![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik doe dan ook af en toe een pleidooi, om mensen bewust te maken dat minder op dit vlak beter is. Ben ik nu een pion of een gehersenspoeld slachtoffer van Bilderberg? Alles is mogelijk, maar ik twijfel er sterk aan. Ik ben zeker dat ik minder dan gemiddeld gebruik maak van multimedia. Ik ben ook zeker dat ik minder dan gemiddeld gebruik maak van kant en klare voeding en drank (een relatief groot deel is nog eigen gewin). Hieruit zou normaal gezien moeten voortvloeien, dat ik net iets minder dan de gemiddelde burger gebrainwashed zou moeten zijn. Je hoeft het ook allemaal zo ver niet te zoeken. Met het huidige aantal mensen, heeft ieder mens indien we de aarde gelijkmatig zouden verdelen, nog iets minder dan 2 hectare tot zijn beschikking. Op die 2 hectare moet dan wel alles gebeuren. Landbouw, veeteelt, woongebied, recreatiegebied, transportgebied (wegen/spoor/kanaal), industrie, ... Als je weet dat in de lente/zomer/herfstperiode (als het gras groeit) er slechts een vijftal koeien per hectare kunnen overleven (winter niet eens meegerekend), dan weet je gewoon dat er niet zo heel veel rek meer kan zijn ivm ons aantal. Naast die koeien hebben we immers nog zoveel meer ruimte nodig voor onszelf en al het ander dat ik reeds vermelde. Dus eigenlijk denk ik dat ik tot een gelijkaardig denken dan de bilderberggroep kom zonder daarom gehersenpoeld geweest te zijn. Mensen die veel meer blootstaan aan de kwalijke invloeden (multimedia, industrieel voedsel) zouden veel meer nog moeten overtuigd zijn, hetgeen meestal niet het geval is? Ik weet niet of ze (bilderberg) het echt zo drastisch willen spelen, met oorlog, ziekte enz... Hier volg ik ze in dit geval zeker niet. Ik pleit integendeel al jaren voor geboortebeperking. Het is pijnloos, veroorzaakt niemand leed. Het voorkomt juist dat veel leed zal ontstaan. Indien we dit niet doen, en we vinden geen alternatief voor olie zal volgens mij het omgekeerde gebeuren. Zelfs zonder de hulp van bilderberg of wie dan ook komen we in scenario's terecht waarvan oorlog, ziekte, rampen en plagen ongetwijfeld deel zullen uitmaken. Laatst gewijzigd door satiper : 21 juli 2008 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zit dat dan met 2012? Hoe past dat daarin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben ook voor geboortebeperking maar niet voor een volledige mind control wat het uiteindelijke doel is van de NWO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2)Hoe kan je weten wat het uiteindelijke doel is van een organisatie die alles geheim probeert te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
punt 2: het wordt steeds moeilijker om zaken geheim te houden, in deze tijd zal al die shit naar boven komen, en dat weten ze! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 juli 2008 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Als ze er zo slecht in slagen om nog maar de zwijgplicht te handhaven, hoe moeten ze dan ooit tot de eensgezindheid komen om hun grootsere plannen te doen slagen???
Laatst gewijzigd door satiper : 21 juli 2008 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag het hopen, maar ik hoop er niet op if you know what I mean. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop ook dat de mens zelf tot een zekere wijsheid komt waardoor de kansen dat zoiets gebeurd eerder verkleinen dan vergroten. Meer mensen op aarde betekent volgens mij gewoon automatisch een toename van spanningen tussen de mensen met automatisch alle kwalijke gevolgen van dien. Daar is dan echt geen hulp van welke organisatie dan ook bij nodig. Het komt er dus op aan om zelf (ieder individu kan daar zelf zijn verantwoordelijkheid bij nemen) te zorgen dat de aantallen op gestage manier naar een quotum evolueren die het meest kans biedt om aan zoveel mogelijk mensen een gelukkig leven te bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kennis opdoen is doorgaans idd niet slecht. Een mens moet door het enorme aanbod van kennis dat er op te doen valt echter kiezen. Alles kennen en weten is voor zover ik weet voor niemand realiseerbaar. Zo heb ik in het verleden wel eens gaan grasduinen in de literatuur die je aanraadde. Ik wil me niet uitspreken over de juistheid van hetgeen ik toedertijd gelezen heb. Sommige zaken leken me echter zodanig vergezocht en met mekaar in tegenspraak dat ik er geen tijd meer wenste aan te besteden. Dat standpunt is intussen nog niet veranderd. Het probleem met jouw standpunt lijkt me dat er nooit geen goede weg kan gevonden worden. -Geef alle macht aan een centraal bestuur en dat bestuur zal er dan wel voor zorgen dat de naarste zaken over de mensheid uitgestort worden. -Geef iedereen een pc en laat alle belangrijke beslissingen door alle aardbewoners nemen (electronisch stemmen (met hardcopy) - verst mogelijke denkbare vorm van decentralisatie), in dit geval neemt de gehersenspoelde massa natuurlijk ook de verkeerde beslissing. Uiteraard deugen ook alle tussenoplossingen dan niet. Maw er is geen oplossing. Dat leek me destijds jouw benadering van de zaken. Dan lijkt het me beter gewoon zelf even na te denken en na te gaan wat er wel kan gedaan worden. Hetgeen ik voorstel is een simpele en pijnloze manier waarbij ieder individu kan kiezen om er aan mee te werken of niet (vrije keuze, geen manipulatie) Als er mondiale medewerking zou komen, denk ik dat er mondiaal een afbouw van spanningen zou ontstaan. Net hetgeen we toch allemaal willen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat iets vergezocht is, wil zeker niet zeggen dat het niet waar is, dan hebben honderden uitspraken van experts in het verleden al bewezen, dus dat argument vervalt mijns insziens. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is voor mij persoonlijk wel voldoende om er minder of geen tijd meer aan te besteden. Laatst gewijzigd door satiper : 21 juli 2008 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 juli 2008 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iets dat ik niet snap eigenlijk. Die Bilderberg samenkomsten worden altijd zo supergeheim genoemd. Toch hoor ik altijd weer waar/wanneer het plaatsheeft, wie er aanwezig was en wat de agenda en conclusies waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vroeger kende bijna niemand het, maar de tijd van geheimhouding is voorbij. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar beginnen ze nu langzamerhand met een probleem te zitten. 2012 komt namelijk met rasse schreden dichterbij en uiteraard zal er dan niks wezenlijks gebeuren wat hun theorietjes kan ondersteunen. Daarvoor moet de conspiracy lobby nu nieuwe datums naar voor schuiven die in een verdere toekomst liggen (rond 2050 dus) |
![]() |
![]() |