Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2008, 16:43   #41
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Voor de liefhebbers van hennep zijn er enkele intressante docu,s te vinden op
www.becoolbewise.nl.tt
evenals van vaccinaties en andere onderwerpen die de overheid je niet wil ter kennis brengen.
ik zal eens een paar doordenkers vragen:
er zijn nog nooit zoveel GSM's met camera's verkocht, dus iedereen kan als het ware continu foto's nemen.

Nu de goeie vraag: hoe komt het dat ufo's dan niet vaker verschijnen op het net, nu het aantal beeldmateriaal verhondervoudigd is, zouden de waarnemingen ook verhonderdvoudigd moeten zijn.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2008, 17:42   #42
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wel iemand die zich eens verdiept in het blowen, die zie je gans de tijd slapen die springt dus zeker niet om 6u uit zijn bed om naar zijn werk te tuffen,

hij krijgt zo'n egocentrisch wereldbeeld want hun lichaampje begint alles te doen om dat stekje te blijven krijgen

, die slagen er op den duur niet in normaal te functioneren (lees ze beginnen dan op den duur met kind en kraai van het ocmw te leven)
en je ziet ze zodanig alles relativeren dat ze werkelijk niets meer afwerkenof doen.

Ze hebben meer honger en worden dus dikker, meestal lopen ze er bij als pado's, de vorm van het blowen wordt hun lichaamsvorm, zo kun je het verhaal veralgemenen.

Ik vind het op dat vlak een ambetantere stof dan alcohol, daar zie ook van die gasten afglijden dankzij de goedkope alcohol die hen aangesmeerd wordt aan de beste promotieprijs in de grootdistributie.

Laten we zeggen, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen volgens mij

Velen blowen en gaan dagelijks werken. Springen zelfs voor 6 uur uit hun bed.
Cannabis is een softdrug, en dus minder verslavend dan alcohol en tabak. Er is geen lichaamlijke verslaving, alleen eventueel een psychische verslaving, zoals koffie en chocolade.
Je kan inderdaad meer honger krijgen, daarom is het een goed middel voor mensen die een chemoterapie moeten ondergaan en geen eetlust meer hebben. Ik ben zeker dat de BMI van de gemiddelde blower niet hoger is dan die van de gemiddelde burger.
Laten we zeggen dat cannabis veel minder nadelen heeft dan vb. alcohol.

Laatst gewijzigd door artisjok : 24 februari 2008 om 17:44.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2008, 17:43   #43
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Maar jong dat is ook zo honderde gsm beelden komen er bij elke dag
gigantisch veel beeld materiaal.

Kijk es naar deze beelde in 2005 gefilmd door een nationale TV ploeg die klaar stond voor een politicus te filmen:
Die heeft mij het meest gefascineerd.
http://video.google.nl/videoplay?doc...95501067270757
http://video.google.nl/videoplay?doc...22413148876243

Een vriend van mij heeft er een met eigen ogen gezien 20 jaar geleden.
Er is geen twijfel mogelijk.
Je kent het disclosure project van Steven Greer?

BPaul tot in de jaren 70 werden UFO s niet belachelijk gemaakt maar serieus bestudeerd door vele groepen in Europa OOK gouvernementeel.
Daarna heeft er een psy ops plaats gevonden met hulp van Hollywood films. Al de UFO onderzoeks bladen van uit die tijd, zagen hun verkoop cijfers alsmaar dalen.
In Italie en Frankrijk waren er toen tijdschriften met oplages van 70 000 leden.
Ken je Nexus magazine? fr en eng talig.
Natuurlijk is er kaf onder het koren
Maar zoiets belangrijks mag toch niet zomaar afgedaan worden als onzin!
Het blijkt dat 70 % van de mensen in buitenaards leven geloofd inmiddels;
De guts feeling;

Er zijn verschillende cases die door officiele instanties nooit zijn afgedaan als onzin.
Boven Los Angelas en de f16s die in Teheran achter een object aangingen; dat heel de luchthaven gezien heeft. Een case is betrouwbaar als vele getuigen hetzelfde gezien hebben en als dat dan ook nog militairen en luchtvaart personeel is.....
get a live
er is iets aan de hand.

bon of topic

Overigens haalt u Hemp teelt door elkaar met Hennep voor kannabis.
Dit zijn twee verschillende planten. De plant uit de kempen waar de streek haar naam aan ontleent, waar koord mee gemaakt kan worden; is THC vrij.

U ben t nogal narrow minded man.
Ik ben bedrijfsleidster en heb in heel mijn leven nog geen een trek van een cigaret gehaald ./
Ik heb daar een hekel aan.VIEEES
Generaliseren gaat u niet helpen.

Hemp is een buitengewoon productieve plant die verdrongen is door amerikaanse mais en katoen teelt
Informeer u eens via de films op becool be wise
Het geeft hoop. Uiteindelijk leven we van moeder aarde.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 24 februari 2008 om 17:52.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2008, 19:47   #44
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
volgens mij is de antibaklaag niet kankerverwekkend, en is integendeel het aangebakken voedsel kankerverwekkend. Heb je daar geen studies van ?
Aangebakken voedsel is kankerverwekkend, wat er dan ontstaat zijn namelijk dioxines.

De anti-aanbaklaag is op zich niet kankerverwekkend (wordt er beweerd), wanneer ze stuk raakt (krasjes) echter ...
Oud 24 februari 2008, 20:48   #45
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Het gaat over vaccinatie's. Barmoederhalskanker zou je dus kunnen verhelpen met vaccinatie's. Dus waarom niet. Voor zover ik weet zijn borstkanker en dikkedarmkanker helemaal niet te voorkomen met vaccinatie's. Of heb ik het verkeerd voor?
Oud 24 februari 2008, 22:46   #46
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Al eens van colloidaalzilver gehoord?
Colloidal Silver
uiterst krachtig antibioticum

Zilver is een zeer effectief antibioticum, dat u helpt bij het voorkomen van verschillende ziekten. Het bestrijdt meer dan 650 virale en bacteriële ziekten, werkt positief op ontstekingen en kent geen bijwerkingen. Zilver is een aanrader voor iedereen die een goede gezondheid wil hebben en houden!

Toepassing

Deze Colloïdale Zilver-toepassingen beschermen uw immuunsysteem, stoppen ontstekingen en bestrijden veel virussen, bacteriën, parasieten, schimmels en andere uitwassen. Zilver helpt u bij het voorkomen van veel virale en bacteriële ziekten! Bij het gebruik van Colloïdaal Zilver is er resultaat te verwachten binnen 24 tot 48 uur.

Colloidal Silver kunt u innemen, sprayen of opbrengen. Het is geur- en smaakloos.

De meeste reguliere antibiotica doden maar een paar ziekteverwekkers. Colloidal Silver is succesvol gebleken bij o.a.: acne, rosacea, allerlei allergieën, voetschimmels, tuberculose, blaasontstekingen, parasieten, bloedvergiftiging, steenpuisten, brandwonden, Candida Albicans schimmelinfectie, koudvuur, cholera, bindvliesontsteking, leukemie, wolfszweer, lymfklierontsteking, cystitis, suikerziekte veroorzaakt dor infectie, hoornvliesontsteking, de ziekte van Lyme, malaria, hersenvliesontsteking, Multiple Sclerose, zenuwzwakte, longontsteking, borstvliesontsteking, prostaatklachten, priritus ani, psoriasis, etterende oogontsteking, reuma, dauwworm, rode hond, ontstoken ogen, oren, mond en keel, sevorrhes, gordelroos, stafylokokken, syfilis, schildklierklachten, amandelontsteking, vergiftiging, trachoom, loopgraafvoet, huidontstekingen, wratten, kinkhoest, schimmelinfecties, herpes, chronische vermoeidheid, virale maagzweren en Aids (bron: artikel "Colloidal Silver , our mightiest germ fighter" in Science Digest , maart 1978). Ook dierenartsengebruiken Colloidal Silver als een effectief middel. Het wordt ingezet bij veel ziektebeelden (o.a. het Canine Parvovirus), als effectief ontwormingsmiddel en als preventief middel tegen teken en vlooien. Diverse veehouders experimenteerden reeds met succes met Colloidal Silver bij paarden en koeien.

Historie

Colloidal Silver is een bijna onovertroffen natuurlijk middel. Het wordt al sinds 1900 gebruikt. Het was toen wel erg duur en raakte daardoor in de vergetelheid met de komst van de goedkopere antibiotica. Die kenden echter een verwoestende werking met de reeds bekende gevolgen. Dankzij de hedendaagse technieken is Colloidal Colloidal Silver goedkoper te produceren en dus voor iedereen beschikbaar. Het was de Amerikaanse arts Paul Farber die weer op het spoor kwam van Colloidal Silver. Farber leed zelf aan de ziekte van Lyme, die hem bijna fataal werd. De behandeling met reguliere antibiotica hielp niet en veroorzaakte zelfs de Candida-schimmelinfectie. Door zich te behandelen met Colloidal Silver heeft hij zich echter van beide ziekten kunnen genezen. Farber schreef daarna het boek "The Micro Colloidal Silver Bullet". Dit bevat zoveel (medische) informatie dat het bij elke arts, dierenarts, therapeut, gezondheidsinstantie en -ministerie op het bureau zou moeten liggen.

Wat is Colloidal Silver?

Colloidal Silver bestaat uit elektrisch geladen zilverdeeltjes die extreem klein zijn en zweven in gedistilleerd water. Met hun diameter tussen de 0.01 en 0.001 micron zijn ze kleiner dan virussen en hebben ze het vermogen om te penetreren. In medische vakbladen uit de gehele wereld is het therapeutische effect beschreven.

Colloidal Silver is een anorganisch metaal, dat niet door een cel kan worden geabsorbeerd. Het werkt als een krachtig antibioticum met breed spectrum. Alle enkelcellige bacteriën, schimmels en virussen gebruiken een bepaald enzym voor hun metabolisme. Colloidal Silver laat dit enzym verstikken in minder dan zes minuten na het contact. Dit is kort geleden getest in de UCLA Medical Labs. Ook meercellige vormen laten het vaak afweten waneer zij in contact zijn gekomen met Colloidal Silver. Het British Medical Journal meldde dat sporen van Colloidal Silver snel ontstekingen stoppen en genezing bewerkstellingen. Professor dr. Robert Becker, biomedisch onderzoeker aan de Syracuse Universiteit en de auteur van de boeken "The Body Electric" en "Cross Currents", zegt: "Colloidal Silver doet meer dan allen ziekteverwekkers doden; het versnelt botgroei en stimuleert de snelheid van genezing van beschadigd weefsel met meer dan 50%." Hij ontdekte ook dat Colloidal Silver beschadigde huid, bijvoorbeeld door brandwonden, enorm tot groei stimuleert. Het heeft bijv. zijn effectiviteit bewezen in het bestrijden van de ziekte van Lyme. Het vernietigt de Spirochetes Borelia Burgdoferi, die verantwoordelijk is voor de ziekte van Lyme en werkt zelfs tegen de muterende en pleofomistische vormen. Colloidal Silver is ook een van de meest effectieve middelen voor het elimineren van Candida in al haar verschijningsvormen. Het grote voordeel van de Colloidal Silver is dat het geen enkele bijwerking vertoont!

Op google kan je nog veel meer hierover vinden en hoe je het zelf zelfs thuis kan maken.
Persoonlijk gebruik ik dagelijks een koffielepeltje als preventie en ben al jaren fit en gezond.Mijn overtuiging heb ik enkele jaren geleden gehad door na 3 antibioticumkuren voor een tandontsteking gekregen te hebben bij de dokter geen resultaat hadden opgelevert en na 2 dagen dit water te gebruiken eindelijk verlost was van mijn ongemak.Ik hoop dat jullie hier gebruik van zullen maken want een blakende gezondheid is iedereen van harte gegund.
Het ergert me dermate dat de corruptie van overheid en farmaceutica zo onmenselijk brutaal geworden is om ons recht op een gezond leven te ontnemen.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2008, 22:51   #47
Gargamel
Banneling

Standaard

Nooit zoveel mensen gezien die met griep rondlopen,sinds de vaccinaties er zijn.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2008, 22:55   #48
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Hemp is een buitengewoon productieve plant die verdrongen is door amerikaanse mais en katoen teelt
Informeer u eens via de films op becool be wise
Het geeft hoop. Uiteindelijk leven we van moeder aarde.
je moet toch geen visionair te zijn om te weten dat straks alles uit biologisch afbreekbaar materiaal zal moeten gemaakt worden. Dus hennep vezel heeft zijn strekte en is biologisch afbreekbaar.
Oud 24 februari 2008, 22:55   #49
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Nooit zoveel mensen gezien die met griep rondlopen,sinds de vaccinaties er zijn.
zeveraar, 2% heeft griep, met moeite is de drempel overschreden
Oud 24 februari 2008, 22:56   #50
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Al eens van colloidaalzilver gehoord?
Colloidal Silver
uiterst krachtig antibioticum

.
geen last van argyrisme ?
Oud 24 februari 2008, 23:30   #51
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Groentje

je moet dit eens lezen
http://www.dancewithshadows.com/auto...ar-gallery.asp
Oud 24 februari 2008, 23:57   #52
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zijn ze dat met de Stevia dan wel en met dit chemische goedje dat ze je inspuiten op je 10 de jaar niet?
IN beide gevallen zie ik een link naar de verdienste die eruit voortvloeien voor big farma.
Stevia wordt op Europees nivo tegengewerkt door de suikerlobby, niet door de stoute farma industrie.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2008, 01:04   #53
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Klopt, ik bedoel natuurlijk dezelfde mechanismen van lobyen binnen de EU.
Alhoewel ik me dat niet kan voorstellen?
De suikerfabriek in Tienen?
Toch is het zo.
De fabriek in de Vlaanders kreeg veeel subsidie om te delogeren of zo...
Die families zitten aan de bron.
Handig voor hen.
Tienen is n afthans dorp waar niks meer van uit gaat.
Zou dus heel anders hebben kunnen zijn als de rijdommen gedeeld waren met de gemeenschap.
Jammer

Laatst gewijzigd door Babylonia : 25 februari 2008 om 01:08.
Oud 25 februari 2008, 01:12   #54
Groentje-18

Standaard

Citaat:
ROFL!

Die mooie vis misbruikt.
Ik hoop dat ze auteursrechten aan de diertjes hebben betaald.
Oud 25 februari 2008, 01:13   #55
Babylonia
Parlementslid

Standaard

colloidaal zilver heb ik al meerdere keren over gelezen
Klinkt een beetje giftig....
Maar zoals je het beschrijft is dat dus niet.
Zal het onthouden als ik weer es iemand tegen kom die zich een antibiotica kuur heeft laten aannaaien voor een verkoudheid
Vit C doet ook heeel veel.
Ik heb last van stijve benen als ik van zitten naar opstaan ga moet ik altijd even strompelen om de boel op gang te krijgen... Ben veel fysiek actief geweest heel mijn leven.
Heb je daar iets voor?
Oud 25 februari 2008, 01:35   #56
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Hier zijn enkele mensen die zo'n kuur met colloidaal zilver doorlopen hebben. Toch maar met opletten want zo'n zilververgiftiging is geen pretje.

Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2008, 01:40   #57
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Het stevia verhaal klinkt met de dag interesanter. Ik woon in een land waar er geen restricties op stevia als voedsel zijn , en het dus in de supermarkten verkocht wordt. Wij gebruiken het thuis als zoetstof. Ongelofelijk hoe weinig je ervan nodig hebt. Ik ken ook mensen met suikerziekte, die het gebruiken in plaats van suiker en er zich beter door voelen.

Maar de suikerindustrie hoeft toch niet zo paranoid de vrije handel en de vrije keuze van de burgers proberen te beperken. Stevia blijft ook hier (Zuid Amerika) een vrij kleine markt, naast de suikerindustrie. Dat 'volksgezondheid' als een argument gebruikt zou worden om dit produkt van de markt te houden lijkt me niet consequent, gezien 'suiker' legaal verkocht kan worden. Zijn er geen vergelijkende studies tussen stevia en suiker? Toch voordehandliggend om dit te onderzoeken.

Mensen vragen soms expliciet om dit produkt mee te brengen als ik naar België kom. De variant die verkrijgbaar is bij 'natuurvoedingswinkels' in België is blijkbaar vermengd met een of ander bijprodukt waardoor stevia het minder aantrekkelijk wordt. Maar ik weet er het fijne niet van.

Uw vergelijking met vaccinaties is interessant. 'Volksgezondheid' wordt soms geroepen, terwijl eigenlijk 'industrie' bedoeld wordt, soms zelfs ten nadele van diezelfde volksgezondheid. Dikwijls kan het goedkoper EN beter. Het is de 'lobby' van de burgers die daarvoor bij de politieke klasse moet aandringen. Het het niet omdat ze 'verkozen ' zijn dat ze dat automatisch doen.

Dank u om aandacht op dit thema te vestigen.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2008, 07:26   #58
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Uw vergelijking met vaccinaties is interessant. 'Volksgezondheid' wordt soms geroepen, terwijl eigenlijk 'industrie' bedoeld wordt, soms zelfs ten nadele van diezelfde volksgezondheid. Dikwijls kan het goedkoper EN beter. Het is de 'lobby' van de burgers die daarvoor bij de politieke klasse moet aandringen. Het het niet omdat ze 'verkozen ' zijn dat ze dat automatisch doen.

Dank u om aandacht op dit thema te vestigen.
Wat met vaccinaties? Over de hulpstoffen die erin verwerkt zitten? Formaldehyde, dat dagelijks in gewone stofwisselingsprocessen in het lichaam gemaakt wordt en dus lichaamseigen is? Over thiomersal, waar de meest uiteenlopende beweringen over gedaan worden omdat het kwik bevat, terwijl studies die beweringen naar de prullenbak verwijzen? Over die andere stoffen die in lagere hoeveelheden aanwezig zijn dan de hoeveelheid waar het lichaam dagelijks aan wordt blootgesteld?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2008, 07:44   #59
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Stevia wordt op Europees nivo tegengewerkt door de suikerlobby, niet door de stoute farma industrie.
jongen toch, als stevia zo'n gat in de markt is, begin eraan, maak uw studie, bewijs dat het onschuldig is op 10000vrijwillige europeanen met een double blind studie

en je zult zonder veel moeite uw goedkeuring krijgen.
Oud 25 februari 2008, 07:49   #60
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
colloidaal zilver heb ik al meerdere keren over gelezen
Klinkt een beetje giftig....
Maar zoals je het beschrijft is dat dus niet.
Zal het onthouden als ik weer es iemand tegen kom die zich een antibiotica kuur heeft laten aannaaien voor een verkoudheid
Vit C doet ook heeel veel.
Ik heb last van stijve benen als ik van zitten naar opstaan ga moet ik altijd even strompelen om de boel op gang te krijgen... Ben veel fysiek actief geweest heel mijn leven.
Heb je daar iets voor?
zo'n natuurfreak gebruikt toch glucosamine met chondroitine
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be