![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() <gelieve vorige reaktie te negeren. Er is iets misgelopen met het 'quoten', blijkbaar. Ik probeer het hierna beter te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden 'psychologisch' en 'impliciet' mekaar tegenspreken? Integendeel, in de psychologie werkt men veel met impliciete gevoelens en betekenissen. En de psychologische begrippen 'verdringing' en 'fixatie' dan? Dat heeft alles met het impliciete deel van onze persoonlijkheid te maken. Dan zegt u dat 1 op de 5 vrouwen in België afgeklopt worden door hun man en dat het hier gaat over twee miljoen vrouwen. Dat betekent dus dat er in gans België 10 miljoen vrouwen zouden wonen, m.a.w., er zijn in België alleen vrouwen, want de voltallige Belgische populatie telt maar een goeie tien miljoen ![]() ![]() Leg me dat eens uit, makker ![]() Ge zit daar weer met cijfers te goochelen, nietwaar, cijfers die ge zelf bijeen gefantaseerd hebt. Of kunt ge nu ook al niet meer tellen ![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nog niet half zo gek als deze bende racistische debielen op dit forum. Mens toch, (al is de term "mens" nogal vergezocht)....... Dit is hier zo laag bij de grond, dat men op handen en knieën moet lopen, met een dikke vierdubbele bril om deftige postings te zoeken. Vuilnis van de ergste soort. Voil�*, heb ook eens gebruik gemaakt van mijn "vrije meningsuiting" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Ja Nad, en jij vond het erg op pbr&co
waren dat daar brave zieltjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk eens wat er onder je pseudo geschreven staat.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Akkoord met jou, maar je mag die hypocrisie wel uitbreiden naar het grootste deel van de getrouwen van ongeveer �*lle godsdiensten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er bestaat een edit-knop.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Snofla moet vooral <crtl><alt><delete> leren! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mass13 en nad60,
Niets aantrekken van zogenaamde Vlaams Blok-aanhangers. Zij hebben geen argumenten, zij kunnen niet schrijven, zij gebruiken ruwe taal (op het barbaarse af, zouden dat misschien uitgeweken Vikings zijn ![]() ...en zij graven hun eigen politieke graf. Maar je moet er rekening mee houden dat je nog wel een tijdje van die verzuurde typetjes gaat tegenkomen, onkruid vergaat namelijk niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En nu ik weer eens duidelijk je avatar "bestudeer"......... ![]() Maw, men heeft maar de vrienden die men verdient. De Winter zal jouw vriendschap wel goed verdient hebben..... Eigenlijk zit ik hier mij krom aan het lachen met al de VB-ers die hier continu hun gal zitten te spuwen. Van grove leugens, zoals die "angel smiley" in de andere thread, tot verdraaiïng van de feiten, gedicteerd door een of andere gourou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() Bof, van mij mag jij zoveel lachen als je wilt. Van mijn part mag je zelfs hopen op een 100% overwinning en je een "angel smiley" lachen.
Hitler deed dit ook. Niemand zag dit aankomen, tot men er met z'n voeten in stond. Dat was nog zo'n "vuilbakkengemeenschap", tot ze besloten om eens voor hun eigen deur te vegen. Jouw vriend De Winter heeft het dus juist gezien. Hij kan zichzelf en zijn racisten maar op één manier omschrijven. Dedju, dat ik daar niet vroeger op gekomen ben. ![]() Zichzelf omschrijven met "vuilbakkengemeenschap", getuigt van een zeer grote mensenkennis ![]() Mag ik in het vervolg deze term gebruiken, elke keer ik het over VB heb? Ik hoop dat de term nog niet gepatenteerd is ![]() Ah ja, iets vergeten......... Dank u, Mr De Winter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Noem me een racist, vuilbak of fascist. Wetende dat het van u komt heb ik daar niet de minste moeite mee en m'n goede vriend Dewinter al evenmin. Je bent nog geen stamp waard onder uw kloten. 8)
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik hier allemaal lees van posters die hun nick name voorzien van een Vlaams Blok avatar, tart alle verbeelding.
Ik dacht dat er bij elke posting toch een minimum aan respect en menselijkheid kon verwacht worden; maar mijn verwachtingen zijn te hoog gestemd. "Wij zijn de vuilbak van Vlaanderen", zei Filip De Winter, zo is het toch hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Iedereen zijn mening moet men respecteren , maar er zijn genoeg VB stemmers die het bij goed fatsoen houden ![]() Mijn stem is voor Het Vlaams Blok en daar blijf ik bij 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor het VB dat de posters die het partij-embleem gebruiken "valse VB-ers" zijn (intriganten als je wil), anders ziet het er slecht uit voor het culturele peil van het VB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |