Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2007, 12:54   #41
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Met de openingspost is er niks mis behalve dat we ondertussen al tientallen keren dezelfde litanie hebben moeten horen.

Aan Duveltje moeten we misschien eens vragen aan de moderatie afzonderlijke rubriek binnen politics.be voor armoede aan te vragen.

Armoede is een subjectief begrip indien je de cijfers over armoedegrenzen zou geloven. Je zou op den duur beginnen geloven dat wie zich geen auto kan permitteren een arme is, maar wel uren kan doordrammen op een politic forum.
Dat is nog geen slecht idee, dan kunnen duveltje382, eno2 en KOBAF daar terecht met hun topics
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 15:26   #42
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Met de openingspost is er niks mis behalve dat we ondertussen al tientallen keren dezelfde litanie hebben moeten horen.

Aan Duveltje moeten we misschien eens vragen aan de moderatie afzonderlijke rubriek binnen politics.be voor armoede aan te vragen.

Armoede is een subjectief begrip indien je de cijfers over armoedegrenzen zou geloven. Je zou op den duur beginnen geloven dat wie zich geen auto kan permitteren een arme is, maar wel uren kan doordrammen op een politic forum.
Als ik jullie eens van antwoord kan dienen zijn jullie in jullie gat gebeten,wel nu ik post heel uitzonderlijk nog over armoede omdat jullie dat toch nooit gaan gegrijpen
Ik herhaal dus,in Nederland hebben ze de armoede onder oudere mensen kunnen terug dringen van 30% in 1997 tot 3% nu
Is dat dan zo raar dat ik dit een goed voorbeeld vind,en dat ze in België hun oudere verwaarloze
ik vind dit dan ook een echt maatschappelijk probleem en als jullie deze discussie niet aan kunnen blijf hier dan weg hé,wat doe je eigenlijk nog op politics.be

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be