![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Goed zo, Hanne.
Gans mijn gedacht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vorige week schreeuwde u van de daken dat er een nieuwe vorm van allochtoon geweld is. Uw critici lachte u uit, en u schold ze de huid vol. Het werd een steeds grappiger discussie, maar u bleef maar roepen dat u met bewijzen zou komen. Een week later zijn we nu, geen bewijzen en zelfs geen updates over de situatie. Wie maakt zich hier nu schuldig aan leugens en niet onderbouwde grootspraak?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dacht je? Dat je 1 week na een kerf- en snij-aanval door een collectief van gewelddadige macho-allochtonen fris als een hoentje de straat in gaat shoppen? [size=6]Waar zit uw verstand? [/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als gij of uw familie het slachtoffer zou worden van de Marokkaanse criminaliteit, dan is het onze beurt om te lachen! En die tijd gaat komen. Dan zult ge wel een toontje lager zingen, nietwaar, laffe broekschijter ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, niet 1 autochtoon uit die wijk is nog niet geconfronteerd geweest met allochtoon geweld. Andere voorbeeld : lees de Humo van vorige week over het allochtoon geweld op het openbaar vervoer. Ten slotte, ingeval u nog niet overtuigd bent, ga eens op huisbezoek in de Belgische gevangenissen. Zowat de helft van het clienteel zal u maar al te graag toelichten hoe het gebek aan allochtone moederliefde hen dreef tot geweld op de autochtone medeburger ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Waarde forummer, Gelieve scheldpartijen achterwege te laten. Ze dragen niets bij tot de discussie en wekken enkel onnodige ergernis. Bovendien is het niet conform het reglement dat u onderschreef bij deelname aan dit forum. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U kan er misschien tientallen opsommen waar geen Marokkanen bij betrokken zijn, maar waar u NIET in zal slagen is een opsomming van autochtone gewelddaden, die inzake PROPORTIONALITEIT de ALLOCHTONE CRIMINALITEITSCIJFERS overtreft. De wanverhouding 1.5 mio allochtonen in België, en 40 �* 50 % allochtone criminelen in de gevangenis lijkt u te ontgaan. Merkwaardig, die politiek correcte angst om bepaalde statististieken en maatschappelijke fenomenen toch maar niet bij naam te noemen ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Dat was in het Marrovlaams geschreef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het staat er toch: een marrokaan kan zich ook beter voelen als de rest. Dat een marrokkaan op het Blok stemt hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat het Blok niet racistisch is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dus alle marokanen die op het blok stemmen voelen zich beter dan de 'rest" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |