Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2010, 17:33   #41
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:33   #42
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4880060124.htm

Volgens de UNHCR is de situatie nooit zo problematisch geweest als nu. 'Deze winter komt niet als een verrassing. De oplossingen zijn te laat. De Belgische regering slaagt er niet in te voldoen aan de minimumstandaarden die gastlanden van asielzoekers met elkaar hebben afgesproken', zo luidt het.
'Deze toestand is onaanvaardbaar voor een derdewereldland, laat staan voor Europa'.

De VN heeft overschot van gelijk. Terwijl een dikke nationalistische frituurklant ons land blokkeert, moeten vluchtelingen buiten slapen in sneeuw en vrieskou.
Het is inderdaad een schande; hoe komt het trouwens dat B zo populair is in de hitlijst van wenselijke landen?

Het schandelijkste vind ik nog dat er een hele serie mensen hiervan profiteren: de hotels die 30€/nacht per asielzoeker krijgen, terwijl ze met 10 op 1 kamer moeten. Bedenk ook de hele mensenhandel, waarbij veel vrouwen OF op straat, OF in de prostitutie (of beide) terechtkomen. Want in Congo creperen duizenden van de honger, die kunnen geen brood kopen. Maar wel een vliegtuigticket? Of een louche boot? Vergeet het.

En dat terwijl asielzoekers, aanvaarde en zelfs geweigerde asielzoekers een statuut, een UN organisatie, een Minister of 2, instellingen, geld, hotels, maaltijdcheques hebben.

Terwijl de 'gewone' Euro-dakloze, en daarvan zijn er 2.000 in Brussel, vaak recht heeft op NIKS en overal uit de boot valt. En dan heb ik het niet over Belgen, maar Fransen, Polen, Russen, Engelsen, Italianen... die zonder papieren en zonder steun vastzitten op straat, aan de bedelstaf.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:36   #43
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4880060124.htm

Volgens de UNHCR is de situatie nooit zo problematisch geweest als nu. 'Deze winter komt niet als een verrassing. De oplossingen zijn te laat. De Belgische regering slaagt er niet in te voldoen aan de minimumstandaarden die gastlanden van asielzoekers met elkaar hebben afgesproken', zo luidt het.
'Deze toestand is onaanvaardbaar voor een derdewereldland, laat staan voor Europa'.

De VN heeft overschot van gelijk. Terwijl een dikke nationalistische frituurklant ons land blokkeert, moeten vluchtelingen buiten slapen in sneeuw en vrieskou.
Ze hebben helemaal geen gelijk. Wat je vergeet is dat Belgie omwille van andere slechte wetten, massa's asielzoekers de Belgische nationaliteit heeft gegeven maar wel nog steeds niet voor zichzelf kunnen zorgen. Kortom, hun statuut is dan verander en ze vallen niet meer onder de noemer "asiel zoeker", maar ze zijn nog wel aanwezig en afhankelijk van steun.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:37   #44
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
Een fatsoenlijke behandeling is niet alleen een dak boven het hoofd en warm eten..ook een supersnelle afhandeling waardoor de dikke meerderheid hier helaas geen tijd krijgt om een kou te vatten..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:37   #45
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.

Het is me opgevallen dat toen ik hier even wat ruchtbaarheid gaf omtrent mijn daklozen projekt, er NIEMAND concreet steun aanbood.

Erg vreemd, want overal waar ik kom, ook bij niet-Belgen, word ik overrompeld met giften, en indien men geen materiële steun kan geven, dan hulp in de vorm van auto's, distributierondes op straat, enz. Ik heb voor honderden mensen materiaal ingezameld, en spontaan een groep vrijwilligers van allerlei horizonten en achtergronden, allen fantastische mensen, samengebracht.

Maar HIER op politics? NIKS. Nul komma nihil.

Veel cynisme, ja. En gemekker van 'het is de schuld van de Franstaligen'. Of kritiek van 'het helpt toch niks wat je doet'.

Ach...

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:38   #46
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wat je vergeet is dat Belgie omwille van andere slechte wetten, massa's asielzoekers de Belgische nationaliteit heeft gegeven maar wel nog steeds niet voor zichzelf kunnen zorgen. Kortom, hun statuut is dan verander en ze vallen niet meer onder de noemer "asiel zoeker", maar ze zijn nog wel aanwezig en afhankelijk van steun.
Bron?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:39   #47
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
Doe zo voort. De tranen springen mij in de ogen alsof ik uien sta te kuisen.
http://www.youtube.com/watch?v=GiYwt95vOjI
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:42   #48
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Het is me opgevallen dat toen ik hier even wat ruchtbaarheid gaf omtrent mijn daklozen projekt, er NIEMAND concreet steun aanbood.

Erg vreemd, want overal waar ik kom, ook bij niet-Belgen, word ik overrompeld met giften, en indien men geen materiële steun kan geven, dan hulp in de vorm van auto's, distributierondes op straat, enz. Ik heb voor honderden mensen materiaal ingezameld, en spontaan een groep vrijwilligers van allerlei horizonten en achtergronden, allen fantastische mensen, samengebracht.

Maar HIER op politics? NIKS. Nul komma nihil.

Veel cynisme, ja. En gemekker van 'het is de schuld van de Franstaligen'. Of kritiek van 'het helpt toch niks wat je doet'.

Ach...

Ze spuien hier wel 'oplossingen' (Aflösungen, in de meeste gevallen) die ze in petto hebben voor Walen, vreemdelingen, Vlaanderen... maar zelf hebben ze waarschijnlijk in hun leven nog niet te veel uitgevreten, de lamme dommeriken.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:49   #49
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
LOL
Nog steeds niet begrepen dat het net door de waanzinnige opendeurenpolitiek is dat er meer en meer mensen op straat moeten leven ???

Was u zo geen groot voorstander van "laat ze maar binnen, achteraan is nog een plekje" ??? Wel , dank zij die toestanden kan men zelfs de simpelste dakloze niet meer helpen , 't geld moet dienen om de nieuwe plaatspakkers te voorzien van luxe ...
Maar mss kan u een hotelletje opendoen, met wat geluk kan er aan de achterdeur nog een dakloze zitten kijken naar de asielzoekertjes die u (dan wel betaald) in huis heeft ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:49   #50
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ze spuien hier wel 'oplossingen' (Aflösungen, in de meeste gevallen) die ze in petto hebben voor Walen, vreemdelingen, Vlaanderen... maar zelf hebben ze waarschijnlijk in hun leven nog niet te veel uitgevreten, de lamme dommeriken.
Nee dat is het nu juist. Dat is gelijk sex. Hoe minder dat ze er van bakken hoe meer ze er over klappen.

Ik heb wel met eigen middelen een Georgisch gezin, waarvan ik nu peter ben van hun jongste telg, gedurende twee jaar lang steun geboden. Maar dat zijn mensen die het waard waren, geen luiaards en OCMW melkers.

Ik denk niet dat gij met uw veel bla bla het zelfde zult kunnen zeggen.

Laatst gewijzigd door Garry : 30 november 2010 om 17:50.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:49   #51
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ze spuien hier wel 'oplossingen' (Aflösungen, in de meeste gevallen) die ze in petto hebben voor Walen, vreemdelingen, Vlaanderen... maar zelf hebben ze waarschijnlijk in hun leven nog niet te veel uitgevreten, de lamme dommeriken.
Veilig vanachter je pc overal kritiek op geven, dat is lekker beschermd inderdaad.

Ik kan je verzekeren, Droso, dat het soms beangstigend is om met de realiteit van de situatie in aanraking te komen, want dat kan je veiligheid door elkaar schudden.
Ik heb telkens weer angst in mijn buik wanneer ik een ronde ga maken op zoek naar daklozen in nood - maar sinds ik met hen ben gaan praten kan ik niet anders!
Kan me voorstellen dat men het liever allemaal van achter de computer 'gadeslaat'.

Lekker hygiënisch, als de toetsen van het klavier het enige is dat je nog aanraakt.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 18:25   #52
Compare
Burger
 
Compare's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Niet overdrijven hé, tzijn wel de walen die nog een Geste nodig hebben
sarcasme
Compare is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:26   #53
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
Het gaat over het beleid dat moet veroordeeld worden, niet de mensen. Toch raar dat de Franstaligen persé de volledigie controle wilden hebben over het asielbeleid, in de vorm van Wathelet en Malcourt, maar dat nu het (nogal voorspelbaar) compleet misloopt bij het eerste winterprikje het vanzelfsprekend weer de Vlaming is die de schuld draagt. Oh ja, want De Crem had slechts 14 dagen geleden de kazernes al ter beschikking gesteld, en op veertien dagen kan je toch niet in een paar matrassen en een paar kacheltjes voorzien zeker?
Neem nou eens aan dat er morgen putteke winter een aardbeving is in Wallonië en er tienduizend mensen dakloos worden, gaat het dan ook veertien dagen duren voor die mensen ergens kunnen gaan schuilen?

Als men al eens zou beginnen met alle fortuinzoekers uit de asielcentra te zetten die al meer dan een half jaar geleden af- en uitgewezen zijn, dan was er plaats genoeg, ook zonder de kazernes. Kon men die kazernes voor de Belgische daklozen gebruiken bijvoorbeeld.

Voorlopig blijft België het beloofde land: je komt illegaal binnen, als je gepakt wordt vraag je asiel aan, met een goede advocaat kan je de procedure een paar jaar rekken, waarna je opnieuw met een ander verhaaltje asiel aanvraagt. Als je het lang genoeg rekt, hier kinderen koopt of eventjes ziek verklaard wordt, krijg je de hoofdprijs: regularisatie om humanitaire reden. Zoniet wordt je "uitgewezen". Dan kan je nog gerust een jaar in het asielcentrum blijven wonen, want er is geen enkele controle op, en desnoods wordt je maar terug illegaal en "sans-papier" en begin je de carrousel van voor af aan onder een andere identiteit.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:44   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ze spuien hier wel 'oplossingen' (Aflösungen, in de meeste gevallen) die ze in petto hebben voor Walen, vreemdelingen, Vlaanderen... maar zelf hebben ze waarschijnlijk in hun leven nog niet te veel uitgevreten, de lamme dommeriken.
Hoeveel heb jij persoonlijk er opgenomen voor een nacht in jouw huis ??

Beetje rondlopen voor wat materiaal te verzamelen, dat is gemakkelijk; en het helpt de geest te sussen.
Maar er een of een paar in je living op een matrasje laten slapen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:51   #55
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
Dit zeggen ze dan terwijl er mensen uit Slovenië staan aan te schuiven bij Fedasil en daar GRATIS onderdak, onderhoud en leefgeld verwachten.
De economische toestand in Slovenië is beter dan hier en de mensen hebben er dezelfde kansen als hier.
Dan heb je er nog uit Turkije, Marocco, Indië, China, Rusland, Brazilië
Allemaal economische groeilanden.


Je moet eens kijken wie en wat er staat aan te schuiven en waarom fedasil noch de OCMW's, zelfs het leger hen niet kan blijven opvangen.
Dagelijks staat er een nieuwe rij van meer dan 300 asielaanvragers.
Dit betekend per maand 6000 mensen onderdak, onderhoud en leefgeld geven.
Per jaar komt dit op 6000 mensen maal 12 maanden is 72000 mensen onderdak, onderhoud en leefgeld geven, tot ze eindelijk helemaal uitgeprocedeerd zijn. Dus 5 jaar lang, als je dan 72000 maal 5 doet kom je op 360000 mensen die moeten onderdak, onderhoud en leefgeld hebben.
Doe dit maal 150€ per dag en je komt aan 54.000.000€ per jaar enkel aan onderhoud, onderdak en leefgeld voor asielzoekers, reken daarbij dan nog eens de kosten voor toezicht, administratie, medische verzorging, onderwijs en transport en je komt al snel aan enkele miljarden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:54   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Bron?
Het is een feit dat heel wat asielzoekers naar hier komen.

Dat kan niet zomaar toevallig zijn. Ze hebben niet allemaal zo preciese aardrijkskunde gekregen in hun schoolopleiding, dat ze weten waar en wat B. is.

We lezen in de kranten dat de verhaaltjes inderdaad in hun landen de ronde doen:
men is verplicht je opvang te geven; desnoods zelfs een hotel;
met wat chance heb je zelfs 500 € per dag;
als je lang genoeg kan rekken, maak je misschien zelfs een regularisatie mee; dan ga je wat werken en ... levenslang doppen is zelfs mogelijk;
uitmuntend onderwijs voor de kinderen, stukken beter dan in het thuisland ...

Ik zou zelf ook naar hier komen afzakken.
De 99 procent die in hun thuisland blijven, zijn grote uilskuikens.

Schoofzakie zal dus die mensen niks komma niks verwijten. (zolang ze geen misdrijven plegen enz.)
Schoofzakie verwijt die mensen helemaal niet dat ze niet eerst geprobeerd hebben van asiel te zoeken in een welvarend land als de Verenigde Arbabische Emiraten.

Schoofzakie verwijt alle Vlamingen en Franstaligen die meegewerkt hebben of bevorderd hebben of beslisten dat wij hier het OCMW van gans de wereld zijn.
De eerste asielzoeker die dood vriest van de kou, zal vermoord zijn door de mensen die de asielzoekers naar hier gelokt hebben.

Het zijn niet de mensen die hier verweten worden van racisten te zijn, die moordenaars zijn.
Het zijn zij die roepen dat sommigen racisten zijn, die de moordenaars, de echte moordenaars zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 21:41   #57
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

http://www.vandaag.be/binnenland/241...-niet-aan.html
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 23:04   #58
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Het is me opgevallen dat toen ik hier even wat ruchtbaarheid gaf omtrent mijn daklozen projekt, er NIEMAND concreet steun aanbood.

Erg vreemd, want overal waar ik kom, ook bij niet-Belgen, word ik overrompeld met giften, en indien men geen materiële steun kan geven, dan hulp in de vorm van auto's, distributierondes op straat, enz. Ik heb voor honderden mensen materiaal ingezameld, en spontaan een groep vrijwilligers van allerlei horizonten en achtergronden, allen fantastische mensen, samengebracht.

Maar HIER op politics? NIKS. Nul komma nihil.

Veel cynisme, ja. En gemekker van 'het is de schuld van de Franstaligen'. Of kritiek van 'het helpt toch niks wat je doet'.

Ach...

Jij bent dus de dader die ze aan het zoeken zijn?
Het is dus uw schuld dat al die mensen daar nu in de kou nu moeten leven!

Wel stel u er een paar dagen bij. Dan zal je het eens afleren van dingen te beloven die niet uitkomen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 23:50   #59
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 8.881
Standaard

Ik vind het verschrikkelijk dat in dit land sukkelaars met hun kinderen op straat terecchtkomen alleen omdat onze politiieke sukkels in de wetstraat niet in staat zijn een doeltreffend asielbeleid op poten te zetten.
Shame on you Leterme & C°.

Laatst gewijzigd door speurneus : 30 november 2010 om 23:50.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 23:52   #60
Tejokus
Minister-President
 
Tejokus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Locatie: Puerto de la Cruz
Berichten: 4.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En met hun gat op chauffage heeft het volgevreten intellectuele kruim van politics.be, niet gehinderd door enig inlevingsvermogen, kennis van zaken of menselijkheid, weer niks beters te doen dan te oordelen over MENSEN die in dit gure weer OP STRAAT moeten leven.
Quote uit "Het Belang van Limburg".
"Om bijkomend nog asielzoekers op te vangen vanuit Brussel, is de capaciteit in
Limburg nu al te beperkt. "We merken zelfs dat er asielzoekers zijn die nu
vrijwillig vragen om naar hun land van herkomst te mogen terugkeren, aangezien
het daar minder koud is."
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be