Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 5 maart 2004, 11:50   #41
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik geloof in de mogelijkheid van het oprichten van een conservatieve partij, die NIET streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid.Tevens kan die conservatieve partij het alternatief vormen voor de controversiële partij, die het Blok nu eenmaal geworden is...
Aan zo een partij is inderdaad nood aan! Trek daarmee naar de kiezer en zeker 2% zal u daarvoor belonen! Als je maar niet teveel concurrentie krijgt van den BUB die ook zeker met een half procent kan gaan lopen!
fernand is offline  
Oud 5 maart 2004, 20:18   #42
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij deze heeft het Liberaal Appel het begin van zijn eigen einde ingezet.

Ik heb trouwens zonet mijn eigen ontslag uit de partij ingediend, omdat ik niet meer geloof dat deze partij nog een toekomst heeft.
Ward Beysen gokt op 2006. Maar hij vergeet dat de partij niks meer zal betekenen tegen de tijd van de gemeenteraadsverkiezingen.

Ward Beysen wou een kartel met het Blok. Maar het Blok wou dit niet. Nu beweert Ward dat het financiële redenen zijn, die een deelname niet opportuun maken. Het is dat soort van spelletjes dat me tot mijn besluit hebben doen komen!

Het project was goed, maar de uitvoering was al veel minder.

Tijd voor iets nieuws!
Misschien had het LA beter een kartel gevormd met de N-VA, onder de benaming LA-VA waarbij Kamagurka en Herseele elk in een provincie als lijsttrekker zouden fungeren.
Cynicus is offline  
Oud 6 maart 2004, 16:18   #43
FrontNieuwBelgie
Vreemdeling

FrontNieuwBelgie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik geloof in de mogelijkheid van het oprichten van een conservatieve partij, die NIET streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid.Tevens kan die conservatieve partij het alternatief vormen voor de controversiële partij, die het Blok nu eenmaal geworden is...
Aan zo een partij is inderdaad nood aan! Trek daarmee naar de kiezer en zeker 2% zal u daarvoor belonen! Als je maar niet teveel concurrentie krijgt van den BUB die ook zeker met een half procent kan gaan lopen!

Concurrentie zal er komen want het FN heeft aangekondigd ook in Antwerpen lijsten te gaan indienen bij de volgende verkiezingen. Een Belgisch en rechts alternatief op het Vlaams-nationalistische Blok.
Oud 6 maart 2004, 19:18   #44
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

De B.U.B. is ook geen kartel-partij. En daar houden wij aan.
wacht maar tot na 13 juni
Ik zie het al gebeuren: het nieuwe kartel der belgicisten tussen VLD-Spa-Spirit-Agalev-Vivant-BUB. Misschien dat ze met deze formatie nog kunnen concurreren met CD&V-NVA?
Kristof Miele is offline  
Oud 6 maart 2004, 19:23   #45
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dominiek
Citaat:

Concurrentie zal er komen want het FN heeft aangekondigd ook in Antwerpen lijsten te gaan indienen bij de volgende verkiezingen. Een Belgisch en rechts alternatief op het Vlaams-nationalistische Blok.
Kan u eens wat meer uitleg geven over het Front national?
Ik weet er eigenlijk niets van. Kan u mij even iets meer vertellen? Dank bij voorbaat.
Kristof Miele is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be