![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Ik heb eerder de neiging Hanne haar verhaal te geloven, al wil ik eerst wel concrete bewijzen. Waarom zou het niet verbazen dat deze baarbaarse feiten zijn gebeurd. Zijn de media niet verantwoordelijk voor "urban legends" door steeds criminele daden van allochtonen dood te zwijgen. En (s)linkse denkers die er handig op inspelen. Het verhaal van dat Nederlandse meisje dat eerst verkracht en dan besneden werd met een mes door Marokkanen kan je ook afdoen als een broodje aap, ook hier werd er in de media geen aandacht aan geschonken. Verder is het een vaststelling dat er op hun barbaarse daden geen maat meer staat, en men steeds driester te werk gaat.
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Ik heb eerder de neiging Hanne haar verhaal te geloven, al wil ik eerst wel concrete bewijzen. Waarom zou het me niet verbazen dat deze baarbaarse feiten zijn gebeurd. Zijn de media niet verantwoordelijk voor "urban legends" door steeds criminele daden van allochtonen dood te zwijgen. En (s)linkse denkers die er handig op inspelen. Het verhaal van dat Nederlandse meisje dat eerst verkracht en dan besneden werd met een mes door Marokkanen kan je ook afdoen als een broodje aap, ook hier werd er in de media geen aandacht aan geschonken. Verder is het een vaststelling dat er op hun barbaarse daden geen maat meer staat, en men steeds driester te werk gaat.
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
vertaalnoot voor Illwill : jetter la boue is een politiek correcte vertaling van "ter kennis brengen". ![]() Het wordt voornamelijk misbruikt om z'n onvrede uit te drukken over feiten die beter niet het daglicht zien. Uit intellectuele oneerlijkheid en gemakzucht wordt dan verkozen om op de boodschapper te schieten. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
illwill kent de juiste betekenis beter dan jij... Als boodschappers onzin of roddels en broodje aap vertellen wordt er niet op geschoten (gelukkig) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Stellen dat de (zgn linkse) media ervoor verantwoordelijk zijn is belachelijk, het is niet omdat er meer misdrijven gedetailleerd worden gepubliceerd dat de "broodjes aap" zullen verdwijnen, integendeel, dat leidt tot een opbod: om ter gruwelijkst: de schuldige is degene die het broodje aap laat circuleren (ik hoorde die "sourire d'un ange" al eerder, in Frankrijk, maar ook in de US) idem voor de verkrachting met een mes: steeds weer dezelfde urban legends die opduiken, met internet gaat het vlugger dan vroeger, wat mensen de indruk geeft dat er meer feiten zijn en dat die broodjes aap dus zeker waar zijn... Ook broodje aap histories halen soms de sensatiekranten, zonder dat er een grond van waarheid achter zit: tik eens "la rumeur d'orléans" (tussen dubbele quotes) in in google. Zo zijn er ook nog altijd mensen die geloven dat het "protokol van de wijzen van Sion" authentiek is... Wat wél waar is, is dat linkse media minder of niet aan sensatiejournalistiek doen, hoewel de Morgen(voor zover die nog "links " is) zich ook al wel vergaloppeerd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bekijk de 3de posting van deze topic. alwaar ik een mening geef, een argument en een tegenreactie. Zoals gewoonlijk ben je selectief blind. Nothing new. Hoeveel amerikaanse presidenten waren nu weer verkozen voor 2 termijnen? Remember? Dat is jouw niveau. ![]() ![]() ![]() Trouwens het verschil tussen jou en jouw ken je ook niet blijkbaar. ![]() Het moet zijn : wat is jouw (of beter 'het') doel van jouw postings op dit forum. Snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Sorry Hanne, maar zolang er geen duidelijke bewijzen zijn is het een Broodje-Aap-verhaal. Als het toch waar is en je liever de anonimiteit van het slachtoffertje wilt beschermen dan kun je me via een "persoonlijk bericht" wat meer laten weten, ik heb wel vaker met echt vertrouwelijke materialen moeten omgaan (o.a. bij de Juridische Dienst van de LBK en de afdeling Cardiologisch Onderzoek bij een pharmaceutische firma) dus het is veilig genoeg.
Het rottige is dat praktijken zoals het verminken van weerloze vrouwen in zeer veel landen en culturen gangbaar zijn. Heel wat culturen in wat wij "het Midden Oosten" noemen bijvoorbeeld, of heel wat culteren uit het Afrikaanse continent. En raad eens waar de geviseerde groep migrantenjongeren hun "roots" hebben ?
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Babeth schreef:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwa het nederlands schrijven parcifalleke, ik ben geen autochtoon belg dus ik wil jou wel eens perfect frans of engels hier zien neerkrabbelen ok. Probeer eerst het frans is dan kunnen we JOU niveau effe pijlen, goed? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burgemeester
|
![]() Parcifal, groepsverkrachtingen gaan helemaal niet over de verkrachting op zich. Hier gaat het om het vernederen van een (vrouwelijk) slachtoffer, het gaat hem om het uitoefenen van macht en dan nog wel de mannelijke macht i.e. de sexuele daad. In de moslimlanden wordt de vrouw op een volledig andere manier machteloos gehouden, echter onze geintegreerde snelbelgen hebben daar moeite mee en "eisen" hun mannelijkheid op enerzijds tegenover het slachtoffer en anderzijds tegenover de andere groepsleden. Dit is het bevestigen van hun hiërarchische positie tov de vrouw en binnen de groep.
En er worden inderdaad heel wat slachtoffers lichamelijk op allerlei manieren toegetakeld. Voor en/of na de verkrachting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() Filosoof, Vlamingen hebben daar veel minder problemen mee. Ik beschouw Dutroux niet als een landgenoot en die affaire is dan ook een ver van mijn bed show. 't Is ne Waal als je het wil weten.
Er wordt beter wat gedaan aan de SYSTEMATISCHE verkrachtingen door bepaalde SUBCULTUREN binnen onze maatschappij die jaarlijks een aantal slachtoffers maakt dat tientallen malen groter is dan Dutroux. Jullie linkse ratten hebben toch altijd de gezonde gewoonte de feiten te ontkrachten door de uitzonderingen eruit te halen, he. NU ja, mensen zoals jij geloven toch gewoon wat in hun kadertje past, he. De feiten heb je lak aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het punt is echter dat Hanne hier een oud nonsens-verhaal opdist in een nieuw jasje en dan zou willen dat we dat zomaar zonder bewijzen geloven. Not dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen jullie geen gewoon Vlaams schrijven, of wat? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() brood·je-aap·ver·haal (het ~)
1 sterk verhaal dat steeds weer opduikt en waarin velen geloven, maar dat niet waar gebeurd is Had ge nog iets zinvols te vertellen ook?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() http://www.snopes.com/
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling