Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2004, 10:22   #41
snofla
Banneling

Standaard

<gelieve vorige reaktie te negeren. Er is iets misgelopen met het 'quoten', blijkbaar. Ik probeer het hierna beter te doen.
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 10:33   #42
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Citaat:
Voor de islamieten is dit een religieuze plicht en daad filosoof.
bewijs graag.

Citaat:
Zij voeren immers een heilige oorlog tegen het Westen.
waar is de oorlog aan de gang in het westen?

Citaat:
De vrouwen voeren een psychologische oorlog door onze vrouwen met het dragen van een hoofddoek impliciet als "hoer" te bestempelen.
psychologisch en impliciet, 2 termen die elkaar dik tegenspreken...

Citaat:
De anderen doen het elke dag in onze straten door ons te beroven en onze vrouwen te verkrachten.
1 op de 5 vrouwen in belgie krijgen elke dag pak slaag van hun man, dat zijn 2 miljoen vrouwen, trek daar de 120.000 marokkaanse vrouwen (als jullie moslim zeggen dan bedoelen jullie marokkanen) ervan af, blijft nog over 1.880.000 westerse vrouwen?

Citaat:
Met het geld dat ze zo buit maken, de "Anfaal", worden hun kassen gespekt om de heilige oorlog tegen ons op een nog efficiëntere manier uit te voeren
Geef ons een financieel uitgewerkte berekening van uw "efficiente" heilige oorlogsvoering van het geld dat uit de sjakosjes komen...
[/quote]

Waarom zouden 'psychologisch' en 'impliciet' mekaar tegenspreken? Integendeel, in de psychologie werkt men veel met impliciete gevoelens en betekenissen. En de psychologische begrippen 'verdringing' en 'fixatie' dan? Dat heeft alles met het impliciete deel van onze persoonlijkheid te maken.

Dan zegt u dat 1 op de 5 vrouwen in België afgeklopt worden door hun man en dat het hier gaat over twee miljoen vrouwen. Dat betekent dus dat er in gans België 10 miljoen vrouwen zouden wonen, m.a.w., er zijn in België alleen vrouwen, want de voltallige Belgische populatie telt maar een goeie tien miljoen
Leg me dat eens uit, makker
Ge zit daar weer met cijfers te goochelen, nietwaar, cijfers die ge zelf bijeen gefantaseerd hebt. Of kunt ge nu ook al niet meer tellen
Oud 9 maart 2004, 14:18   #43
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lijk wel gek om hierop te antwoorden
Mass,

Nog niet half zo gek als deze bende racistische debielen op dit forum.

Mens toch, (al is de term "mens" nogal vergezocht).......
Dit is hier zo laag bij de grond, dat men op handen en knieën moet lopen, met een dikke vierdubbele bril om deftige postings te zoeken.

Vuilnis van de ergste soort.
Voil�*, heb ook eens gebruik gemaakt van mijn "vrije meningsuiting"
Nad60 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 14:53   #44
voks
Vreemdeling

voks's schermafbeelding

Standaard

Ja Nad, en jij vond het erg op pbr&co
waren dat daar brave zieltjes
voks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 15:13   #45
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nad60
Citaat:
Mass,

Dit is hier zo laag bij de grond, dat men op handen en knieën moet lopen, met een dikke vierdubbele bril om deftige postings te zoeken.

Nad 60,
kijk eens wat er onder je pseudo geschreven staat..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 15:16   #46
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Mass13
Darwin gaat ervan uit dat de meeste, indien niet alle moslims echte goede moslims zijn, die de koran als levensleidraad hebben, en als dat zo zou zijn, heeft ie geen millimeter gelogen of overdreven.

Ik ga er ondertussen van uit dat de meesten die zich hier hardop moslim noemen hypocrieten zijn.Die alleen de leuke stukjes Koran willen zien uitgesproken worden, of in het minder positieve geval , de reden en vergoeilijking voor de daden die sociaal niet aanvaard zijn.

En de grote hoop allochtonen die potentieel moslim zijn, die leven een rustig leven zoals de meesten van ons, zelfs de grootste VB voor of tegenstanders.
Maddox,
Akkoord met jou, maar je mag die hypocrisie wel uitbreiden naar het grootste deel van de getrouwen van ongeveer �*lle godsdiensten...
Oud 9 maart 2004, 16:17   #47
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mass,

Zoals gij over mensen spreekt, dat is pas onrustwekkend:'vuilnis', 'de term mens nogal vergezocht...', man toch, zijt gij misschien van een hogere kaste ofzo. Wat voor ne dikke nek zijt gij nu, gij schijt toch ook stront, zoals wij allemaal, of niet soms
Oud 9 maart 2004, 16:20   #48
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
<gelieve vorige reaktie te negeren. Er is iets misgelopen met het 'quoten', blijkbaar. Ik probeer het hierna beter te doen.
Psst psst,

Er bestaat een edit-knop.
Oud 9 maart 2004, 20:51   #49
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mass,

Zoals gij over mensen spreekt, dat is pas onrustwekkend:'vuilnis', 'de term mens nogal vergezocht...', man toch, zijt gij misschien van een hogere kaste ofzo. Wat voor ne dikke nek zijt gij nu, gij schijt toch ook stront, zoals wij allemaal, of niet soms
er zijn er hier ook een aantal die het uitademen, maar voel je vooral niet geviseerd
Oud 9 maart 2004, 20:55   #50
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Citaat:
Psst psst,

Er bestaat een edit-knop.
Bert toch,
Snofla moet vooral <crtl><alt><delete> leren!
Oud 9 maart 2004, 22:18   #51
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

Mass13 en nad60,

Niets aantrekken van zogenaamde Vlaams Blok-aanhangers.
Zij hebben geen argumenten, zij kunnen niet schrijven, zij gebruiken ruwe taal (op het barbaarse af, zouden dat misschien uitgeweken Vikings zijn ), en zij bewijzen iedere dag dat het opschorten van het 70-punten-programma maar een lachertje was....

...en zij graven hun eigen politieke graf.

Maar je moet er rekening mee houden dat je nog wel een tijdje van die verzuurde typetjes gaat tegenkomen, onkruid vergaat namelijk niet.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 23:05   #52
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mass,

Het enige vuilnis dat ik tegenkom zijn die laffe vriendjes van u die autochtone burgers terroriseren met hun smeerlapperij. Dat zijn enige echte racisten, niet diegenen die zich ertegen verzetten. Als je denkt dat ik mijn broek ga afsteken omdat sommigen van mening zijn dat zulks crapuul hier moet geïmporteerd worden Om het met de woorden van mijn goede vriend Dewinter te eindigen:"Wij zijn geen volk meer maar een vuilbakkengemeenschap"!
Oud 9 maart 2004, 23:29   #53
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om het met de woorden van mijn goede vriend Dewinter te eindigen:"Wij zijn geen volk meer maar een vuilbakkengemeenschap"!
Wel, vanuit de mond van een fascist als De Winter vind ik dit een hoogst intellectuele zelfkennis. Binnen zijn eigen rangen, natuurlijk.
En nu ik weer eens duidelijk je avatar "bestudeer".........

Maw, men heeft maar de vrienden die men verdient.
De Winter zal jouw vriendschap wel goed verdient hebben.....

Eigenlijk zit ik hier mij krom aan het lachen met al de VB-ers die hier continu hun gal zitten te spuwen.
Van grove leugens, zoals die "angel smiley" in de andere thread, tot verdraaiïng van de feiten, gedicteerd door een of andere gourou.
Oud 9 maart 2004, 23:39   #54
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Om het met de woorden van mijn goede vriend Dewinter te eindigen:"Wij zijn geen volk meer maar een vuilbakkengemeenschap"!
Wel, vanuit de mond van een fascist als De Winter vind ik dit een hoogst intellectuele zelfkennis. Binnen zijn eigen rangen, natuurlijk.
En nu ik weer eens duidelijk je avatar "bestudeer".........

Maw, men heeft maar de vrienden die men verdient.
De Winter zal jouw vriendschap wel goed verdient hebben.....

Eigenlijk zit ik hier mij krom aan het lachen met al de VB-ers die hier continu hun gal zitten te spuwen.
Van grove leugens, zoals die "angel smiley" in de andere thread, tot verdraaiïng van de feiten, gedicteerd door een of andere gourou.
Weet je wanneer ik nog eens zal lachen? Op 13 juni aanstaande wanneer we met z'n allen nog eens naar het stemhokje afzakken.
Oud 9 maart 2004, 23:54   #55
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Bof, van mij mag jij zoveel lachen als je wilt. Van mijn part mag je zelfs hopen op een 100% overwinning en je een "angel smiley" lachen.
Hitler deed dit ook. Niemand zag dit aankomen, tot men er met z'n voeten in stond.
Dat was nog zo'n "vuilbakkengemeenschap", tot ze besloten om eens voor hun eigen deur te vegen.
Jouw vriend De Winter heeft het dus juist gezien. Hij kan zichzelf en zijn racisten maar op één manier omschrijven.
Dedju, dat ik daar niet vroeger op gekomen ben.
Zichzelf omschrijven met "vuilbakkengemeenschap", getuigt van een zeer grote mensenkennis

Mag ik in het vervolg deze term gebruiken, elke keer ik het over VB heb?
Ik hoop dat de term nog niet gepatenteerd is

Ah ja, iets vergeten.........

Dank u, Mr De Winter
Oud 10 maart 2004, 00:49   #56
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Bof, van mij mag jij zoveel lachen als je wilt. Van mijn part mag je zelfs hopen op een 100% overwinning en je een "angel smiley" lachen.
Hitler deed dit ook. Niemand zag dit aankomen, tot men er met z'n voeten in stond.
Dat was nog zo'n "vuilbakkengemeenschap", tot ze besloten om eens voor hun eigen deur te vegen.
Jouw vriend De Winter heeft het dus juist gezien. Hij kan zichzelf en zijn racisten maar op één manier omschrijven.
Dedju, dat ik daar niet vroeger op gekomen ben.
Zichzelf omschrijven met "vuilbakkengemeenschap", getuigt van een zeer grote mensenkennis

Mag ik in het vervolg deze term gebruiken, elke keer ik het over VB heb?
Ik hoop dat de term nog niet gepatenteerd is

Ah ja, iets vergeten.........

Dank u, Mr De Winter
Het is niet uit onze richting dat de stank komt. Wij willen de mesthoop achtergelaten door veertig jaar van knuffelpolitiek en wanbeleid opkuisen en het land teruggeven aan wie er recht op heeft, het eigen volk.
Noem me een racist, vuilbak of fascist. Wetende dat het van u komt heb ik daar niet de minste moeite mee en m'n goede vriend Dewinter al evenmin.
Je bent nog geen stamp waard onder uw kloten. 8)
Oud 10 maart 2004, 13:47   #57
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wat ik hier allemaal lees van posters die hun nick name voorzien van een Vlaams Blok avatar, tart alle verbeelding.

Ik dacht dat er bij elke posting toch een minimum aan respect en menselijkheid kon verwacht worden; maar mijn verwachtingen zijn te hoog gestemd.

"Wij zijn de vuilbak van Vlaanderen", zei Filip De Winter, zo is het toch hé?
Oud 10 maart 2004, 13:55   #58
katana
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Wat ik hier allemaal lees van posters die hun nick name voorzien van een Vlaams Blok avatar, tart alle verbeelding.

Ik dacht dat er bij elke posting toch een minimum aan respect en menselijkheid kon verwacht worden; maar mijn verwachtingen zijn te hoog gestemd.

Iedereen zijn mening moet men respecteren , maar er zijn genoeg VB stemmers die het bij goed fatsoen houden
Mijn stem is voor Het Vlaams Blok en daar blijf ik bij 8)
katana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2004, 14:59   #59
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katana
Citaat:

Iedereen zijn mening moet men respecteren , maar er zijn genoeg VB stemmers die het bij goed fatsoen houden
Mijn stem is voor Het Vlaams Blok en daar blijf ik bij 8)
Ik twijfel niet aan uw goede bedoelingen, katana, maar je moet in deze thread maar eens enkele reacties lezen.
Ik hoop voor het VB dat de posters die het partij-embleem gebruiken "valse VB-ers" zijn (intriganten als je wil), anders ziet het er slecht uit voor het culturele peil van het VB.
Oud 10 maart 2004, 22:35   #60
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:

Hebben sommige posters dan respect voor ons? Blijkbaar zijn er heel wat gefrustreerd omdat hun multiculturele samenleving niet maakbaar is en wij het ballonnetje komen doorprikken. Tja, dat komt ervan als je een andere cultuur aan een volk wilt opdringen terwijl tachtig procent er niet moet van weten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be