![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Denk je dat het mijn bedoeling was om te pleiten voor sectarische strijd? Ik denk dat ik misschien niet duidelijk genoeg heb gemaakt dat deze draad ironisch is. Nochtans, ik vond zowel de titel (een reactie op de titel van die al reeds bestaande 'Stalin...de feiten, de leugens'-draad, die je dus niet meer hoeft op te starten), als mijn inleidende tekst een duidelijke indicatie van een zekere nonsensicale ondertoon. Het feit dat in deze draad ondertussen al reeds de voor- en nadelen van het Stenen Tijdperk werden besproken, dat Ambiorix wederom zijn aversie tegenover het anarchisme heeft geuit, en Pelgrim al heeft duidelijk gemaakt dat hij echt wel een hekel heeft aan sociaal-democraten, dit alles verbaast me niet echt. ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() bedankt, ik zag m ook van ver aankomen en heb er al goed van kunnen genieten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Nee,ik ga je marxistische concretische geest niet vervullen
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Dit heet vooringenomenheid of partijdigheid...!
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is dat omdat gij een fascistisch verleden hebt dat gij zo voor staat en collectief zijt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, uw stelling is onzin, ik ben geëvolueerd van eerder liberaal naar staats, dus er klopt niks van. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 januari 2008 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() achzo, ik dacht dat gij solidarist en nationalist waart eertijds, maar vergis me dus blijkbaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maarja, eigelijk moogt gij denken wat ge wilt hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou eerst wat lezen over solidarisme ipv zoiets te zeggen. En het veebee moet maar van Daens afblijven! Zeker nu met zo'n vuile liberaal aan de top. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 januari 2008 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Star aub die nieuwe draad op om uit te leggen hoe je Daens en solidarisme met elkaar in verband kan brengen. Ben zeer benieuwd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() ochja, als ik eens zin heb; en wsl wordt dat in links toch afgeschoten, mss terecht want Daens, de daensisten, en het solidarisme in het algemeen verwerpen in feite het marxisme, ge kunt ze zien als de christelijke tegenhanger van de arbeidersbewegingen (met die tijdsgeest in gedachte natuurlijk). Maar goed, hier hoort onzin dus laat dat maar komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Een ironische zin die de (rhetorische) vraag stelt of trotskisten nu bij de plantenverdelgers of de meststoffen moeten worden gerekend uit zijn context halen, dan herleiden tot "het zijn plantenverdelgers" is niet ernstig. De rest van mijn verhaal citeer je niet, je vervalst mijn tekst om er dan op een duidelijk vooringenomen wijze op te gaan kakken, ondertussen inderdaad ook je eigen "wetten" over publiceren over de sociaal democraten met de voeten tredend. Moreel gezien is "jij mag stommiteiten doen, dus mag ik dat ook", ook als ik vooraf heb gesteld dat het een stommiteit is volmaakt irrationeel en zelf de basisredenering van immorele moralisten... "Fuck tot them what they fucked to you" is inderdaad nog erger dan "an eye for an eye", het leidt niet alleen tot blindheid maar tot verdwazing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Lieve Pelgrim,ik moet die revolutie toch niet tegen jou winnen,he?
![]() |
#59 |
|
![]() alhoewel: first things first!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|