Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2007, 14:00   #41
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Ergens heeft deze VB'er natuurlijk wel gelijk. Doordat wij proberen om alle Afrikanen te redden, komen er steeds meer. Dat is natuurlijk niet toe te juichen aangezien dat continent nu al niet is staat is om de huidige bevolking te voorzien van genoeg eten en zorg. Stelt u zich nu eens voor dat de bevolking nog eens verdubbeld (wat al enkele keren is voorgekomen de afgelopen eeuw), hoe gaan die dan in staat zijn om voor zichzelf te zorgen? Kunnen we niet beter stoppen met het vooruit schuiven van het probleem en ons enkel bezig houden met probleembestrijding ipv enkel met symptoonbestrijding. Dus een goede infrastructuur aanleggen, goed landbouwmaterieel die kant op verschepen, enz., enz. ipv steeds de arme hongerlijdende Afrikaantjes tijdelijk te redden door voedsel te sturen?
wij hebben dan weer oudjes te veel. we kunnen die binnenkort niet meer onderhouden. ik stel voor om meteen te stoppen met griepsvaccinaties voor ouderen en alle medische behandelingen van alle 50-plussers onmiddelijk te stoppen, ten einde ons land te redden.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:03   #42
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
wij hebben dan weer oudjes te veel. we kunnen die binnenkort niet meer onderhouden. ik stel voor om meteen te stoppen met griepsvaccinaties voor ouderen en alle medische behandelingen van alle 50-plussers onmiddelijk te stoppen, ten einde ons land te redden.
In Afrika, is 50+ oud.
Hier is men dan medior.
Oud, da's men pas eens de 85 voorbij.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:10   #43
Webcrusader
Provinciaal Statenlid
 
Webcrusader's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Berichten: 793
Standaard

Hopelijk wordt onze generatie 150 jaar oud, dan hebben we tenminste de tijd om van ons zuurverdiende pensioen nog wat te genieten... gewoon meer kinderen maken en voor werkgelegenheid zorgen in eigen land!
__________________
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.


''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:11   #44
Brandaan
Minister
 
Brandaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Delft
Berichten: 3.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
wij hebben dan weer oudjes te veel. we kunnen die binnenkort niet meer onderhouden. ik stel voor om meteen te stoppen met griepsvaccinaties voor ouderen en alle medische behandelingen van alle 50-plussers onmiddelijk te stoppen, ten einde ons land te redden.
U trekt het meteen weer in het belachelijke, maar in principe voeren we die techniek al toe. We zijn technisch namelijk prima in staat om de levensverwachting zo'n 10 jaar omhoog te brengen, we doen dit echter niet omdat we het economisch niet aan kunnen. Een tachtig-plusser een medische behandeling geven van tienduizenden Euros is immers simpelweg het geld niet waard.
__________________
--------------
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:12   #45
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
De oude Egyptenaren waren ook Afrikanen... hun hoogstaande en verfijnde cultuur was er nochthans ruim voor de onze.
Zij hadden een uitstekende staatsstructuur en een administratie waar de onze nog een puntje kan aan zuigen!
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:20   #46
Brandaan
Minister
 
Brandaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Delft
Berichten: 3.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
De oude Egyptenaren waren ook Afrikanen...
Volgens mij waren er geen enkele bewijzen voor die theorie. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik achterloop op dit punt, dus heeft uw een bron bij deze bewering?
__________________
--------------
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:21   #47
m.r.
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 315
Standaard

Veel opmerkingen vind ik hier erg cru. Het is wel zo dat men erg via ons katholiek schuldgevoel heeft gewerkt en dat is ook niet zo fair. Ik vind dus niet dat we ons schuldig moeten voelen om wat een multinational heeft uitgericht, wel dat we dit moeten aanklagen. Maar een andere levenswijze, - visie of andere huidskleur, maakt deze nog zeker niet inferieur en we moeten ze nu ook gaan bekeren naar ons systeem.

Die vaccinaties maken ook dat de verspreiding van die ziekten naar de "welstellende" landen wordt tegengegaan gezien de handel met deze landen en gezien het toerisme.

Voedselhulp gebeurt, dacht ik, met onze voedseloverschotten. En al zou dit nu enkel voor het milieu beter zijn, dan is dit een goede zaak voor ons.

Aan elk medaille zijn er twee kanten
m.r. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:25   #48
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurycane Bekijk bericht
BRUSSEL -- “In Afrika sterven elke minuut acht kinderen jonger dan vijf jaar aan ziektes waarvoor simpele en goedkope vaccins bestaan. Dat zijn pas echte problemen.” Zo probeert Joost Loncin, commentator van Het Volk de strubbelingen op Hertoginnedal wat in perspectief te zetten. Vlaams Belang-medewerker Björn Roose daarentegen gruwt van vaccinatiecampagnes: “Meer Afrikanen is meer immigranten.”
Vlaams Belang-medewerker Björn Roose stoort zich op zijn weblog aan de zwartgallige toon van de berichtgeving over de hoge kindersterfte in Afrika. “Want we moeten het natuurlijk héél erg vinden dat al die jonge kinderen sterven.” Roose die werkt op het secretariaat van de Vereniging van Vlaams-Belangmandatarissen en een tijd geleden ook arrondissementeel voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren was, vindt dat niet zo erg. “Ik geloof niet absolúút in de theorieën van Malthus, maar ik ben er wél van overtuigd dat de mechanismen waarvan hij spreekt in grote lijnen werken. En ik vind dat er zeker in het geval van Afrika niet te veel moet gedaan worden om die mechanismen te saboteren.” Thomas Malthus was een Britse demograaf die stelde dat de overbevolking zichzelf in evenwicht brengt door een verhoogde mortaliteit.
Roose, die ook woordvoerder is van de radicaal-nationalistische actiegroep Voorpost, wil niet dat die kinderen gered worden want: “meer “overlevers” betekent ook meer “voortplanters””, aldus de VB-medewerker op zijn weblog. En meer Afrikanen, zo schrijft Roose iets verder, betekent ook “meer immigranten (die op hun beurt, al was het maar door hun massa, elders problemen veroorzaken)". M.a.w deze Vlaams Belang-medewerker stelt voor om te stoppen met de strijd tegen kindersterfte in Afrika omdat anders Europa meer migranten dreigt over de vloer te krijgen.
Afrikaanse kinderen sterven massaal aan kinderverlamming, tetanus of mazelen, aldus de Wereldgezondheidsorganisatie WHO en de Kinderrechtenorganisatie van de VN, Unicef, in een persbericht naar aanleiding van een samenkomst in Maputo van Portugees sprekende Afrikaanse landen. Bedoeling van de samenkomst tot 31 augustus in de Mozambikaanse hoofdstad is de vaccinatie van kinderen in Afrika op te voeren.
Waarheid als een koe.

Komaan zeg,die mensen blijven ondanks alle hulp die wij en andere landen bieden hun ding doen en er word zeer veel geld in gepompt ieder jaar,dat heeft daar gewoonweg geen zin hoe hard dat ook aankomt om te horen.
En dat we meer illegalen en noem maar op hier krijgen daardoor zou men toch al langer dan vandaag moeten weten.

Er is maar 1 oplossing voor;paar grote bommen smijten oftewel laat je ze hun zin doen zoals ze nu nog steeds blijven doen?
Mss een raar voorbeeldje maar toch;je geeft ze daar gratis en voor niets natuurlijk condooms uit maar de overgrote meerderheid moet er niet van weten,smijten ze waarschijnlijk gewoonweg allemaal weg,kan gewoonweg toch niet anders?
Gezinnen blijven er daar kweken als de konijnen,tis nog erger dan hier,ze zijn nog 10 keer erger dan moslims.Dzjeezes.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:27   #49
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:

Komaan zeg,die mensen blijven ondanks alle hulp die wij en andere landen bieden hun ding doen en er word zeer veel geld in gepompt ieder jaar,dat heeft daar gewoonweg geen zin hoe hard dat ook aankomt om te horen.
En hoeveel geld stroomt er terug?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:49   #50
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
En hoeveel geld stroomt er terug?
Wat mocht dat zijn moest men daar niets kopen?Juist,dan mag je er meteen nen atoombom op gooien.

Het zou bij mij simpel zijn;kijk mensen,wij willen jullie meer dan ooit helpen maar jullie zullen moeten luisteren;wie bv het nog riskeert om meer dan 1 kind te nemen;afmaken.Ben ik grof?Ja,ik ben grof,is het een terechte opmerking en alsook deels een oplossing;zeer zeker weten.
Zou ook een goeie zaak zijn voor de overbevolking die we nu al helpen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:53   #51
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde
 
hurycane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2007
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Wat probeert u te zeggen in deze post?
Dat is toch duidelijk genoeg denk ik !
__________________
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,...
--------------------------------------------------
Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn...
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:54   #52
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Wat mocht dat zijn moest men daar niets kopen?Juist,dan mag je er meteen nen atoombom op gooien.

Het zou bij mij simpel zijn;kijk mensen,wij willen jullie meer dan ooit helpen maar jullie zullen moeten luisteren;wie bv het nog riskeert om meer dan 1 kind te nemen;afmaken.Ben ik grof?Ja,ik ben grof,is het een terechte opmerking en alsook deels een oplossing;zeer zeker weten.
Zou ook een goeie zaak zijn voor de overbevolking die we nu al helpen.
Gij snapt globalisatie niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:57   #53
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Linkse Vogel stelde :

Citaat:
Ze hebben nul de botten gelijk die VB-erkes... Door die vaccinaties onstaan er veel minder ziektes en hoe minder ziektes hoe minder armoede. Hoe minder armoede hoe meer het land zich kan weren tegen verkrachtingen en overbevolking door middel van justitie en een goede anti-conceptie. Dat is de sleutel tegen de overbevolking. Je moet in langetermijn denken!
*knip*,

Kijk vooral naar het onderstreepte, rode gedeelte in je citaat !

Kan je me nu even uitleggen ... ik zal drie absoluut correcte voorbeelden geven ... "Onafgewerkte" voorbeelden, want ... wat moet volgen op de vraagtekens mag je zélf invullen ... de conclusies mag je zélf ... !!!

1.
Het "westen" stuurt geld naar Afrika. Met dat geld wordt een "negerin" tot een "succesvolle" ververpleegsters opgeleid ...
Waar "woont en werkt" die succesvolle verpleegster ... ????

2.
Het "westen" stuurt geld naar Afrika. Met dat geld wordt een "negerin" tot een "succesvolle" lerares opgeleid ...
Waar "woont en werkt" die succesvolle lerares ... ????

3.
Het "westen" stuurt geld naar Afrika. Met dat geld wordt een "neger" tot een "succesvolle" dokter opgeleid ...
Waar "woont en werkt" die succesvolle dokter ... ????

Zo je er in slaagt de juiste antwoorden te geven, "*knip*", dan moet ik je je feliciteren : "je hebt de oplossing" voor vele afrikaanse moeilijkheden gevonden !

Beste Groeten.

Naschrift.

Mocht je moeilijkheden hebben met je antwoorden, ziehier enkele "spiekbriefjes".

1. Strijk neder voor een wandeling door Antwerpen of Liège ... een rit met tram 2ofte tram 4 in A'pen ... een wandeling door de Kapelstraat in Hoboken ...

Hoop doet leven, want SP A(llochtoon) ... heeft het antwoord nog altijd niet gevonden ...

2. Het Engelse, gratische "plebsonderwijs, " (amaai ...), lager onderwijs dan toch (valt je € ?) ... (amaai ...), draait op dergelijke tijdelijke "leerkrachten" ...

3. Het Franse, gratische "plebsonderwijs, " (amaai ...), lager onderwijs dan toch (valt je € ?) ... (amaai ...), draait op dergelijke blijvende "leerkrachten" ...

4. Zeg nooit, wanneer je iets verneemt dat je niet kent of onvoldoende kent, "leugenaar" tegen "de boodschapper" ... maar doe navraag ...

Beste, gelieve u te beperken tot on topic reacties en niet persoonlijk te worden.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 14:59   #54
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

bullshit, predator. Ge denkt ook dat ge de waarheid in pacht hebt, maar niks is minder waar.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 15:07   #55
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Ambi stelde :

Citaat:
bullshit, predator. Ge denkt ook dat ge de waarheid in pacht hebt, maar niks is minder waar.
Neen Ambi ... Zapatista, je zal moeten leren de waarheid te aanvaarden !

Wat je uiteraard niet gedaan hebt is : mijn raad volgen : "doe navraag !".
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 15:08   #56
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
bullshit, predator. Ge denkt ook dat ge de waarheid in pacht hebt, maar niks is minder waar.
Jongen toch,ik zeg u nogmaals;het heeft geen zin om daar in die landen te helpen;jarenlang al worden er door alle landen miljoenen/miljarden euro's in gepompt en voor wat?Ze luisteren toch niet en heb een mooi voorbeeldje gegeven.(condoom gedoe).
En ze gaan bij het ene na het andere wijf;als ze maar kunnen seksen en voorkweken/planten,die snappen gewoonweg niet wat men probeert te doen en het heeft gewoonweg geen zin.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 15:09   #57
m.r.
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 315
Standaard

Blijven vaccineren en een stop aan de immigratie naar onze landen. Zo simpel lijkt me dit.
m.r. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 15:11   #58
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.r. Bekijk bericht
Blijven vaccineren en een stop aan de immigratie naar onze landen. Zo simpel lijkt me dit.
Ne knoop in hun lul leggen en leren wat hygiene is.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 15:12   #59
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jongen toch,ik zeg u nogmaals;het heeft geen zin om daar in die landen te helpen;jarenlang al worden er door alle landen miljoenen/miljarden euro's in gepompt en voor wat?Ze luisteren toch niet en heb een mooi voorbeeldje gegeven.(condoom gedoe).
En ze gaan bij het ene na het andere wijf;als ze maar kunnen seksen en voorkweken/planten,die snappen gewoonweg niet wat men probeert te doen en het heeft gewoonweg geen zin.

Ge snapt het echt niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2007, 15:12   #60
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jongen toch,ik zeg u nogmaals;het heeft geen zin om daar in die landen te helpen;jarenlang al worden er door alle landen miljoenen/miljarden euro's in gepompt en voor wat?Ze luisteren toch niet en heb een mooi voorbeeldje gegeven.(condoom gedoe).
En ze gaan bij het ene na het andere wijf;als ze maar kunnen seksen en voorkweken/planten,die snappen gewoonweg niet wat men probeert te doen en het heeft gewoonweg geen zin.
Als ze wel luisteren, creperen ze nog meer. Er kan maar opnieuw gestart worden indien de huidige mondiale politieke en economische configuratie is verdwenen. Het westerse wereld-systeem moet dus verdwijnen, ook wel eens genaamd kapitalisme.
__________________

Laatst gewijzigd door Praetorian : 24 augustus 2007 om 15:14.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be