![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelukkig moeten we de mensen die ze in Albanie, Marokko (de berbers), algerije, en de vele anderen die oorspronkelijk niet islamitisch waren, hun hoofd hebben afgesneden geen eten geven, want het zou een hongersnood met ethiopische proporties worden 't is maar wat je onder manu militari verstaat natuurlijk
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 20 februari 2008 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Terwijl de Germanen allemaal christelijk zijn geworden door het hen vriendelijk te vragen, da's algemeen geweten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaf idd véél puin (en honderden burgerslachtoffers!) Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Deliberate_Force PS, ik ga het niet nazoeken maar m'n taalgevoel en 6 jaar Latijn zeggen me regiones Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2008 om 01:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik heb weinig sympatie voor de Rooms Katolieke Kerk, en het christelijk geloof in het algemeen, net zoals ik niets moet hebben van de islam. Beiden zijn ingevoerde woestijngodsdiensten, die hier en elders veel kwaad aangericht hebben , en nog steeds veel kwaad veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik zie Raf niet veel meer hier...Sodomis zou een goede vervangnaam voor hem zijn volgens mij...Maar het kan me niet schelen eigenlijk. Detective spelen laat ik liever aan de flikken, en aan Filosoof en zijn troep "verdraagzamen" over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Raf is niet geband
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() ik wilde helemaal geen detective spelen of iets insinueren over dubbelaccounts van bannelingen. Het viel me gewoon op dat dit Sodomis' eerste post was, twee jaar na inschrijven. Maar het kan natuurlijk ook dat Sodomis nogal verlegen is, en meestal gewoon leest wat anderen schrijven. Of dat dit onderwerp hem zo nauw aan het hart ligt, dat hij niet anders kon dan reageren, omdat hij op één of andere manier persoonlijk emotioneel betrokken is bij de Kososvo-kwestie.
Dat vroeg ik me dus af, vandaar mijn vraagje aan Sodomis. Ik heb geen ambitie om forum-detective te spelen.
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Regio's
![]() |
#56 |
|
![]() Ja, snap ik maar ik vind "mediums" er al niet uitzien inplaats van Media.
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk denk bij "mediums" aan spoken en ouija-borden, terwijl "media" voor mij eerder informatiedragers en nieuwsbronnen zijn. Maar zo zijn we wel erg ver van Kosovo aan het afdwalen ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ze werd opgericht op aandringen van Amin Al-Husseini, de oom van Jasser Arafat die tijdens WO2 in Berlijn verbleef en vurig Hitler aanhanger was. De Skanderberg divisie was trouwens een grote flop, de Albanezen deden meer aan Servische burgers vermoorden en verkrachten dan aan het partizanen zoeken waarvoor ze opgeleid werden. Tijdens hun opleiding in Frankrijk werden ze ook betrapt toen ze hun wapens aan het Franse verzet verkochten. De eenheid is voor het einde van de oorlog ontbonden en hun Duise bevelhebbers naar het oostfront gestuurd. Laatst gewijzigd door Guust : 21 februari 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Effe voorstellen dan... om eventuele samenzweringstheoriën te vermijden.
Ik las vroeger het forum wel eens. Nooit echt tijd of zin gehad om te posten. Heb wat meer tijd nu en de internationale politiek is deze maanden wel heel "spectaculair" imo. Buitenlands beleid geniet mijn voorkeur. Van het Gentse en bedrijvig in IT. Politiek pin ik me niet vast op een partij of strekking; de zwevende kiezer zowaar. Er is geen echte band met de Balkan - uitgezonderd dan mijn geregulariseerde Kosovaarse kuisvrouw & mijn ex die half Kroatisch is. Ik heb de NATO straaljagers zien opstijgen in Italië voor de bombingruns op Belgrado. Dat heeft wel indruk gemaakt. De "echte" bedoeling ervan daarentegen, is me op de dag van vandaag nog steeds niet duidelijk. A Review of NATO’s War over Kosovo Noam Chomsky Z Magazine, April-May, 2001 http://www.chomsky.info/articles/200005--.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Effe voorstellen dan... om eventuele samenzweringstheoriën te vermijden.
Ik las vroeger het forum wel eens. Nooit echt tijd of zin gehad om te posten. Heb wat meer tijd nu en de internationale politiek is deze maanden wel heel "spectaculair" imo. Buitenlands beleid geniet mijn voorkeur. Van het Gentse en bedrijvig in IT. Politiek pin ik me niet vast op een partij of strekking; de zwevende kiezer zowaar. Er is geen echte band met de Balkan - uitgezonderd dan mijn geregulariseerde Kosovaarse kuisvrouw & mijn ex die half Kroatisch is. Ik heb de NATO straaljagers zien opstijgen in Italië voor de bombingruns op Belgrado. Dat heeft wel indruk gemaakt. De "echte" bedoeling ervan daarentegen, is me op de dag van vandaag nog steeds niet duidelijk. A Review of NATO’s War over Kosovo Noam Chomsky Z Magazine, April-May, 2001 http://www.chomsky.info/articles/200005--.htm |
![]() |
![]() |