Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2024, 08:35   #41
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.388
Standaard

Ik verwachtte een groene kritiek op en van binnen de partij maar in de plaats is de kritiek dat het nog niet rood en bruin genoeg was ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'

Laatst gewijzigd door Vlad : 21 juni 2024 om 08:36.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2024, 09:50   #42
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 73.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik verwachtte een groene kritiek op en van binnen de partij maar in de plaats is de kritiek dat het nog niet rood en bruin genoeg was ...
Inderdaad.
En dan klagen dat er te weinig soc. woningen zijn.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2024, 18:01   #43
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.
En dan klagen dat er te weinig soc. woningen zijn.
... én dat er in de hoogte gebouwd wordt ... én dat de natuur onder druk staat ... én ... én ... én ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2024, 07:45   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 73.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
... én dat er in de hoogte gebouwd wordt ... én dat de natuur onder druk staat ... én ... én ... én ...
Ik vind dat eigenlijk geen menswaardig leven meer.
Ik ben het misschien te goed gewoon, de natuur, de vrije omgeving, de ...
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2024, 09:53   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Uw lichaam is een tempel.

2 Thessalonicenzen 2:3 Laat niemand u op enigerlei wijze misleiden, want die dag komt niet, tenzij eerst de afval gekomen is en de mens der wetteloosheid, de zoon van het verderf, geopenbaard is. 4 Hij is de tegenstander, die zich ook verheft boven alles wat God genoemd wordt of een voorwerp van verering is. Zo zal hij als God in de tempel van God zitten en zichzelf als God voordoen.

Regenboog = opbouw naar de antichrist. Ze veranderen het evenbeeld van de Vader. Daarom is Petra De Sutter hoogstwaarschijnlijk een demon.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 09:43   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

BigF: DAAROM:
https://www.youtube.com/watch?v=xNOBlyvaPKo
2 kanten worden eerlijk getoond, make up your own mind. But as said: You can't fix stupid

De deur staat al wagenwijd open, het moet niet eens op een kier staan. Volledige exposure van deze dwaalleer en terug naar de normale gang van zaken. Ik bepaal die niet, het is al duizenden jaren zo en was onderdeel van onze cultuur zoals die door onze voorouders overgeleverd werd. Wat die globalisten proberen bereiken, is ongewenst bij het gros van de mensheid. Zij zijn van hun vader den duivel en zullen wellicht in toorn toenemen, maar ze zijn reeds verslagen. De overwinning is van ons door Christus den HEERE.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2024 om 09:46.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 14:09   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.471
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze proberen nu al kleutertjes voor hun lettersoep-kar te spannen. Dit is ronduit crapuleus. Peter De Sutter verdient een flinke schop, onder zijn kloten.
Da's letterlijk pottekestamp dan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 06:11   #48
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.388
Standaard

In Tienen wil een vrouw die opkomt voor Groen niet op de foto en wordt een avatar gebruikt ... heimwee naar de boerka ?

__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be