![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
kijk als ik zou stellen ( zuiver hypothetisch... ik weet niet of het zou kunnen )dat na een bv verkeersongeluk er niet mee zou kunnen leven dat ik niet meer zou kunnen wandelen dan is dat toch vrij eenduidig ? daar moet ik toch niet veel medische kennis voor hebben ? Citaat:
tjah da's inderdaad een probleempje je kan opperen dat voor een vergaande vorm van dementie bv het er voor de patiënt gewoon niet meer toe doet en dus evengoed wat verder kan blijven leven anderszijds heb je dan ook geen echte 'mening' meer een dilemma inderdaad maar stelt zich dat dan niet evenzeer zonder wilsbeschikking tijdens het proces dat je zou dementeren de ergste fase die zulke mensen doorgaan is net die periode dat ze verdomd goed beseffen wat hun overkomt ( zijn immers ook min-of-meer geïnformeerd tov vroeger ), dat ze bv weer eens de naam van hun dochter zijn vergeten of erger zulke mensen zijn nog wel ( vermoed ik ) wilsbekwaam en zouden dan misschien kiezen voor euthanasie ... echter als de tijd er is zijn ze misschien al helemaal weg zoals je beschreef |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de meeste coffeeshops zie ik dat nog wel aanslaan.
|
![]() |
![]() |