![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ./.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 17 januari 2008 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Kortom, je hebt het niet zo naar je zin in Brussel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Nee. Gadverdamme.
Alleen als ik bezoek uit het buitenland krijg, want dan ga ik plots héél erg doen alsof het hier leuk is ![]() en dan is er altijd wel iéts te vinden. Zou jij in Brussel willen leven dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Weet ik niet, daarvoor ken ik Brussel niet goed genoeg. Maar de verhalen die ik hier en in de media lees, klinken meestal niet erg positief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stadsmensen redeneren duidelijk anders dan mensen waarvan hun familie al enkele generaties in eenzelfde dorp wonen en waar men een verbodenheid krijgt die de gewone verstandhouding overstijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() PS: mijn klachten hebben wel effect gehad blijkbaar. Heb de volgende dag een foontje gekregen van de info, en een mail met douane wetten.
![]() Maar het beste nog: gisteren is een pakje aangekomen, thuis, en ik heb 1) niet hoeven tekenen (was op werk) en 2) niks hoeven betalen en 3) en vooral: geen drie weken hoeven wachten! Ditmaal hebben ze dus wel de weg gevonden, en heeft een buur de deur geopend en het pakje in de gang gelegd. Ze kunnen het dus wél, maar je moet erom "vragen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke concurrentie?
Voor geadresseerde kleine stukken en brieven heeft "De Post" geen concurrentie,en het valt te betwijfelen of iemand uberhaupt geinteresseerd zou zijn in onze markt . Laatst gewijzigd door kelt : 19 januari 2008 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechts 2 keer te maken gehad met Taxi-post en 2 keer on-be-ris-pe-lij-ke service gehad...
Idem met ABX (van de spoorwegen) het kan verkeren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Nog een pakje. Eerste keer aangeboden, ik niet thuis wegens werk. Bel meteen terug voor 2e afspraak. Twee is het maximum dat je kunt krijgen, anders wordt het teruggestuurd naar afzender. Ik zeg dat ik pas om 6u thuis kan zijn. Geen probleem zegt TaxiDame. We zullen na 6 uur leveren. Week daarop briefje in de bus. TaxiLost was om 2uur langsgeweest. Ik bellen. Drie keer bellen. Kwartier wachten. Meneer zegt: ze mogen helemaal geen uur beloven. Dat kan nl niet omdat dat afhangt van de toernee van de chauffeur. Meneer was vriendelijk, heeft alles eraan gedaan opdat het pakje niet werd teruggestuurd. Wat een strijd. Vroeger was het zo simpel. Postbode kwam. Soms belde hij bij de buren in geval van afwezigheid. Soms moest ik naar het postkantoor (altijd dichtbij in de buurt). En de pakketjes kwamen snel én gratis. Geen douanekosten voor een cadeautje. |
|
![]() |
![]() |