![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de nva met de cdv doet Kat en muis waarbij onduidelijk is wie de kat is wie de muis
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou in ieder geval een goede zaak zijn voor Rechts als Spirit het kartel opblaast.
Het word immers eindelijk eens tijd dat Bertje den bleiter op zijn plats word gezet en uit het politieke landschap verdwijnt. Trouwens ook voor SP.A zou het positief zijn als Spirit dat kartel verlaat. Want dan kunnen ze eindelijk terug eens hun mond open doen, zonder door hun eigen kartelpartner belachelijk te worden gemaakt of door hen onderuit te worden gehaald. Sp.a kan dan tenminste terug voluit de hielen van de PS gaan likken en Spirit kan het beste een kartel gaan vormen met het FDF. Groen! heeft in de tijd tegen Stevaert dank u gezegt omdat ze schrik hebben dat een kartepartner hen hun milieuprogramma zal doen verlaten, ze zullen dus zeker geen kartel gaan vormen met Spirit dat een verliezers partijtje is terwijl ze zelf drie maal op rij winst hebben gemaakt., de meeste stemmen hebben ze juist bij Spirit gaan halen, dus zij hebben er niets aan om er een kartel mee te gaan vormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp eerlijk gezegd zelfs niet dat de spa vandaag nog een vergaderinkske belegt tussen hun eigen top en deze van spirit. Om daar het samenwerkingsmodel eens op tafel te leggen, en op 't einde van die vergadering te zeggen: we bonjoeren jullie eruit, Bertjen den Bleiter wordt vervangen door een spa-lid. Bedankt, suk6 en tot ziens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 januari 2008 om 12:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Als Spirit helemaal opgelost is, heeft feremans mss toch nog kans om uiteindelijk voorzitter te worden...
Als hij tenminste niet vergeet op zichzelf te stemmen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() een kartel SPIRIT - Lijst Eric Feremans
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 januari 2008 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn beide Belgicistische partijen en moeten tegen de Vlaamse stroom op roeien. De Groenen zijn al Groen daarvoor is Spirit niet nodig. CD&V is al sociaal ,daar is de SP.A niet voor nodig. Belgie heeft net als Nederland veel te veel partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er sociaal aan de cd&v?
en waarom zijn er teveel partijen? Laatst gewijzigd door Pelgrim : 2 januari 2008 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn beste Amsterdam, Zoals steeds vind ik ook dit keer uw politieke analyse uitermate verfrissend. Met de uitspraak dat het bestaan van de CD&V dit van de sp.a onnodig zou maken, verzekerde U zich van een ongeëvenaard plekje binnen de selecte politieke expertise die op politics.be rondwaart. U mag zich ontegensprekelijk aan een inkwisitief telefoontje van de heer Schouppe en mevrouw Gennez verwachten. cum laude, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 januari 2008 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Groen! heeft geen zin in kartel met Spirit
![]() Citaat:
Het is in mijn ogen de meest genadeloze neersabeling in de recente geschiedenis (na de vorige: toen Dua uitlegde dat Links-liberalisme niet bestaat, tenzij uit een contradiction in terminis ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 januari 2008 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Spirit is aan het doodbloeden, jammer voor Lambert en Anciauxke maar dat is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vraag me gewoon af wat über-opportunist Bertje nu gaat doen. Overlopen naar SP.A zelf, of naar Groen! ?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van een paling gesproken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie niet in hoe ze als aparte partij over kiesdrempel gaan geraken
Misschien bij progressieve liberalen die de vld nu terug donkerblauwer zien worden? Ik twijfel eraan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik wou net protesteren, door deel te nemen aan de voorzittersverkiezingen van Spirit, tegen de koerswijziging van sociaal-democratisch naar "links-liberaal". Tevens tegen het opheffen van de interne partijdemocratie. Dit is niet wat jij hier zegt, het is het tegenovergestelde. Ik heb Spirit niet verlaten: Spirit heeft de Sp.a, al zijn kiezers en zijn leden verlaten door met de partij top een mini putsje door te voeren. Het zijn dus al jaren palingen. En ik ben hier tegen in verzet gegaan. Van die boer lustte ik geen vis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() GROEN-IT klinkt beter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat je nu zal zwaaien met het begrip solidariteit, maar tijdens de voorbije onderhandelingen vroeg niemand de splitsing van de financiering van de SZ. Er werd enkel een toepassing op maat van de verschillende behoeften gevraagd. Trouwens, Vlaanderen was in het verleden niet altijd een toonbeeld om lokale overheden verantwoordelijkheden te geven, maar sinds vorige maand sluiten ze contracten af met steden en gemeenten om bevoegdheden van het Vlaamse gewest lokaal in te vullen. Is spa rood daar dan ook tegen?
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Dit is het beroemde artikel. Het gaat eigenlijk over de band tussen Sp.a en Spirit.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |