![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Laya;3246560]
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
btw, die zaak bestaat nog maar was met mijn ex, mijn huidige man heeft ervaring opgedaan in een andere sector en daar zijn we dan een jaar geleden ook zelfstandig mee begonnen. Ook al verdiende hij niet slecht. Laatst gewijzigd door Laya : 8 februari 2008 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10.000 € net of meer ... de eerste de beste hier op dit forum die nog eens zit te zagen over de pensioenen van ambtenaren, krijgt een figuurlijke oorveeg van mij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wordt er geen rookloof geteeld in het Walenland? Ik heb me laten wijsmaken dat er nog rookloof werd geteeld in de Limburg. Nu wordt nog rookloof geteeld in de Westhoek en vooral in Wervik. Maar de Vlaamse rookloofteelt zal in 2013 steendood zijn want de boeren krijgen dan geen betoelagingen meer, dank u EU. ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabakst...in_Belgi.C3.AB Als ik mag kiezen tussen "iedere dag op 10 cm² zitten en een ei voortbrengen" of "iedere dag uren tussen de plakkerige rookloofblaadjes kruipen", dan kies ik voor het eerste! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 8 februari 2008 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nog iets vergeten en betaal geen belastingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus eigenlijk is dit nieuwsbericht oude wijn in nieuwe zakken en moet ik wel een beetje deze tendens bevestigen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() Nu kan landbouw weer klagen dat de bijen doodgaan, blijken die nog wel de echte harde werkers te zijn in de landbouw seg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() stuur die polen trug naar hun eige land!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grenzen dicht, en zo snel mogelijk. Souvereiniteit over het grondgebied is een noodzakelijk fundament voor een gezonde samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Laya;3246264]
Citaat:
Ikzelf heb jaren in de bouw gewerkt; lange dagen, vaak verre verplaatsingen naar de eigenlijke werkplek, betalingen steevast te laat, pauzes niet betaald, vakbondswerking onbestaande... Nu werk ik in de industrie; mooier uurloon, vakantiegeld en eindejaarspremie. En bovendien 8 uur werken is 8 uur werken; pauze ook betaald. Betaal de mensen correct en ze doen elk werk ook als de handjes vuil worden. De enige reden waarom de kapitalisten gastarbeiders naar hier halen is om de lonen te drukken en de sociale voorzieningen uit te hollen !
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat je vergeet te vermelden is dat je met Kerst en Nieuwjaar 2 weken betaald thuis was, met Pasen een week, in de zomer 3 weken. Als je buiten werkte had je ook nog 'weerverlet'. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |