Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2007, 16:47   #41
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
En wat verwachten jullie nu van me? applaus ofzo iets
Ik verwacht niets van je. Ik wil je gewoon tonen wat de moslimwereld wel en niet is. Wat de moslimwereld ZEKER niet is is "dezelfde mensen als in Belgie met iets meer hoofddoeken".

De moslimwereld is een wereld waar je niet kan rondlopen, waar je niets kan zeggen, de moslimwereld is een wereld van constant geweld tegen hun eigen mensen, van constante dreiging en angst.

De moslimwereld zijn woestijnen, woestijnen vol met idioten met ak-47's die je afknallen als je iets verkeerd doet, zoals zingen, of dansen. Die vrouwen openrijten omdat ze een man aanspreken. Die getrouwde koppels onthoofden omdat ze elkaars handen vasthouden. Die dochters verkopen als waren het ezels en zonen op straat aan hun lot overlaten, soms zelfs dat ze ze geen eten geven.

De moslimwereld is een kapotte, verslagen wereld. Niet verslagen door Amerika, of Israel, maar door hun eigen obsessie. Door hun eigen kinderen. Alles wat hoop geeft opgeblazen. Iedereen die mooi was onthoofd of onder doodsbedreiging bedekt met een zwart stuk stof. Zonder gat om te spreken. Alles wat emotie geeft platgebombardeerd.

Moslims willen ook hier die wereld creeren.

Ik hoop alleen dat je een stapje dichter bent bij de waarheid gekomen.

Laatst gewijzigd door tomcpp : 25 januari 2007 om 16:51.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 17:10   #42
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

Voor de rest alles goed?
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 17:39   #43
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Ik verwacht niets van je. Ik wil je gewoon tonen wat de moslimwereld wel en niet is. Wat de moslimwereld ZEKER niet is is "dezelfde mensen als in Belgie met iets meer hoofddoeken".

De moslimwereld is een wereld waar je niet kan rondlopen, waar je niets kan zeggen, de moslimwereld is een wereld van constant geweld tegen hun eigen mensen, van constante dreiging en angst.

De moslimwereld zijn woestijnen, woestijnen vol met idioten met ak-47's die je afknallen als je iets verkeerd doet, zoals zingen, of dansen. Die vrouwen openrijten omdat ze een man aanspreken. Die getrouwde koppels onthoofden omdat ze elkaars handen vasthouden. Die dochters verkopen als waren het ezels en zonen op straat aan hun lot overlaten, soms zelfs dat ze ze geen eten geven.

De moslimwereld is een kapotte, verslagen wereld. Niet verslagen door Amerika, of Israel, maar door hun eigen obsessie. Door hun eigen kinderen. Alles wat hoop geeft opgeblazen. Iedereen die mooi was onthoofd of onder doodsbedreiging bedekt met een zwart stuk stof. Zonder gat om te spreken. Alles wat emotie geeft platgebombardeerd.

Moslims willen ook hier die wereld creeren.

Ik hoop alleen dat je een stapje dichter bent bij de waarheid gekomen.
Don Quixote de la Mancha está todav�*a vivo.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 18:20   #44
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Ik verwacht niets van je. Ik wil je gewoon tonen wat de moslimwereld wel en niet is. Wat de moslimwereld ZEKER niet is is "dezelfde mensen als in Belgie met iets meer hoofddoeken".

De moslimwereld is een wereld waar je niet kan rondlopen, waar je niets kan zeggen, de moslimwereld is een wereld van constant geweld tegen hun eigen mensen, van constante dreiging en angst.

De moslimwereld zijn woestijnen, woestijnen vol met idioten met ak-47's die je afknallen als je iets verkeerd doet, zoals zingen, of dansen. Die vrouwen openrijten omdat ze een man aanspreken. Die getrouwde koppels onthoofden omdat ze elkaars handen vasthouden. Die dochters verkopen als waren het ezels en zonen op straat aan hun lot overlaten, soms zelfs dat ze ze geen eten geven.

De moslimwereld is een kapotte, verslagen wereld. Niet verslagen door Amerika, of Israel, maar door hun eigen obsessie. Door hun eigen kinderen. Alles wat hoop geeft opgeblazen. Iedereen die mooi was onthoofd of onder doodsbedreiging bedekt met een zwart stuk stof. Zonder gat om te spreken. Alles wat emotie geeft platgebombardeerd.

Moslims willen ook hier die wereld creeren.

Ik hoop alleen dat je een stapje dichter bent bij de waarheid gekomen.

harde en extreme woorden maar er zit wel iets van waarheid in eh.

Maar beweren dat ze dat hier ook doen? Hmmm, volgens mij zijn dat gewoon een handjevol extremisten die het nieuws halen eh. Hier hebben ze ook mensen zitten afslachten omdat ze "bezeten waren door de duivel".
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 18:43   #45
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Misschien lig je wakker van moslims, maar wees gerust dat geen enkele moslim wakker ligt van jou.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 18:58   #46
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Misschien lig je wakker van moslims, maar wees gerust dat geen enkele moslim wakker ligt van jou.
Mij best, hoeft ook niet.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 21:25   #47
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Jullie snappen het nog steeds niet hé, dat dit puur enkel en alleen om machtsmisbruik gaat, dat ze de islam als excuus ervoor gebruiken om hun eigen wil te doen. Maar dit willen de meeste onder jullie niet inzien, het enige wat jullie willen zien is wat jullie ervan geloven. Ik ben er zeker van dat er meer vredelievende moslims bestaan dan extremisten, dat ze hierzelf ook niet mee akkoord gaan. Maar nogmaals daar houden jullie ook geen rekening mee, ipv steeds te bashen zouden jullie er eens over moeten nadenken waarom er zoveel godsdienstmisbruik is, wat de oorzaken hiervan zijn, hoeveel moslimvrouwen nu ook de koran lezen en ook voor hun rechten opkomen tegenover de moslimmannen. Denk daar maar eens over na ipv met oogkleppen rond te lopen, en niet afkomen dat u meer over de islam weet dan ik, geloof me ik weet er genoeg van.
De volgende.

Laatst gewijzigd door nubian : 25 januari 2007 om 21:27.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 21:27   #48
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Mij best, hoeft ook niet.
(het was niet specifiek op jou bedoeld)
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 21:28   #49
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Jullie snappen het nog steeds niet hé, dat dit puur enkel en alleen om machtsmisbruik gaat, dat ze de islam als excuus ervoor gebruiken om hun eigen wil te doen. Maar dit willen de meeste onder jullie niet inzien, het enige wat jullie willen zien is wat jullie ervan geloven. Ik ben er zeker van dat er meer vredelievende moslims bestaan dan extremisten, dat ze hierzelf ook niet mee akkoord gaan. Maar nogmaals daar houden jullie ook geen rekening mee, ipv steeds te bashen zouden jullie er eens over moeten nadenken waarom er zoveel godsdienstmisbruik is, wat de oorzaken hiervan zijn, hoeveel moslimvrouwen nu ook de koran lezen en ook voor hun rechten opkomen tegenover de moslimmannen. Denk daar maar eens over na ipv met oogkleppen rond te lopen, en niet afkomen dat u meer over de islam weet dan ik, geloof me ik weet er genoeg van.
De volgende.
Heb ik soms iets anders beweerd?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 21:31   #50
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Nee en zoiets zal ik ook niet vrijwillig aangaan.

Best waarschijnlijk dat Marokko aan geld-inbrengende toeristen redelijke vrijheid biedt, maar in het land wonende niet-moslims hebben het veel moeilijker dan bijvoorbeeld moslims die in Nederland wonen.

Trouwens, een marokkaanse moslim vermoordde Theo van Gogh; natuurlijk ligt dat niet aan Marokko of aan de islam, maar aan de veel te tolerante manier waarop Nederland met allochtonen omspringt .... ?

Wil je de door mij van het Net geciteerde info aanvechten?
Klopt niet, ik ken genoeg niet-moslims die in marokko wonen en geloof me ze leven daar als koningen, nogmaals indien je het zelf niet met je eigen ogen gezien hebt dan kun je er best over zwijgen. En omdat er een marokkaan Theo van Gogh vermoorde wil niet zeggen dat alle marokkanen slecht zijn,is wel wat oppervlakkig van je.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:45   #51
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Heb ik soms iets anders beweerd?
was niet voor jou maar voor Willem en tomcpp

Laatst gewijzigd door nubian : 25 januari 2007 om 23:49.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:59   #52
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Misschien lig je wakker van moslims, maar wees gerust dat geen enkele moslim wakker ligt van jou.
Denk je dat ? Zeg nu zelf eens, waarom vallen moslims als dolle honden alles aan rondom zich ? Omdat ze zich zeker en veilig voelen ?

Neen. Terreur is het gedrag van een in de hoek gedreven, opgejaagd en compleet verslagen dier.

Liegen ontkennen en weigeren naar zichzelf kijken zijn geen tekenen van zelfvertrouwen, maar tekenen van zware innerlijke twijfel. Vaak zelfs van de wetenschap van het eigen ongelijk.

Moslims liggen niet enkel wakker van ons, ze kunnen nooit slapen. Er dienen plannen gesmeed te worden, elke dag. Er dient misleidt, gelogen, gestolen, gevochten en gemoord te worden om de eigen rottende wonden te verbergen. En uiteraard werkt het niet.

Een kreupele, met een open rottende wonde, die in de 21ste eeuw voor elke persoon elke avond opengesmeerd wordt op de beeldbuis zal niet rechtstaan.

God gaf zijn zoon op om de mensheid te behoeden van hun eigen innerlijke kwaad.

Toen kwam de onderdrukking, en eiste een profeetje dat ieder zijn zoon opoffert aan de oorlog, net zoals pharaoh hem dat voorgedaan
heeft. De profeet liegt en hij bedriegd, en hij vervangt de bijbel door zijn eigen boek. En hij zal velen verleiden. Maar zij zullen branden in de hel. Eerst in de hel die ze zelf voor zich gemaakt hebben, op plannen van de profeet-duivel zelf.

Kijk zelf eens : waar ligt de waarheid ?
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:09   #53
tomcpp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
hoeveel moslimvrouwen nu ook de koran lezen en ook voor hun rechten opkomen tegenover de moslimmannen
Vrouwen ? Rechten ? Islam ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koran 2:223
Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het je behaagt en doet goed voor jezelf.
Vrouwen zijn een akker, om te bezaaien, zoals het mannen behaagt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koran 4:34
Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in kamers alleen en slaagt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar.
Vrouwen bestaan niet zonder voogd. Zij die denken van wel dienen geslagen te worden, tot ze terug angstig gehoorzamen.

Zijn dat de rechten die je bedoelt, Nubian ?
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:15   #54
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Klopt niet, ik ken genoeg niet-moslims die in marokko wonen en geloof me ze leven daar als koningen, nogmaals indien je het zelf niet met je eigen ogen gezien hebt dan kun je er best over zwijgen. En omdat er een marokkaan Theo van Gogh vermoorde wil niet zeggen dat alle marokkanen slecht zijn,is wel wat oppervlakkig van je.
Draaf niet zo door in je verdedigings- en bekeringsijver; je weet deksels goed dat je er hoofdzakelijk maar wat op los liegt en/of de discussie op zijsporen probeert te laten doodlopen (taq�*ya).

Natuurlijk ken ik (vrij veel zelfs) uiterst sympathieke Marokkanen maar ik zorg er uit RESPECT voor afstandelijk te blijven zodat ze geen probleem krijgen met koran 5:51 (of erger, want ik behoor "zelfs" niet tot de volkeren-van-het-boek).

Als iemand rijk genoeg is, kan hij het ook wel "maken", meest zeer goed zelfs, in een door moslims gedomineerd land maar vroeg of laat dreigt voor hem toch ook hoofdstuk 9 van de koran.

Er bestaat geen moslim die het jammer vindt dat Theo van Gogh dood is (behalve door het onbehaaglijk gezichtsverlies dat moslims hierdoor in de westerse wereld weer eens hebben opgelopen) en er bestaat ook geen moslim die het zou betreuren als Salman Rushdie (ja, die met die prijs op zijn hoofd) wordt omgelegd.

Dit wil niet zeggen dat iedere moslim bereid is om zelf zo'n moord uit te voeren, maar slechts de moslims die in de koran genoemd worden als "de beteren". Ik ken dus gelukkig alleen maar minder goede moslims, die misschien net zo weinig neiging tot moorden hebben als ik, Ongelovige, zelf. Evengoed schrijft de koran die moorden voor.

Maar Nubian, ik word jouw oneerlijk gebabbel beu dus maak ik jou in het systeem onzichtbaar zodat ik je ook niet meer per ongeluk ooit nog een antwoord geef; totnooitmeerziens dus.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:21   #55
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Een mooi stukje:
dat bevestigt de profeetschap van Muhammed (vzmh).
Hoe wist hij wat er in de Torah stond alwetend dat hij analafabeet was, dus kon niet lezen noch schrijven?


Groetjes



Yahya
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:22   #56
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Draaf niet zo door in je verdedigings- en bekeringsijver; je weet deksels goed dat je er hoofdzakelijk maar wat op los liegt en/of de discussie op zijsporen probeert te laten doodlopen (taq�*ya).

Natuurlijk ken ik (vrij veel zelfs) uiterst sympathieke Marokkanen maar ik zorg er uit RESPECT voor afstandelijk te blijven zodat ze geen probleem krijgen met koran 5:51 (of erger, want ik behoor "zelfs" niet tot de volkeren-van-het-boek).

Als iemand rijk genoeg is, kan hij het ook wel "maken", meest zeer goed zelfs, in een door moslims gedomineerd land maar vroeg of laat dreigt voor hem toch ook hoofdstuk 9 van de koran.

Er bestaat geen moslim die het jammer vindt dat Theo van Gogh dood is (behalve door het onbehaaglijk gezichtsverlies dat moslims hierdoor in de westerse wereld weer eens hebben opgelopen) en er bestaat ook geen moslim die het zou betreuren als Salman Rushdie (ja, die met die prijs op zijn hoofd) wordt omgelegd.

Dit wil niet zeggen dat iedere moslim bereid is om zelf zo'n moord uit te voeren, maar slechts de moslims die in de koran genoemd worden als "de beteren". Ik ken dus gelukkig alleen maar minder goede moslims, die misschien net zo weinig neiging tot moorden hebben als ik, Ongelovige, zelf. Evengoed schrijft de koran die moorden voor.

Maar Nubian, ik word jouw oneerlijk gebabbel beu dus maak ik jou in het systeem onzichtbaar zodat ik je ook niet meer per ongeluk ooit nog een antwoord geef; totnooitmeerziens dus.
OCHARME, moet ik nu huilen of lachen, blijf zeker zo verder doen toont echt hoe volwassene en bekrompen u bent, want u hebt altijd gelijk
nogmaals

Laatst gewijzigd door nubian : 26 januari 2007 om 00:29.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:31   #57
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Er bestaat geen moslim die het jammer vindt dat Theo van Gogh dood is (behalve door het onbehaaglijk gezichtsverlies dat moslims hierdoor in de westerse wereld weer eens hebben opgelopen) en er bestaat ook geen moslim die het zou betreuren als Salman Rushdie (ja, die met die prijs op zijn hoofd) wordt omgelegd.
Jawellllll, ikke !!!
de moordenaar verdient normaal gezien een doodstraf!
en he, de gevaarlijkste crimineel hier in België is Dutreux, maar dat wilt niet zeggen dat alle Belgen slecht zijn.


Salman rushdi is een zionist uit Iran, zoals president van Israel die is ook uit Iran!

groetjes



Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 26 januari 2007 om 00:32.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:40   #58
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Vrouwen ? Rechten ? Islam ?



Vrouwen zijn een akker, om te bezaaien, zoals het mannen behaagt.



Vrouwen bestaan niet zonder voogd. Zij die denken van wel dienen geslagen te worden, tot ze terug angstig gehoorzamen.

Zijn dat de rechten die je bedoelt, Nubian ?
nogmaals het zijn de mannen die de vrouwen onderdukken , weet je hoeveel vrouwen er analfabeet zijn en waarom denk je?

Laatst gewijzigd door nubian : 26 januari 2007 om 00:41.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 00:49   #59
hermanvk
Minister
 
hermanvk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Turner Valley, AB, Canada
Berichten: 3.020
Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wautd Bekijk bericht
Nee? Hier vind ik anders honderden voorbeelden:

http://www.skepticsannotatedbible.com/
yep.. dat klopt.
Toevallig -of je het nu gelooft of niet- heb ik de volgende link gevolgd:

Een der aangehaalde links:
Jesus refuses to heal the Canaanite (Mk.7:26 says she was Greek) woman's possessed daughter

Ik ga dus die link volgen:
En vind de volgend verzen - met een andere kleur achtergrond:
15:22 And, behold, a woman of Canaan came out of the same coasts, and cried unto him, saying, Have mercy on me, O Lord, thou son of David; my daughter is grievously vexed with a devil.
15:23 But he answered her not a word. And his disciples came and besought him, saying, Send her away; for she crieth after us.
15:24 But he answered and said, I am not sent but unto the lost sheep of the house of Israel.
15:25 Then came she and worshipped him, saying, Lord, help me.
15:26 But he answered and said, It is not meet to take the children's bread, and to cast it to dogs.

Inderdaad, toch wel een slechte jezus, maar ik met mijn slecht karakter bleef dus doorlezen:

15:27 And she said, Truth, Lord: yet the dogs eat of the crumbs which fall from their masters' table.
15:28 Then Jesus answered and said unto her, O woman, great is thy faith: be it unto thee even as thou wilt. And her daughter was made whole from that very hour.



Kijk en dan heb ik een serieus probleem: Een verhaal maar half citeren om een idee te krijgen, dat compleet verschillend is van het uiteindelijk verhaal, als het volledig wordt gelezen.
Als ik nog wat tijd heb, kijk ik misschien nog even verder.
Voor de moment: nul op tien.
__________________
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm
Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf
Send an email to: [email protected]
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 10:16   #60
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

@willem1940NLD, tomcpp e.a.
Ik zei het al ergens:
Als je overweegt wat het gevolg was van joden-bashen in de dertiger jaren in Duitsland, dan vraag ik me af hoe je je nu kunt bezighouden met systematisch islam-bashen.
Wat denk je te bereiken met oprakelen van mensenhaat?
Omdat sommige anderen het doen?
cor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be