![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zullen er alles aan doen om het Vlaam-Nationalistische front te verstevigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van welk merk is uw kristallen bol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Twee dingen zijn nu duidelijk geworden:
1. Het VB zal nooit kiezen voor interne democratie. Nooit zullen ze hun voorzitter laten kiezen door hun leden of mandatarissen uit 2 of meer kandidaten. De partijtop is bang voor democratie. 2. Aangezien Bruno Valkeniers gekend staat als een economische neoliberaal, is deze aanstelling een zoveelste nederlaag voor de solidaristische vleugel binnen het VB. Als ik een economisch anti-kapitalistische VB'er zou zijn (wat gelukkig niet zo is, maar soit), dan zou ik mij ernstig afvragen of ik nog wel bij de juiste partij zit.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 14 januari 2008 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je moet de actualiteit natuurlijk wel volgen.
Volgens diverse kranten hebben Annemans en DeWinter aan hetzelfde zeel getrokken deze keer en ermee gedreigd een scheurpartij op te richten als Van Hecke - omwille van zijn relatie met Morel ( die Van Hecke blijkbaar meer en meer om de vinger wond) - niet zou opstappen als voorzitter. het rijk van Morel is uit blijkbaar ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Het Vlaams Belang staat niet op barsten. In uw utopie misschien wel, maar de meeste dromen zijn bedrog en dat zal wel eens zuur kunnen smaken.
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Ik val achterover van de kracht van je argumentatie.
![]() Zo'n beredeneerde, logisch onderbouwde stelling, daar kan ik niet tegen op. ![]()
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Eindelijk weten we waarom Dwinter en Annemans plotseling zo'n goede kameraadjes zijn. Met Morel hebben ze een gemeenschappelijke vijand gevonden en blijkbaar hebben ze ermee gedreigd om samen leerling tovenaar te gaan spelen.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De schrik voor onze nieuwe voorzitter zit er precies al goed in? Ik ga dus voor die man stemmen.Laat de nieuwe wind van rechts waaien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reken maar!
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Eens kijken of er met de nieuwe voorzitter ook een nieuw programma komt?
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wijst er idd op dat het VB niet zal scheuren. Integendeel. Zelfs als de roddel over Van Hecke en Morel waar is, dan nog kan men niet om het feit heen dat Van Hecke op een uiterst waardige manier heeft afstand gedaan van zijn voorzitterschap. Ik kijk zeer zelden tv, maar zag hem toevallig enkele paar dagen geleden in ter Zake. Hoezeer men hem ook in de tang probeerde te nemen of hem uitspraken ontlokken die zijn partij zwaar te staan hadden kunnen komen, hij liet zich niet uit zijn tent lokken en bleef zoals altijd waardig en kalm. Ik heb Van Hecke ook eens een woedende menigte zien sussen in de straten van Diksmijde toen er een IJzerbedevaart plaatsvond. Niets dan goeds van die man! Valkeniers is een waardige opvolger. Ik hoorde hem bezig toen hij in Gent een voordracht gaf op vraag van het KVHV. Schitterend! Iedereen die interesse heeft kan het hier lezen: http://kvhvgent.be/repressie.htm
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog zo'n "rechtse" met "gezond verstand" die de vertelseltjes van een links riooljournalistje klakkeloos overneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat er nu gebeuren wat ik al heel vaak heb voorgesteld. Het onafhankelijkheidsthema zal weer op de eerste plaats komen. FDW zal niet langer de boventoon voeren met het vreemdelingenthema.
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |