![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nagedacht over mijn woorden. Heb jij dat ook gedaan toen je deze topic opstartte?
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je verkeerd nagedacht. Tenzij het je bedoeling was om mensen te kwetsen?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Tof dat iedereen altijd meningen heeft, ook al worden die niet gevraagd.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Dit lijkt me zo echte romantiek tussen twee wiskunde genieën, maar Adriaantje studeert niets exacts, wat ik wel raar vind, als hij dat romantisch vind, ik vind dat ook romantisch btw, alleen zou ik wel liefst zo ver mogelijk wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke vrouw heeft onzekerheden, net zoals elke man dat ook wel heeft. Alleen maken mannen daar veel minder een "drama" van. Het is niet zo moeilijk om je met jezelf te verzoenen, maar dat moet vanbinnen uit komen. Het feit dat er 100 mensen je zeggen dat je knap bent, kan je ego wel even strelen maar een kwartier later ben je dat alweer vergeten. Als het niet vanuit jezelf komt, zal er weinig veranderen.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je er niet achter vraagt, start je ook best geen topic op...
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees ook even verder: voor hoelang gaat het nut hebben?
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zeeman vroeg ik ooit eens aan een vriend welkevrouw hij het mooiste vond, en hij mocht kiezen uit alle aanwezige vrouwen in de discotheek. Hij keek mij verbaast aan en wees zonder twijfel naar een draak van een vrouw. En zei zonder enige aarzeling, dat is de mooiste vrouw op aarde, want mijn hart behoord haar toe en wat jullie denken en vinden van en over haar laat mij totaal koud. Want ik weet welke schoonheid er onder haar huid zit en die modepop naast haar is de lelijkste vrouw op aarde voor mij, want ik weet welke duivel er indat lichaam woont, want zij is mijn zuster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Niet mee eens: als er geen impulsen van buitenaf komen, zal er binnenin ook niets veranderen. Als niemand je zegt of laat voelen dat je lief, mooi, enz bent, dan zul je ook niet van binnenuit veranderen. Lovende woorden en complimentjes, daar houdt iedereen rekening mee, vooral jonge onzekere mensen. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zorg wel voor de rest.
![]() Zie, Kim, dit is echt niet het 'enige', hé. Aleja... Ik hou van mijn vriendin. Als ik haar dat kwartiertje kan geven... Aleja, dat is grappig hoor, al die mails. ![]() Het is een activiteit tussen ons tweeën, die fijn is. Aleja, ik kan begrijpen dat je niet akkoord gaat met de werkwijze, etc. Maar het heeft positief effect, het is fijn, etc. Aleja, er steekt énorm veel moeite in 100 mensen proberen te bewegen... Dat is op zich ook romantisch (moeite steken in iets dat uw vriendin apprecieert...) Aleja, 'k snap de kritiek. 'k vind alleen niet dat je er met de grove borstel zo door moet.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Zal van persoon tot persoon afhangen.
![]()
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() Dit moet zowat de meest belachelijke thread ooit zijn die ik hier heb gezien, nee echt, hoe veel meer kun je nog om aandacht smeken?
Maar om toch te antwoorden, nee ze is niet knap. Er is iets serieus mis met haar gebit zeg maar, maar ik zal zo beleefd zijn dat niet te mailen.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kan iemand me de naam geven van een film, allez twee films, een vervolg namelijk ook, over een lelijk meisje dat een mooie prinses wordt, deed me beetje daaraan denken, krullen eruit, bril eruit, wat schmink en je hebt iemand waar naar mannen zullen kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() AdrianHealey, ik zou je wel adviseren om dit topic en alle materiele neerslag die je hiervan nalaat permanent te laten verwijderen door de mods ...
![]() |