Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2007, 18:28   #41
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Hihi, ik, een poco.

Als hij graag zo stoer wil doen over zijn "opvoedingsmethode", dat hij er dan mee leert dat er kritiek kan komen.

Nog iets, ouder zijn geeft niemand het eigendomsrecht over zijn kinderen noch het recht hen te straffen op een danige manier "dat ze het geen tweede keer zullen durven doen".

Gezag door schrik, proficiat.
Ja, met wat jij hier allemaal zit te brabbelen, lijk je écht wel een "poco". En ik begrijp PeterC volkomen. Als jij ooit een zoon van 17 zult hebben en die gaat achter je rug rijden zonder verzekering en ramt enkele (dure) wagens, of erger: rijdt iemand dood, kun jij lekker voor de kosten opdraaien! Wat ga je dan doen met je mooie termen "machtsmisbruik" en "autoriteitsego"?

Je hebt geen flauw benul van opvoeden, zoveel is duidelijk. Dé opvoedingsmethode bestaat niet. En weet dat ELKE ouder fouten maakt.

Laatst gewijzigd door sn00py : 27 december 2007 om 18:29.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 19:26   #42
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
straks zeg je nog dat er geen autochtone jongeren zijn die met explosieven bezig zijn. in de sportclub waar ik vroeger zat was er een jongen die in een bendeke zat die zo wel eens iets probeerden maken dat wat knalde. kwestie van hetgeen in de chemieles werd gezegd ook eens thuis te proberen, ah ja.
ze zijn er pas mee gestopt toen er een garagebox half de lucht in gegaan is. Inclusief jong gastje van een jaar of 15 die daar zware brandwonden aan over heeft gehouden. eigen schuld, ja, ware het niet dat dat gastje eigenlijk het gepeste seuteke was dat iets verder wou gaan dan de rest in een droeve poging om 'erbij' te horen. De rest maar lachen, maar het lachen verging hen toen ze de gevolgen zagen.

En een jaartje geleden zijn een paar autochtone jongeren uit mijn vroegere buurt erin geslaagd om een container te doen ontploffen.

Dat 'eigen volk, goed volk' begint me tegen te steken.
autochtonen zijn niét perfect.
terwijl dit soort volk als geen aan ander aan eigen volk eerst doen
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be