![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Caps Lock: een Cruise Control-achtig mechanisme speciaal ontwikkeld voor mensen die er nogal op gebrand zijn om anderen duidelijk te maken dat ze echt wel goed geïnformeerd zijn.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
CAPSLOCK R TEH COOL11111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet? Daar mijn grootmoeder volgens bepaalde kenners op dit forum kan shape shiften in een reptiel kan ze wellicht ook af en toe de gedaante van dertigers met XY-chromosomen aannemen. Ik ga wat erven, zeg ... ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() OK. Ik heb het gevonden. Chrochetteke, die graag kruisjes haakt zonder enige twijfel, heeft iets gehoord over een berichtje dat het gedieliet heeft.
Na enig onderzoek heb ik een paar verklaringen gevonden over dit vreemde gebral. Het ging nl. waarschijnlijk 1) niet over BINNENLAND, maar een kwestie in Duitsland en 2) iets dat dateert van verleden jaar, en dus totaal NIET aktueel is. Mods, kunt u deze draad nu sluiten? Het crochetteke heeft zijn fifteen minutes of fame nu wel gehad. http://www.ejpress.org/article/19546 Hartelijk dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind je leuker als je ernstig bent. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 4 maart 2008 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik ben hier even de draad kwijt.
De Joodse gemeenschap gaat dus klacht neerleggen tegen zichzelf? Of hoe moet ik het interpreteren? Persoonlijk vind ik dat er niets op tegen is om dergelijk historisch materiaal op Youtube te gooien. Iedereen zou de geschiedenis moeten kennen en freedom of speech zou voor iedereen moeten gelden. We kunnen enkel een betere wereld krijgen, als ieder zijn waarheid mag verkondigen, als ZIJN/HAAR waarheid en niet als DE waarheid, want ik twijfel of deze wel zou bestaan. Enfin, Youtube mag ik handen zijn van om het even wie of wat. Ik vind het een amusant medium en ik twijfel aan de correctheid van de start van de topic. Nu ja, ik ben tegen censuur, dus ieder mag zijn ding doen, zolang het niemand schaadt. Is dat een goed compromis? Iedere mening zijn plaats en wie er niet tegen kan, kijkt er niet naar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, hoe moet je nu ernstig reageren in zo'n thread?
Wat overweegt er hier? De domheid, de haat, de kwaadaardigheid of de interne contradictie van onnozelaars die thread n�* thread openen om te bleiten dat ze over Joden niets mogen zeggen? Als zelfs de ongetwijfeld goedbedoelende Boadicea dit post: Citaat:
Belerend doen over vooroordelen, veralgemeningen, groepsdenken, collectieve schuld, enz ...? Mijn geitenwollen sokken aantrekken en vrede op aarde prediken? Sorry, evilbu, ik kan dit soort threads echt niet ernstig nemen. Meestal laat ik ze dan ook links liggen, wat inderdaad nog het beste is.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 maart 2008 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gekleurd, okay... tot daar aan toe zwaar overroepen in zijn tijd ( tjah Spielberg hé ) en gespiegeld als eerste film die gedetailleerd het lot van de joden zou verhalen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Tja, deze posts zijn nu eenmaal het gevolg van het feit dat er nog altijd mensen zijn die zo fanatiek geloven dat er NWO Joden onder hun bed liggen, als dat er mensen zijn, die door UFO's ontvoerd zijn.
En inderdaad: ik vond Schindler's List ook overroepen drama. Geen slechte film, maar ik heb beter gezien over het onderwerp en historisch correcter. Is het feit dat men niet van die Spielberg film houdt nu zo een reden om zo hoog van de toren te blazen? Ik stel enkel vast dat de fanatieke anti-zionisten spoken beginnen te zien. Ja, ik ben ook een anti-zionist, maar ik probeer nog steeds feiten van fictie te scheiden en ga er niet noodzakelijk van uit dat een zionist een Jood is. Eveneens zijn niet alle Joden zionisten. Maar ik vermoed dat sommige zo hevig achter alles NWO propaganda zoeken, dat ze zelfs Tom en Jerry al als zionistische propaganda aanzien. Als je wil kan je achter alles iets zoeken. Ik geloof wel dat er complotten zijn in hogere kringen, omdat de machtshebbers in mijn ogen ook menselijk zijn. En ik neem wel aan dat bepaalde machtsblokken achter de schermen meer bedisselen dan we willen geloven, maar ... mensen er is nog zoiets als entertainment. Ga niet overal zionistische boodschappen zoeken. Je kan overal iets in zien, als je wil. Volgens mij lijden sommige eerder aan anti-zionistische paranoia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toch nog even dit, volgens de Duitse wetgeving is het tonen van nazisymbolen, buiten zeer strikt omschreven wetenschappelijke doeleinden, verboden. Probleem in deze is dus in de eerste plaats de Duitse wetgeving die alle interesse in WOII en de nazi-periode verengt tot glorificatie, wat natuurlijk dikke zever is, 't is niet omdat je 'Triump des Willens" hebt gezien en 'Mein Kampf' hebt gelezen dat je nazi wordt, hé? Toch worden dezelfde soort wetgeving nu ingevoerd in verschillende Europese landen (in de UK zijn ze al in voegen). In naam van de bogus 'War on Terror', wordt het bezit van zogenaamdde extrmistische islamitische literatuur gelijkgesteld met glorificatie van terreur en als zodoende strafbaar gesteld met verschillende jaren gevangenschap. Nu ja, in België hebben we natuurlijk al ervaring met zogenaamde 'thought crimes', de negationisme-wet is daar een mooi voorbeeld van. Nog even dit: als vurig verdediger van de vrije meningsuiting stoort het taalgebruik mij hier niet. Toch wil ik aan de gebruikers van het straffere woordenarsenaal zeggen dat het vaak een omgekeerd effect heeft dan dat ze waarschijnlijk zelf denken. Het zorgt ervoor dat de misschien valablele argumenten in je betoog genegeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom altijd met "typisch" joods.Zo is het eenmaal. Google heeft 2 bazen waar een een jood is. Geen paniek : Vtm,Vrt en Ketnet zijn nog niet in joodse handen. Fabeltje dat joden de wereld beheren komt door extreem-rechts(Blood and Honour bv.). Voor de rest zal je langs die kant geen kwaad woordje horen tegen de joden.Eerder uit de extreem-linkse. Tijden veranderen. Ik kan ook niks tegen doen dat Ebay en Paypal een joods antifraudebedrijf kopen : http://www.zdnet.be/news.cfm?id=79378 Ik kan ook niks tegen doen dat half Hollywood joods is en dat Engelse topploegen in joodse handen zijn(Arsenal,Manchester United,Aston Villa,Portmouth,Chelsea,Tottenham) Of dat 60% van Londens vastgoed in joodse handen is en dat Samsung zijn mobielen al enkele jaren door Israeliers laat maken.(lijstje kan nog lang verder) De meeste joden zijn eenmaal harde werkers en durven risico's te pakken. Een joods leven is enorm duur(ik moet toch geen uitleg geven) en van een gewone job kan je niet overleven. Troost u,de Belgische joden zijn onder alle joden de grootste loosers. On topic Op Youtube zie je van alles. Het is een soort Hydepark waar volgens mij alles mag. Het is wel een oude artikel en alleen hier geplaatst om "bepaalde " redens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Jood hier, jood daar...who cares?
Wat doet het ertoe vanuit welke religie er klacht ingediend wordt? Schieten op het medium is belachelijk... Er worden op YouTube filmpjes gepost door, voor & tegen gelijk welke godsdienst gepost. Is dat een geldige reden voor censuur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In Duitsland kunt ge wel uw job verliezen als ge iets over de joden durft zeggen.
Citaat:
Door flutdraden als deze te bumpen kunt ge inderdaad de indruk wekken dat er niks aan de hand is en het allemaal paranoia is. De aandachtige forummers weten ondertussen al beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Waarom krijg ik zo de indruk dat me zoveel jacht aan het maken is op wat men niet politiek correct acht, dat men dreigt te worden wat men wil bestrijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Dat is jaren geleden al gebeurt, de politiek correcten zijn de hedendaagse nazi's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |