Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juli 2004, 16:15   #41
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
Jij geeft daarentegen de indruk de hele islam te verengen tot een letterlijk en onveranderlijk gehoorzamen van wat er geschreven staat; enkel fundamentalisten zullen beamen dat dit de juiste benadering van deze godsdienst is. Wat een geluk dat niet alle moslims (would-be) schriftgeleerden zijn.

Laat mij toe ook mezelf even te citeren:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Moet je qur'an niet interpreten. Trouwens, als een moslim u ooit zegt dat je de qur'an niet goed kent, en, om hem te kennen je jaren en jaren Islamleer (tasfeer) moet ondergaan, mag je hem zeggen dat ie een afvallige hond is en gaat branden in het vuur voor z'n verraad van Allah.

In de Qur'an staat voortdurend dat het een simpel boek is.

"duidelijk boek" (5:15) "gemakkelijk te begrijpen” (44:58 , 54:22 , 54:32, 54:40) "in detail uitgelegd" (6:114), "helder overgebracht (door Allah, noot van mezelf)", (5:16, 10:15) zonder twijfelachtigheden (2:1).

Dus die verzen die Predator heeft geplaatst, moet je lezen, en hoe je het begrijpt is hoe het is. Enkel Allah zal oordelen over je daden die hierop volgen.
De fundamentalisten hebben gelijk omtrent hun benadering van de Islam. En daarom zal niemand hen ooit openlijk kunnen bekritiseren.

Hoeveel moslims heb jij al massaal op straat zien komen om het islam-terreur te veroordelen in Spanje?

Deze daders, ook Al Qaeda, hebben immers de Qur'an achter zich. En daar durft niemand kritiek op te geven. Trouwens, als dat niet zo was, dan zouden deze fundi's niet steeds verzen citeren die hun daden rechtvaardigen
tja , hetzelfde type van gekken die ook de bijbel gebruikten om de meest lafhartige en onmenselijke praktijken goed te praten.

zo zijn er vandaag nog van die christenfundi's die in de US abortusklinieken aanvallen , de artsen overhoop schieten en een paus die in dit AIDS tijdperk vindt dat condomen zondig zijn ...

religieuze zotten zijn blijkbaar intercultureel...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 16:20   #42
dronyon
Lokaal Raadslid
 
dronyon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2004
Locatie: Borgerhout
Berichten: 376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De fundamentalisten hebben gelijk omtrent hun benadering van de Islam. En daarom zal niemand hen ooit openlijk kunnen bekritiseren.

Hoeveel moslims heb jij al massaal op straat zien komen om het islam-terreur te veroordelen in Spanje?
Jij lijkt de Koran goed te kennen, ik ken persoonlijk verschillende moslims, uit ons land maar ook uit het Midden-Oosten. Me dunkt dat ik op die manier een heel ander beeld heb van wat onder moslims leeft.

Dat de fundamentalisten gelijk hebben, is enkel het standpunt van... de fundamentalisten. En kritiek blijft echt niet uit hoor: herinner je je het massale Iraanse studentenprotest van een tijdje terug niet meer?

Van een moslimbetoging tegen terrorisme heb ik inderdaad geen weet, maar daar maak ik volgende bedenkingen bij:
- het is niet omdat iets niet in onze media komt, dat het niet gebeurt
- er zijn andere manieren om ongenoegen kenbaar te maken dan betogen
- kwam de Amerikanen massaal op straat toen Timothy McVeigh het overheidsgebouw in Oklahoma had opgeblazen?
- hoeveel betogingen zijn er bij ons geweest toen de martelingen in Abu Ghraib aan het licht kwamen?
- kort na de onthoofding van de Amerikaan Berg in Irak stonden in verschillende Arabische kranten artikels van journalisten die de straat waren opgetrokken en haast unaniem afgrijzen optekenden bij de aangesproken moslims
Kortom, iets bewijzen ex silentio is soms mogelijk, maar niet hier.

Zoals jij het voorstelt, zijn alle moslims het (stilzwijgend) eens met de islamisten. Volgens mij is dat een, gelukkig, niet vol te houden stelling. Waarom zou dit trouwens in de moslimwereld zo zijn en niet in het christendom?
__________________
'The problem with political jokes is they get elected'
Henry Cate VII

'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken'
Soren Kierkegaard
dronyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 16:21   #43
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Extinct schreef :

Citaat:
Dit is natuurlijk de mening van 1 persoon, namelijk degene die het geschreven heeft net zoals zijn tekst gaat over een minderheid die de Koran en Islam interpreteert zoals het het beste uitkomt.

Een tijdje geleden stond er hier nog eens iets gelijkardigs. Na een beetje onderzoek bleek dit afkomstig te zijn van het fortuynistisch dagbled. Ik post het hier nog eens met mijn commentaar. Het blijkt hier wel van toepassing.
Extinct of het de mening is van 1 persoon, dat meen ik te kunnen betwijfelen. Waarom en zuiver "tekstmatig" gezien :

1. De tekst die ik hier geplaatst heb, met zijn kleurtjes, is al een taalkundige verbetering van de tekst op het internet. Deze is inderdaad vertaald uit het frans er er staat b.v. het grond;
2. de link zélf is : ...../het_islam;
3. met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertaald door iemand die zijn Nederlands nog slechter kent dan ik;
4. de franse tekst bevat zinswendingen waaruit ik kan opmaken dat hij geschreven is door iemand die, op zijn minst, ... niet van Parijs is, wiens moedertaal niet het frans is; [toch géén Gentse Franskiljon zéker ... ]
5. voor de engelse tekst geldt dezelfde bemerking qua fouten;[zonder Gent natuurlijk ];
6. de arbische tekst is foutloos.

Dus : ik meen, maar wie ben ik, dat die tekst door meerdere personen behandeld is en ook geschreven is. In elk geval niet door een Egyptenaar is me verteld.

Ten andere Extinct "goochelen" met het begrip islam of moslim of zélfs koran ... én je vind n-aantal interpretaties van dat zgn. om nu engszins de woorden van een forumgenoot te gebruiken Enig Ware Boek.
Déze van deze topic is wel markant.

Een nog fellere interpretatie, maar dan van de Islam in het algemeen heb ik in Syrië ontmoet. In een aldaar uitgegeven werldatlas, gedrukt voor verspreiding doorheen het Midden-Oosten zijn de Islam-Landen groengekleurd. Moet ik er nu nog aan toevoegen dat België de kleur heeft van GROEN! !!!
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 16:24   #44
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde
 
LA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2003
Locatie: Antwerpen stad
Berichten: 823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator

Herrinert u zich nog alle heisa een paar maanden geleden rond de site van de facistische groep blood & honour?

De AEL kloeg steen en been omdat telenet deze organisatie webspace gaf. En zegt nu zegt er niemand iets over deze site.

Ik ben sympatisant van noch blood & honour, noch deze site, maar moet wel leren consequent zijn.
__________________
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden.
Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected]
LA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 16:32   #45
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Raven schreef o.a. :

Citaat:
In de Qur'an staat voortdurend dat het een simpel boek is.
Groot gelijk Raven. Ik heb hem in 't frans gelezen, zélfs 3 maal, maar altijd tot ... ik in slaap viel ... Twee pogingen in het Arabisch leverden hetzelfde resultaat op. En nochtans is "geschiedenis" één van mijn hobby's.

't Is Godgeklaagd, maar hetzelfde heb ik voorgehad met :

-Mein Kampf, en :
-Das Kapital, en :
-(meerdere) Suske en Wiskes.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 16:51   #46
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Probleem is dat "gematigde" moslims dit niet kunnen aanklagen, bekritiseren, de rug toedraaien. Dan zijn ze afvallig en daar staat de ultieme straf op. Zowel in leven als in de dood.


Heeft historische redenen:

[size=6]Toen Muhammad half mekka had afgeslacht, de vrouwen verkracht en tot slaaf gemaakt[/size]jij moet is grondig gaan studeren in plaats van hier te kwakken over iets dat je niet weet, de mannen/jongens onthoofd, waren er toch wel enkele moslims in zijn bende die begonnen te twijfelen aan wat ze hadden gedaan. After all, dat waren hun eigen families. Oké, ze waren verbannen, maar toch.

Muhammad was daar zeer strikt in, en liet al degene die zich nu toonden als "niet puur" ombrengen. Zij die vluchtten werden opgejaagt met het doel het te doden als verraders.

Bijgevolg kan er niet zoeits bestaan als "gematigde" islam, "moderne visies" op de islam.

Ik zie maar 1 oplossing, en dat is dat wij ook allemaal moslim worden . Want de Islam is HEUS niet racistisch, slechts een fractie van de moslims zijn arabieren. (merendeel is Aziatisch)

Zou ergens wel mooi zijn, op die manier kunnen we die verdomde Amerikanen wel eens een hak zetten.

How how how , rustig zene , een wat heeft je grootvader hitler dan gedaan ? koekskes verdeeld !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 16:56   #47
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Lincoln hitler is er niet meer.Maar de moslims en de koran wel .De een is gestopt ,dit gebeurdt in de westerse beschaving niet meer.Maar bij jullie blijft het duren.En wees gerust dit zal ook gestopt worden.
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:10   #48
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Lincoln hitler is er niet meer.Maar de moslims en de koran wel .De een is gestopt ,dit gebeurdt in de westerse beschaving niet meer.Maar bij jullie blijft het duren.En wees gerust dit zal ook gestopt worden.

Wie beweert dat ?? wat doet de u.s. nu in afghanistan een iraq hoeveel slachtoffers zijn er gevallen alleen tussen 1991 een 2004 door us een haar companen !!
daarbij het dna van kolonialism een imperialism is opgeslaagd in het bloed van geldbarronen !!!
het probleem met de moslims een de qoran is dat ze gebruikt wordt als exuus (ook als het zondebok van de laatste deccenia) om te plunderen een verderf te zaaien , een die noem ik ze ook als neo-kolonialisten !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:10   #49
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Toen Muhammad half mekka had afgeslacht, de vrouwen verkracht en tot slaaf gemaakt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
jij moet is grondig gaan studeren in plaats van hier te kwakken over iets dat je niet weet
wel lincolntje, wat vind jij dan van iemand die een hele joodse stam heeft uitgemoord (mannen en zonen welteverstaan) en s' avonds persé wil "trouwen" met een van de dochters (waarbij haar vader én haar echtgenoot die dag door mohamed werden vermoord).
Denk je dat ze ineens een "crush" op hem kreeg?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:27   #50
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Toen Muhammad half mekka had afgeslacht, de vrouwen verkracht en tot slaaf gemaakt
wel lincolntje, wat vind jij dan van iemand die een hele joodse stam heeft uitgemoord (mannen en zonen welteverstaan) en s' avonds persé wil "trouwen" met een van de dochters (waarbij haar vader én haar echtgenoot die dag door mohamed werden vermoord).
Denk je dat ze ineens een "crush" op hem kreeg?
[size=5]Een wat denk jij van de joden die gedurende 120 jaar conflicten veroorzaken (door hun media een voortduurend wapens verkopen zodat zij kunnen profiteren van de sfeer) tussen de twee stammen (aws een khazraj) een daarboven nog hen bedreigden "als er een profeet komt zullen wij jullie afslachten zoals 3aad een thamoud" ,een wie legde de intresten op goederen om op het laatst de boeren die niet meer kunnen betalen hun gronden gaven en hun rijkdom aan de joden zodat zij hongerlijden ,een nog!! wie heeft de pact van verdraagzaamheid verbroken in medina wie heeft de grootste poetischer vanuit de joodse stammen gestuurd naar mekka een '3assaan om een leger te verzamelen tegen mo7amed s.a.s een als laatst hem omsingelden met 10000 man een hij was met 700 man (kinderen een vrouwen inbegrepen)!!
de joden hadden gewoon pech een weten niet dat mo7amed de profeet van allah is, een voelden zich superieur that's it niet meer een niet minder maar jullie weigeren om naar de oorzaak van de feit in te gaan , [/size]
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:35   #51
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

Lien, wanneer ga je nu eens Nederlands leren. Je taaltje is onleesbaar!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:40   #52
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Lien, wanneer ga je nu eens Nederlands leren. Je taaltje is onleesbaar!
Da's het gevoel dat ik ook had, ik krijg kop noch staart aan die post.

Maar soit, wat hij mist aan taalvaardigheid maakt hij goed in font-size.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:43   #53
Dr. Bos. Herz.
Partijlid
 
Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Locatie: Westhoek
Berichten: 257
Standaard

Zoudn we niet beterdersterderer allemaal in't leger gaan? Ze gaan onst daar belijkebaarst nog nodijg hebben.
Dr. Bos. Herz. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 17:54   #54
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Lien, wanneer ga je nu eens Nederlands leren. Je taaltje is onleesbaar!
Verstaanbaar is het toch.

Een wat denk jij van de joden, die gedurende 120 jaar conflicten veroorzaken (door hun media en voortdurend wapens te verkopen zodat zij kunnen profiteren van de sfeer [size=1](hij bedoelt waarschijnlijk de onderlinge verhouding)[/size] tussen de twee stammen (aws een khazraj)
Daarboven dreigden de joden met het volgende "als er een profeet komt zullen wij jullie afslachten zoals 3[size=1](?)[/size]aad en thamoud"
Wie legde de intresten [size=1]belastingen[/size] op goederen omhoog zodat op het laatst de boeren die 'intresten' niet meer kunnen betalen hun gronden gaven en hun rijkdom aan de joden.
Daardoor moesten die arme boeren hongerlijden.
En nog meer!!
Wie heeft de pact van verdraagzaamheid verbroken in Medina?
Wie heeft de grootste poëet vanuit de Joodse stammen gestuurd naar mekka, massaal om een leger te verzamelen tegen Mohamed s.a.s en hem omsingelden met daarbij 10000 mensen terwijl hij daar was met 700 man (kinderen een vrouwen inbegrepen)!!
De Joden hadden gewoon pech een weten niet dat Mohamed de profeet van allah is.
Ze voelden zich superieur that's it niet meer en niet minder maar jullie weigeren om naar de oorzaak van de feit in te gaan.





In hapklare brokjes!
Hap hap...
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 18:00   #55
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Lien, wanneer ga je nu eens Nederlands leren. Je taaltje is onleesbaar!
Verstaanbaar is het toch.

Een wat denk jij van de joden, die gedurende 120 jaar conflicten veroorzaken (door hun media en voortdurend wapens te verkopen zodat zij kunnen profiteren van de sfeer [size=1](hij bedoelt waarschijnlijk de onderlinge verhouding)[/size] tussen de twee stammen (aws een khazraj)
Daarboven dreigden de joden met het volgende "als er een profeet komt zullen wij jullie afslachten zoals 3[size=1](?)[/size]aad en thamoud"
Wie legde de intresten [size=1]belastingen[/size] op goederen omhoog zodat op het laatst de boeren die 'intresten' niet meer kunnen betalen hun gronden gaven en hun rijkdom aan de joden.
Daardoor moesten de palestijnen hongerlijden.
En nog meer!!
Wie heeft de pact van verdraagzaamheid verbroken in Medina?
Wie heeft de grootste poëet vanuit de Joodse stammen gestuurd naar mekka, massaal om een leger te verzamelen tegen Mohamed s.a.s en hem omsingelden met daarbij 10000 mensen terwijl hij daar was met 700 man (kinderen een vrouwen inbegrepen)!!
De Joden hadden gewoon pech een weten niet dat Mohamed de profeet van allah is.
Ze voelden zich superieur that's it niet meer en niet minder maar jullie weigeren om naar de oorzaak van de feit in te gaan.





In hapklare brokjes!
Hap hap...
Bedankt mijne vriend ,wanneer ik mij gefrustreerd voel dan begin ik te happeren oef !!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 18:05   #56
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Chill de joden brenggen hun probleem niet naar hier,maar de moslims wel.Hoeveel uitspraken van hun zijn er al geweest aan de westerse weereld .Van de joden heb ik dat nog niet gelezen
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 19:35   #57
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Lincoln schreef :

Citaat:
How how how , rustig zene , een wat heeft je grootvader hitler dan gedaan ? koekskes verdeeld !!!
Hé Lincoln, ontopic blijven zenne ...

Ja, Hitler zélf misschien niet, maar zijn bevelhebbers hebben inderderdaad ook mohammedanen koekjes laten verdelen. Zin om de geschiedenis van de Waffen-Gebirgs-Division-SS "Handschar" te aanhoren ? Misschien weet je wel dat die SSers Bosnische moslims waren ... Of misschien de geschiedenis van de Waffen-Gebirgs-Division-SS "Kama. Die was samengesteld uit "moslims aller landen verenig je".
De "almoezenier" die die beide eenheden was, de toenmalige Islam Führer, "der Grossmufti von Jerusalem".

Allez, we weten weeral wat dezen type zal antwoorden ...
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 19:38   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Lincolntje ik heb het niet over de joden - die uiteindelijk mozevenamed hadden opgevangen toen ze hem in mekka niet moesten hebben! (Zo'n beetje zoals bij dat hier gedaan hebben door de arme menskes ook op te vangen), maar toen bleek dat mozevenamed in feite moachtamed begon te spelen vonden ze dat ze best terug naar huis gingen (klinkt bekend in de oren hé?)

enfin, in elke geval kon hij het niet laten in al zijn goedheid om dat kind mee in zijn tent te nemen terwijl hij het bloed van haar vader en echtgenoot nog van zijn zwaard aan het vegen was!

Sexy is anders zou ik denken!

(en o ja: hij is er maar de dag nadien mee getrouwd! effe een boodschap binnengekregen toen van die slaven waarmee ze mochten n***ken waarschijnlijk)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 20:29   #59
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Lincoln schreef :

Citaat:
How how how , rustig zene , een wat heeft je grootvader hitler dan gedaan ? koekskes verdeeld !!!
Hé Lincoln, ontopic blijven zenne ...

Ja, Hitler zélf misschien niet, maar zijn bevelhebbers hebben inderderdaad ook mohammedanen koekjes laten verdelen. Zin om de geschiedenis van de Waffen-Gebirgs-Division-SS "Handschar" te aanhoren ? Misschien weet je wel dat die SSers Bosnische moslims waren ... Of misschien de geschiedenis van de Waffen-Gebirgs-Division-SS "Kama. Die was samengesteld uit "moslims aller landen verenig je".
De "almoezenier" die die beide eenheden was, de toenmalige Islam Führer, "der Grossmufti von Jerusalem".

Allez, we weten weeral wat dezen type zal antwoorden ...
Hier is de informatie en die vent heeft zich eerst wat op de Armeniers geoefend, dan op de joden en uiteindelijk op de serviers...

http://www.tellthechildrenthetruth.com/AminAlHusseini.

er staat genoeg op die site om deze draad nog even verder te laten gaan.
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 20:44   #60
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Extinct
Dronyon : precies mijn punt.

Raven : Ik probeer de Koran niet te verdedigen maar probeer enkel aan te tonen dat verschillende visies mogelijk zijn, en dat er altijd zullen zijn die heilige geschriften zullen misbruiken in eigen voordeel. En dit geldt voor alle religies.
De vraag is: voor welke interpretatie kiezen moslims die hier wonen? De meesten hebben een diepe afkeer van westers denken, zijn fundamentalistisch, en vinden het belangrijk om zich te onderscheiden van de westerse meerderheidscultuur. In dat opzicht is het niet eens ondenkbeeldig dat ze onder Jihad en Dar al-Harb iets héél anders verstaan dan moslims in hun thuisland die veel moderner zijn en mogelijks de koran op een andere manier interpreteren.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be