![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dat is een tijdelijke toestand. Net zoals u aangmodderd heb toen de lijst Fortuin in de regering zat. Wat hebben we toen allemaal niet gezien op politiek vlak: pure politieke chaos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar een Noodregering hebben we hier nog niet gehad en ook niet in een ander EU land. Belgen zijn heel goed in het bagatelliseren van hun situatie ,maar de mensen in Europa zijn niet gek, zij kijken ook naar de Be-media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er nog iemand een voorbeeldje moest hebben over het feit dat er heel wat mentaal doorgeslagen zijn op 10 juni...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Voor mensen die niet goed inhoudelijk kunnen lezen: Nederlanders hoeven ons hier niet de les te komen spellen. Dat zij hun eigen problemen maar eerst eens oplossen. Begrijpt u het nu, of is het nog te moeilijk?
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2008 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn fout niet dat u idiote dingen schrijft. Je moet achteraf niet komen zeggen dat ik het niet begrijp, eh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2008 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dwaasheid komt van uw hand, mijn waarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel weer een "stomme 'ollanders moeten zich hier niet moeien" aankomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Italië.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 6 februari 2008 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Nederlanders moeten eens leren zich te moeien met hun eigen zaken. Ik moei me ook niet met de 'ollandse' politiek, alhoewel ik zou kunnen zeggen dat Hirsi Ali is moeten vluchten naar Amerika wegens het olijke klimaat daar in tulpenland en nu dat de hollandse regering Hirsi Ali heeft laten vallen, er een Franse europarlementariër vindt dat Europa maar moet betalen voor de bescherming van Hirsi Ali wegens die vaandelvlucht van Oranje zoals in Sebrenica, en dat ... en dat....
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2008 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze zijn zo voorspelbaar meneer... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ja, u ook. Dat komt misschien omdat u Dietser bent. Maar ik steun me op feiten, niet op romantische ideeën uit lang vervlogen tijden.
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2008 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag eens bewijzen dat ik Dietser ben. Liegen is een vernederende manier om toe te geven dat je geen argumenten meer hebt.
|
![]() |
![]() |