![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk heeft winstbejag met regeren te maken : op winst word immers belasting betaald. Dus als homos geld opbrengen, zijn de politici voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Die homo's op tv is ook maar een fase, dat gaat voorbij, net zoals elke rage.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas geleden zag ik op bijna de helft van het zenderaanbod Gordon. Als presentator bij een spelshow, de herhaling van Idols, Gillend naar Huis, en nog zo'n ander programma. Dat heeft niets te maken met die ''lobby'' maar gewoon met lage kwaliteit drek van de commerciëlen. Als er af en toe een homo meespeelt in een soap om de werkelijke verhoudingen een beetje recht te trekken, dan vind ik dat alleen maar positief, maar het moet niet zijn om een boodschap af te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Homo's moet ik evenveel kunnen uitlachen als hetero's, niets te positief te discrimineren dus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Shownieuws is bijvoorbeeld geen echt nieuws. De Telegraaf is geen kwaliteitskrant. Idols gaat NIET over de allerbeste artiest zoeken. Enzovoort, enzovoort.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een stuk of 7000€ per maand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Geen homofielen op tv,kranten en in het openbaar leven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Geen homofielen op tv,kranten en in het openbaar leven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Wat mij vooral stoort is dat die homo's en lesbo's er jarenlang (en nog steeds) vanalles aan doen om zichzelf belachelijk te maken (cfr. parades).
Moeten ze daarna niet komen klagen dat ze niet au sérieux genomen worden. Waarom zouden we ze dan in godsnaam positief moeten discrimineren? Wat de VRT doet (homo's en lesbo's opvoeren in allerlei feuilletons) is helemaal van de pot gerukt (!) Straks zou je als modaal, normaal gezin (met man/vrouw) nog gaan denken dat je niet meer normaal bent. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() @skoebidoe: Je kon het niet mooier verwoorden! Dat is nu wat ik bedoel en miljoenen andere mensen! promoot het gezin-man/vrouw- eens op tv!! maar neen de vrt verheft het abnormale tot het normale! Dit soort zenders mag geen frank overheidsgeld krijgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idioten op internet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wel... Ik zou denken dat jij je als eerste zou aangesproken voelen door de walgelijke homohaat die hier de voorbije berichten werd tentoongespreid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN