![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beginnen met het "belangrijkste". De smileys ![]() En dan het verhaal........ Ik was mij de laatste dagen aan het afvragen hoe ik oude bekenden kon terug vinden. Toen kwam er een Menapier die een rode loper uit rolde, een Romein die het ook nodig achtte om mij wakker te maken, een duivelse puntoor die mij mijn vertrouwde nachtmerries terug gaf en natuurlijk een schone die, zo te zien, een hekel heeft aan kraantjeswater. Beware, Hannibal is terug van niet weggeweest. Olifantjes staan klaar om elke Romien te vertrappelen en de slagtandjes zijn door een potloodscherper gehaald............ Het doet wel deugd om de vertrouwde vijandjes terug te vinden. Wil er iemand het startsein geven voor de vijandelijkheden aub??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
AVE ... [size=7]MIETJES[/size]
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tiens mijne wekker geeft de plaatselijke tijd in Tel Aviv aan. Tedju
Beetje aanpassen zie.
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
[size=6]Is da al da ge kunt???[/size] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oef, 'k moest anders reeds gaan slapen van Scipia !
![]() ![]()
![]() |
#46 |
Burger
|
![]() Als ge nie oplet, zal je straks nie alleen de wekker moeten aanpassen..........
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb dit als een compliment aangenomen. "stoute jongen"!!! yes, i like it....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() lol, dé tulbanddrager is hier ook al
![]() ik heb horen zeggen dat het gezamenlijke doch gemiddelde intelligentiequotiënt van iets wat ik ga afkorten met pbr&co dramatisch gezakt ik. het schijnt zelfs dat velen er zelfs de nederlandse taal niet goed beheersen ( ... inburgeringscurussen noodzakelijk ? ![]() ![]() wel coole smilies alhier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2/ Moet nog zien of ik hier een paar catapulten naartoe kan teleporteren. 3/ Eerst een tijdje gaan trainen in de fitnesscentra ! 4/ 'k Heb mijn pilleke reeds ingenomen , beetje leren vroeger gaan slapen dan rond 04.00 uur. Moet tegen dinsdag aangepast zijn voor ROMA want lang uitslapen is daar niet bij voor Scipia. En mijn bewegend avatarke kleiner maken .. boehoe ... Ondertussen ferm bezig geweest met een paar stamboompjes ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ik moet wel opmerken dat het hier precies wel beschaafd en intelligent aan toe gaat ?
binnenkort patricia ceysen, een paar leuke vraagskes voor voorbereiden, zo ietske van china en zo. nèh ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Gegroet ontpowerden by..., ik kom me melden in dit oord van verbanning.
Waar de mede rijkelijk vloeit, en de vestaalse maagden hun verdere carrière wel mogen vergeten. Er schiet mij bij dit alles een deuntje in het hoofd: Citaat:
Groeten Robrecht, hier al een tijdje postend onder deze nick, maar voor het zooitje hier beter bekend als David. 8) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ave verdwaalde zielen!
and remember: beter verdwaalde zielen dan dwalende zielen ![]()
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Robrecht????
proest, hik, [size=7]whoehahahahaha..........[/size] David is nog veel schoner, zulle. Robrecht doet mij denken aan één of andere ridder uit de middeleeuwen die van zijn knol is gedonderd ![]() ![]() Tool is tenminste duidelijk. Hij heeft nog altijd zijn gereedschap die "dodelijk" is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Maar mijn vlaams is ook niet zonder fouten. en mijn engels zeker niet........ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() smileys zijn hier idd massa's beter (alhoewel ik die grote "seutsmileys" op powrd by toch ook wel leuk vond ![]()
![]() |
#57 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Doet me denken aan philippe robrecht (de charmezanger).
![]()
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() @ Tegendraadigaard en De Garde
De caféspelletjes die in het "Pleintje" toegestaan zijn: 1. Voor de mietjes wordt er een afzonderlijk zaaltje voorzien, daar kunnen ze naar hartelust: vogelpikken, tafelshotterkes, snookeren. Dit alles onder leiding van een kleuterjuf; het is er dan wel één waarvan ge altijd al van gedroomd had borstvoeding te krijgen (en met een mini-jupken tot onder haar ellebogen) 2. Voor de stoere knapen: armworstelen met mijn schoonmoeder 3. Voor de liefhebbers (m/v): moddercatch (zondag na de hoogmis) en paaldansen (één keer per week: van zaterdag tot vrijdag) @makepeace [size=6]HOEHOE HOEHOE HIER ZITTEN WIJ[/size] Daar moet hier peace ge-make-d worden want de Romeinen zijn weer aan het lastig doen. @ alle tooghangers Heeft er iemand Serge al gezien??????? Die ging ook komen naar het schijnt En weet je wie hier ook rondhangt: Peace, McDaddy, Intruder.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan zal dit een tussenstap zijn, zeker.
![]()