![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (En waarom houd gij vol dat ik allochtoon zou zijn? Omdat u niet beter weet?) Laatst gewijzigd door Bhairav : 17 februari 2008 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Klagen over wat? Al die fundamentalisten in Europa? Daar heb ik niet voor gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() U snapt duidelijk niks van wat ik zeg. Misschien eens wat harder over nadenken. Anderen hier (niet iedereen natuurlijk) snappen blijkbaar wel wat ik te zeggen heb, zonder per se ermee akkoord te gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij hebt je nergens zorgen over te maken want je bent toch in de meerderheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Teveel moslims zeker?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moslims horen hier niet thuis en voelen zich hier niet goed. Degene die hier willen blijven mogen dat. Als ze zich willen/kunnen aanpassen aan onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Nee, als een hoop allochtonen vaak dingen verkeerd doet is het normaal dat je die groep meer gaat controleren. Je kunt nooit iedereen controleren, dus je gaat diegene controleren die voor eventuele overlast kunnen zorgen. En dat zijn vaak allochtonen. Preventie noemt men dit.
Laatst gewijzigd door alex2018 : 17 februari 2008 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Soit. Uw goesting krijgde toch niet. Tenzij als een Hans van Temsche, tientallen keren marginalen dan die allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() Deze comment moet ge toch is nader uitleggen. welke goesting?
Laatst gewijzigd door alex2018 : 17 februari 2008 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Wat Hans van temsche gedaan heeft is verkeerd en hij is er ook voor veroordeeld. Maar dat was een alleenstaand geval, er heeft bij mijn weten geen gelijkaardig incident zich voorgedaan sindsdien. Maar sommige allochtonen zorgen elke week voor overlast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
krijgen die wél hun goesting? Ja, vast wel. Een wild avondje uit (zonder alcohol want dat mag niet van Allah) en daarna nog méér begrip van links en Bhairav? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Tot ze uw auto in brand steken". Wel heb ik niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() vernielgeneratie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() Het zijn er idd meer als twee, ik had 'verschillende' moeten gebruiken. Maar ik was eerst niet van plan om de joden erbij te betrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Ramon was dat wél van plan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben al lang gestopt met naar de VRT te luisteren of te kijken. Enkel naar het nieuws op VTM (enkel de hoofdpunten) en gedaan. Mensen die enkel VRT beluisteren/bekijken krijgen net dezelfde info als mensen destijds uit de DDR die in Dresden woonden en enkel afhankelijk waren van de DDR media. Dat de VRT er dus niet over rept, daar kijk ik niet (meer) van op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() ik heb een idee
De kolenmijnen terug open !! Dan mogen 'ze' daar terug in gaan kolen op delven. Nu de olie zo duur is gaat dat misschien weer. iedereen kan gerust meedoen natuurlijk. Schijnt het solidariteits gevoel te smeden, zo dagen lang onder de grrond zitten samen. maar ik denk toch dat je met 60 % werkelozen bij de allochtoonse jongeren meer kans maakt "liefhebbers" voor onder de grond te werken te vinden bij deze groep... en niet bij de afgestudeerden die geen job vinden van de hogeschool. ik vind het geen slecht idee. Overigens als we ze zelf niet willen opstoken want das niet goed voor het milieu (of is t nu het klimaat? il snap t niet meer enfin) verkoepen we ze toch snel naar china. Al die lege boten naar china zijn goedkoper dan een enkeltje Parijs. Laatst gewijzigd door Babylonia : 19 februari 2008 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Japan kent amper vreemdelingen en Ijsland geloof ik ook ![]() Ah maar wacht Jappen zijn op zich misschien al vreemdelingen ? Het is niet multicultureel geloof ik. Kan enkel voordelen hebben. Het kleinste dorp in België is minder dan 50 mensen geloof ik en daar kan je dus in het gemeentebestuur makkelijk een putsch plegen ![]() Je moet gewoon allemaal samen klitten. Veel Vlamingen bijeen zijn prettiger en aangenaam leven maar waarom niet tegen de hollandse grens. Ben je al zeker van die verfransing af *rofl* ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lost niets op omdat het VB niets te zeggen heeft he. Hun programma is lekker hard richting dat soort mensen, zo van grap a gun... ![]() |
|
![]() |
![]() |