![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat je vrij dat zelf ook te vragen bij jouw werkgever weet je... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ethiek
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ... is een vreselijk inhoudsloos begrip... Handig om geen antwoord te geven op gestelde vragen, maar ook niet meer dan dat.
Brock vraagt, Inbev gaat akkoord en geeft. Een onderlinge overeenkomst tussen twee partijen. Wat is het probleem? Het feit dat dat meer is dan jij ooit zal krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
de natuur wil? Ik denk dat gij uw biologie nog ne keer moet nakijken, want de natuur WIL niets, de natuur heeft mechanismes, die niets zeggen over wat goed/slecht is. Het paradigma dat je van is niet naar ought kan gaan zou toch ook bij u bekend mogen zijn. Dus tenzij jij god bent, mag je over de huichelaar-kam geschoven worden als je spreekt over 'de natuur wil' JE snapt het echt helemaal verkeerd. Sterke dieren zijn niet blij als zwakke dieren sterven, Sterken zegevieren niet, sterken overleven. Het is een fundamentele fout/ongeargumenteerd als je hieraan een ethisch oordeel hangt. Sociale zekerheid is gebaseerd op het wegwerken van ongelijkheid op het dichten van kloven. Ook dat is een soort basis in een democratie, gelijkheid. Als je dat niet leuk vindt , mag je wel eens proberen zonder al de maatregelen hoor. ![]() Uw verwerpen van de basis van de samenleving is wel heel stoer enzo, maar verschrikkelijk uitgewerkt. Ik wil wel eens lachen vanuit mijn (onbestaande) rolstoel als jij geen kermend de oneerlijkheid van de dingen vervloekt omdat je geen pijnstillers kan betalen vermits je een sterkere persoon je gehele kapitaal heeft ingepikt. Ik durf er mijn hoofd op verwedden dat je hele eugenetische theorie dan plots minder aantrekkelijk lijkt. Je hoeft je niet zo te schamen voor je menselijkheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben zeer blij met zulk een afkerige reactie op de klassieke rechts-liberale moraal. u hebt het hart op de juiste plaats. proficiat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() thank god.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik denk plots aan een citaatje van Vincent 'the Wolf' Wolfe... Zij die Pulp Fiction gezien hebben zullen wel weten welk ik bedoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan me voorstellen dat liberalen dat leuke films vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Aeternitas : 28 december 2007 om 21:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Nee, verder in de film.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was wel een nieuwskwakkel, daar Liefmans al jaren geen zelfstandige brouwerij meer is. Bij mijn weten werd Liefmans indertijd overgenomen door Riva uit Dentergem waar zelfs het assortiment Liefmans wordt gebrouwen (wel wordt dat bier nog in Oudenaarde gelagerd).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies mijn gedacht over de Belgische overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk ook eens naar die andere films, die gaan helemaal niet over drugs en geweld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer wordt hier eigenlijk eens een topic geopend over voetballers die decadente bedragen per jaar verdienen? 9 miljoen euro is daar niet echt een uitzondering dacht ik zo en ze hebben wel wat meer vrije tijd dan meneer de CEO die eens een gouden handdruk krijgt.
|
![]() |
![]() |