populair en geliefd Marc. Ook op Twitter, krijgt u veel positieve reacties. ..."Een ander voorbeeld is kritiek op de persoon Marc Van Ranst. Ik geloof dat het in de zevende dag was (of ander VRT-programma) dat de host Marc aankondigde en de loftrompet stak over hem. "U bent heel populair en geliefd Marc. Ook op Twitter, krijgt u veel positieve reacties. ..."
Wat die host er (voor het gemak) niet bij verteld, is dat Van Ranst zo goed als eenieder die het niet met hem eens is, monddood maakt door hem/haar te blokkeren. Op die manier houdt u uiteraard alleen de 'positieve' reacties over.
De keizer zonder kleren is dit bijna, totaal ongeloofwaardig. Dat die host dat met een ernstig gezicht kan zeggen.

Laatst gewijzigd door Weyland : 12 januari 2021 om 02:27.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 02:40   #43
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De keizer zonder kleren is dit bijna, totaal ongeloofwaardig. Dat die host dat met een ernstig gezicht kan zeggen.
Inderdaad. Een ander voorbeeld (ook Zevende Dag), was een moment waarop ombudsman Tim Pauwels aankondigde, dat er weinig of geen klachten kwamen inzake de neutraliteit/objectiviteit van VRT-news.

Dan bleek later, dat enkel 'klachten' die via het webformulier van de zender zelf werden ingediend, als 'valid' worden beschouwd. Kritiek via platformen zoals Twitter bijvoorbeeld (niet zelfden met Tim Pauwels aangeschreven in de tweet zelf) worden niet opgenomen als klacht.

Vooral dat stoort me. Pauwels weet dus heel goed dat er geklaagd wordt; maar vertikt het om te nuanceren en verschuilt zich achter wat officieel is en wat niet.

Het zijn dit soort zaken die het ongenoegen inzake objectiviteit/neutraliteit (of net het gebrek er aan) alleen maar vergroten.

Als zo een zender dan zelf een item maakt van 'Fake News', dan heb je het helemaal gehad; en sta je terecht zeer kritisch ten overstaan van wat zij wel en niet labelen als fake news.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 12 januari 2021 om 03:00.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 10:56   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Inderdaad. Een ander voorbeeld (ook Zevende Dag), was een moment waarop ombudsman Tim Pauwels aankondigde, dat er weinig of geen klachten kwamen inzake de neutraliteit/objectiviteit van VRT-news.

Dan bleek later, dat enkel 'klachten' die via het webformulier van de zender zelf werden ingediend, als 'valid' worden beschouwd. Kritiek via platformen zoals Twitter bijvoorbeeld (niet zelfden met Tim Pauwels aangeschreven in de tweet zelf) worden niet opgenomen als klacht.

Vooral dat stoort me. Pauwels weet dus heel goed dat er geklaagd wordt; maar vertikt het om te nuanceren en verschuilt zich achter wat officieel is en wat niet.

Het zijn dit soort zaken die het ongenoegen inzake objectiviteit/neutraliteit (of net het gebrek er aan) alleen maar vergroten.

Als zo een zender dan zelf een item maakt van 'Fake News', dan heb je het helemaal gehad; en sta je terecht zeer kritisch ten overstaan van wat zij wel en niet labelen als fake news.
Als we elke zaag en zeverpost op een forum moeten tellen als officiële klacht dan is er niks in de wereld goed.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 10:57   #45
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Inderdaad:
wat de beroepsmedia betreft, ze zouden moeten fake bestrijden door nieuws te rapporteren i.p.v. te sturen. DAT is de echte job van reporters. Hun naam zegt het zelf. Journalisten hebben de onhebbelijkheid te denken dat hun job inhoudt het nieuws te moeten sturen, interpreteren. Onderzoeken?
Onderzoeks-journalisme heeft niks meer te maken met eerlijke open rapportering van de feiten, alleen met het sturen van die feiten.
En de schaapjes aan de kant klappen verrukt in hun handjes...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:03   #46
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als we elke zaag en zeverpost op een forum moeten tellen als officiële klacht dan is er niks in de wereld goed.
Kom dan wel niet zeggen dat er geen klachten zijn...
Zwijg er dan gewoon over...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:10   #47
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
DE waarheid bestaat niet, Marie. Het is steeds en altijd iemands waarheid.
Probeer nu a.u.b. éne keer echt logisch te denken.
De waarheid is, Jay-P, wat er ook verteld wordt...
En ik probeer, bij wat ik vertel zo goed mogelijk die waarheid te benaderen, met die wetenschap in mijn achterhoofd...
Logisch denken houdt ook in 'ken jezelf' en zo ontmaskert je veel geouwehoer dat ze hier voor waarheid willen neerzetten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:13   #48
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als we elke zaag en zeverpost op een forum moeten tellen als officiële klacht dan is er niks in de wereld goed.
Neem die houding eens aan als private firma ... U zal er zeer ver mee komen.

Het gaat erom (maar doet u gerust of u het niet heeft begrepen), dat het nogal stoort dat een ombudsman, goed wetende dat er wel degelijk kritiek is, schaamteloos durft te verkondigen dat er geen of amper kritiek is.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:19   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Neem die houding eens aan als private firma ... U zal er zeer ver mee komen.

Het gaat erom (maar doet u gerust of u het niet heeft begrepen), dat het nogal stoort dat een ombudsman, goed wetende dat er wel degelijk kritiek is, schaamteloos durft te verkondigen dat er geen of amper kritiek is.
Wat moet hij dan doen? Alle kritiekposts op fora, twitter en facebook gaat tellen en dan er al de post van dubbel, trippel,... nicks van VB’ers en NVA’ers uitfilteren?
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:22   #50
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat moet hij dan doen? Alle kritiekposts op fora, twitter en facebook gaat tellen en dan er al de post van dubbel, trippel,... nicks van VB’ers en NVA’ers uitfilteren?
Zijn mond houden en geen leugens vertellen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:39   #51
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 15.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
DE waarheid bestaat niet, Marie. Het is steeds en altijd iemands waarheid.
Probeer nu a.u.b. éne keer echt logisch te denken.
Zeggen dat er geen waarheid bestaat is zoals zeggen dat er geen feiten bestaan. Het is de realiteit ontkennen. Maar naast de feiten heb je steeds ook de menselijke factor. Daar loopt het dikwijls mis.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:46   #52
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als ge graag staatspropaganda ziet, met soms totale fictie vermengd, moet ge bij RT zijn ja.
Dat is zo.
Daarom: alles met een korreltje zout nemen.
Het blijft toch interessant.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:48   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Neem die houding eens aan als private firma ... U zal er zeer ver mee komen.

Het gaat erom (maar doet u gerust of u het niet heeft begrepen), dat het nogal stoort dat een ombudsman, goed wetende dat er wel degelijk kritiek is, schaamteloos durft te verkondigen dat er geen of amper kritiek is.
Meten is weten.
Daarom zijn er procedures, en een voor iedereen toegankelijke methode om kritiek te geven.
Dat is iets heel anders dan anomiem gezever van Fons de Spons op twitter of facebook of de 'lezersreacties' op kranten websites.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:50   #54
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Meten is weten.
Daarom zijn er procedures, en een voor iedereen toegankelijke methode om kritiek te geven.
Dat is iets heel anders dan anomiem gezever van Fons de Spons op twitter of facebook of de 'lezersreacties' op kranten websites.
Vergeet daarbij niet zijn eigen meten en weten als zuivere wetenschappen voor te stellen en alle anderen die iets anders meten en weten als leugenaars afdoen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:53   #55
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat moet hij dan doen? Alle kritiekposts op fora, twitter en facebook gaat tellen en dan er al de post van dubbel, trippel,... nicks van VB’ers en NVA’ers uitfilteren?
Als ombudsman van een openbare omroep, zou hij zich inderdaad wel eens mogen bezighouden met welbepaalde bemerkingen ernstig te nemen. Niet alle kritiek komt van mensen, die jij (nog maar eens) makkelijkheidshalve graag op één hoop gooit met alles waar jij duidelijk een afkeer van hebt. Wegkijken noemen ze dat. Hopen dat de kritiek stopt; en gelijk verder doen met alles wat aan de basis ligt van die kritiek.

Verder begrijp ik wel waarom u zo reageert. Dat is makkelijker dan op de vaststelling ingaan natuurlijk.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:56   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Even een scherp voorbeeld stellen, en jullie uitnodigen om daar verder op te borduren:

vrije meningsuiting, volledig akkoord, maar in mijn huis zijn er toch serieuze restricties. Ik heb vrienden en familieleden die anders denken over veel zaken dan ikzelf, en ik tolereer dat.
Maar ze kunnen een grens oversteken. En dan smijt ik ze buiten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 11:58   #57
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Meten is weten.
Daarom zijn er procedures, en een voor iedereen toegankelijke methode om kritiek te geven.
Dat is iets heel anders dan anomiem gezever van Fons de Spons op twitter of facebook of de 'lezersreacties' op kranten websites.
Geen idee of u actief bent op twitter, maar kritiek op de rol van de openbare omroep, met veelal Pauwels aangeschreven, komt heus niet enkel van Mieke Kut of Jantje Lul.

En zelfs als dat zo zou zijn, dan vind ik nog steeds dat op zijn minst die kritiek dient gelezen te worden; en al helemaal als Pauwels (zelf actief op twitter, nota bene in de rol van Ombudsman voor Vrt) wordt aangeschreven.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 12:01   #58
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Als ombudsman van een openbare omroep, zou hij zich inderdaad wel eens mogen bezighouden met welbepaalde bemerkingen ernstig te nemen. Niet alle kritiek komt van mensen, die jij (nog maar eens) makkelijkheidshalve graag op één hoop gooit met alles waar jij duidelijk een afkeer van hebt. Wegkijken noemen ze dat. Hopen dat de kritiek stopt; en gelijk verder doen met alles wat aan de basis ligt van die kritiek.

Verder begrijp ik wel waarom u zo reageert. Dat is makkelijker dan op de vaststelling ingaan natuurlijk.
Het probleem is dat er nu een steeds groter wordende categorie van mensen is die van de media verwachten dat die niks zeggen dat tegen hun eigen overtuiging ingaat.

Ik zie ook regelmatig op vrt meningen verkondigen die niet stroken met de mijne, maar daarom ga ik toch niet zeggen dat vrt slecht is?

Als je enkel wil horen wat je graag hoort begin dan een eigen blog.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 januari 2021 om 12:01.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 12:03   #59
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Even een scherp voorbeeld stellen, en jullie uitnodigen om daar verder op te borduren:

vrije meningsuiting, volledig akkoord, maar in mijn huis zijn er toch serieuze restricties. Ik heb vrienden en familieleden die anders denken over veel zaken dan ikzelf, en ik tolereer dat.
Maar ze kunnen een grens oversteken. En dan smijt ik ze buiten.
Trouwens goed nieuws Schoof: er komt een docureeks over het intieme leven van Bart.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210111_95796414

Citaat:
Eén en Canvas maken vandaag hun plannen voor het voorjaar bekend. Een blikvanger waaraan we ons al zeker mogen verwachten: een intieme blik in het leven van N-VA-voorzitter Bart De Wever.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2021, 12:06   #60
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem is dat er nu een steeds groter wordende categorie van mensen is die van de media verwachten dat die niks zeggen dat tegen hun eigen overtuiging ingaat.

Ik zie ook regelmatig op vrt meningen verkondigen die niet stroken met de mijne, maar daarom ga ik toch niet zeggen dat vrt slecht is?

Als je enkel wil horen wat je graag hoort begin dan een eigen blog.
U verwart nu 'andere opinie' met 'ongegronde verklaringen afleggen'.

Het is bovendien niet, omdat er pakweg n klachten zouden zijn over een gebrek aan objectiviteit, dat die n klachten gegrond zijn.
Door te stellen dat er geen of amper klachten zijn, vertelt hij een onwaarheid. Want, er zijn wel degelijk klachten. Ook al worden die niet via het webformulier ingediend, de klachten zijn er. Het ongenoegen is er. Het negeren van dat ongenoegen (omdat niet de juistere 'procedure' werd gevolgd) getuigt van bijzonder weinig respect.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 12 januari 2021 om 12:07.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be