![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus u bent ook instaat om barbaar te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten aanzien van dat soort dieren-moordenaars ??? Met veel plezier zelfs.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit al eens zo een gevecht gezien ?
Voor mijn part zouden ze beter die eigenaars in een ring smijten en laten vechten tot er één op zijn minst dood uitkomt. Dat zou ik minder erg vinden, dan dat ze beesten op elkaar zetten. Die beesten hebben geen keuze. Die moeten maar. Opdat de eigenaar er nog wat rijk van kan worden. (voor de lol doen ze het niet) Zo'n honden mogen zich voor mijn part eens keren tegen hun eigenaars. Die eikels verdienen niet beter dan dat ze opgevreten worden door die beesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Count me in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
One down, many to go ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ze zouden beter sommige verhuurders verbieden te verhuren, maar da's weer een andere discussie zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net alsof een eigenaar niet gaat verhuren omdat er in zijn eigendom wel eens een beet kan volgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() HAMC, jij ..
Denk je dat die honden dat leuk vinden? Een paar dagen geen eten, voor het gevecht eens goed opgefokt, in een ruimte komen met een heleboel luidruchtige toeschouwers, en daar je al even nerveuze tegenstrever te zijn. Plezant hoor. En uw argument over "wereldwijd" houdt geen steek. Hondengevechten zijn hier verboden, dus logisch zou zien : hier komen geen vechthonden of agressieve rassen binnen uit het buitenland.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 29 december 2007 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de pest aan zo'n mensen.
![]() *Duupje pissed off* |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geloof me vrij : de import van honden draait nog altijd op volle toeren. Er is gewoon geen controle genoeg op. Bovendien moet men helemaal geen honden invoeren om agressieve kwakkels te kweken. Er lopen er genoeg rond die in no-time omgetoverd zijn tot vechtmachines. Nooit die reportage gezien over hoe ze die honden zo opgefokt krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk. Een verhuurder verbiedt honden omdat z'n gemeubeld appartement te erg zou kunnen worden beschadigd. Voor de rest is het omdat die honden last bezorgen aan wie geen huisdieren heeft doordat de diertjes iedere vierkante centimeter gras volschijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet nog de eerste hond hebben die iets kapot doet aan het appartement/huis waar ik woon(de). En als bewust bazinnetje, zorg ik ervoor dat er geen andere mensen last hebben van mijn huisdier. Niet iedereen ruimt de kakjes op zoals het hoort, daarom mag er van mijn part gerust meer controle komen op die zaken. Nogmaals, je kan niets ten laste leggen van dieren die niet beter weten, wel van de eigenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Controle op illegale, ondergrondse circuits is nagenoeg onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat gemeld, en er werd niets aan gedaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vinden heel wat huurders dat de omwonenden zich maar moeten aanpassen aan de huisdieren. Sociaal gezind zijn is anders. Neen, moest ik verhuurder zijn dan verbied ik honden. Sorry voor wie van goeie wil is. Die controle is zinloos. Of moet de overheid die controle ook weeral betalen misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Loslopende honden, van welk ras dan ook, moeten door de politie systematisch afgemaakt worden. Het simpele feiten dat ze los en onbegeleid in de publieke ruimte rondlopen, volstaat. De eigenaars moeten gevangenistraf krijgen en een levenslang verbod om honden te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Antwerpen (als ik me goed herinner) zijn daar zelfs mensen voor ingezet geweest een tijd terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige sociale wijken worden huisdieren toegelaten omdat ze de enige vorm van affectie zijn. Ondertussen liggen alle grasperken vol met hoopjes. Nogmaals, sociaal is anders; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |