![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vind jij deredactie.be beter dan vrtnieuws.net? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,88% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
39 | 95,12% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral een pagina gevuld met lekkers.
*kuch* Het eerste dat je ziet is stéévast Hillary of één van haar aanbidders. Verder is het nieuws van de breuk tussen Coco jr. en Geena Lisa uiteraard schokkend voor de modale burger. --- Er zal vannacht gewoeld worden in bed! We krijgen nu ook toegang tot de laatste films (!) en Bush wordt afgebeeld gezien als Arafat. Gaan we nu, nadat Fox News Faux News werd, ook spreken van iets anders dan "VRTnieuws"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Onwaarnieuws'?
Ahnee, minder catchy. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 8 januari 2008 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ben nog eens gaan piepen...
Eerst vond ik hem goed... Nu afscdhuwelijk (kleuren: groen met paars ![]() De eerste maal zullen het wsl andere kleuren geweest zijn... Foei... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() De idee erachter is goed, maar de uitvoering... Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze een wedstrijdje hebben uitgeschreven om leerlingen uit het middelbaar onderwijs een site in mekaar te laten steken. Een mens vraagt zich af wie de goedkeuring voor dit (nu ja) ontwerp gegeven heeft?
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik schrok me rot toen ik onwetend het adres van de oude nieuwssite ingaf ...
Wat een chaos, wat een verkleutering, wat een sensatiegericht gedoe. Ik vind het eerlijk gezegd gewoon beschamend. Zeker te weten dat dit een zender van de overheid is waarvan je iets hoogstaands verwacht ... Bovendien gebruikt hij vooral heel veel bandbreedte door al zijn filmpjes en gigafotos en kleurtjes. Even snel een zicht hebben op de belangrijkste internationale nieuwsberichten zonder dat je systeem (dat van de computer en dat van jezelf) half tilt slaat is er nu niet meer bij. Om te huilen. Edit: Linksonderaan in een vierkant wat mediatheek wordt genoemd staan vier filmpjes. Boven het linksbovenste staat "daar moet je spontaan van kotsen". Wel ... ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 januari 2008 om 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Er is intussen heel wat tumult over de nieuwe nieuwssite van de vrt ...
Hier vind je de site en hier de reactie Wat vind jij hiervan?
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Heeft iemand de RSS feed al gevonden... ik zie enkel maar wat uitleg maar geen feed link :'(
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is anders, nog efkes gewoon worden vooraleer ik er commentaar op geef.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Wat me vooral irriteerd zijn de kleurflitsen voor elk item in het nieuws waarbij het item even wordt uitvergroot en dan terug wordt geminimaliseerd naar links onder gewoon om hoofdpijn van te krijgen
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het vooral erg onoverzichtelijk. Bovendien is de site erg traag vergeleken met vrtnieuws, maar dat kan aan mij liggen.
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Ik betreur het feit dat de layout de tabloid-indeling heeft gekregen: een lappendeken van allerlei artikeltjes door elkaar. Zeer onoverzichtelijk en irritant overweldigend.
Ik betreur het feit dat "de redactie" een poging doet om de (ondertussen alweer gedateerde) beeldenbehoefte (Youtube e.d.) te leningen door te focussen op de mediatheek. Op zich geen probleem maar wel jammer dat zoeken op trefwoord niet meer gaat. Ik vind het ook moeilijker om te vinden wat je zoekt. Samengevat: de nieuwe site lijkt te mikken op de verveelde surfer, op zoek naar wat actua en nieuwsfeitjes. De echt geïnteresseerde actua-liefhebber die gericht zoekt naar informatie over een bepaald onderwerp blijft wat in de kou staan vind ik. Resultaat is wel dat ze wellicht meer hits zullen krijgen...
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() En ze mochten ook eens de commentaarstem van Greetje Bal vervangen: lijkt wel een leerlinge van de lagere school die steeds op dezelfde toon een tekst leest!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst vraagt men reacties... Als die overwegend negatief zijn, sluit men, zoals radio1 dat gedaan heeft, het forum volledig af... En dan zegt men... dat de kritiek is opgehouden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]()
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Nog geen tijd gehad om 't grondig te bekijken.
|
![]() |
![]() |