![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() 30 maanden lijkt me een "eerlijke" straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niet hoe slachtoffers straffen 'eerlijk' kan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Interessanter zou het zijn als je ook aangeeft waarom je dat vind.
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit weleens beroofd?
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
moord? zoek eens op wat moord juist is, voor je op forums een mening komt posten.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan Kay-gell sowieso eerst eens gaan opzoeken waar het hier over ging?
Leuke nootje trouwens: eerst was het poco-gewijs zelfs RASSIESTIESCHE moord. Nadien bleek dat het beroofde slachtoffer Surinaamse was... net zoals Filo met de Turk moesten de poco's-met-de-snelle-mening, toen ook even slikken; Waarschijnlijk is het net omdat men niet onmiddellijk wist dat het een "bruine" was dat Germaine nu de "white trash" behandeling krijgt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. dat de vrouw op de hoogte was van het verleden van die man Dit zal moeten bewezen worden 2. dat dit doodrijden rechtvaardigt Dit staat geenszins in de wet Laatst gewijzigd door filosoof : 22 februari 2008 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gast met zijn gestolen brommertje had gewoon niet op die plaats moeten staan tiens. Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen? Zelfs bij de reconstructie bleek geen enkele persoon in staat te zijn om de crimineel op die plaats gericht te kunnen doodpletten tegen die boom. Het was een geluk van 1 in 100.000 dat ze hem ineens te pakken had. Had ie wat slimmer geweest dan was hij mèt zijn buit (handtas) en mèt zijn gestolen brommerke gewoon rechtdoor gereden toen die stoute madam met haar auto achteruitreed. Liefst door een voetgangersstraatje met veel spelende kindjes of zo. Et voil�* hij had én die saccoche kunnen oogsten, én dat brommerke. Stom dat hij dus voor die boom ging staan hé. Welke zot gaat nu met een brommerke voor een boom staan als ze achterstevoor aan het proberen zijn om hun saccoche terug te kunnen pikken? nu, het is dat ik niet snel kan lopen, maar als dié madam nu nog wordt veroordeeld, dan ga ik toch in Amsterdam en Rotterdam wat pickpocketten hoor. Lijkt me dan een leuke bijverdienste te zijn. en met een burka aan is het zo gefixt hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 februari 2008 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
Nee, de dode is het slachtoffer, en de familie van het slachtoffer. ............................. Héél juist,die familie is haar voornaamste bron van inkomsten kwijt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dees verhaal heeft (zoals zovele) twee kanten.
Grappig hoe mensen er slechts 1 willen uitkiezen en dan vervolgens ineens onrealistisch worden. Ook grappig hoe mensen dat niet kunnen vatten. Het komt eens niet in hun op. Slechts emotionele reacties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo bij het lezen van uw woorden overvalt me plaatsvervangende schaamte!
Uw betoog ergert me omdat u er zaken bijtrekt die nergens in verband met het onderwerp staan, wat heeft het V.B of busincident de Moor hier in hemelsnaam mee te maken? Gritste Guido misschien de portefuille van een jonge Marokkaan en werd hij daarom doodgetrapt? Ik kan me goed voorstellen dat u veroordeelt dat je iemand tasjesdief of niet aanrijdt! Maar de vergelijking het het busincident gaat niet op; de vrouw werd beroofd en reageerde vanuit terechte woede, als u nu durft schrijven dat die jonge Marokkanen dit ook deden kent u geen verschil tussen regelrechte agressie en een reactie van een slachtoffer. U mag van mij best'links' zijn en uw standpunten verdedigen, maar dan liefst eens met argumenten en niet zoals steeds een betoog wat kant noch wal raakt! Ik betreur zelf de dood van die jonge man maar vind de vrouw niet schuldig aan doodslag, wie weet heeft ze in paniek gehandeld, haar handelen had niet tot opzet te doden lijkt me en hoe ze wordt behandeld is vreselijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als morgen een jongen met voorouders uit Marokko of Turkije iemand dood rijdt uit woede, zul je dan ook zo reageren? Zul je dan 't dan ook vreselijk vinden dat die voor de rechtbank moet komen onder betichting van doodslag? Zul je dan niet wééral voorop staan roepen om doodstraf en uitwijzing van hem en zijn familie en kenissen te eisen? Wééral roepen dat 't de schuld is van de islam, de linksen, de pocos? Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2008 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zijn haast om het VB te bashen zei hij zelfs dat een VB 'er de dader was tot het uitkwam dat de dader een Turk was. En filo stond daar met zijn broek op zijn enkels. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |