![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoe hilarisch is dat stuk in de P-Magazine wel niet.
"Als mijn zoon een jumper wordt, rij ik er met mijn auto over" "Er is één wijf in de politiek dat me echt agressief maakt: Marie-Rose Morel. In vergelijking met haar is zelfs Dewinter tof. [...] In hun plaats zou ik op vijf centimeter van haar smoel gaan staan en roepen "Hey wijf, hou nu eens vijf seconden uw bakkes! Als ik u wil zien, is dat aan de afwas" (over Israël) "Dat land voert haast een etnische zuivering door onder de Palestijnen, maar er is niemand die zegt: "Ja, dat is nu misschien wel toch niet helemaal tof van onze joodse vrienden" "Typisch voor een populistische eikel als Patrick Janssens om excuses aan te bieden aan mensen die al lang in hun graf liggen, namens mensen die ook al in hun graf liggen. Wie waant die vent zich eigenlijk?" (over belspelletjes) "Ik vond het wel heel cool dat een van die meiden tijdens de uitzending begon te kotsen. Toen dacht: goed bezig, nu gaan we ergens naartoe! De volgende keer wil ik u kak op de camera zien smeren." (over Janssens en de brandweerposters) "Als je zoiets hoort, zou je hem toch gewoon omver rijden met een brandweerwagen?" etc... 4 bladzijden gescheld op alles, ik kan het wel appreciëren.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 20 februari 2008 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() dubbel
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 20 februari 2008 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Probleem is natuurlijk dat die Chassidim joden waar het blijkbaar over gaat niet in onze maatschappij leven als dusdanig. Die leven in hun maatschappij. Eigenlijk is dat een sekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20022008_160
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Goed, niettemin vind ik parlementslid redelijk hoog op de ladder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, ze zullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Doet me denken aan de reactie van de openbare omroep over hun Servisch grapje met de twee dames rond Eurosong.
"Hoe komt het dat we zo een onverdraagzame maatschappij hebben, dat we met zulke dingen niet meer kunnen lachen?" Wel, de poco elite heeft het zo in de hand gewerkt! Volgens hun eigen wetten mag je met geen enkele bevolkingsgroep meer lachen. Als ze het dan zelf doen, moeten ze ook maar op de blaren zitten. Persoonlijk vind ik dat humor het beste wapen is tegen verzuring, ook al zou hij misplaatst zijn. Beter een misplaatste grap, dan blijven bleiten over dingen die we nu eenmaal niet meer kunnen veranderen. Ik vrees dat we met het huidige politieke klimaat sneller terug een holocaust krijgen, dan ik de tijd vlak na WO2, toen er nog met de negerkes kon gelachen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen leidt hun afzijdigheid niet tot problematisch gedrag: zij hebben immers niet de pretentie hun waarden en normen op te leggen aan anderen of te eisen dat anderen rekening met hen moeten houden. Chassidim zijn in zekere mate te vergelijken met de strenge mennonieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() Want uiteindelijk is dat het toch enige dat je hoort over de fantasietjes die de gemiddelde mens heeft omtrent de streng religieuzen: "Ze zeggen geen goeiedag op straat en ze zien er raar uit." Verder weet de gemiddelde mens geen bal te zeggen, tenzij natuurlijk andere sci-fi verhalen zoals "Ze overheersen de wereld" en meer van die onzin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij haalde wel voordeel uit de moord op Joe Van Holsbeek ("arme Joe")! Dat komedianten zaken op de korrel nemen is één zaak maar Agnew heeft de takt en het gevoel voor humor van een op hol geslagen bulldozer en ik hoop dat die brulboei nu met een flink ei in zijn broek zit. 't Is niet omdat hij een nar is, dat hij zomaar alles mag.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |